Немирівський районний суд Вінницької області
Справа № 930/1940/22
Провадження № 1-кс/930/468/22
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"14" жовтня 2022 р. м. Немирів
Слідчий суддя Немирівського районного суду Вінницької області - ОСОБА_1
при секретарі судового засідання - ОСОБА_2
за участю прокурора Немирівської окружної прокуратури - ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Немирові клопотання начальника СД ВП № 5 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області капітана поліції ОСОБА_4 , погоджене з прокурором Немирівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , на підставі матеріалів досудового розслідування відомості про яке внесеного до ЄРДР за № 42022020000000385 від 23.09.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.357 КК України, про проведення обшуку,-
В С Т А Н О В И В :
До Немирівського районного суду звернувся з клопотанням начальник СД ВП № 5 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_4 , погоджено з прокурором Немирівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , на підставі матеріалів досудового розслідування внесеного до ЄРДР № 42022020000000385 від 23.09.2022, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 357 КК України, про проведення обшуку, мотивуючи його тим, що до Вінницької обласної прокуратури надійшло повідомлення з Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про те, що службові особи ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС» приховують первинні бухгалтерські документи та регістри бухгалтерського обліку, які підтверджують витрати на виконання робіт з будівництва розподільчих мереж водогону в с. Головеньки.
Відомості про дану подію 23.09.2022 внесено до ЄРДР за № 42022020000000385 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 357 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) для забезпечення виконання завдань, визначених ст. 2 Закону України від 26 січня 1993 року №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон №2939) на виконання п.2.3.7.3 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Північного офісу Держаудитслужби на ІІІ квартал 2022 року проводиться ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності Немирівської міської ради (далі - Рада) за період з 01 серпня 2016 року по 31 липня 2022 року. Під час зазначеної ревізії встановлено, що на виконання договорів, укладених Ковалівською сільською радою, правонаступником якої є Немирівська міська рада, з ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 32061957, директор ОСОБА_5 , юридична адреса: вул. Соборна, 175, м. Немирів, Вінницька область, 22800) протягом 2017-2019 років виконувались роботи з нового будівництва розподільчих мереж господарчо-питного водогону в с. Головеньки (Ковалівська сільська рада) на загальну суму 2489999,56 грн. З метою підтвердження виду, обсягу операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку Немирівської міської ради, керуючись п.12 ст.10 Закону № 2939, п.26 Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 року № 550 (далі - Порядок №550) на підставі направлення від 26 серпня 2022 року № 281 головним державним аудитором відділу контролю в галузі оборони, в правоохоронних органах та органах влади Управління ОСОБА_6 здійснено вихід на об`єкт зустрічної звірки - ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС» з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку Ковалівської сільської ради, правонаступником яких є Немирівська міська рада. При виході на об`єкт для проведення зустрічної звірки, керівництву ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС» вручений письмовий запит про надання необхідних для звірки документів. До зустрічної звірки посадовими особами ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС» надано акти приймання виконаних робіт з підсумковими відомостями ресурсів за 2019 рік та акти про виділення до знищення документів і справ, які не підлягають зберіганню від 02 січня 2019 року №1 та знищення документів, згідно яких первинні бухгалтерські документи за 2013-2018 роки і додатки до них, облікові реєстри, бухгалтерські звіти та інші, знищені. Листом від 30 серпня 2022 року №48 ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС» відмовлено у наданні первинних бухгалтерських документів та регістрів бухгалтерського обліку, що підтверджують фактично понесені товариством витрати матеріально-технічних, трудових та інших ресурсів на виконання робіт, вартість яких включено до актів приймання виконаних будівельних робіт за червень-грудень 2019 року по договору від 05 листопада 2018 року №665 відмовлено.
Таким чином, ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС», приховано, документи до актів приймання виконаних будівельних робіт за червень 2019 року на суму 88372,21 грн., червень 2019 року на суму 52327,24 грн., червень 2019 року на суму 88653,91 грн.; за липень 2019 року на суму 66596,56 грн.; липень 2019 року на суму 80150,08 грн.; серпень 2019 року на суму 178543,37 грн.; серпень 2019 року на суму11744,80 грн.; вересень 2019 року на суму 99966,25 грн.; вересень 2019 року на суму 200012,63 грн.; жовтень 2019 року на суму 139698,58 грн.; листопад 2019 року на суму 137858,54 грн.; грудень 2019 року на суму 241375,39 грн., а саме:
1) договір підряду від 05.11.2018 №665 з додатками (календарні плани, графік, фінансування, додаткові угоди, договори субпідряду (у випадку їх наявності) договірні ціни, локальні кошториси) з розрахунком загальновиробничих витрат;
2) дані субрахунків 361 «Розрахунки з покупцями», 631 «Розрахунки з постачальниками» в частині розрахунків за виконані роботи (субпідрядні), матеріали та ресурси тощо;
3)оборотно-сальдові відомості по розрахунках, обліку транспортних засобів, будівельних матеріалів, основних засобів, первинні бухгалтерські документи щодо придбання та використання матеріалів, включених до вартості виконаних робіт (накладні, акти приймання передачі, товарно-транспортні накладні, калькуляції на матеріали виготовлені господарським способом, банківські документи, інші);
4) розрахунок вартості роботи машин і механізмів задіяних при виконані робіт з відповідними первинними бухгалтерськими документами (калькуляції вартості 1 маш-год). В разі оренди машин та механізмів задіяних до виконання робіт - договори оренди, акти наданих послуг з підтверджуючими банківськими документами про здійснення оплати;
5) у випадку перевезення вантажів додатково надати товарно-транспортні (вантажні) накладні на перевезення такого вантажу, розрахунок вартості (калькуляцію) роботи автотранспорту, затверджені схеми відстані перевезення вантажів, відомості на видачу та списання пального по транспортних засобах та механізмах, задіяних при виконанні вищевказаних робіт та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів задіяних при виконанні таких робіт;
6) у разі наявності - документи, що підтверджують понесення заготівельноскладських витрат (дані обліку щодо наявності складських приміщень);
7) шляхові листи (маршрутні листи) на перевезення працівників до об`єкту будівництва, накладні, лімітно-забірні картки на одержання пального, акти на списання пального, рапорти-наряди на роботу будівельної машини (механізмів) типової форми № ЕБМ-4 (затверджена наказом Мінстату України від 13.06.1997 №149), товарно-транспортні накладні форми №1-ТН (затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363);
8) таблиці 1 додатку 4 до Порядку формування, подання страхувальниками звіту, щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;
9) звіти форми 1-ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку»;
10) документи, що підтверджують витрати на оплату перших п`яти днів непрацездатності працівників внаслідок їх захворювання (у разі включення до актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) даних витрат).
Відповідно до інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно комплекс будівель та споруд, розташованих за адресою: вул. Соборна, 175, м. Немирів, Вінницького району, Вінницької області, належить на праві колективної власності: 56/100 частка власності належить ТОВ «ВІКіТАН»; 22/100 частка власності належить ТОВ «Гранд Монтаж»; 22/100 частка власності належить Немирівській районній спілці споживчих товариств.
Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а у кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - на підставі ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду.
На підставі вищезазначеного, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, та враховуючи те, що посадові особи ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС», можуть зберігати, за місцем реєстрації юридичної особи, документи до актів приймання виконаних будівельних робіт за проектом «Нове будівництво розподільчих мереж господарчо-питного водогону в с. Головеньки (Ковалівська сільська рада), Немирівського району» за червень 2019 року на суму 88372,21 грн., червень 2019 року на суму 52327,24 грн., червень 2019 року на суму 88653,91 грн.; за липень 2019 року на суму 66596,56 грн.; липень 2019 року на суму 80150,08 грн.; серпень 2019 року на суму 178543,37 грн.; серпень 2019 року на суму11744,80 грн.; вересень 2019 року на суму 99966,25 грн.; вересень 2019 року на суму 200012,63 грн.; жовтень 2019 року на суму 139698,58 грн.; листопад 2019 року на суму 137858,54 грн.; грудень 2019 року на суму 241375,39 грн., а саме: договір підряду від 05.11.2018 №665 з додатками (календарні плани, графік, фінансування, додаткові угоди, договори субпідряду (у випадку їх наявності) договірні ціни, локальні кошториси) з розрахунком загальновиробничих витрат; дані субрахунків 361 «Розрахунки з покупцями», 631 «Розрахунки з постачальниками» в частині розрахунків за виконані роботи (субпідрядні), матеріали та ресурси тощо; оборотно-сальдові відомості по розрахунках, обліку транспортних засобів, будівельних матеріалів, основних засобів, первинні бухгалтерські документи щодо придбання та використання матеріалів, включених до вартості виконаних робіт (накладні, акти приймання передачі, товарно-транспортні накладні, калькуляції на матеріали виготовлені господарським способом, банківські документи, інші); розрахунок вартості роботи машин і механізмів задіяних при виконані робіт з відповідними первинними бухгалтерськими документами (калькуляції вартості 1 маш-год). В разі оренди машин та механізмів задіяних до виконання робіт - договори оренди, акти наданих послуг з підтверджуючими банківськими документами про здійснення оплати; у випадку перевезення вантажів додатково надати товарно-транспортні (вантажні) накладні на перевезення такого вантажу, розрахунок вартості (калькуляцію) роботи автотранспорту, затверджені схеми відстані перевезення вантажів, відомості на видачу та списання пального по транспортних засобах та механізмах, задіяних при виконанні вищевказаних робіт та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів задіяних при виконанні таких робіт; у разі наявності - документи, що підтверджують понесення заготівельноскладських витрат (дані обліку щодо наявності складських приміщень); шляхові листи (маршрутні листи) на перевезення працівників до об`єкту будівництва, накладні, лімітно-забірні картки на одержання пального, акти на списання пального, рапорти-наряди на роботу будівельної машини (механізмів) типової форми № ЕБМ-4 (затверджена наказом Мінстату України від 13.06.1997 №149), товарно-транспортні накладні форми №1-ТН (затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363); таблиці 1 додатку 4 до Порядку формування, подання страхувальниками звіту, щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; звіти форми 1-ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку»; документи, що підтверджують витрати на оплату перших п`яти днів непрацездатності працівників внаслідок їх захворювання (у разі включення до актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) даних витрат), необхідно провести обшук в комплексі будівель та споруд, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 .
В судовому засіданні прокурор Немирівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , клопотання начальника СД ВП № 5 Вінницького РУП ОСОБА_4 підтримав, просив його задовольнити та надати дозвіл на проведення обшуку в комплексі будівель та споруд, за місцем реєстрації ТОВ «Немирів ГАЗ-СЕРВІС», за адресою: вул. Соборна, 175, м. Немирів, Вінницької області.
Відповідно до ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення.
Однак, як вбачається з змісту клопотання слідчого, ставиться питання про вилучення документів до актів приймання виконаних будівельних робіт за проектом «Нове будівництво розподільчих мереж господарчо-питного водогону в с. Головеньки (Ковалівська сільська рада).
Частиною 1 ст. 159 КПК України передбачено, що такий захід забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей та документів полягає у надання стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
За таких підстав, слідчий суддя перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку прокурора, дійшов до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню, а саме слід надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що стосуються будівництва водогону в с. Головеньки.
Частиною 2 ст. 159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Тому суд не вбачає підстав для надання дозволу на проведення обшуку в комплексі будівель та споруд, за місцем реєстрації ТОВ «Немирів ГАЗ -СЕРВІС», за адресою: вул. Соборна, 175, м. Немирів, Вінницького району Вінницької області, а, натомість, вважає за потрібне надати дозвіл на тимчасовий доступ до вказаних документів.
Керуючись ст.ст. 110, 159-164, 234 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ :
Клопотання начальника СД ВП № 5 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області капітана поліції ОСОБА_4 про проведення обшуку - задовольнити частково.
Надати дозвіл на тимчасовий доступ, з можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку) начальнику СД ВП № 5 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області капітану поліції ОСОБА_4 та ст. дізнавачу СД ВП № 5 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області ст. лейтенанту поліції ОСОБА_7 , до актів приймання виконаних будівельних робіт за проектом «Нове будівництво розподільчих мереж господарчо-питного водогону в с. Головеньки (Ковалівська сільська рада), Немирівського району» за червень 2019 року на суму 88372,21 грн., червень 2019 року на суму 52327,24 грн., червень 2019 року на суму 88653,91 грн.; за липень 2019 року на суму 66596,56 грн.; липень 2019 року на суму 80150,08 грн.; серпень 2019 року на суму 178543,37 грн.; серпень 2019 року на суму11744,80 грн.; вересень 2019 року на суму 99966,25 грн.; вересень 2019 року на суму 200012,63 грн.; жовтень 2019 року на суму 139698,58 грн.; листопад 2019 року на суму 137858,54 грн.; грудень 2019 року на суму 241375,39 грн., а саме:
1) договір підряду від 05.11.2018 №665 з додатками (календарні плани, графік, фінансування, додаткові угоди, договори субпідряду (у випадку їх наявності) договірні ціни, локальні кошториси) з розрахунком загальновиробничих витрат;
2) дані субрахунків 361 «Розрахунки з покупцями», 631 «Розрахунки з постачальниками» в частині розрахунків за виконані роботи (субпідрядні), матеріали та ресурси тощо;
3)оборотно-сальдові відомості по розрахунках, обліку транспортних засобів, будівельних матеріалів, основних засобів, первинні бухгалтерські документи щодо придбання та використання матеріалів, включених до вартості виконаних робіт (накладні, акти приймання передачі, товарно-транспортні накладні, калькуляції на матеріали виготовлені господарським способом, банківські документи, інші);
4) розрахунок вартості роботи машин і механізмів задіяних при виконані робіт з відповідними первинними бухгалтерськими документами (калькуляції вартості 1 маш-год). В разі оренди машин та механізмів задіяних до виконання робіт - договори оренди, акти наданих послуг з підтверджуючими банківськими документами про здійснення оплати;
5) у випадку перевезення вантажів додатково надати товарно-транспортні (вантажні) накладні на перевезення такого вантажу, розрахунок вартості (калькуляцію) роботи автотранспорту, затверджені схеми відстані перевезення вантажів, відомості на видачу та списання пального по транспортних засобах та механізмах, задіяних при виконанні вищевказаних робіт та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів задіяних при виконанні таких робіт;
6) у разі наявності - документи, що підтверджують понесення заготівельноскладських витрат (дані обліку щодо наявності складських приміщень);
7) шляхові листи (маршрутні листи) на перевезення працівників до об`єкту будівництва, накладні, лімітно-забірні картки на одержання пального, акти на списання пального, рапорти-наряди на роботу будівельної машини (механізмів) типової форми № ЕБМ-4 (затверджена наказом Мінстату України від 13.06.1997 №149), товарно-транспортні накладні форми №1-ТН (затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363);
8) таблиці 1 додатку 4 до Порядку формування, подання страхувальниками звіту, щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;
9) звіти форми 1-ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку»;
10) документи, що підтверджують витрати на оплату перших п`яти днів непрацездатності працівників внаслідок їх захворювання (у разі включення до актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) даних витрат).
Строк дії ухвали один місяць.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Немирівський районний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2022 |
Оприлюднено | 20.10.2023 |
Номер документу | 106843494 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Немирівський районний суд Вінницької області
Науменко С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні