РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 жовтня 2022 року справа № 580/3388/22
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тимошенко В.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Фертілайн до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
05 серпня 2022 року товариство з обмеженою відповідальністю Фертілайн подало позов до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Черкаській області, в якому просить:
1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області № 7013763/44250399 від 06.07.2022, яким було прийнято рішення про відмову у реєстрації розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022;
2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати розрахунок коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою первинного подання платником податків.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуване рішення є протиправним, оскільки відповідачами не взято до уваги надані позивачем на вимогу фіскального органу після зупинення реєстрації розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022, які підтверджують реальність здійснення операції та надані пояснення в електронному вигляді. Також всупереч встановленій формі рішення про відмову в реєстрації податкової накладної контролюючий орган не підкреслив конкретні документи, які не були надані, а тому достеменно неможливо встановити ненадання яких документів стало підставою для відмови в реєстрації розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022.
Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 10.08.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомленням учасників справи.
Представник відповідачів подав до суду письмовий відзив на позов, в якому зазначив, що на засіданні комісії ГУ ДПС у Черкаській області розглянуто подані документи ТОВ «Фертілайн» до РК №6 від 08.04.2022 та винесено рішення від №7013763/44250399 про відмову в реєстрації ПН/РК №6 від 08.04.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, з підстав ненадання платником податку повного переліку документів необхідних для прийняття рішення про реєстрацію розрахунку коригування, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, крім того розрахункових документів та/або банківських виписок з особистих рахунків. Додаткова інформація: не надано первинних документів під першу подію.
При винесенні оскаржуваного рішення комісією ГУ ДПС в Черкаській області досліджено пакет документів та пояснення надані позивачем. При цьому відсутній повний перелік обов`язкових документів, а саме: згідно до наданих позивачем розрахунків коригувань кількісних та вартісних показників товарів від 08.04.2022 №6 позивачем додано карбамід у кількості 48т. на кориговану суму 28 525 грн., тобто постачальник ТОВ «Фертілайн» реалізував отримувачу ТОВ «ПОЛІССЯ» 48т. карбаміду на загальну суму 1 643 040,00 грн.
В той же час, відповідно до видаткової накладної №5 від 08.04.2022 постачальник ТОВ «Фертілайн» реалізував покупцеві ТОВ «ПОЛІССЯ» 24т. карбаміду на загальну суму 821 520, 00. Інша частина була реалізована постачальником ТОВ «Фертілайн» покупцеві ТОВ «ПОЛІССЯ» 11,04.2022 відповідно до видаткової накладної №6 у кількості 24т. на загальну суму 821 520,00.
Тобто, позивачем зазначено у розрахунках коригувань кількісних і вартісних показників товарів від 08.04.2022 №6 до податкової накладної від 02.02.2022 №1 - 48т. карбаміду на загальну суму 1 643 040,00 які повинен був отримати ТОВ «ПОЛІССЯ», хоча продано двома різними видатковими накладними ввід 08.04.2022 №5 та від 11.04.2022 №6, що суперечить розрахунку коригувань від 08.04.2022 №6.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення учасників справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Господарська діяльність підприємства пов`язана з торгівлею мінеральними добривами та іншими хімічними речовинами.
Видами діяльності ТОВ «Фертілайн» (відповідно КВЕД) є:
- 20.15 Виробництво добрив і азотних сполук (основний);
- 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві;
- 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами;
- 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
02.02.2022 між позивачем та СТОВ «Полісся» укладено Договір купівлі- продажу № ДГ-0000001 від 02 лютого 2022 року, Специфікацію № 1 від 02 лютого 2022 року відповідно до яких позивач повинен був поставити товар (аміак рідкий технічний) в кількості 45 тон на загальну суму 1975500,90 грн. з ПДВ.
Відповідно до п.2 Специфікації № 1 від 02 лютого 2022 року до Договору купівлі-продажу № ДГ-0000001 від 02 лютого 2022 року «Умови оплати - покупець здійснює попередню оплату товару у розмірі 100 % вартості, зазначеної у Специфікації на підставі рахунку»
Позивач надав рахунок-фактуру на оплату № СФ-0000001 від 02.02.2022 СТОВ «Полісся» вказаний рахунок оплатило згідно платіжного доручення № 53 від 02.02.2022 повністю.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України по факту першої події (отриманню коштів) складена податкова накладна № 1 від 02.02.2022 на суму 1975500,90 грн. (включаючи ПДВ) та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних 22.06.2022 р. за № 9089010487. В податковій накладній відображений товар - аміак рідкий технічний в кількості 45,0 тон на суму 1975500,90 грн. в т. ч. ПДВ , код товару згідно УКТ ЗЕД 2814100000.
Водночас, згідно зазначеної Специфікації № 1, умови поставки товару згідно Інкотермс 2010: СРТ - склад покупця: Чернігівська обл. Козелецький р-н., с. Бригинці. Постачання товару орієнтовно повинно було здійснено в березні-квітні 2022 року (період весняних польових робіт).
28.02.2022 Торгово-промислова палата України (далі - ТПП) засвідчила наявність форс - мажорних обставин (обставин непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Станом на 01.04.2022 позивач мав заборгованість перед СТОВ «Полісся» в сумі 1975500,90 грн - це попередня оплата за аміак рідкий технічний, який позивач не мав можливість поставити в лютому-березні 2022 року в зв`язку з подіями в Україні, спричинені війною.
Враховуючи вищевикладене позивач та СТОВ «Полісся» дійшли згоди в рахунок раніше оплаченого товару здійснити постачання іншого виду добрива, а саме карбамід (виробництва Україна), яке є безпечним для транспортування.
Сторонами Договору підписано Специфікацію № 2 від 08.04.2022 на постачання карбаміду в кількості 48,0 тон на загальну суму 16043040,00 грн. в. т.ч. ПДВ. По факту проведення господарської операції підприємство оформило рахунок на оплату № 3 від 08.04.2022 на купівлю 48,0 тон карбаміду на суму 16043040,00 грн. в т. ч. ПДВ.
СТОВ «Полісся» направило позивачеві лист № 42 від 08.04.2022 на перезарахування раніше сплачених коштів за аміак рідкий технічний в рахунок оплати за карбамід.
Відповідно до підписаної Специфікації № 2 від 08.04.2022 р. та листа № 42 від 08.04.2022 позивач сформував на користь СТОВ «Полісся» розрахунок коригування № 6 від 08.04.2022 з типом коригування « 104» - зміна номенклатури.
У процесі здійснення господарської діяльності позивач в межах Договору купівлі-продажу № ДГ-0000001 від 02 лютого 2022 року, специфікації № 2 від 08.04.2022 здійснив постачання карбаміду в кількості 48 тон. На підтвердження відвантаження товару були надані видаткові накладні та товарно-транспортні накладні.
18.04.2022 підписано з СТОВ «Полісся» специфікацію № 3 від 18.04.2022 на постачання карбаміду в кількості 10,0 тон на загальну суму 342300,00 грн. в. т.ч. ПДВ СТОВ «Полісся» направило позивачеві лист № 47 від 18.04.2022 на перезарахування раніше сплачених коштів за аміак рідкий технічний в рахунок оплати за карбамід. Сформовано рахунок № 5 від 18.04.2022 р. на постачання карбаміду в кількості 10,0 тон на загальну суму 342300,00 грн. в. т.ч. ПДВ.
Відповідно до підписаної Специфікації № 3 від 18.04.2022 та листа № 47 від 18.04.2022 позивачем сформовано на користь СТОВ «Полісся» розрахунок коригування № 7 від 18.04.2022 з типом коригування « 104» - зміна номенклатури.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України позивачем складено та подано до органу ДПС розрахунок коригування № 6 від 08.04.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування. База оподаткування з урахуванням ПДВ становить « 0,00» грн. (нуль гривень 00 копійок). ДПС України даний розрахунок коригування було прийнято але реєстрацію зупинено.
В подальшому позивачем зареєстровано в ЄРПН 22.06.2022 на користь СТОВ «Полісся» податкова накладну № 1 від 02.02.2022 на суму 1975500,90 грн. - на першу подію - оплату від покупця СТОВ «ПОЛІССЯ» за аміак рідкий технічний, в Квитанції № 1 вказаний реєстраційний № 9089010487. Оскільки податкова накладна № 1 від 02.02.2022 зареєстрована в ЄРПН, позивач 24.06.2022 здійснив відправку на реєстрацію в ЄРПН складеного згідно законодавства розрахунку коригування № 6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022 на «зміну номенклатури».
Відповідно до Квитанції № 1 від 24.06.2022 (реєстраційний номер 9094554862) реєстрацію розрахунку коригування № 6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних було «Зупинено» з посиланням на таке: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація РК від 08.04.2022 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. У розрахунку коригування, складеному до податкової накладної, передбачається зміна номенклатури товару/послуги 3102, які відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється), що відповідає п. 4 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PK для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
На виконання вимог ПК України позивачем направлено на адресу ГУ ДПС у Черкаській області повідомлення від 24.06.2022 № 1 «Про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, разом з додатками. Реєстраційний номер документа 9102399916 від 29.06.2022.
06 липня 2022 року прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових № 7013763/44250399.
У даному рішенні зазначені такі підстави для відмови: ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додаткова інформація в рішенні: не надано первинний документ під першу подію.
Не погоджуючись з таким рішеннями позивач з звернувся до суду з позовом.
Вирішуючи спір, суд зазначає, що згідно зі ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцієюта законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку; суд зазначає наступне.
Відповідно до абз. 1п. 201.1 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п.201.10. ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг`та «Про електронні довірчі послуги».
З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Платник податку має право зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну та/або розрахунок коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року, в яких загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту200-1.3ст.200-1цьогоКодексу.
Якщо сума, визначена відповідно до п.200-1.3ст.200-1цьогоКодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов`язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених п.201.1 ст.201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з п. 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв`язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою з урахуванням вимог, встановлених п.п.78.1.9п.78.1ст.78цьогоКодексу, контролюючий орган зобов`язаний провести документальну перевірку зазначеного продавця для з`ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов`язань з податку за такою операцією.
Податкова накладна, що містить помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, є підставою для віднесення покупцем сум податку до податкового кредиту.
Відповідно до п.201.16. ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, яка набула чинності з 01.02.2020, серед іншого, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Пунктом 2 Порядку №1165 визначено, зокрема, що автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної / розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації; критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній / розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.
Згідно з пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Згідно з пунктом 7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Пунктами 10, 11 Порядку №1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до абз. 2 п. 25, п. 26 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Додатком 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, якими є:
1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за Нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній / розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.
3. Відсутність на дату складення податкової накладної / розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.
4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається).
5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних / розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних / розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.
6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.
Відповідно до п. 44 Порядку №1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема окреслений Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі- Порядок прийняття рішень), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 2 Порядку прийняття рішень визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Пунктами 3,4 Порядку прийняття рішень встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Пунктами 5, 6 Порядку прийняття рішень визначено, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п. 6 Порядку прийняття рішень, копії визначених в пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Пунктом 11 Порядку прийняття рішень визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: 1. ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; 2. та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку; 3. та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
З матеріалів справи вбачається, що підставою для відмови в реєстрації розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 стало таке: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація РК від 08.04.2022 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. У розрахунку коригування, складеному до податкової накладної, передбачається зміна номенклатури товару/послуги 3102, які відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється), що відповідає п. 4 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PK для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
На підтвердження реальності здійснення господарської операції позивачем подані пояснення з підтверджуючими документами, а саме:
1) копія Договору оренди № 04/01-2022Бз від 01.01.2022;
2) копія Договору купівлі-продажу № ДГ-0000001 від 02.02.2022;
3) копія Специфікації № 1 від 02.02.2022;
4) копія рахунку-фактури № СФ-0000001 від 02.02.2022;
5) копія платіжного доручення № 53 від 02.02.2022;
6) копія банківської виписки за період 02.02. 2022;
7) копія податкової накладної № 1 від 02.02.2022 з квитанцією про реєстрацією (виписана на першу подію «попередню оплату за товар»);
8) копія Специфікації № 2 від 08.04.2022;
9) копія Специфікації № 3 від 18.04.2022;
10) копія Рахунку № 3 від 08.04.2022;
11) копія Рахунку № 5 від 18.04.2022;
12) копія Листа № 42 від 08.04.2022;
13) копія Листа № 47 від 18.04.2022 р.
14) копія видаткової накладної № 5 від 08.04.2022;
15) копія видаткової накладної № 6 від 11.04.2022;
16) копія видаткової накладної № 7 від 20.04.2022;
17) копія товарно-транспортної накладної № Р5 від 08.04.2022;
18) копія товарно-транспортної накладної № Р6 від 11.04.2022;
19) копія товарно-транспортної накладної № Р7 від 20.04.2022;
20) копія картки рахунку № 361 за період 01.02.2022-30.04.2022;
21) копія картки рахунку № 681 за період 01.02.2022-30.04.2022;
Крім того, позивачем надані копії документів, які підтверджують походження товару на підприємстві, документи на транспортування товару покупцю, а саме:
22) копія Договору купівлі-продажу № 02/02-22-2 від 02.02.2022;
23) копія рахунку № 11 від 02.02.2022;
24) копія платіжного доручення № 4 від 03.02.2022;
25) копія банківської виписки за період 03.02.2022;
26) копія податкової накладної № 3 від 03.02.2022 з Квитанцією про реєстрацію;
27) копія Договору купівлі-продажу № 05/04 від 05.04.2022;
28) копія Специфікації № 1 від 05.04. 2022;
29) копія рахунку № СФ-05/04 від 05.04.2022;
30) копія платіжного доручення № 17 від 06.04.2022;
31) копія банківської виписки за 06.04.2022;
32) копія Податкової накладної № 5 від 06.04.2022 р. з квитанцію про реєстрацію;
33) копія видаткової накладної № РН-08/04-4 від 08.04.2022;
34) копія видаткової накладної № РН-11/04 від 11.04.2022;
35) копія видаткової накладної № РН-20/04-1 від 20.04. 2022;
36) копія рахунку № 86 від 08.04. 2022;
37) копія акту надання послуг № 86 від 08.04.2022;
38) копія рахунку № 87 від 11.04. 2022;
39) копія акту надання послуг № 87 від 11.04.2022;
40) копія рахунку № 92 від 20.04.2022;
41) копія акту надання послуг № 92 від 20.04.2022;
42) копія платіжного доручення № 2 від 12.05.2022;
43) копія платіжного доручення № 3 від 12.05.2022;
44) копія платіжного доручення № 4 від 12.05.2022;
45) копія платіжного доручення № 24 від 19.04.2022;
46) копія банківської виписки за період 12.05.2022;
47) копія банківської виписки за 18.04.2022;
48) копія банківської виписки за 19.04.2022;
49) копія оборотно-сальдової відомості по рахунку № 281 за період 01.02.2022-30.04.2022;
50) копія картки рахунку № НОМЕР_1 за період 01.02.2022 - 30.04.2022;
51) копія картки рахунку № НОМЕР_2 за період 01.02.2022 - 30.04.2022;
52) копія листа № 3 від 29.06.2022.
Відтак, враховуючи те, що відповідні пояснення та документи надані контролюючому органу, суд доходить висновку, що в контролюючого органу не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації розрахунку коригування.
У цьому контексті суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Одночасно, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результатами розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації розрахунку коригування.
Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості платника податку, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію розрахунку коригування, останній не мав правових підстав для відмови позивачу в його реєстрації.
Крім того, як вбачається зі змісту спірного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в ньому проставлено позначки у відповідних пунктах стосовно підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, а саме в пункті «Ненадання платником податку копій документів, а також в пункті, що містить загальний перелік документів, що не були надані, а саме «Первинні документи щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання, навантаження/розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, накладні», в приписці до даного пункту, у дужках, зазначено, що документи, які не надано платником, необхідно підкреслити.
Однак, вказане рішення не містить жодних підкреслень, що свідчить про не надання комісією належної оцінки, які ж саме документи платником податку не було подано, і яким чином це унеможливило реєстрацію розрахунку коригування в ЄРПН.
Суд зазначає, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації розрахунку коригування з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.
В цьому випадку, під час розгляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування ТОВ «Фертілайн» в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Таким чином, за наведених вище обставин суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області № 7013763/44250399 від 06.07.2022 про відмову у реєстрації розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати поданий розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.
Відповідно до вимог п.201.1,201.10ст.201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з приписами п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених п. 12 цього Порядку (крім абз. 10), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022.
Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів. А тому вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати розрахунок коригування не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.
Підсумовуючи наведене, оцінивши наявні в матеріалах справи докази в їх сукупності, виходячи з системного аналізу положень законодавства України, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відтак, судові витрати позивача по сплаті судового збору підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.
Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 72, 76, 90, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд
вирішив:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області № 7013763/44250399 від 06.07.2022 про відмову у реєстрації розрахунку коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати розрахунок коригування №6 від 08.04.2022 до податкової накладної № 1 від 02.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою первинного подання платником податків.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Фертілайн» судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1240 (одну тисячу двісті сорок) грн 50 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Фертілайн» судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1240 (одну тисячу двісті сорок) грн 50 коп.
Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Валентина ТИМОШЕНКО
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2022 |
Оприлюднено | 19.10.2022 |
Номер документу | 106784376 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Валентина ТИМОШЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні