Ухвала
від 21.10.2022 по справі 712/8366/22
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Справа № 712/8366/22

Провадження №1- кс/712/3796/22

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

про тимчасовийдоступ доречей тадокументів

21 жовтня 2022 року м. Черкаси

Соснівський районний суд м.Черкаси в складі:

слідчого судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2

розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Черкаси, винесене в кримінальному провадженні № 62021100030000066, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10.09.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчим Четвертого слідчого відділу (з дислокац ією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_3 , погоджено прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

До суду звернувся слідчий Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_3 з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання мотивує тим, що у провадженні Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м.Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві перебуває кримінальне провадження №62021100030000066 від 10.09.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.364 КК України, за фактами зловживання владою та службовим становищем службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який входить до складу ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , державним нотаріусом ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_5 , СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ІНФОРМАЦІЯ_9 у вигляді незаконного виділення у приватну власність лісових земельних ділянок, що знаходились на праві постійного користування у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », СКП « ОСОБА_6 » та земельних ділянок в прибережній смузі річки Дніпро із незаконною зміною цільового призначення, в тому числі без погодження з Кабінетом Міністрів України та без відшкодування вартості лісових насаджень, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, за наступних обставин.

Так, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 та службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 спільно з службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » діючи умисно, всупереч вимогам ст. ст. 19, 123 Земельного кодексу України, без отримання погодження та всупереч інтересам постійного лісокористувача в особі директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_10 », без здійснення процедури вилучення у користувача встановленого ст. 149 ЗК України, ст. ст. 57, 58 Лісового кодексу України, без отримання погоджень передбачених ст. 186-1 ЗК України (яка встановлювала порядок погодження проектів до 28.04.2021), зловживаючи службовим становищем виділили у приватну власність земельні ділянки, що належали на праві постійного користування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, незаконно виділені:

- земельна лісова ділянка (кадастровий номер: 7124981500:04:001:0072), яка входила до складу земельної ділянки (кадастровий номер: 7124981500:03:001:0343), із зміною цільового призначення на «для ведення особистого селянського господарства», що знаходиться у власності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » на території 23 лісового кварталу вказаного ДП;

- земельні лісові ділянки, № 7124986000:01:002:0035 0.1909 га, 7124986000:01:002:0018 - 0.095 га, які знаходяться у прибережній зоні річки Дніпро, із незаконною зміною цільового призначення на «для індивідуального дачного будівництва, для індивідуального дачного будівництва»;

- земельні ділянки № 7124986000:03:001:0439 0.25 га із зміною цільового призначення на (02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку), 7124986000:03:001:0185 0.9879 га та 7124986000:03:001:0184 0.9999 га із зміною цільового призначення на «07.01 Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення під розміщення бази відпочинку», які знаходились у власності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » в першому лісовому кварталі ДП.

Право постійного користування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » земельними лісовими ділянками, які не були зареєстровані в органах кадастру додатково підтверджується згідно із п. 5 розділу VIII Лісового кодексу України «Прикінцеві положення» та підтверджується планово-картографічними матеріалами лісовпорядкування.

Також, з 2014 по квітень 2021 року службові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 , перевищуючи свої владні повноваження, вчинили замах на заволодіння чужим майном 10 лісових ділянок СКП «Райліс» (кадастрові номери: 7124986000:04:003:0487 0,25га, 7124986000:04:003:0489 0,12га, 7124986000:04:003:0490 0,12га, 7124986000:04:003:0495 0,12га, 7124986000:04:003:0493 0,125га, 7124986000:04:003:0496 0,12га, 7124986000:04:003:0492 0,12га, 7124986000:04:003:0482 0,12га, 7124986000:04:003:0486 0,12га, 7124986000:04:003:0484 0,25 га) сумарною площею 1,465га, шляхом надання дозволів на розроблення проектної землевпорядної документації на дані ділянки, з метою подальшого незаконного виділення на користь третіх осіб.

Крім цього, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 незаконно виділено у власність 27 ділянок СКП «Райліс», які в подальшому були виділені у приватну власність 7124986000:04:003:0494 0,12га, 7124986000:04:003:0485 0,12га, 7124986000:04:003:0488 0,12га, 7124986000:04:003:0312 0,25га, 7124986000:04:003:0310 0,25га, 7124986000:04:003:0309 0,25га, 7124986000:04:003:0311 0,25га, 7124986000:04:003:0188 0,1828га, 7124986000:04:003:0212 0,1217га, 7124986000:04:003:0237 0,1848га, 7124986000:04:003:0364 0,25га, 7124986000:04:003:0363 0,0281га, 7124986000:04:003:0442 0,1га, 7124986000:04:003:0441 0,16га, 7124986000:04:003:0473 0,15га, 7124986000:04:003:0491 0,12га, 7124986000:04:003:0421 0,133га, 7124986000:04:003:0102 0,2488га, 7124986000:04:003:0103 0,4932га, 7124986000:04:001:0426 0,25га, 7124986000:04:001:0427 0,25 га, 7124986000:04:001:0421 0,2382 га, 7124986000:04:001:0428 0,1249 га, 7124986000:04:001:0420 0,109 га, 7124986000:04:001:0425 0,2483 га, 7124986000:04:001:0435 0,2497 га, 7124986000:04:001:0423 0,2453 га) сумарною площею 5,2478 га, та в подальшому змінили їх цільове призначення без погодження з КМУ.

Також, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_12 12.02.2021 видали розпорядження №39, яким незаконно надали земельну ділянку в дачному кооперативі « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Свидівоцької сільської ради площею 0,0878 га (кадастровий номер: 7124986000:01:001:0006) в межах прибережної захисної зони для індивідуального дачного будівництва ОСОБА_7 , та розпорядженням № 40 від 12.02.2021 в дачному кооперативі « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Свидівоцької сільської ради по АДРЕСА_1 , площею 0,0617 га (кадастровий номер: 7124986000:01:001:0052) в межах прибережної захисної зони для індивідуального дачного будівництва ОСОБА_8 .

Так, в порушення ст. 57 Лісового кодексу України та п. 7 ст. 20 Земельного кодексу України було незаконно проведено зміну цільового призначення вище описаних земельних ділянок з ділянок для ведення лісового господарства на інші, не пов`язані з веденням лісового господарства призначення. Вказана зміна цільового призначення можлива лише за погодження КМУ, якого за наявними даними не було.

Згідно зі ст. 57 Лісового кодексу України зміна цільового призначення земельних лісових ділянок з метою їх використання в цілях, не пов`язаних з веденням лісового господарства, провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земельних ділянок у власність або надання у постійне користування відповідно до Земельного кодексу України.

Відповідно до ч. 7 ст. 20 Земельного кодексу України зміна цільового призначення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, історико-культурного, лісогосподарського призначення, що перебувають у державній чи комунальній власності, здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України.

Також, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_12 12.02.2021 видали розпорядження №39, яким незаконно надали земельну ділянку в дачному кооперативі « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Свидівоцької сільської ради площею 0,0878 га (кадастровий номер: 7124986000:01:001:0006) в межах прибережної захисної зони для індивідуального дачного будівництва ОСОБА_7 , та розпорядженням № 40 від 12.02.2021 в дачному кооперативі « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Свидівоцької сільської ради по АДРЕСА_1 , площею 0,0617 га (кадастровий номер: 7124986000:01:001:0052) в межах прибережної захисної зони для індивідуального дачного будівництва ОСОБА_8 .

Статтею 59 Земельного кодексу України та ст. 88 Водного кодексу України передбачено, що землі в прибережній захисній смузі не можуть передаватись у приватну власність, а тому, видавши розпорядження №№ 39 та 40 від 12.02.2021, голова ІНФОРМАЦІЯ_12 перевищив свої владні повноваження, чим спричинив збитки в розмірі вартості вказаних ділянок.

Разом з цим, розмір прибережної смуги для річки Дніпро та її водосховищ не може бути меншим за 100 м згідно з пунктом в) ст. 60 Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 87 Водного кодексу України службові особи Державної екологічної інспекції Центрального округу мають здійснювати контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за додержанням режиму використання їх територій .

Згідно з п.п.2 п. 2 розділу ІІ «Функції інспекції» положення про Державну екологічну інспекцію Центрального округу, затвердженої наказом Державної екологічної інспекції України № 59 від 02.02.2021, екологічна інспекція Центрального округу здійснює державний контроль за додержанням вимог законодавства про охорону земель щодо виконання екологічних вимог під час надання земельних ділянок у власність та використанням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг.

А у відповідності до п. 3 вказаного Положення проводить перевірки та складає акти за результатами здійснення державного нагляду, згідно з п. 6 звертається до суду із позовом щодо визнання протиправним дій органів державної влади, в тому числі щодо визнання недійсними індивідуальних актів, що порушують вимоги законодавства про охорону навколишнього середовища.

Також, 18.11.2020 року ОСОБА_9 уклав договір купівлі-продажу № 1-3779 від 18.11.2020 з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо купівлі 1,4053 га землі рекреаційного призначення (кадастровий номер: 7124987500:02:002:0669) у приватну власність з цільовим призначенням: «Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення». При цьому, згідно даних сайту Держгеокадастру вартість об`єктів нерухомого майна на вказаній земельній ділянці становить 29 511 000 грн. Враховуючи, що вказана земельна ділянка знаходиться у прибережній захисній смузі, то укладання вказаного договору суперечить ст.ст. 59, 60 Земельного кодексу України та ст.ст. 87, 88 Водного кодексу України.

Враховуючи вищенаведені статті, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_6 не мали права надавати у приватну власність земельну ділянку (кадастровий номер: 7124987500:02:002:0669), адже остання знаходиться у прибережній зоні та згідно ст. 88 Водного кодексу України та може перебувати лише у державній чи комунальній власності.

Крім цього, ОСОБА_5 будучи державним нотаріусом, не мала права реєструвати право власності на земельну ділянку з кадастровим №7124987500:02:002:0669, адже всі вище перелічені обмеження наявні у відкритих реєстрах, а тому в її діях вбачаються ознаки зловживання владою або службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.

Згідно зі ст. 28 Закону України «Про державний нотаріат» державні нотаріуси та інші службові особи, які вчиняють нотаріальні дії: відмовляють у вчиненні нотаріальної дії, якщо вчинення такої дії суперечить законові.

Крім цього, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено погодження та експертизу земельної документації, у зв`язку з чим вони мали доступ до всієї земельної документації та вихідних даних земельних ділянок, а тому у зв`язку з погодженням земельної документації на ділянки, які не мали права передавати у власність, та погодженням цільового призначення «Для будівництва і обслуговування житлового будинку», в їх діях наявні ознаки зловживання службовим становищем на користь третіх осіб, що спричинило тяжкі наслідки, а також пособництва у привласненні державного майна, яке в подальшому було розтрачене на користь третіх осіб.

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері державної експертизи є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у сфері державної експертизи належать: організація та проведення державної експертизи відповідно до закону.

Відповідно до ст. 32 вказаного Закону проведення державної експертизи Державна експертиза проводиться шляхом розгляду документації та матеріалів, а за необхідності - шляхом проведення обстежень у натурі (на місцевості).

При проведенні державної експертизи досліджуються, перевіряються, аналізуються та оцінюються:питання дотримання вимог законодавства та встановлених норм і правил при прийнятті проектних рішень;відповідність передбачених документацією і матеріалами заходів завданням на проектування, вимогам раціонального використання та охорони земель, а також дотриманню законних прав та інтересів власників земельних ділянок та землекористувачів, держави і суспільства;еколого-економічна ефективність проектних рішень щодо запобігання їх негативного впливу на стан земельних ресурсів, суміжні земельні ділянки, ландшафт.

Враховуючи, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 погодили землевпорядну документацію та надали кадастрові номери на вказані ділянки, маючи обов`язок перевірки землевпорядної документації, в їх діях вбачається ознаки злочину передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.

Зокрема, своїми діями службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 порушили пункт 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051, п. 11 ст. 4 Положення про ІНФОРМАЦІЯ_14 та ст. 24 Закону України «Про Земельний кадастр», згідно з якими державна реєстрація земельних ділянок здійснюється державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Для державної реєстрації земельної ділянки державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: документація із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки, в електронній формі та формі електронного документа. Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Крім цього, за вказаних обставин службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 , в порушення вимог ст.ст. 5, 6, 11 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель»,п. 28 та п. 30 ст. 4 Положення про ІНФОРМАЦІЯ_3 неналежно виконували свої посадові обов`язки у частині здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог земельного законодавства в процесі передачі у власність земельних ділянок, що спричинило тяжкі наслідки.

Враховуючи вищевикладене, в діях службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 та СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », державного нотаріуса ОСОБА_5 , вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

З метою підтвердження або спростування вказаних відомостей, отримання належних доказів можливої протиправної діяльності зазначених службових осіб, проведення судово-економічних, судових земельно-технічних, оціночних та інших експертиз, необхідним є дослідження документів, що стали підставою для виділення у власність вказаних земельних ділянок, отримання яких можливо лише під час проведення тимчасового доступу до речей і документів на підставі ухвали слідчого судді, оскільки доступ до відповідних реєстрів у зв`язку з уведенням воєнного стану на території України є обмеженим (скан-копії поданих документів для проведення відповідних реєстраційних дій для окремих користувачів реєстрів не відображаються).

Таким чином, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів з можливістю вилучення витягів (інформаційних довідок) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, враховуючи зміни та доповнення, а також усіх скан-копій документів, що повались при здійсненні тієї чи іншої реєстраційної дії, що вносилась до вказаних Реєстрів, по земельним ділянкам з наступними кадастровими номерами: 7124986000:01:001:0006, 7124986000:01:001:0052, 7124986000:04:003:0487, 7124986000:04:003:0490, 7124986000:04:003:0495, 7124986000:04:003:0493, 7124986000:04:003:0496, 7124986000:04:003:0492, 7124986000:04:003:0482, 7124986000:04:003:0486, 7124986000:04:003:0484, 7124986000:04:003:0494, 7124986000:04:003:0485, 7124986000:04:003:0488, 7124986000:04:003:0489, 7124986000:04:001:0324, 7124986000:04:003:0442, 7124986000:04:003:0441, 7124986000:04:003:0473, 7124986000:04:003:0491, 7124986000:04:003:0363, 7124986000:01:002:0035, 7124986000:01:002:0018, 7124986000:03:001:0185, 7124981500:04:001:0072, які перебувають у володінні Департаменту « ІНФОРМАЦІЯ_15 » Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_2 .

Слід зазначити, що в інший спосіб отримати доступ та вилучити зазначені документи не має можливості, а відомості, що містяться у них, стануть доказами у кримінальному провадженні.

Слідчий в судове засідання не з`явився, скерував до суду заяву про розгляд клопотання без її участі, клопотання підтримує та просить його задовольнити.

Представник Департаменту « ІНФОРМАЦІЯ_15 » Черкаської міської ради в судове засідання не зявився.

Неприбуття засудовим викликомособи,у володінніякої знаходятьсяречі ідокументи,без поважнихпричин абонеповідомлення неюпро причининеприбуття неє перешкодоюдля розглядуклопотання. (ч. 2 ст. 163 КПК України).

Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України розгляд клопотання здійснюється без фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів.

Дослідивши матеріали справи, слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно до ч. 2 п. 5 ст. 131 КПК України заходами забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні (ч. 4 ст. 132 КПК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Частиною 5 статті 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно дост.162КПК України,до охоронюваноїзаконом таємниці,яка міститьсяв документах,належить:1)інформація,що знаходитьсяу володіннізасобу масовоїінформації абожурналіста інадана їмза умовинерозголошення авторстваабо джерелаінформації; 2)відомості,які можутьстановити лікарськутаємницю; 3)відомості,які можутьстановити таємницювчинення нотаріальнихдій; 4)конфіденційна інформація,в томучислі така,що міститькомерційну таємницю; 5)відомості,які можутьстановити банківськутаємницю; 6)особисте листуванняособи таінші записиособистого характеру; 7)інформація,яка знаходитьсяв операторівта провайдерівтелекомунікацій,про зв`язок,абонента,надання телекомунікаційнихпослуг,у томучислі отриманняпослуг,їх тривалості,змісту,маршрутів передаваннятощо; 8)персональні даніособи,що знаходятьсяу їїособистому володінніабо вбазі персональнихданих,яка знаходитьсяу володільцяперсональних даних; 9)державна таємниця; 10) таємниця фінансового моніторингу.

Одночасно з цим, відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 164 КПК України в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено розпорядження надати та/або забезпечити тимчасовий доступ до речей і документів зазначеній в ухвалі особі та надати їй можливість вилучити зазначені речі і оригінали або копії документів, якщо відповідне рішення було прийнято слідчим суддею, судом.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання про те, що вказані в клопотанні документи мають суттєве значення, відсутність можливості отримати необхідні відомості в інший спосіб, та те, що в матеріалах кримінального провадження достатньо підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин в кримінальному провадженні, на даний час виникла обґрунтована необхідність в отриманні доступу до документів, що знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_16 , слідчий суддя доходить висновку, що слідчим доведено наявність у досудового слідства підстав вважати, що вказані у клопотанні документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, тому слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання.

На підставі вищевикладеного і керуючись ст. 159-165, 309, 369-372, 395 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання, винесене в кримінальному провадженні № 62021100030000066, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10.09.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчим Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_3 , погоджено прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів- задовольнити.

Надати слідчим Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , оперуповноваженим Третього оперативного відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 та ОСОБА_21 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилученнявитягів (інформаційних довідок) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, враховуючи зміни та доповнення, а також усіх скан-копій документів, що повались при здійсненні тієї чи іншої реєстраційної дії, що вносилась до вказаних Реєстрів, по земельним ділянкам з наступними кадастровими номерами: 7124986000:01:001:0006, 7124986000:01:001:0052, 7124986000:04:003:0487, 7124986000:04:003:0490, 7124986000:04:003:0495, 7124986000:04:003:0493, 7124986000:04:003:0496, 7124986000:04:003:0492, 7124986000:04:003:0482, 7124986000:04:003:0486, 7124986000:04:003:0484, 7124986000:04:003:0494, 7124986000:04:003:0485, 7124986000:04:003:0488, 7124986000:04:003:0489, 7124986000:04:001:0324, 7124986000:04:003:0442, 7124986000:04:003:0441, 7124986000:04:003:0473, 7124986000:04:003:0491, 7124986000:04:003:0363, 7124986000:01:002:0035, 7124986000:01:002:0018, 7124986000:03:001:0185, 7124981500:04:001:0072, які перебувають у володінні Департаменту « ІНФОРМАЦІЯ_15 » Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_2 .

Строк дії цієї ухвали 30 діб з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСоснівський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення21.10.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106868428
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —712/8366/22

Ухвала від 21.10.2022

Кримінальне

Соснівський районний суд м.Черкас

Романенко В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні