Рішення
від 12.10.2022 по справі 440/17348/21
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 жовтня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/17348/21

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І.,

за участю:

секретаря судового засідання Макаренко Н.А.,

представника позивача Машкевич О.С.,

представника відповідачів Гриценко О.В.,

розглянувши у судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАЛБУД" до Головного управління ДПС у Полтавській області та Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Порядок" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Італбуд» звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою (з урахуванням заяви про зміну предмету позову від 05 вересня 2022 року та уточненої позовної заяви від 05 вересня 2022 року) до Головного управління ДПС у Полтавській області та Державної податкової служби України про:

- визнання протиправним та скасування рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнятого Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Полтавській області №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Італбуд» №32 від 26 серпня 2021 року;

- зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю «Італбуд» подану накладну №32 від 26 серпня 2021 року датою її подання /а.с.200-215 т.4/.

Позов обґрунтований тим, що позивачем надано контролюючому органу всі необхідні документи, які підтверджують факт здійснення господарської операції за податковою накладною №32 від 26 серпня 2021 року, у реєстрації якої було відмовлено, та рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року є необґрунтованим та підлягає скасуванню як протиправне.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 17 січня 2022 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Порядок" /далі третя особа, ТОВ "Фірма "Порядок"/, витребувано докази.

Відповідачі позов не визнали та у відзивах на позовну заяву /а.с. 65-70 т.3, 37-43 т. 4/ зазначили, що за результатами опрацювання первинних документів, поданих позивачем до податкової накладної №32 від 26 серпня 2021 року, встановлено, що платником не надано копій первинних документів з перевізником ФОП ОСОБА_1 та ПП «Компанія «Л-Транс»: договору, акту наданих послуг, платіжних доручень або банківських виписок з особового рахунку на оплату послуг перевезення, у зв`язку з чим Комісією Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року.

Третя особа правом на подання письмових пояснень щодо позовної заяви не скористалася.

В судовому засіданні представник позивача підтримала заявлений позов, а представник відповідачів проти його задоволення заперечувала.

Третя особа в судове засідання свого уповноваженого представника до суду не направила, будучи належним чином повідомленою про дату, час та місце проведення судового засідання /а.с. 240 т.4/.

Частиною першою статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно з пунктом першим частини третьої цієї статті якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Зважаючи на те, що третя особа явку уповноваженого представника до суду не забезпечила та про причини неявки суд не повідомила, суд визнав за можливе проводити судове засідання за відсутності представника третьої особи.

Заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Італбуд» зареєстровано як юридична особа та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з ідентифікаційним кодом 41271663 /а.с. 32 т. 1/.

Відповідно до відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/41271663/), одним із зареєстрованих видів діяльності ТОВ «Італбуд» є 46.73: «Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням".

24 липня 2020 року між ТОВ «Італбуд» (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Фірма "Порядок" (покупець) укладено договір поставки № 017/20 (на умовах попередньої оплати) /а.с. 33-36 т.1/, згідно якого предметом поставки по даному договору є будівельні матеріали, асортимент та ціна яких визначається сторонами у рахунках-фактурах та видаткових накладних на кожну партію товару, що постачається (пункт 1.1); на умовах даного договору постачальник зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець прийняти і оплатити вартість товару в строки, встановлені цим договором (пункт 1.2.); поставка товару здійснюється партіями, на підставі оплачених рахунків-фактур покупцем (пункт 1.3); поставка кожної партії товару здійснюється за рахунок та транспортом покупця шляхом самовивозу зі складу постачальника; склад постачальника знаходиться за адресою: вулиця Театральна, 4А, місто Кременчук, Полтавська область (пункт 3.1); відвантаження товару здійснюється постачальником після 100% надходження грошових коштів на рахунок постачальника від покупця за кожну окрему партію товару; строк відвантаження товару протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання оплати від покупця (пункт 3.2); право власності на товар, усі ризики щодо можливості втрати та/ або псування товару переходить від постачальника до покупця в момент отримання останнім товару на складі постачальника; передача товару від постачальника покупцю підтверджується підписанням представниками сторін видаткової накладної (пункт 3.3); з кожною поставкою постачальник зобов`язаний надати покупцю наступні документи: оригінал рахунку-фактури на товар, видаткову накладну на товар; податкову накладну на товар через електронні сервіси (пункт 3.5); факт поставки товару підтверджується видатковою накладною, підписаною обома сторонами (пункт 3.9); ціна товару, що поставляється, вказується у рахунку-фактурі та відображається у видатковій накладній на кожну партію товару (пункт 5.1); покупець протягом трьох банківських днів з моменту отримання копії рахунку-фактури здійснює 100% попередню оплату за товар шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок постачальника (пункт 5.2); розрахунки між сторонами здійснюються у національній валюті України гривні (пункт 5.3); даний договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2020 року (пункт 8.1); якщо за один місяць до закінчення дії даного договору жодна із сторін не заявить клопотання про його припинення, договір продовжує свою дію на кожний наступний календарний рік (пункт 8.2).

На виконання умов вказаного договору відповідною стороною (сторонами) оформлено рахунок-фактуру №СФ-0000466 від 26 серпня 2021 року на суму 204766,56 грн /а.с. 38 т.1/, платіжне доручення №695 від 26 серпня 2021 року на суму 204766,56 грн /а.с. 73 т.1/, видаткову накладну №РН-0000452 від 26 серпня 2021 року щодо передачі будівельних матеріалів (45 позицій) на суму 204766,56 грн / а.с.39 т.1/, довіреність №62 від 26 серпня 2021 року /а.с. 37 т.1/, товарно-транспортну накладну №452/1 від 26 серпня 2021 року /а.с. 40 т.1/.

Керуючись пунктом 201.10 статті 201 ПК України, ТОВ «Італбуд» склало та направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 32 від 26 серпня 2021 року щодо поставки будівельних матеріалів (45 позицій) вартістю 170638,80 грн, сума ПДВ 34127,76 грн, всього із ПДВ 204766,56 грн /а.с. 94-96 т.1/.

За результатами розгляду податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року контролюючий орган 02 вересня 2021 року направив ТОВ «Італбуд» квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій зазначено: "Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК № 32 від 26 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару / послуг 3209 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник D=3.7447%, P= 57159.53" /а.с. 92 т.1, а.с. 63 т.4/.

У зв`язку з зупиненням реєстрації податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року ТОВ «Італбуд» направило контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено /а.с. 97 т.1/.

До вказаного повідомлення позивачем додано додатки, а саме: письмові пояснення /а.с.91, 95 т.4/; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ТОВ "Фірма "Порядок": договір поставки (на умовах попередньої оплати) №017/20 від 24 липня 2020 року /а.с. 57-60 т.4/, товарно-транспортну накладну №452/1 від 26 серпня 2021 року /а.с. 69-70 т.4/, платіжне доручення №695 від 26 серпня 2021 року /а.с. 71 т.4/, рахунок-фактуру №СФ-0000466 від 26 серпня 2021 року /а.с. 72 т.4/, видаткову накладну №РН-0000452 від 26 серпня 2021 року /а.с. 73 т.4/; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ТОВ "МАПЕІ Україна": договір поставки (на умовах попередньої оплати) №049/17 від 01 жовтня 2017 року /а.с. 77-80 т.4/, платіжне доручення №1144 від 07 квітня 2020 року /а.с. 65 т.4/, видаткову накладну №2214 від 07 квітня 2020 року /а.с. 74 т.4/; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ФОП ОСОБА_1 : товарно-транспортну накладну №Р149 від 23 лютого 2021 року /а.с. 66-68 т.4/; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ТОВ "Айсберг 18": договір поставки №1/01 від 18 січня 2021 року /а.с. 84-88 т.4/, платіжне доручення №1477 від 24 лютого 2021 року /а.с. 75 т.4/, видаткову накладну №149 від 23 лютого 2021 року /а.с. 89 т.4/, рахунок на оплату №145 від 16 лютого 2021 року /а.с. 90 т.4/; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ПП "Компанія "Л-Транс": товарно-транспортну накладну №000000907 від 07 квітня 2020 року /а.с. 92-94 т.4/.

Відповідно до Витягу з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 178 від 16 вересня 2021 року за результатами опрацювання копій первинних документів, поданих ТОВ «Італбуд» до податкової накладної №32 від 26 серпня 2021 року на реалізацію оздоблювальних будівельних матеріалів, реєстрація якої була зупинена, встановлено, що платником порушено пункт 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, а саме: не надано копій первинних документів з перевізниками ФОП ОСОБА_1 та ПП "Компанія "Л-Транс": договір, акт наданих послуг, платіжні доручення, або банківські виписки з особового рахунку на оплату послуг перевезення /а.с. 61-62 т.4/.

16 вересня 2021 року Комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №3124197/41271663 про відмову в реєстрації податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року /а.с. 99 т.1/.

Згідно вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної стало ненадання платником податків копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання / придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур /інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/ або банківських виписок з особових рахунків, а саме: не надано копій первинних документів з перевізниками ФОП ОСОБА_1 та ПП "Компанія "Л-Транс": договорів, актів наданих послуг, платіжних доручень або банківських виписок з особового рахунку на оплату послуг перевезення.

ТОВ «Італбуд» подало скаргу на рішення №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року /а.с. 101-105 т.1/, до якої додало пояснення щодо податкової накладної №32 від 26 серпня 2021 року, реєстрацію якої зупинено /а.с. 100 т.1/, а також додаткові документи, зокрема: платіжне доручення №122 від 21 травня 2020 року щодо оплати послуг за перевезення ПП "Компанія "Л-Транс"; платіжне доручення №1465 від 02 березня 2021 року щодо оплати послуг перевезення ФОП ОСОБА_1 ; договір-заявку №02-1 від 23 лютого 2021 року щодо надання послуг перевезення ФОП ОСОБА_1 ; акт приймання-передачі виконаних робіт від 23 лютого 2021 року згідно договору; ТТН №Р149 від 23 лютого 2021 року щодо надання послуг перевезення ФОП ОСОБА_1 ; договір-заявку на перевезення вантажів №07/04/20 від 07 квітня 2020 року, укладений із ПП "Компанія "Л-Транс"; акт надання послуг №04-034 від 08 квітня 2020 року згідно вказаного договору; ТТН №000000907 від 07 квітня 2020 року щодо надання послуг перевезення ПП "Компанія "Л-Транс" /а.с. 105-164 т.1, а.с. 165-260 т.3/.

Рішенням за результатами розгляду скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №43994/41271663/2 від 29 вересня 2021 року скаргу ТОВ «Італбуд» залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року - без змін /а.с. 165 т.1/.

Не погодившись із рішенням Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування є Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI /далі - ПК України у відповідних редакціях/.

Відповідно до підпунктів 16.1.2, 16.1.3, пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Пунктом 44.1 статті 44 ПК України встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Згідно з підпунктами "а", б пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Згідно з абзацом першим пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України встановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11 грудня 2019 року №1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних /далі - Порядок №1165/.

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

З аналізу наведених норм вбачається, що підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність: 1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку; 2) податкової накладної/ розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 1 яких до цих Критеріїв віднесено відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Таким чином, перевірка відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків та встановлення ознак невідповідності податкової накладної/розрахунку коригування таким критеріям здійснюється в автоматизованому режимі. У разі встановлення за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування відповідності господарської операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування, хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Як зазначив Верховний Суд в постановах від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 06 жовтня 2022 року у справі №816/2159/18, здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не підміняє за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

З тексту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року судом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації цієї податкової накладної стала встановлена в автоматизованому порядку її відповідність критерію ризиковості здійснення операцій, визначеному пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до пунктів 25-26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за № 1245/34216 /далі Порядок № 520/.

Пунктами 4 та 5 Порядку № 520 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Отже, визначений Порядком № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, не є вичерпним та залежить від умов конкретного договору (контракту), що укладений між його сторонами.

З огляду на те, що на реєстрацію платник ПДВ подає лише податкову накладну/розрахунок коригування та не подає документи, на підставі яких складено цю податкову накладну/розрахунок коригування, то в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування міститься загальне посилання на документи, які пропонується надати платнику для підтвердження інформації, що зазначена в податковій накладній/розрахунку коригування. Відповідно які саме документи надати до пояснень платник визначає самостійно, виходячи із умов укладеного ним договору (контракту) та фактично складених на виконання такого договору (контракту) первинних документів.

Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тож підставою для відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування може бути ненадання платником податку копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та передбачених пунктом 5 Порядку № 520.

Хоч обсяг документів, який надається платником з метою усунення сумнівів у контролюючого органу щодо легальності відповідної операції, за наслідками якої складено подану на реєстрацію податкову накладну/розрахунок коригування, і є завжди унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також від особливостей законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу, суд вважає, що поданими документами платник повинен довести наявність об`єкту оподаткування, тобто фактичне отримання товару (виконання роботи чи надання послуги). Відтак, підставою для відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування може бути ненадання платником податку саме таких документів. При прийнятті рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності, адже змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України.

Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року згідно Витягу з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16 вересня 2021 року № 178 та оскаржуваного рішення стало те, що ТОВ «Італбуд» не надано копій документів з перевізниками ФОП ОСОБА_1 та ПП "Компанія "Л-Транс": договорів, актів наданих послуг, платіжних доручень або банківських виписок з особового рахунку на оплату послуг перевезення.

Надаючи оцінку такій підставі для відмови в реєстрації податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року, суд виходить з наступного.

Згідно з пунктом 201.7 статті 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг або на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Таким чином, з аналізу цієї норми та норми пункту 187.1 статті 187 ПК України слідує, що податкова накладна складається на дату виникнення податкових зобов`язань за правилом "першої події": на кожне повне або часткове постачання товарів / послуг або на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс), а зі змісту положень статті 44 ПК України - що при формуванні показників податкової звітності можуть бути враховані лише ті господарські операції, які підтверджені належним чином оформленими первинними документами.

Загальні вимоги до оформлення первинних документів містяться у статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" .

Так, відповідно до частини другої цієї статті первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з пунктом 11.2 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року №363, основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил.

Товарно-транспортну накладну суб`єкт господарювання може оформлювати без дотримання форми, наведеної в додатку 7 до цих Правил, за умови наявності в ній інформації про назву документа, дату і місце його складання, найменування (прізвище, ім`я, по батькові) Перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які дають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора.

Беручи до уваги положення пунктів 1.1, 1.3, 3.2 та 5.2 договору поставки № 017/20 (на умовах попередньої оплати) від 24 липня 2020 року, укладеного між ТОВ "Італбуд" (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Фірма "Порядок" (покупець), податкову накладну № 32 від 26 серпня 2021 року складено ТОВ «Італбуд» за першою подією - датою отримання від покупця коштів за товар, сплачених згідно платіжного доручення №695 від 26 серпня 2021 року та рахунку- фактуру №СФ-0000466 від 26 серпня 2021 року.

Зауважень до змісту цих документів бухгалтерського обліку, а також видаткової накладної №РН-0000452 від 26 серпня 2021 року та товарно-транспортної накладної №452/1 від 26 серпня 2021 року, які підтверджують факти здійснення передачі та перевезення товару ТОВ "Фірма "Порядок" у той же день, коли надійшли на поточний рахунок ТОВ «Італбуд» грошові кошти як попередня оплата (аванс) за товар, у відповідача-1 на момент прийняття оскаржуваного рішення не виникло.

У зв`язку з цим подані платником документи суд визнає належними та достатніми доказами на підтвердження факту поставки будівельних матеріалів ТОВ "Фірма "Порядок" згідно договору поставки № 017/20 (на умовах попередньої оплати) від 24 липня 2020 року.

З приводу ненадання ТОВ «Італбуд» до повідомлення про надання пояснень та копій документів: договорів, актів наданих послуг, платіжних доручень або банківських виписок з особового рахунку на оплату послуг перевезення з перевізниками ФОП ОСОБА_1 та ПП "Компанія "Л-Транс", які перевозили придбані ТОВ «Італбуд» у ТОВ "Айсберг 18" та у ТОВ "МАПЕІ Україна" будівельні матеріали, що в подальшому реалізовані позивачем Товариству з обмеженою відповідальністю "Фірма "Порядок", суд встановив наступне.

На підтвердження фактів отримання ТОВ «Італбуд» від ТОВ "Айсберг 18" та ТОВ "МАПЕІ Україна" будівельних матеріалів, перевезених ПП "Компанія "Л-Транс" та ФОП ОСОБА_1 , та в подальшому поставлених ТОВ «Італбуд» на користь ТОВ "Фірма "Порядок", позивач до повідомлення про подання пояснень та копій документів додав документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ТОВ "МАПЕІ Україна": договір поставки (на умовах попередньої оплати) №049/17 від 01 жовтня 2017 року, платіжне доручення №1144 від 07 квітня 2020 року, видаткову накладну №2214 від 07 квітня 2020 року; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ФОП ОСОБА_1 : товарно-транспортну накладну №Р149 від 23 лютого 2021 року; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ТОВ "Айсберг 18": договір поставки №1/01 від 18 січня 2021 року, платіжне доручення №1477 від 24 лютого 2021 року, видаткову накладну №149 від 23 лютого 2021 року, рахунок на оплату №145 від 16 лютого 2021 року; документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ПП "Компанія "Л-Транс": товарно-транспортну накладну №000000907 від 07 квітня 2020 року.

При цьому видаткові накладні №2214 від 07 квітня 2020 року, №149 від 23 лютого 2021 року та товарно-транспортні накладні №Р149 від 23 лютого 2021 року, №000000907 від 07 квітня 2020 року містили достатні реквізити і відомості, що дають можливість ідентифікувати будівельні матеріали з відповідною поставкою та перевезенням, а відтак ненадання контролюючому органу документів, на підставі яких складено товарно-транспортні накладні №Р149 від 23 лютого 2021 року, №000000907 від 07 квітня 2020 року, не може свідчити про відсутність фактів перевезення товарів чи відсутність фактів поставки товарів від ТОВ "Айсберг 18" та ТОВ "МАПЕІ Україна" до ТОВ «Італбуд».

Оскільки позивачем був поданий пакет документів, достатній для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року, суд доходить висновку, що рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягає скасуванню як протиправне.

При прийнятті рішення суд також враховує, що до скарги на рішення №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року, поданої до ДПС України, та до суду позивачем надано документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ФОП ОСОБА_1 , а саме: договір-заявку №02-1 від 23 лютого 2021 року, акт приймання-передачі виконаних робіт від 23 лютого 2021 року, товарно-транспортну накладну №Р149 від 23 лютого 2021 року, платіжне доручення №1465 від 02 березня 2021 року та документи по взаємовідносинам ТОВ «Італбуд» із ПП "Компанія "Л-Транс", а саме: договір-заявку на перевезення вантажів №07/04/20 від 07 квітня 2020 року, акт надання послуг №04-034 від 08 квітня 2020 року, товарно-транспортну накладну №000000907 від 07 квітня 2020 року, платіжне доручення №122 від 21 травня 2020 року.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29 грудня 2010 року, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Беручи до уваги викладене, суд доходить висновку, що належним та ефективним способом захисту прав позивача є: визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 32 від 26 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 32 від 26 серпня 2021 року датою її фактичного подання на реєстрацію, а тому відповідні позовні вимоги належить задовольнити.

Таким чином, адміністративний позов ТОВ «Італбуд» підлягає задоволенню повністю.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За подання позовних вимог (основної та похідної), що розглядалися у цій справі, позивач поніс витрати у вигляді сплати судового збору в сумі 2270,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням № 1728 від 27 жовтня 2021 року /а.с. 13 т.1/. Доказів понесення позивачем інших судових витрат матеріали справи не містять.

Враховуючи висновок суду про повне задоволення позовних вимог, стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає сума в 2270,00 грн.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАЛБУД" (пров. Фруктовий, буд. 9, м. Кременчук, Полтавська область, 39612, ідентифікаційний код 41271663) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код ВП 44057192) та Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Порядок" (вул. Дружби, буд.15, кім. 6, м. Світловодськ, Кіровоградська область, 27500, ідентифікаційний код 39330918) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Полтавській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3124197/41271663 від 16 вересня 2021 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №32 від 26 серпня 2021 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути з Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАЛБУД" судовий збір в сумі 2270,00 грн (дві тисячі двісті сімдесят гривень нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 17 жовтня 2022 року.

Суддя Н.І. Слободянюк

Дата ухвалення рішення12.10.2022
Оприлюднено19.10.2022
Номер документу106782751
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —440/17348/21

Ухвала від 03.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 01.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Постанова від 01.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Рішення від 12.10.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні