Cправа № 127/22738/22
Провадження № 1-кс/127/9123/22
У Х В А Л А
Іменем України
17 жовтня 2022 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області в складі:
слідчого судді: ОСОБА_1
секретар судового засідання: ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання старшого слідчогоСУ ГУНПу Вінницькійобласті майораполіції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, -
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчийСУ ГУНПу Вінницькійобласті майорполіції ОСОБА_3 звернувсядо судуз клопотанням,яке погодженоз прокурором ОСОБА_4 ,про тимчасовийдоступ до документів, які знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Клопотання мотивовано тим, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості якого внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021020000000226 від 12.04.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, на підставі дозволу про початок будівельних робіт ІУ114141750112 та декларації про початок виконання будівельних робіт ВН 083161060196 від 15.04.2016, виступила замовником створення (будівництво) об`єкта природно-заповідного фонду - дендрологічного парку місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_2 ) загальною кошторисною вартістю 49 718 724 грн.
У рамках створення означеного дендропарку, відповідно до затвердженої міськрадою (рішення виконавчого комітету № 336 від 25.11.2014) проектно-кошторисної документації заплановано будівництво адміністративної будівлі на території природно-заповідного фонду - дендрологічного парку місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по АДРЕСА_1 , загальною площею - 1047,29 м2, загальною кошторисною вартістю - 4 703 794 грн.
В подальшому, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , реалізовуючи злочинний умисел на заволодіння бюджетними коштами, мотивуючи свої дії нібито економією державних коштів, прийняли рішення не будувати нову адміністративну будівлю дендропарку, а виділили кошти на придбання існуючого об`єкта незавершеного будівництва. Так, відповідно до договору № НАР від 29.10.2015 ІНФОРМАЦІЯ_2 придбала у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ) об`єкт незавершеного будівництва у АДРЕСА_2 за 2 500 000 грн. (платіжне доручення № 31 від 06.11.2015).
Згідно з декларацією про готовність об`єкта до експлуатації ВН 143163331297 від 28.11.2016, об`єкт природно-заповідного фонду - дендрологічний парк місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » прийнятий в експлуатацію та відповідно до рішення міськради № 323 від 27.12.2016 разом із вищезазначеною нежитловою будівлею переданий ІНФОРМАЦІЯ_6 на баланс КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 ), балансовою вартістю 49 669 636 грн.
Після цього КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відповідно до декларації про початок виконання будівельних робіт ВН 082170580403 27.02.2017, виступило замовником реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », АДРЕСА_2 , загальною площею - 841,25 м2, загальною кошторисною вартістю - 4 472 500 грн. Для фінансування означеного об`єкта ІНФОРМАЦІЯ_6 кошти перераховувалися на казначейські рахунки КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Означеним розпорядником бюджетних коштів, за результатом проведення публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », АДРЕСА_2 , укладено з ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_3 ) договір підряду № 3 від 30.01.2017 на загальну суму 3 589 999 грн. (додатковою угодою № 3 про внесення змін до договору від 04.12.2018 ціна договору зменшена до 2 786 579, 58 грн.). Згідно звіту тендерного комітету від 29.12.2018 року, договір про закупівлю виконано в повному обсязі, сума предмету закупівлі 2 786 580 грн. Разом з тим, означений звіт містить недостовірні дані, оскільки згідно даних казначейських рахунків, не дивлячись на зменшення суми предмету закупівлі, КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » перерахувало підряднику не 2 786 579, 58 грн. а 3 410 498, 82 грн. (попередня оплата від 16.02.2017 - 1 076 999,7 грн.; акт приймання виконаних робіт № 1 від 15.05.2017 - 111 502,94 грн.; акт приймання виконаних робіт № 1 від 27.12.20171 487 915.72 грн.; акт приймання виконаних робіт № З від 23.06.2018- 734 080,46 грн.).
В подальшому, КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » із ПП « ОСОБА_5 » уклало ще один договір підряду № 92 від 04.12.2018 на виконання додаткових будівельних робіт по об`єкту «Реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », АДРЕСА_2 » у сумі 1 385 966,4 грн. Означені кошти на підставі платіжних доручень перераховані підряднику (акт приймання виконаних робіт № 1 від 19.12.2018 - 762 047,15 грн.; акт приймання виконаних робіт № 2 від 26.12.2018 - 554 620,93 грн.; акт приймання виконаних робіт № 3 від 20.12.2019 69 298,32 грн.). Згідно звіту тендерного комітету від 28.12.2018, договір про закупівлю виконано в повному обсязі, сума предмету закупівлі 1 385 966.4 грн.
Крім того, встановлено, що відповідно до тендерної документації (додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; додаток №2 «Календарний графік виконання додаткових будівельних робіт на об`єкті» до договір підряду №92 від 04.12.2018) для зведення публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на об`єкті передбачено виконання наступних видів будівельно-монтажних робіт: водопровід та каналізація», «електроосвітлення»; «система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу», «блискавкозахист та заземлення», благоустрій» та інше. Однак, частина із означених робіт, яка згідно проектної та виконавчої документації виконана в рамках вказаних публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП ІНФОРМАЦІЯ_7 « ІНФОРМАЦІЯ_3 », повторно фінансувалася на підставі інших цивільно-правових договорів. Так, комунальним підприємством на підставі з зговору №68 від 06.09.2018 на нове будівництво мережі електропостачання, :зговору №21 від 08.04.2019 на послуги з монтажу системи охоронної сигналізації, договору №88 від 21.11.2019 на послуги з монтажу пожежної сигналізації, договір № 54 від 04.12.2019 на послуги з монтажу системи блискавко захисту, договір № 97 від 28.09.2017 на розробку проекту благоустрою профінансовано 614 995 грн., що, в свою чергу, вказує на ознаки подвійного фінансування будівельних робіт.
Всього, на підставі договорів підряду у ході реконструкції адміністративно-господарської будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » сумарно освоєно 5 411 459,82 грн.
У результаті означених оборудок службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 , замість раніше запланованого нового будівництва адміністративної будівлі дендропарку загальною кошторисною вартістю 4 703 794 грн. (враховуючи загальну площу будівлі - 1047,29 м,2 становить 4 491 грн./м2 сумарно виділено під означені потреби 7 911 459,82 грн. (на придбання об`єкта незавершеного будівництва 2 500 000 грн., на його реконструкцію - 5 411 459,82 грн., що, в свою чергу, враховуючи загальну площу будівлі - 841,25 м,2 вартість 1-го м2 будівлі зросла у два рази і становить 9 404 грн./м2 чим завдано збитків територіальній громаді на суму понад 3 млн. грн. За наявними даними, означені кошти, були перераховані КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рахунок генпідрядника «Сучасні будівельні технології-12» у вигляді оплати за надані послуги з реконструкції адмінбудівлі дендропарку, переадресовані на розрахункові рахунки підприємств з ознаками фіктивності та переведені у готівкову масу з наступним привласненням та легалізацією коштів, отриманих незаконним шляхом.
Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 ПП « ОСОБА_5 », зловживаючи службовим становищем, шляхом завищення вартості та об`ємів виконаних будівельно-монтажних робіт, заволоділи бюджетними коштами в особливо великих розмірах, а в їх діях вбачаються окремі ознаки кримінальних правопорушень.
Беручи до уваги вищевикладене під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (адреса АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), пов`язаних з виконанням робіт по реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по АДРЕСА_2 , а саме до: договорів підряду з додатками та додатковими угодами, укладених із виконавцями робіт; договорів з додатками та додатковими угодами, укладених з проектними організаціями на розробку проектно-кошторисної документації; проектно-кошторисної документації; кошторисної документації (в паперовому вигляді, а також електронні файли формату *.ims. *.imd програмного комплексу АВК); актів приймання-передачі виконаних робіт з розробки проектно-кошторисної документації; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; експертних звітів (висновків) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; актів виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, підсумкова відомість ресурсів до акта кб-2в, виконавча документація по об`єкту; платіжних документів/рахунків, платіжних доручень, накладних, податкових накладних.
На підставі викладеного слідчий звернувся до суду з даним клопотанням та просив його задовольнити.
Слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, однак 17.10.2022 звернувся до суду із заявою, про розгляд клопотання за його відсутності, а також зазначив, що вказане клопотання останній підтримує в повному обсязі.
КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » явкууповноваженого представника в судове засідання не забезпечило, однак про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлялось завчасно та належним чином шляхом направлення судової повістки.
Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явилися, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Дослідивши матеріали клопотання, оцінивши докази в їх сукупності, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, з огляду на таке.
Згідно зі статтею 159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до статті 160КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Пунктами 1 та 2 частини п`ятої статті 163КПК України передбачено, що ухвала про надання тимчасового доступу до речей і документів постановляється, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Як вбачається з матеріалів справи слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості якого внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021020000000226 від 12.04.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, на підставі дозволу про початок будівельних робіт ІУ114141750112 та декларації про початок виконання будівельних робіт ВН 083161060196 від 15.04.2016, виступила замовником створення (будівництво) об`єкта природно-заповідного фонду - дендрологічного парку місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_2 ) загальною кошторисною вартістю 49 718 724 грн.
У рамках створення означеного дендропарку, відповідно до затвердженої міськрадою (рішення виконавчого комітету № 336 від 25.11.2014) проектно-кошторисної документації заплановано будівництво адміністративної будівлі на території природно-заповідного фонду - дендрологічного парку місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по АДРЕСА_1 , загальною площею - 1047,29 м2, загальною кошторисною вартістю - 4 703 794 грн.
В подальшому, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , реалізовуючи злочинний умисел на заволодіння бюджетними коштами, мотивуючи свої дії нібито економією державних коштів, прийняли рішення не будувати нову адміністративну будівлю дендропарку, а виділили кошти на придбання існуючого об`єкта незавершеного будівництва. Так, відповідно до договору № НАР від 29.10.2015 ІНФОРМАЦІЯ_2 придбала у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ) об`єкт незавершеного будівництва у АДРЕСА_2 за 2 500 000 грн. (платіжне доручення № 31 від 06.11.2015).
Згідно з декларацією про готовність об`єкта до експлуатації ВН 143163331297 від 28.11.2016, об`єкт природно-заповідного фонду - дендрологічний парк місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » прийнятий в експлуатацію та відповідно до рішення міськради № 323 від 27.12.2016 разом із вищезазначеною нежитловою будівлею переданий ІНФОРМАЦІЯ_6 на баланс КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 ), балансовою вартістю 49 669 636 грн.
Після цього КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відповідно до декларації про початок виконання будівельних робіт ВН 082170580403 27.02.2017, виступило замовником реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », АДРЕСА_2 , загальною площею - 841,25 м2, загальною кошторисною вартістю - 4 472 500 грн. Для фінансування означеного об`єкта ІНФОРМАЦІЯ_6 кошти перераховувалися на казначейські рахунки КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Означеним розпорядником бюджетних коштів, за результатом проведення публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », АДРЕСА_2 , укладено з ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_3 ) договір підряду № 3 від 30.01.2017 на загальну суму 3 589 999 грн. (додатковою угодою № 3 про внесення змін до договору від 04.12.2018 ціна договору зменшена до 2 786 579, 58 грн.). Згідно звіту тендерного комітету від 29.12.2018 року, договір про закупівлю виконано в повному обсязі, сума предмету закупівлі 2 786 580 грн. Разом з тим, означений звіт містить недостовірні дані, оскільки згідно даних казначейських рахунків, не дивлячись на зменшення суми предмету закупівлі, КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » перерахувало підряднику не 2 786 579, 58 грн. а 3 410 498, 82 грн. (попередня оплата від 16.02.2017 - 1 076 999,7 грн.; акт приймання виконаних робіт № 1 від 15.05.2017 - 111 502,94 грн.; акт приймання виконаних робіт № 1 від 27.12.20171 487 915.72 грн.; акт приймання виконаних робіт № З від 23.06.2018- 734 080,46 грн.).
В подальшому, КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » із ПП « ОСОБА_5 » уклало ще один договір підряду № 92 від 04.12.2018 на виконання додаткових будівельних робіт по об`єкту «Реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », АДРЕСА_2 » у сумі 1 385 966,4 грн. Означені кошти на підставі платіжних доручень перераховані підряднику (акт приймання виконаних робіт № 1 від 19.12.2018 - 762 047,15 грн.; акт приймання виконаних робіт № 2 від 26.12.2018 - 554 620,93 грн.; акт приймання виконаних робіт № 3 від 20.12.2019 69 298,32 грн.). Згідно звіту тендерного комітету від 28.12.2018, договір про закупівлю виконано в повному обсязі, сума предмету закупівлі 1 385 966.4 грн.
Крім того, встановлено, що відповідно до тендерної документації (додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; додаток №2 «Календарний графік виконання додаткових будівельних робіт на об`єкті» до договір підряду №92 від 04.12.2018) для зведення публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на об`єкті передбачено виконання наступних видів будівельно-монтажних робіт: водопровід та каналізація», «електроосвітлення»; «система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу», «блискавкозахист та заземлення», благоустрій» та інше. Однак, частина із означених робіт, яка згідно проектної та виконавчої документації виконана в рамках вказаних публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП ІНФОРМАЦІЯ_7 « ІНФОРМАЦІЯ_3 », повторно фінансувалася на підставі інших цивільно-правових договорів. Так, комунальним підприємством на підставі з зговору №68 від 06.09.2018 на нове будівництво мережі електропостачання, :зговору №21 від 08.04.2019 на послуги з монтажу системи охоронної сигналізації, договору №88 від 21.11.2019 на послуги з монтажу пожежної сигналізації, договір № 54 від 04.12.2019 на послуги з монтажу системи блискавко захисту, договір № 97 від 28.09.2017 на розробку проекту благоустрою профінансовано 614 995 грн., що, в свою чергу, вказує на ознаки подвійного фінансування будівельних робіт.
Всього, на підставі договорів підряду у ході реконструкції адміністративно-господарської будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » сумарно освоєно 5 411 459,82 грн.
У результаті означених оборудок службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 , замість раніше запланованого нового будівництва адміністративної будівлі дендропарку загальною кошторисною вартістю 4 703 794 грн. (враховуючи загальну площу будівлі - 1047,29 м,2 становить 4 491 грн./м2 сумарно виділено під означені потреби 7 911 459,82 грн. (на придбання об`єкта незавершеного будівництва 2 500 000 грн., на його реконструкцію - 5 411 459,82 грн., що, в свою чергу, враховуючи загальну площу будівлі - 841,25 м,2 вартість 1-го м2 будівлі зросла у два рази і становить 9 404 грн./м2 чим завдано збитків територіальній громаді на суму понад 3 млн. грн. За наявними даними, означені кошти, були перераховані КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рахунок генпідрядника «Сучасні будівельні технології-12» у вигляді оплати за надані послуги з реконструкції адмінбудівлі дендропарку, переадресовані на розрахункові рахунки підприємств з ознаками фіктивності та переведені у готівкову масу з наступним привласненням та легалізацією коштів, отриманих незаконним шляхом.
Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 ПП « ОСОБА_5 », зловживаючи службовим становищем, шляхом завищення вартості та об`ємів виконаних будівельно-монтажних робіт, заволоділи бюджетними коштами в особливо великих розмірах, а в їх діях вбачаються окремі ознаки кримінальних правопорушень.
Вищевказані обставини підтверджуються витягом з ЄРДР №12021020000000226 від 12.04.2021, договором підряду №3 від 30.01.2017, договором підряду на будівництво №92 від 04.12.2018.
Як зазначив слідчий у клопотанні під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (адреса АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), пов`язаних з виконанням робіт по реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по АДРЕСА_2 .
Приймаючи до уваги вищевикладене, слідчий суддя вважає, що на час розгляду клопотання наявні достатні підстави для надання дозволу слідчому на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій документів, які знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », оскільки слідчим було доведено, що вказані документи самі по собі або в сукупності із іншими речами і документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 159 - 164, 309, 310, 372 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП у Вінницькій області майору поліції ОСОБА_3 та слідчим, які діють у складі групи слідчих у кримінальному провадженні №12021020000000226 від 12.04.2021, на тимчасовий доступ до документів, володільцем яких являється КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (адреса АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а саме до документів пов`язаних з виконанням робіт по реконструкції та нового будівництва нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по АДРЕСА_2 в період з 01.01.2017 по дату винесення ухвали суду, тобто:
- договору підряду №3 від 30.01.2017, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 » з додатками та додатковими угодами;
- договору підряду №92 від 04.12.2018, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 » з додатками та додатковими угодами;
- договорів з додатками та додатковими угодами, укладених з проектними організаціями на розробку проектно-кошторисної документації по реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по АДРЕСА_2 ;
- проектно-кошторисної документації щодо реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по АДРЕСА_2 ;
- кошторисної документації (в паперовому вигляді, а також електронні файли формату *.ims. *.imd програмного комплексу АВК);
- дефектних актів та технічних завдань/умов складених на виконання договорів підряду № 3 від 30.01.2017 та № 92 від 04.12.2018;
- актів приймання-передачі виконаних робіт з розробки вищевказаної проектно-кошторисної документації, наказів про затвердження проектно-кошторисної документації, експертних звітів (висновків) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;
- актів виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, підсумкова відомість ресурсів до акта кб-2в, виконавчої документації складених на виконання договорів підряду № 3 від 30.01.2017 та № 92 від 04.12.2018;
- платіжних документів/рахунків, платіжних доручень, накладних, податкових накладних;
- документальних матеріалів щодо придбання об`єкта нерухомості - нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по АДРЕСА_2 (зокрема документальних матеріалів щодо проведення оцінки будівлі та її затвердження, рішень ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо купівлі об`єкта нерухомості, договорів купівлі-продажу, проведення розрахунків, актів прийому-передачі об`єкта нерухомості);
- документальних матеріалів (декларацій, актів, сертифікатів) та додатків до них щодо початку виконання підготовчих будівельних робіт, виконання будівельних робіт, декларацій про готовність об`єкта до експлуатації прийняття, тощо;
- документальних матеріалів щодо оформлення та набуття права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 0510600000:07:009:0042, на якій знаходиться будівля за адрескою АДРЕСА_2 , тобто можливість ознайомитись та вилучити належним чином засвідченні копії вказаних документів.
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2022 |
Оприлюднено | 14.05.2024 |
Номер документу | 106827264 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Гриневич В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні