Постанова
від 18.10.2022 по справі 150/358/22
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

"18" жовтня 2022 р.

Справа № 150/358/22

Провадження № 3/150/214/22

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 жовтня 2022 року с. Мазурівка

Суддя Чернівецького районного суду Вінницької області Кушнір Б.Б., розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управління ДПС у Вінницькій області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , мешканця АДРЕСА_1 , громадянин України, голова ліквідаційної комісії КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА», (код ЄДРПОУ 34145287) за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП, роз`яснивши права, передбачені ст.63 Конституції України, ст.268 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

З протоколу про адміністративне правопорушення №419 від 09 вересня 2022 року, який складений заступником начальника Могилів-Подільського відділу перевірок платежів управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Вінницькій області Косточком О.А за результатом проведеної документальної позапланової виїзної перевірки КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА» (акт перевірки від 09.09.2022 № 5863/02-32-07-13/34145287), вбачається, що голова ліквідаційної комісії КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА» - ОСОБА_1 вчинив правопорушення ведення податкового обліку об`єктів господарювання по податку на прибуток з порушенням встановленого порядку. Було порушено: п.44.1, п.44.2 ст. 44, ст. 46, ст. 57, п.134.1 ст. 134, п. 135.1, ст. 135, п. 137.1, п. 137.1, п. 137.3 ст. 137 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету в загальній сумі 29700 гривень, в тому числі за 2021 рік 29700 гривень.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1ст. 163-1 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у скоєному визнав повністю, щиро розкаявся. Підтвердив факт того, що станом на 2021 рік він був головою ліквідаційної комісії про припинення діяльності КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА» до повноважень якого входило подання річної податкової звітності вказаного підприємства.

Заслухавши пояснення ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, суд доходить висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 163-1 КУпАП, окрім його пояснень в судовому засіданні, стверджується також наявними у матеріалах справи та дослідженими в судовому засіданні доказами, зокрема, протоколом про адміністративне правопорушення №419 від 09 вересня 2022 року; актом документальної позапланової виїзної перевірки від 09.09.2022 № 5863/02-32-07-13/34145287 про результати позапланової виїзної документальної перевірки КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА».

Відповідальність за частиною першою ст. 163-1 КУпАП наступає у випадку відсутності податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Суб`єкт адміністративного правопорушення - спеціальний (керівники та інші посадові особи підприємств, установ, організацій, зокрема, головні бухгалтери).

Суб`єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так й у формі необережності.

Встановлено, що ОСОБА_1 призначений головою ліквідаційної комісії КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА» рішенням Чернівецької селищної ради Могилів-Подільського району про припинення діяльності КП «ЧЕРНІВЕЦЬКА АПТЕКА» шляхом ліквідації №603 від 19.11.2021 року, відтак ОСОБА_1 є спеціальним суб`єктом вчинення даного адміністративного правопорушення до повноважень якого входило подання річної податкової звітності за 2021 рік.

За таких обставин, оцінюючи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд доходить висновку, що своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1ст. 163-1 КУпАП.

Відповідно до вимог ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності та іншими засобами.

Вимогами ст.280 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до вимог ст.23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

При визначенні виду та розміру стягнення, судом відповідно дост. 33 КУпАПвраховується характер вчиненого адміністративного правопорушення, дані про особу порушника, його ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Обставиною, що пом`якшує відповідальність ОСОБА_1 є щире розкаяння.

Обставин, що обтяжують відповідальність ОСОБА_1 - не встановлено.

Відповідно до вимог ч.1 ст.163-1 КУпАП, передбачена адміністративна відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Враховуючи характервчиненого правопорушення,особу правопорушника,ступінь йоговини,майновий стан,вважаю заможливе застосуватищодо ОСОБА_1 стягнення увиді штрафуу межахрозміру,передбаченому санкцією ч.1 ст.163-1КУпАП.

Таке адміністративне стягнення, на думку суду, буде необхідне і достатнє для попередження особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від скоєння нових адміністративних правопорушень.

Окрім того, згідно вимог ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення, розмір та порядок сплати якого встановлюється законом.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто 496 грн. 20коп.

Керуючись ч. 1 ст. 163-1, ст.ст. 280, 283-285, 289 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ:

Визнати винним ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,у вчиненніадміністративного правопорушення,передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП тазастосувати відноснонього адміністративнестягнення увиді штрафуу розміріп`яти неоподатковуванихмінімумів доходівгромадян,що становить85(вісімдесят п`ять) гривень.

Стягнути із ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в дохід держави судовий збір в сумі 496 (чотириста дев`яносто шість) гривень 20 копійок.

Дана постанова може бути оскаржена згідно статей 287-289КУпАП особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня її винесення до Вінницького апеляційного суду через Чернівецький районний суд Вінницької області.

Відповідно до ст.307КУпАП, штраф повинен бути сплачений правопорушником не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу.

У разі несплати штрафу у визначений законодавством термін в порядку примусового виконання постанови з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу відповідно до ч. 2 ст. 308 КУпАП.

Суддя Б.Б. Кушнір

СудЧернівецький районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення18.10.2022
Оприлюднено19.10.2022
Номер документу106797389
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —150/358/22

Постанова від 18.10.2022

Адмінправопорушення

Чернівецький районний суд Вінницької області

Кушнір Б. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні