Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
19 жовтня 2022 р. Справа №120/631/22-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Крапівницької Н.Л.,
розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом:
ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7
до Вінницької міської ради
про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява від ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 до Вінницької міської ради, у якій Позивачі просять суд:
- визнати протиправною бездіяльність Вінницької міської ради щодо неналежного розгляду клопотань Позивачів про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного із нас окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030;
- зобов`язати Вінницьку міську раду надати Позивачам дозволи на розробку документації із землеустрою на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030 орієнтовним розміром 2,0 га.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що Позивачі в порядку визначеному статтею 118 Земельного кодексу України, звернулися до Вінницької міської ради з клопотанням про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного із нас окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030, додавши до клопотання усі необхідні документи. Однак станом на день звернення до суду, жодного рішення щодо розгляду клопотання не було надано.
Позивачі вважають, що за результатами розгляду її клопотання відповідач зобов`язаний прийняти рішення про надання чи відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок. Натомість клопотання було розглянуто у неналежний та непередбачений земельним законодавством спосіб. Відтак за захистом своїх порушених прав та інтересів позивачка звернулася до суду.
Відповідач у відзиві зазначає, що вважає поданий позов безпідставним, необґрунтованими та таким, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Так, позивачі просять зобов`язати Вінницьку міську раду надати ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 дозвіл на розробку документації із землеустрою на території Великокрушлинецької сільської ради вінницького району, Вінницької області кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030 орієнтовним розміром 2,0 га.
На адресу Вінницької міської ради 09.08.2021 за вх.№Ко01-114002 надійшло клопотання від позивачів, які просили надати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки кадастровий номер 0520680800:01:004:0030 або надати мотивовану відповідь.
Так, 26.08.2021 за вих.№Ко-01-114002/01-37 департаментом земельних ресурсів Вінницької міської ради направлено відповідь до ОСОБА_1 стосовно розглянутого клопотання про надання дозволу на розроблення технічної документації. У даній відповіді зазначено що по бажаній земельній ділянці кадастровий номер 0520680800:01:004:0030 відсутній план зонування та детальний план території. На підставі чого, керуючись п.З Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передача земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб у разі відсутності плану зонування чи детального плану забороняється.
Ураховуючи вищевикладене, виконавчі органи Вінницької міської ради розглянули належним чином колективне клопотання позивачів та надали вмотивовану відповідь на дане клопотання, відповідно до зазначених вимог такого звернення.
Крім того зазначає, що 25.03.2015 відділом Держземагентства у Вінницькому районі Вінницької області затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок Великокрушлинецькій сільській раді з метою передачі земель державної власності в комунальну власність для подальшого створення громадського пасовища (за межами населеного пункту) на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області. Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно по земельній ділянці кадастровий номер 0520680800:01:004:0030 наказом №2-1318/20-15-СГ від 08.07.2015 затверджено проект землеустрою щодо передачі земельної ділянки в комунальну власність. Цільове призначення земельної ділянки: для сінокосіння і випасання худоби.
Водночас, бажана позивачами земельна ділянка відповідно до Інформації з Державного земельного кадастру належить до категорії земель «для сінокосіння і випасання худоби» , а у клопотанні, з яким позивачі звернулись до Вінницької міської ради йшлося про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, отже йдеться про зміну цільового призначення земельної ділянки.
Дослідивши матеріали справи у їх сукупності, оцінивши наведені сторонами доводи, суд встановив, що Позивачі в порядку визначеному статтею 118 Земельного кодексу України, звернулися до Вінницької міської ради з клопотанням про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного із нас окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030, додавши до клопотання усі необхідні документи. Однак станом на день звернення до суду, жодного рішення щодо розгляду клопотання не було надано.
У подальшому Листом від 26.08.2021 за вих.№Ко-01-114002/01-37 департаментом земельних ресурсів Вінницької міської ради надано відповідь ОСОБА_1 стосовно розглянутого клопотання про надання дозволу на розроблення технічної документації.
Доказів прийняття Радою рішення за результатом розгляду клопотань позивачів від 04.08.2021 відповідачем не надано.
Позивачі вважають, що за результатами розгляду її клопотання відповідач зобов`язаний прийняти рішення про надання чи відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації. Натомість клопотання не було розглянуто у належний та передбачений земельним законодавством спосіб. Відтак за захистом своїх порушених прав та інтересів позивачі звернулися до суду.
Надаючи оцінку встановленим обставинам справи, та спірним правовідносинам, суд зазначає таке.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує, що суб`єктивне право на земельну ділянку виникає і реалізується на підставах і в порядку, визначених Конституцією України, Земельним Кодексом України від 25.10.2001 № 2768-III (далі - ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III) та іншими законами України, що регулюють земельні відносини.
Відповідно до ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
За приписами ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 18 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об`єктами, які за основним цільовим призначенням поділяються на категорії. Категорії земель України мають особливий правовий режим.
Конкретні категорії земель визначені у частині першій статті 19 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III, до яких зокрема належать землі сільськогосподарського призначення.
Згідно з ч.1 ст. 22 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
У силу положень п. "а" ч.3 ст.22 ЗК України від 25.10.2001 №2768-III землі сільськогосподарського призначення передаються громадянам у власність та надаються у користування для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Отже, законом передбачено право громадян України на безоплатне набуття у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства із земель державної та комунальної власності сільськогосподарського призначення.
Порядок набуття відповідного права визначається главою 19 Розділу IV ЗК України від 25.10.2001 №2768-III.
Так, згідно із ст. 116 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами врегульований положеннями статті 118 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III.
Зокрема, ч. 6 ст. 118 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III визначено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідно до ч. 7 ст. 118 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Із аналізу вищезазначених положень слідує, що законодавцем передбачено вичерпні підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, а саме: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Зазначені підстави застосовуються і для розроблення проекту технічної документації щодо поділу або об`єднання земельних ділянок.
Судом встановлено, що Позивачі в порядку визначеному статтею 118 Земельного кодексу України, звернулися до Вінницької міської ради з клопотанням про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного із нас окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030, додавши до клопотання усі необхідні документи. Однак станом на день звернення до суду жодного рішення щодо розгляду клопотання не було надано.
У подальшому листом від 26.08.2021 за вих.№Ко-01-114002/01-37 департаментом земельних ресурсів Вінницької міської ради надано відповідь ОСОБА_1 стосовно розглянутого клопотання про надання дозволу на розроблення технічної документації.
Доказів прийняття Радою рішення за результатом розгляду клопотань позивачів від 04.08.2021 відповідачем не надано.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 122 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
У силу положень ч. 7 ст. 118 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Статтею 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Згідно з ч. 1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин віднесено до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад. Такі питання вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради (ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").
Отже, аналізуючи вказані норми права, суд наголошує на тому, що орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 ЗК України від 25.10.2001 № 2768-III, надає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або ж мотивовану відмову у його наданні лише у формі рішення, прийнятого на пленарному засіданні відповідної ради.
Як встановлено, у відповідь на клопотання позивачів про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою департаментом земельних ресурсів Вінницької міської ради надіслано Лист від 26.08.2021 за вих.№Ко-01-114002/01-37, а доказів прийняття міською радою рішення за результатом розгляду вказаного клопотання відповідачем не надано.
Відтак, оскільки міською радою не прийнято рішення як це передбачено ч.7 ст.118 ЗК України від 25.10.2001 №2768-III, тому в даному випадку, за висновком суду, має місце протиправна бездіяльність щодо розгляду клопотання позивачів у порядку визначеному законом, оскільки лист відповідача не є рішенням у розумінні КАС України та ЗК України, яке має бути прийнято за результатами розгляду клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою.
А тому, суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню шляхом визнання протиправною бездіяльності Вінницької міської ради щодо неналежного розгляду клопотань Позивачів про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного із нас окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030;
Водночас, належним способом захисту порушених прав є зобов`язання відповідача повторно розглянути клопотання з урахуванням висновків суду, наведених у судовому рішенні.
Під час розгляду справи суд не вдається до оцінки правомірності підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки, зазначених у листі. Суд враховує, що такий лист немає самостійного правового значення, оформлений всупереч визначеній законом процедурі та не є рішенням суб`єкта владних повноважень в розумінні положень КАС України.
Крім того, рішення за результатами розгляду клопотання має прийматися колегіальним органом, а саме Вінницькою міською радою, і лише в такому разі йому може надаватися правова оцінка по суті.
Частиною другою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).
Згідно з ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши доводи учасників справи, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд дійшов висновку, що позов належить задовольнити.
При цьому судом враховується, що у зв`язку з військовою агресією Російською Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/202 постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 14.03.2022 № 133/2022, що затверджений Законом від 15.03.2022 № 2119-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб".
Відповідно до ст.1 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" воєнний стан це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
За приписами пункту другого Указу Президента України від 24.02.2022 №64/202 військовому командуванню (Генеральному штабу Збройних Сил України, Командуванню об`єднаних сил Збройних Сил України, командуванням видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України, управлінням оперативних командувань, командирам військових з`єднань, частин Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України) разом із Міністерством внутрішніх справ України, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування наказано запроваджувати та здійснювати передбачені Законом України "Про правовий режим воєнного стану" заходи і повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави.
Відтак, враховуючи, що Відповідач є органом місцевого самоврядування, що залучений до реалізації та здійснення передбачених Законом України "Про правовий режим воєнного стану" заходів і повноважень воєнного стану, пріоритетними при проведенні пленарних засідань Ради є заходи спрямовані на забезпечення оборони України, захист безпеки населення та інтересів держави. А тому, в період дії воєнного стану покладення на відповідача обов`язку по розгляду клопотання Позивачів у бажаний для них спосіб, суперечитиме принципу пропорційності.
При цьому суд зауважує, що при виконанні цього рішення Рада повинна врахувати, що 24.03.2022 Верховною Радою України прийнято Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану" №7178.
Цим законом Розділ X "Перехідні положення" Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27) доповнено підпунктом 5 пунктом 27 такого змісту: під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються з урахуванням таких особливостей: "Безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється".
Отже, набрання чинності Законом від 24.03.2022 №7178 у вказаній редакції, який повинен застосовуватися органом місцевого самоврядування при розгляді ініційованого позивачкою земельного питання, виключатиме позитивне вирішення клопотання позивачки під час дії воєнного стану.
Відтак, перевіривши доводи учасників справи, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачами, суд доходить переконання, що заявлений позов належить задовольнити частково.
Разом з тим, суд враховує, що відповідно до ч.3 ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
З огляду на викладене, суд робить висновок про наявність підстав для стягнення на користь кожного з позивачів окремо за рахунок асигнувань відповідача витрат на сплату судового збору, пропорційно до розміру задоволених позовних вимог, а саме, в розмірі 496,20 грн.
Керуючись статтями 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Вінницької міської ради щодо неналежного розгляду клопотань ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 від 04.08.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного з них окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030.
Зобов`язати Вінницьку міську раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 від 04.08.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства, орієнтовним розміром 2,0 га, на кожного з них окремо, на території Великокрушлинецької сільської ради Вінницького району, Вінницької області (за межами населеного пункту) кадастровий номер земельної ділянки 0520680800:01:004:0030, з урахуванням висновків суду за результатами розгляду цієї справи.
У решті позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь ОСОБА_1 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_2 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_3 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_4 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_5 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_6 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Стягнути на користь ОСОБА_7 сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької міської ради.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 КАС України.
Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Позивач 1 - ОСОБА_1 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 )
Позивач 2 - ОСОБА_2 (зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ; місце проживання: АДРЕСА_3 , РНОКПП: НОМЕР_2 ).
Позивач 3 - ОСОБА_3 (адреса реєстрації: АДРЕСА_4 , РНОКПП: НОМЕР_3 ).
Позивач 4 - ОСОБА_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_5 , РНОКПП: НОМЕР_4 ).
Позивач 5 - ОСОБА_5 (адреса реєстрації: АДРЕСА_6 , РНОКПП: НОМЕР_5 ).
Позивач 6 - ОСОБА_6 (адреса: АДРЕСА_7 , РНОКПП: НОМЕР_6 ).
Позивач 7 - ОСОБА_7 (адреса реєстрації:: АДРЕСА_8 ; РНОКПП: НОМЕР_7 ).
Відповідач - Вінницька міська рада (код ЄДРПОУ: 25512617; адреса: м. Вінниця, вулиця Соборна 59, 21100).
Суддя підпис Крапівницька Н. Л.
Згідно з оригіналом Суддя:
Секретар:
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2022 |
Оприлюднено | 20.10.2022 |
Номер документу | 106828986 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Крапівницька Н. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні