КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про заміну боржника у виконавчому листі
18 жовтня 2022 року м. Київ№ 320/881/21
Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В. розглянувши у порядку письмового провадження заяву ОСОБА_1 про заміну сторони у виконавчому листі в адміністративній справі
за позовом ОСОБА_1
до Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області
про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області, в якому просить суд:
- визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області щодо не перерахування та не виплати позивачу недоплаченої суми разової грошової допомоги до 05 травня за 2020 рік - у розмірі 11473,6 грн.;
- зобов`язати Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області перерахувати та виплатити позивачу недоплачену суму разової грошової допомоги до 05 травня, як особі з інвалідністю внаслідок війни 2-ої групи, у розмірі восьми мінімальних пенсій за віком відповідно до ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» за 2020 рік - у розмірі 11473,6 грн.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 16.08.2021 адміністративний позов задоволено повністю. Визнано протиправними дії Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області щодо не перерахування та не виплати ОСОБА_1 недоплаченої суми разової грошової допомоги до 05 травня за 2020 рік - у розмірі вісім мінімальних пенсій за віком.
Зобов`язано Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код: 03193689; місцезнаходження: Київська обл., Миронівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 48) здійснити перерахунок та виплату ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ; місце проживання: АДРЕСА_1 ) недоплаченої суми разової грошової допомоги до 5 травня 2020 року, як особі з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи, виходячи з розміру восьми мінімальних пенсій за віком відповідно до статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», з урахуванням раніше виплаченої суми.
На виконання зазначеного рішення суду 08.09.2022 Київським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист № 320/881/21.
ОСОБА_1 звернувся до суду з заявою про заміну боржника у виконавчому листі виданому Київським окружним адміністративним судом у справі № 320/881/21 Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації на правонаступника Управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 03193695, місцезнаходження: 08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 24), яка передана на розгляд головуючій судді Пановій Г.В. до акта Відділу документального забезпечення та контролю (канцелярія) Київського окружного адміністративного суду від 26.09.2022.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 27.09.2022 вказану заяву ОСОБА_1 призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні.
У судове засідання, призначене у справі на 06.10.2022 заявник та особи, що беруть участь у справі не з`явилися, явку уповноважених представників не забезпечили. Разом з цим, судом встановлено, що про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином та у передбачений законодавством строк.
04.10.2022 на адресу суду надійшла заява представника УСЗН Обухівської районної державної адміністрації Київської області про розгляд заяви про заміну сторони боржника у виконавчому листі без участі представника Управління.
З огляду на зазначене та керуючись приписами частини 3 ст. 194, ч.9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України протокольною ухвалою суд вирішив подальший розгляд заяви здійснювати у порядку письмового провадження.
Розглянувши подану заяву та матеріали справи №320/881/21 суд вважає за можливе задовольнити заяву про заміну сторони виконавчого провадження, з огляду на викладене.
Відповідно до статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником (частина перша). Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду (частина друга). Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження (частина четверта).
Відповідно до відомостей виконавчого листа № 320/881/21 виданого 08 вересня 2022 року Київським окружним адміністративним судом, боржником у ньому зазначено - Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код 03193689; місцезнаходження: вул. Соборності, буд. 48, м. Миронівка, Київська область, 08801).
Відповідно до пп. 22 п. 1 Постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807 (далі Постанова № 807), утворено у Київській області, зокрема, Обухівський район (з адміністративним центром у місті Обухів) у складі територій Богуславської міської, Васильківської міської, Кагарлицької міської, Козинської селищної, Миронівської міської, Обухівської міської, Ржищівської міської, Української міської, Феодосіївської сільської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.
При цьому, пунктом 3 Постанови №807 ліквідовано у Київській області: Баришівський, Білоцерківський, Богуславський, Бориспільський, Бородянський, Броварський, Васильківський, Вишгородський, Володарський, Згурівський, Іванківський, Кагарлицький, Києво-Святошинський, Макарівський, Миронівський, Обухівський, Переяслав-Хмельницький, Поліський, Рокитнянський, Сквирський, Ставищенський, Таращанський, Тетіївський, Фастівський, Яготинський райони.
За змістом Переліку районних державних адміністрацій, що реорганізуються шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених Постановою № 807, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р, Миронівська райдержадміністрація реорганізується шляхом приєднання до Обухівської райдержадміністрації Київської області.
Механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно-територіального устрою України, визначає Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 (далі - Порядок №1321).
Відповідно до п. 7 Порядку № 1321 перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється: у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації); у разі утворення на території новоутвореного району райдержадміністрації, в адміністративному центрі якого була відсутня така райдержадміністрація, - з моменту державної реєстрації райдержадміністрації як юридичної особи публічного права та утворення комісії з реорганізації.
Згідно з п. 8 Порядку № 1321, перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється: у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації; у разі утворення райдержадміністрації на території новоутвореного району, в адміністративному центрі якого була відсутня така райдержадміністрація, - з моменту державної реєстрації райдержадміністрації як юридичної особи публічного права та затвердження передавального акта комісії з реорганізації.
Райдержадміністрація, розташована в ліквідованому районі, продовжує здійснювати свої повноваження до моменту виникнення відповідного правонаступництва, передбаченого пунктами 7 і 8 цього Порядку (п. 10 Порядку № 1321).
Пунктом 11 Порядку № 1321 визначено, що райдержадміністрації, що припиняються, до складу яких входять структурні підрозділи із статусом юридичної особи публічного права, після набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, а у разі створення райдержадміністрацій на території новоутвореного району - після державної реєстрації створення райдержадміністрацій видають акт про реорганізацію структурних підрозділів райдержадміністрації, які мають статус юридичної особи публічного права.
У акті про реорганізацію визначається її спосіб, заходи з реорганізації, строк її завершення та інші необхідні умови.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 11.10.2021 до Реєстру внесено запис №1003411120009000466 про припинення Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області як юридичної особи.
Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Згідно з частиною першою статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Відповідно до частини четвертої цієї статті положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області є правонаступником Управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації Київської області, а отже має певне коло прав та обов`язків останньої.
З урахуванням наведених обставин, заява позивача про заміну боржника у виконавчому листі підлягає задоволенню шляхом заміни у виконавчому листі №320/881/21, виданому 08.09.2021 Київським окружним адміністративним судом, боржника Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код - 03193689, місцезнаходження: 08801, Київська область, м. Миронівка) на правонаступника Управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код 03193695, місцезнаходження: 08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, буд. 24).
Керуючись статтями 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В:
Заяву ОСОБА_1 про заміну боржника у виконавчому листі в адміністративній справі № 320/881/21 задовольнити.
Замінити у виконавчому листі №320/881/21, виданому 08 вересня 2022 року Київським окружним адміністративним судом, боржника - Управління соціального захисту населення Миронівської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код - 03193689, місцезнаходження: 08801, Київська область, м. Миронівка) на правонаступника - Управління соціального захисту населення Обухівської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код 03193695, місцезнаходження: 08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, буд. 24).
Копію ухвали надіслати учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Суддя Панова Г. В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2022 |
Оприлюднено | 24.10.2022 |
Номер документу | 106856206 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні