Постанова
від 18.10.2022 по справі 400/6585/21
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2022 р.м.ОдесаСправа № 400/6585/21

Головуючий в 1 інстанції: Мельник О.М. Дата і місце ухвалення: 07.12.2021р., м. Миколаїв Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду

у складі:

головуючого Ступакової І.Г.

суддів Бітова А.І.

Лук`янчук О.В.

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2021 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» до Головного управління ДПС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И Л А :

В серпні 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» звернулося до Миколаївського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області, в якому просило суд:

- визнати протиправним та скасувати розпорядження №113-р вiд 02.08.2021р. «Про анулювання лiцензiї на право оптової торгiвлi пальним» в частині анулювання виданої товариству ліцензії на право оптової торгiвлi пальним, за наявностi мiсць оптової торгiвлi №990514201900484 від 18.12.2019р.;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Миколаївській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію (відомості) про анулювання ліцензії №990514201900484 від 18.12.2019р., виданої ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» (ЄДРПОУ 41198065) на право здійснення оптової торгівлі пальним та поновити інформацію (внести відомості) в цей Реєстр про таку ліцензію на право оптової торгівлі пальним (реєстраційний номер 990514201900484 від 18.12.2019р., терміном дії до 18.12.2024р. Адреса місця торгівлі: Україна, Миколаївська обл., м.Миколаїв, Корабельний район, вул.Айвазовського, 15-А.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, що розпорядженням №113-р вiд 02.08.2021р. відповідач анулював видану ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» ліцензію на право оптової торгiвлi пальним, за наявностi мiсць оптової торгiвлi №990514201900484 від 18.12.2019р. у зв`язку з встановленням факту подання товариством недостовірних даних у документах поданих разом із заявою на отримання ліцензії. Однак, Головним управлінням ДПС у Миколаївській області не зазначено в чому саме полягає недостовірність даних, поданих позивачем для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним, у яких документах її виявлено і чим це підтверджується, що свідчить про очевидні ознаки протиправності розпорядження №113-р вiд 02.08.2021р.

Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2021 року позов задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано розпорядження Головного управління ДПС у Миколаївській області «Про анулювання ліцензій на право оптової торгівлі пальним» №113-р від 02 серпня 2021 року, в частині висновку про необхідність анулювання виданої ліцензії ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» від 18.12.2019р. №990514201900484.

Зобов`язано Головне управління ДПС у Миколаївській області вчинити дії щодо поновлення інформації про видачу ліцензії ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» на право здійснення оптової торгівлі пальним у Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним від 18.12.2019р. №900514201900484.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області на користь ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» судовий збір в розмірі 2270,00 грн. та витрати на правничу допомогу в розмірі 2000,00 грн.

Не погоджуючись з вказаним рішенням в частині задоволення позовних вимог товариства, Головне управління ДПС у Миколаївській області подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, просить скасувати рішення від 07.12.2021р. у відповідній частині з прийняттям нового судового рішення про відмову в задоволенні позову ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК».

В своїй скарзі апелянт зазначає, що для отримання ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним разом із заявою додатково надається, зокрема, дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Фактичними перевірками встановлено, що на території місця оптової торгівлі ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» пальним (вул.Айвазовського, 15-А, м.Миколаїв) розташовано два резервуари для пального (ємністю 78 куб.м. та 81 куб.м.), які суб`єктом господарювання використовуються у діяльності. Проте, разом із заявою на отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» надало лише копію Дозволу Управління Держпраці у Миколаївській області №375.19.48 від 20.11.2019р., який не містить інформації про отримання товариством дозволу експлуатувати будь-які резервуари. Зазначене є підставою для анулювання ліцензії у відповідності до ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».

Справу розглянуто судом апеляційної інстанції в порядку письмового провадження на підставі п.3 ч.1 ст.311 КАС України.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що основним видом діяльності ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (КВЕД 46.71)

18.12.2019р. ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» отримало в ДПС України ліцензію на право оптової торгiвлi пальним, за наявностi мiсць оптової торгiвлi №990514201900484 терміном дії до 18.12.2024р. Адреса місця торгівлі: Україна, Миколаївська обл., м.Миколаїв, Корабельний район, вул.Айвазовського, 15-А.

Згідно доповідної записки начальника управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Миколаївській області, проведеними фактичними перевірками місць оптової торгівлі ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» пальним (вул. Айвазовського, 15-А м. Миколаїв та вул. Самойловича, 38 м. Миколаїв) складено акти від 24.06.2021р. №4434/14-29-09-02-11/41198065 та №4442/14-29-09-02-11/41198065. Встановлено, що на території місця оптової торгівлі (вул. Айвазовського, 15-А м. Миколаїв) розташовано два резервуари для пального (ємністю 78 куб.м. та 81 куб.м.), які суб`єктом господарювання використовуються у діяльності. Проте, разом із заявою на отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» надало лише копію Дозволу Управління Держпраці у Миколаївській області №375.19.48 від 20.11.2019р., який не містить інформації про отримання товариством дозволу експлуатувати будь-які резервуари. Таким чином, встановлено, що ТОВ «Нафтова компанія «ТРЕЙД-НК» не отримало дозвіл на експлуатацію (застосування) двох резервуарів ємністю 78 куб.м. та 81 куб.м., які є устаткуванням підвищеної небезпеки та фактично використовуються у діяльності.

Враховуючи викладене, у зв`язку з встановленням факту подання недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії, запропоновано Головному управлінню ДПС у Миколаївській області розглянути питання щодо анулювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» реєстраційний номер 990514201900484, дата реєстрації 18.12.2019р., термін дії з 18.12.2019р. по 18.12.2024р.

Розпорядженням Головного управління ДПС у Миколаївській області №113-р вiд 02.08.2021р. «Про анулювання лiцензiй на право оптової торгiвлi пальним», серед іншого, анульовано ліцензію на право оптової торгiвлi пальним, за наявності місць оптової торгiвлi №990514201900484 від 18.12.2019р., видану ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК».

Підставою для анулювання у вказаному розпорядженні зазначено встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Не погоджуючись з правомірністю розпорядження Головного управління ДПС у Миколаївській області №113-р вiд 02.08.2021р. «Про анулювання ліцензії на право оптової торгiвлi пальним» в частині анулювання ліцензії на право оптової торгiвлi пальним, за наявностi мiсць оптової торгiвлi №990514201900484 від 18.12.2019р. ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» оскаржило його в судовому порядку.

Задовольняючи частково позов ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» суд першої інстанції виходив з того, що в оскаржуваному розпорядженні Головним управлінням ДПС у Миколаївській області не зазначено з яких фактичних підстав, на підставі яких доказів ним зроблено висновок про подання позивачем недостовірних даних при отриманні ліцензії, а також не зазначено у якому саме конкретному документі заявником подано недостовірні дані. Відсутність вказаної інформації в оскаржуваному розпорядженні фактично унеможливлює перевірку правомірності підстав його прийняття, що, за висновками суду першої інстанції, безумовно свідчить про дефектність такого розпорядження, у зв`язку з чим воно підлягає скасуванню.

Обираючи спосіб відновлення порушеного права позивача суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання податкового органу вчинити дії щодо поновлення інформації про видачу ліцензії ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» на право оптової торгівлі пальним у Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального.

На підставі ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає правильність рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги Головного управління ДПС у Миколаївській області та не вбачає підстав для її задоволення виходячи з наступного.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України врегульовані Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19 грудня 1995 року №481/95-BP (в редакції, станом на час виникнення спірних правовідносин).

В статті 1 Закону №481/95-BP наведені наступні визначення:

- ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;

- анулювання ліцензії - позбавлення суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії;

- Єдиний державний реєстр суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі - Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального) - перелік суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та розміщується у вільному доступі.

Згідно ст.15 Закону №481/95-BP для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

-документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

-акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

-дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Вимагати представлення інших документів, крім означених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа, або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та зазначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Так, відповідно до ч.50 ст.15 Закону №481/95-BP ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі, зокрема, встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) письмового розпорядження про її анулювання (ч.51 ст.15 Закону №481/95-BP).

Як вже зазначалося колегією суддів, підставою для прийняття Головним управлінням ДПС у Миколаївській області розпорядження №113-р вiд 02.08.2021р. «Про анулювання лiцензiї на право оптової торгiвлi пальним» в частині анулювання виданої товариству ліцензії на право оптової торгiвлi пальним, за наявностi мiсць оптової торгiвлi №990514201900484 від 18.12.2019р. зазначено встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Однак, відповідачем у оскаржуваному розпорядженні не зазначено, у чому полягає недостовірність даних, поданих позивачем для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним, у яких документах її виявлено і чим це підтверджується.

В доповідній записці начальника управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Миколаївській області зазначено, що ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» разом із заявою на отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним надало копію Дозволу Управління Держпраці у Миколаївській області на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки №375.19.48 від 20.11.2019р., який не містить інформації про отримання товариством дозволу експлуатувати будь-які резервуари, в тому числі резервуари ємністю 78 куб.м. та 81 куб.м., які фактично використовуються у діяльності суб`єкта господарювання.

Колегія суддів зауважує, що у відповідності до положень Закону №481/95-ВР, відповідальність суб`єкта у вигляді анулювання ліцензії може мати місце тоді, коли контролюючим органом достовірно встановлено, що конкретний документ, наявний серед інших документів, які подавалися разом із заявою для отримання ліцензії, насправді не видавався відповідним органом, відтак є підробленим (сфальшованим). Однак, у разі якщо у суб`єкта взагалі наявне право не подавати певний документ через відсутність у нього за законом такого обов`язку, то вказана норма, як підстава для анулювання ліцензії, не підлягає застосуванню.

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог Закону №481/95-ВР разом із заявою на отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» надало:

-копію Дозволу Управління Держпраці у Миколаївській області №375.19.48 від 20.11.2019р. на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: насос відцентровий самовсмоктуючий типу СЦН-75/70, зав. №1109, країна-виробник СРСР, 1988р.в.; насос відцентровий самовсмоктуючий типу СВН-80, зав. №956, країна-виробник СРСР, 1980р.в.; насос відцентровий самовсмоктуючий типу СВН-80, зав. №86977, країна-виробник СРСР, 1980р.в.;

-копію Дозволу Управління Держпраці у Миколаївській області №376.19.48 від 20.11.2019р. на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежних зонах.

ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» не заперечує факт використання ним у своїй діяльності з оптової торгівлі пальним резервуарів ємністю 78 куб.м. та 81 куб.м. Однак, товариство стверджує, що чинним законодавством на нього не покладено обов`язку отримання дозволу на експлуатацію резервуарів з пальним.

Колегія суддів вважає обґрунтованими такі посилання позивача виходячи з наступного.

Відповідно до ст.21 Закону «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107.

Пунктом 6 Порядку №1107 визначено, що дозвіл видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, та/або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.

У додатку 3 до Порядку №1107 є дві позиції, по яких можна розглядати резервуар з пальним щодо необхідності отримання дозволу:

-устаткування, пов`язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою КМУ №956 (п.1);

-трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °C, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива (п.10)

Відповідно до стандартів, які поширюються на паливо автомобільне, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», у розділі «Вимоги щодо безпеки» зазначено, що дизельне паливо це горюча легкозаймиста рідина 4-го класу небезпеки.

ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» зазначено, що бензини це горючі, легкозаймисті особливо небезпечні рідини 4 го класу небезпеки.

Визначення та віднесення тих чи інших механізмів та устаткування до об`єктів підвищеної небезпеки та видача дозволів на їх експлуатацію чинним законодавством покладено на Державну службу України з питань праці.

У листі від 28.08.2019р. №6904/3/12-ДП-19 Державна служба України з питань праці надала роз`яснення на запит Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України, де зазначила, що оскільки дизельне паливо і бензин, не належать до небезпечних речовин 1-го і 2-го класів небезпеки та зберігаються в ємностях при атмосферному тиску меншому 0,05 МПа, крім ємностей для зберігання газового моторного палива, то одержання дозволу на експлуатацію таких ємностей не вимагається. Зміни до законодавства України стосовно отримання ліцензій на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним не запроваджують додаткового регулювання у сфері охорони праці, для суб`єктів господарювання немає потреби отримувати додаткові дозволи.

Колегія суддів зазначає, що Головним управлінням ДПС у Миколаївській області не надано суду доказів експлуатації ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа та щодо яких необхідно отримувати відповідний дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

В матеріалах справи міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована в журналі обліку суб`єктів господарювання в Управлінні Держпраці у Миколаївській області 16.12.2019р., в графі якої щодо виду машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які експлуатуються без отримання відповідного дозволу, зазначено про експлуатацію товариством резервуарів для зберігання нафтопродуктів ємністю 78 куб.м. за інвентарними номерами №№11, 12, 13.

Згідно висновку експертизи приватного акціонерного товариства «Миколаївський експортно-технічний центр» №48/1.02.2.01.811.19 від 15.11.2019р., на підставі якого Управлінням Держпраці у Миколаївській області видано дозволи №375.19.48 від 20.11.2019р. та №376.19.48 від 20.11.2019р., ТОВ «Нафтова компанiя «ТРЕЙД-НК» здатне забезпечити дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що покладеними в основу оскаржуваного розпорядження обставинами відповідач фактично вказує про неправомірність видачі позивачу ліцензії на право оптової торгiвлi пальним, за наявностi мiсць оптової торгiвлi №990514201900484 від 18.12.2019р., що виходить за межі предмету даного спору.

Головним управлінням ДПС у Миколаївській області, як суб`єктом владних повноважень, на якого частиною другою статті 77 КАС України покладено обов`язок доказування правомірності прийнятих ним рішень, належними доказами не доведено подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії, що могло б бути підставою для анулювання такої ліцензії у відповідності до ст.15 Закону №481/95-BP.

Таким чином, доводи апеляційної скарги не спростовують правильність висновків суду першої інстанції про задоволення позову, а тому підстав для задоволення апеляційної скарги Головного управління ДПС у Миколаївській області та скасування рішення суду першої інстанції від 07.12.2021р. колегія суддів не вбачає.

Відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін, відповідно до приписів статті 139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст.ст. 308, 311, п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Миколаївській області залишити без задоволення, рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2021 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складання повного тексту судового рішення.

Повний текст судового рішення виготовлений 18 жовтня 2022 року.

Головуючий: І.Г. Ступакова

Судді: А.І. Бітов

О.В. Лук`янчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2022
Оприлюднено20.10.2022
Номер документу106813021
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —400/6585/21

Ухвала від 30.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 18.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 28.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 28.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 28.08.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 12.01.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Рішення від 07.12.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Постанова від 16.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні