Ухвала
від 19.10.2022 по справі 369/10333/22
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/10333/22

Провадження № 1-кс/369/1813/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.10.2022 року м. Київ

Слідчий суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого у кримінального провадженні начальник відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Бучанського районного управління поліції ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором Києво-Святошинської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР 20.09.2022 року №42022112200000451, за ознаками вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.364 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з клопотання про надання тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 .

Обґрунтування клопотання

Слідчим відділом Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області розслідується кримінальне провадження № 42022112200000451 від 20 вересня 2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України.

В ході здійснення досудового розслідування, встановлено що між ІНФОРМАЦІЯ_2 оголошено процедуру відкритих торгів по предмету «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 Коригування», за номером UA-2019-03-01-001071-a, очікуваною вартістю закупівлі 28900000 гривень.

За результатом проведення вказаної процедури відкритих торгів між ІНФОРМАЦІЯ_2 , що в подальшому іменується «Замовник», в особі заступника сільського голови по житлово-комунальному господарству та будівництву ОСОБА_5 , що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони, та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що в подальшому іменується «Генеральний підрядник», в особі генерального директора ОСОБА_6 , що діє на підставі Статуту, який є платником податку на прибуток на загальних умовах з іншого боку, уклали договір № 17від 17 травня 2019 року. Так, Генеральний підрядник в межах договірної ціни виконує на свій ризик власними і залученими силами і засобами роботи по будівництву загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 Коригування», за кодом ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель, здає в обумовлені строки об`єкт в експлуатацію Замовнику, усуває на протязі гарантійного строку експлуатації об`єкту недоліки, що зумовлені неякісним виконанням робіт. Договірна ціна робіт є твердою визначається на основі тендерної пропозиції Генарального підрядника, що є невідємною частиною Договору і складає: 27154500 гривень (Двадцять сім мільйонів сто п`ятдесят чотири тисячі п`ятсот гривень 00 коп.).

Поряд з цим, ІНФОРМАЦІЯ_2 оголошено переговорну процедуру по предмету Будівництво за номером UA-2019-08-16-001366-b, очікуваною вартістю закупівлі 11445752,47 гривень.

За результатом проведення вказаної переговорної процедури ІНФОРМАЦІЯ_2 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір від 29 серпня 2019 року № 29 вартістю 11445752,47 гривень.

Разом з тим, ІНФОРМАЦІЯ_2 оголошено процедуру відкритих торгів по предмету «Реконструкція актової зали загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 », за номером UA-2019-10-25-000996-a, очікуваною вартістю закупівлі 10220 000 гривень.

За результатом проведення вказаної процедури відкритих торгів ІНФОРМАЦІЯ_2 з Державним підприємством Спеціалізоване монтажне управління « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір від 25 листопада 2019 року № 25 вартістю 9547306, 71 гривень.

На даний час з метою повного, всебічного та об`єктивного проведення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні виникла необхідність в отриманні оригіналів документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:

-Договір № 17 від 17 травня 2019 року, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), щодо будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 Коригування», за кодом ДК 021:2015-45210000-2, на загальну суму 27154500 гривень (Двадцять сім мільйонів сто п`ятдесят чотири тисячі п`ятсот гривень 00 коп.);

-Договір № 29 від 29 серпня 2019 року, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), щодо будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 Коригування», за кодом ДК 021:2015-45210000-2, на загальну суму 11445 752,47 гривень;

-Підсумкові відомості ресурсів, дефектні акти щодо здійснення ремонтних робіт та документи щодо проходження державної експертизи проекту, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Акти виконаних ремонтних (будівельних) робіт форми КБ-2в, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Документи щодо оплати, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Коригуючі та дефектні акти, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Договорів субпідряду (дозволи на укладення договорів субпідряду) з додатками та змінами, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Платіжні доручення, рахунки-фактури, товарно-транспортні накладні, договори поставки, договори купівлі-продажу, інші первинні фінансово-господарські документи, що підтверджують закупівлю робіт та послуг, та якість матеріалів, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Повного комплексу проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина) відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Виконавчої документації про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду) в повному обсязі до договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Договорів про надання послуг з технічного нагляду та актів виконаних робіт до них або наказ про призначення особи, що буде здійснювати технічний нагляд;

- Договір про надання послуг з авторського нагляду та актів виконаних робіт до них або наказ про призначення особи, що буде здійснювати авторський нагляд;

- Товарних чеків, накладних за переліком відомостей ресурсів до актів форми КБ-2В до договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Підтверджуючої документації щодо використання будівельних машин та механізмів за переліком відомостей ресурсів до актів форми КБ-2в (балансової довідки, свідоцтва про реєстрацію машин, договорів оренди машин та механізмів з актами виконаних робіт до них), якщо їх було використано при проведенні робіт до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою (КБ-2В) на електронному носії (в програмному комплексі їх складання), відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Локальних кошторисів на електронному носії (в програмному комплексі їх складання) відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Висновків (Експертні звіти) експертної організації щодо розгляду проектної та кошторисної документації, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Документів, що свідчать про відповідність, вартість та якість застосованих матеріалів та виробів, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Виконавчої документації, що підтверджує виконання робіт з перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт, відображає методи та умови їх виконання, підтверджує фактичні параметри їх результатів по об`єкту дослідження;

- Технічного паспорту по об`єктах, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Актів комісійного обстеження відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року.

- Посадових інструкцій та наказів про призначення на посаду директора, (керівника) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

- Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Можливість здійснення вилучення пов`язане з необхідністю досягнення мети отримання доступу до документів, у відповідності до статті 99 Кримінального процесуального кодексу України сторона кримінального провадження зобов`язана надавати суду для дослідження оригінали документів.

У ході проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні може виникнути необхідність у проведенні експертиз. Відповідно до положень пункту 1.1 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 8 жовтня 1998 року №53/5, об`єктом почеркознавчої експертизи є почерковий матеріал, в якому відображені ознаки почерку певної особи у тому обсязі, в якому їх можна виявити для вирішення поставлених завдань. Для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються лише оригінали документів.

Потреби досудового розслідування в оригіналах документів, які можуть бути процесуальним джерелом доказів та необхідні для проведення подальшого слідства у кримінальному провадженні, виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи окремих осіб.

Беручи до уваги вищевикладене та ураховуючи, що оригінали документів що містять охоронювану законом таємницю, які можуть бути використані як докази факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, мають суттєве значення для установлення обставин у кримінальному провадженні, їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документу, який іншим способом неможливо отримати.

Сторони

Слідчий надала заяву про розгляд клопотання у її відсутність. Зазначила, що клопотання підтримує та просить задовольнити.

Особа, у володінні якої знаходяться документи, в судове засідання не викликалася, згідно з вимогами ч.2ст.163 КПК України.

За нормами ч.4 ст.107 КПК України, фіксація під час розгляду слідчим суддею клопотання, за допомогою технічних засобів, не здійснювалась.

Мотивація суду

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

В силу ст.131 Кримінального процесуального кодексу України (далі-КПК України) заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, а заходами забезпечення кримінального провадження є в тому числі тимчасовий доступ до речей, документів.

Відповідно до вимог ч.1 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Клопотання слідчого відповідає вимогам визначеним ч.2 ст.160 КПК України.

Слідчим суддею перевірені вимоги ч.5 та ч.7 ст.163 КПК України. Документи, доступ до яких просить слідчий перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

Документи мають значення для кримінального провадження, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, в даному випадку необхідні для проведення судових експертиз та підтвердження обставин відповідності вартості фактично виконаних робіт.

Враховуючи викладене, отримати вказані документи можливо лише шляхом тимчасового доступу.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку про достатність підстав для надання тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо (забезпечення проведення призначеної згідно постави від 18 жовтня 2022 року судової будівельно-технічної експертизи).

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 159-163, 166, 309 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання - задовольнити.

Надати дозвіл слідчому групи слідчих начальнику відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Бучанського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 , старшому слідчому слідчого відділу Бучанського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_7 , начальнику відділення слідчого відділу Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_8 , слідчому слідчого відділу Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_9 , заступнику начальника відділення СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_10 , та прокурорам Києво-Святошинської окружної прокуратури Київської області, які входять до складу групи прокурорів у кримінальному провадженні ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 та ОСОБА_4 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 ,а саме:

-Договір № 17 від 17 травня 2019 року, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), щодо будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 Коригування», за кодом ДК 021:2015-45210000-2, на загальну суму 27154500 гривень (Двадцять сім мільйонів сто п`ятдесят чотири тисячі п`ятсот гривень 00 коп.);

-Договір № 29 від 29 серпня 2019 року, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), щодо будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по АДРЕСА_1 Коригування», за кодом ДК 021:2015-45210000-2, на загальну суму 11445 752,47 гривень;

-Підсумкові відомості ресурсів, дефектні акти щодо здійснення ремонтних робіт та документи щодо проходження державної експертизи проекту, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Акти виконаних ремонтних (будівельних) робіт форми КБ-2в, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Документи щодо оплати, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Коригуючі та дефектні акти, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Договорів субпідряду (дозволи на укладення договорів субпідряду) з додатками та змінами, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

-Платіжні доручення, рахунки-фактури, товарно-транспортні накладні, договори поставки, договори купівлі-продажу, інші первинні фінансово-господарські документи, що підтверджують закупівлю робіт та послуг, та якість матеріалів, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Повного комплексу проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина) відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Виконавчої документації про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду) в повному обсязі до договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Договорів про надання послуг з технічного нагляду та актів виконаних робіт до них або наказ про призначення особи, що буде здійснювати технічний нагляд;

- Договір про надання послуг з авторського нагляду та актів виконаних робіт до них або наказ про призначення особи, що буде здійснювати авторський нагляд;

- Товарних чеків, накладних за переліком відомостей ресурсів до актів форми КБ-2В до договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Підтверджуючої документації щодо використання будівельних машин та механізмів за переліком відомостей ресурсів до актів форми КБ-2в (балансової довідки, свідоцтва про реєстрацію машин, договорів оренди машин та механізмів з актами виконаних робіт до них), якщо їх було використано при проведенні робіт до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою (КБ-2В) на електронному носії (в програмному комплексі їх складання), відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Локальних кошторисів на електронному носії (в програмному комплексі їх складання) відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Висновків (Експертні звіти) експертної організації щодо розгляду проектної та кошторисної документації, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Документів, що свідчать про відповідність, вартість та якість застосованих матеріалів та виробів, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Виконавчої документації, що підтверджує виконання робіт з перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт, відображає методи та умови їх виконання, підтверджує фактичні параметри їх результатів по об`єкту дослідження;

- Технічного паспорту по об`єктах, відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року;

- Актів комісійного обстеження відповідно до наступних договорів № 17 від 17 травня 2019 року, № 29 від 29 серпня 2019 року.

- Посадових інструкцій та наказів про призначення на посаду директора, (керівника) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

- Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Відповідно до положень ч.1ст.166 КПК Українироз`яснити відповідальній особі, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Строк дії ухвали складає два місяці з дня її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення19.10.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106855420
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —369/10333/22

Ухвала від 19.10.2022

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Ковальчук Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні