Рішення
від 24.10.2022 по справі 160/14306/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 жовтня 2022 рокуСправа № 160/14306/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Супер Фуд» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

І. ПРОЦЕДУРА

1.15.09.2022 засобами поштового зв`язку до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Супер Фуд» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про:

-визнання протиправним та скасування рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.02.2022 № 3776676/41927816, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 17.01.2022 № 22, № 3776675/41927816, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 24.01.2022 № 39, № 3776674/41927816, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 45 від 28.01.2022;

-визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 29559/41927816/2 від 04.08.2022, № 29574/41927816/2 від 04.08.2022, № 29092/41927816/2 від 03.08.2022, якими скарги залишено без задоволення, а вказані рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін;

-зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 17.01.2022 № 22, від 24.01.2022 № 39, від 28.01.2022 № 45 датою їх фактичного подання.

2.Ухвалою від 21.09.2022 позовну заяву залишено без руху із наданням строку для усунення недоліків.

3.22.09.2022 судом через систему «Електронний суд» отримано заяву представника позивача про усунення недоліків із платіжним дорученням від 21.09.2022 № 1082 про сплату судового збору у розмірі 7443 грн.

4.Ухвалою суду від 23.09.2021 прийнято позов до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, учасникам справи надано строк для подання заяв по суті спору, витребувано докази у позивача.

5.26.09.2022 від ГУ ДПС у Дніпропетровській області та ДПС України надійшли відзиви на позовну заяву.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

6.Податкові накладні від 17.01.2022 № 22, від 24.01.2022 № 39, від 28.01.2022 № 45 були складені позивачем та направлені на реєстрацію за результатами здійснення господарських операцій з постачання товару позивачем як постачальником 17.01.2022, 24.01.2022, 28.01.2022 на адресу покупця ТОВ «Завод 1991» на виконання договору поставки від 03.01.2022 № 03-01/22.

7.Позивачем направлені пояснення із підтверджуючими документами, однак відповідачем прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних, які позивач вважає необґрунтованими та такими, що підлягають визнанню протиправними та скасуванню.

8.Надані контролюючому органу документи повністю підтверджували реальність здійснення господарської операції.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧІВ

ГУ ДПС у Дніпропетровській області

9.Відповідач проти позову заперечив повністю, зазначив, що за результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником з Повідомленням до податкових накладних прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних від 17.01.2022 № 22, від 24.01.2022 № 39, від 28.01.2022 № 45 в ЄРПН з причин придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості ТОВ «Реалтон ЛТД» (код 40458320).

10.ТОВ «Супер Фуд» не включалось до переліку ризикових платників.

11.Комісія контролюючого органу при прийнятті оскаржуваних рішень діяла у межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачений законом, здійснивши перевірку поданих платником податку копій документів.

ДПС України

12.Відповідач проти позову заперечив повністю та зазначив, що для ухвалення рішення про зобов`язання зареєструвати податкову накладну, суд повинен перевірити той факт, що податкова накладна яка була подана позивачем відповідає всім критеріям відповідно до пункту 12 Порядку № 1246 і її можливо зареєструвати у ЄРПН.

13.Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

14.ТОВ «Супер Фуд» (код 41927816) зареєстроване 08.02.2018, основним видом діяльності є неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (46.39).

15.03.01.2022 між ТОВ «Супер Фуд» (постачальник) та ТОВ «Завод 1991» (покупець) укладено договір поставки № 03-01/22 відповідно до якого:

-пункт 1.1: у порядку та на умовах, визначених цим договором, постачальник зобов`язується постачати покупцеві товар в асортименті, кількості та за ціною, що погоджується сторонами в накладних, які є невід`ємною частиною цього договору вільний від прав та претензій третіх осіб, а покупець зобов`язується прийняти відповідний товар і оплатити його вартість.

16.Поставка товару оформлена:

-видатковими накладними від 17.01.2022 № 23, від 24.01.2022 № 37, від 28.01.2022 № 44;

-ТТН від 17.01.2022 № 23, від 24.01.2022 № 37, від 28.01.2022 № 44.

17.07.02.2022 ТОВ «Супер Фуд» подані на реєстрацію податкові накладні, складені покупцю ТОВ «Завод 1991», а саме:

1)від 17.01.2022 № 22, складену покупцю ТОВ «Завод 1991» за номенклатурою товарів/послуг продавця:

-напій кавовий 3 в 1 міцний розчинний ваговий (код згідно з УКТ ЗЕД 2101), кількість 2000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 107900 грн, сума ПДВ 21580 грн;

-напій кавовий Своя Лінія 3 в 1 з ароматом карамелі розчинний ваговий (код згідно з УКТ ЗЕД 2101), кількість 2000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 107900 грн, сума ПДВ 21580 грн;

-арахіс смажений солоний в хрусткій оболонці зі смаком «Бекон» ТМ «Своя лінія», 70 г (код згідно з УКТ ЗЕД 2108), кількість 33690 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 165081 грн, сума ПДВ 33016,20 грн;

-арахіс смажений солоний в хрусткій оболонці зі смаком «Сир» ТМ «Своя лінія», 70 (код згідно з УКТ ЗЕД 2108), кількість 34260 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 155883 грн, сума ПДВ 31176,60 грн;

-желатин харчовий марки П-19 Своя Лінія, 25 г, м/уп (код згідно з УКТ ЗЕД 3503), кількість 93884 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 492891 грн, сума ПДВ 98578,20 грн;

-агар-агар ТМ «Добрий Дім» 8 г (код згідно з УКТ ЗЕД 1302310000), кількість 12280 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 116046 грн, сума ПДВ 23209,20 грн;

-суміш спецій та прянощів 20 г Vita Max для Глінтвейну, грогу та пряного чаю м/уп (код згідно з УКТ ЗЕД 2103), кількість 12600 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 188370 грн, сума ПДВ 37674 грн;

-хлібці 100 г VitaMax Флакси з насіння льону (з журавлиною та мигдалем, з паприкою та часником) м/уп (код згідно з УКТ ЗЕД 2008), кількість 8640 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 96336 грн, сума ПДВ 19267,20 грн;

2)від 24.01.2022 № 39, складену покупцю ТОВ «Завод 1991» за номенклатурою товарів/послуг продавця:

-арахіс смажений солоний в хрусткій оболонці зі смаком «Бекон» ТМ «Своя лінія», 70 г (код згідно з УКТ ЗЕД 2108), кількість 84300 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 413070 грн, сума ПДВ 82614 грн;

-арахіс смажений солоний в хрусткій оболонці зі смаком «Сир» ТМ «Своя лінія», 70 (код згідно з УКТ ЗЕД 2108), кількість 88260 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 401583 грн, сума ПДВ 80316 грн;

-желатин харчовий марки П-19 Своя Лінія, 25 г, м/уп (код згідно з УКТ ЗЕД 3503), кількість 59836 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 314139 грн, сума ПДВ 62827,80 грн;

-агар-агар ТМ «Добрий Дім» 8 г (код згідно з УКТ ЗЕД 1302310000), кількість 22040 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 177422 грн, сума ПДВ 35484,40 грн;

-хлібці 100 г VitaMax Флакси з насіння льону (з журавлиною та мигдалем, з паприкою та часником) м/уп (код згідно з УКТ ЗЕД 2008), кількість 5584 шт, обсяги постачання без урахування ПДВ 62261,60 грн, сума ПДВ 12452,32 грн;

-напій кавовий 3 в 1 міцний розчинний ваговий (код згідно з УКТ ЗЕД 2101), кількість 5000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 269750 грн, сума ПДВ 53950 грн;

3)від 28.01.2022 № 45, складену покупцю ТОВ «Завод 1991» за номенклатурою товарів/послуг продавця:

-напій кавовий Своя Лінія 3 в 1 з ароматом карамелі розчинний ваговий (код згідно з УКТ ЗЕД 2101), кількість 5000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 269750 грн, сума ПДВ 53950 грн;

-приправа до плову суміш пряно-ароматична вагова 1 кг (код згідно з УКТ ЗЕД 2103), кількість 1000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 66400 грн, сума ПДВ 13280 грн;

-приправа до курки суміш пряно-ароматична вагова 1 кг (код згідно з УКТ ЗЕД 2103), кількість 1000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 69550 грн, сума ПДВ 13910 грн.

18.Згідно із квитанціями податкові накладні від 17.01.2022 № 22 (надійшла 07.02.2022 о 08:17:57 та зареєстрована за № 9019051629), від 24.01.2022 № 39 (надійшла 07.02.2022 о 14:43:39 та зареєстрована за № 9019297580) результат обробки: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1302, 2008, 2101 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D» = 1.6226%, «P» = 20110.

19.Згідно із квитанцією податкова накладна від 28.01.2022 № 45 надійшла 07.02.2022 о 12:19:33 та зареєстрована за № 9019202558, результат обробки: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2101 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D» = 1.6226%, «P» = 20110.

20.07.02.2022 платником податків направлено Повідомлення від 07.02.2022 № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, із поясненнями: «Додаток 1»:

-від 17.01.2022 № 22 на обсяг постачання без урахування ПДВ 1430407 грн, ПДВ 286081,40 грн, отримувач (покупець) ТОВ «Завод 1991»;

-від 24.01.2022 № 39 на обсяг постачання без урахування ПДВ 1638225,60 грн, ПДВ 327645,12 грн, отримувач (покупець) ТОВ «Завод 1991»;

-від 28.01.2022 № 45 на обсяг постачання без урахування ПДВ 405700 грн, ПДВ 81140 грн, отримувач (покупець) ТОВ «Завод 1991».

21.До Повідомлення додано 98 документів.

22.Згідно із квитанцією № 2 документи доставлено до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Дніпровська ДПІ (Дніпровський район) 07.02.2022 о 17:18:20, реєстраційний № 9019538495, Повідомлення від 07.02.2022 № 2 прийнято до розгляду.

23.У поясненнях від 07.02.2022 № 0702/2, наданих до Повідомлення, зокрема, зазначено:

-основним видом діяльності ТОВ «Супер Фуд» є неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (код згідно КВЕД ДК 009:2010 4639);

-ТОВ «Супер Фуд» реалізувало товар згідно договору № 03-01/22 від 03.01.2022 ТОВ «Завод 1991»:

-- ВН № 23 від 17.01.2022 на суму 1716488,40 грн та подало на реєстрацію податкову накладну № 22 від 17.01.2022 на суму 1716488,40 грн, але реєстрація податкової накладної була зупинена 07.02.2022;

-- ВН № 37 від 24.01.2022 на суму 1956870,72 грн та подало на реєстрацію податкову накладну № 39 від 24.01.2022 на суму 1956870,72 грн, але реєстрація податкової накладної була зупинена 07.02.2022;

-- ВН № 44 від 28.01.2022 на суму 486840 грн та подало на реєстрацію податкову накладну № 45 від 28.01.2022 на суму 486840 грн, але реєстрація податкової накладної була зупинена 07.02.2022;

-передача товару була здійснена на складі за адресою: м. Дніпро, вул. Курсантська 1Б. Договори оренди ТОВ «Супер Фуд» та ТОВ «Завод 1991» додаються у додатках;

-продукція була виготовлена на виробництві підприємства, яке знаходиться за адресою: м. Дніпро, Курсантська, буд. 1Б, згідно договору оренди № О-34 від 06.12.2019;

-калькуляція продуктів та документи на придбання матеріалів для його виробництва надано в додатках;

-придбане обладнання для виробництва відображено в формах 20-ОПП, які подані до податкової інспекції 19.02.2020, 09.06.2020, 07.08.2020, 20.01.2020, 20.05.2021, 19.07.2021, 11.10.2021.

24.09.02.2022 комісією регіонального рівня прийняті рішення:

1)№ 3776676/41927816 про відмову у реєстрації податкової накладної від 17.01.2022 № 22 у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості;

2)№ 3776675/41927816 про відмову у реєстрації податкової накладної від 24.01.2022 № 39 у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості;

3)№ 3776674/41927816 про відмову у реєстрації податкової накладної від 28.01.2022 № 45 у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості.

щодо скарг на оскаржувані рішення

(скарга на рішення від 09.02.2022 № 3776676/41927816)

25.26.07.2022 товариством подано скаргу на рішення від 09.02.2022 № 3776676/41927816. До скарги додано 2 документа.

26.Згідно із квитанцією № 2 документи доставлено до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Дніпровська ДПІ (Дніпровський район) 26.07.2022 о 09:49:40, реєстраційний № 9138307957, скаргу прийнято.

27.У скарзі від 26.07.2022 № 2607/3 на рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРП або відмову в такій реєстрації від 09.02.2022 № 3776676/41927816, зокрема, зазначено, що ТОВ «Супер Фуд» по договору поставки товару № 23/2 від 23.12.2020 протягом 2020-2021 року купувало у ТОВ «Релтон ЛТД» каву розчинену для виробництва напій кавовий для ТОВ «АТБ-маркет». Станом на 18.07.2022 з ТОВ «Релтон ЛТД» знято ознаку ризиковості.

28.Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2022 № 29559/41927816/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії від 09.02.2022 № 3776676/41927816 залишено без змін.

(скарга на рішення від 09.02.2022 № 3776675/41927816)

29.26.07.2022 товариством подано скаргу на рішення від 09.02.2022 № 3776675/41927816. До скарги додано 2 документа.

30.Згідно із квитанцією № 2 документи доставлено до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Дніпровська ДПІ (Дніпровський район) 26.07.2022 о 09:30:18, реєстраційний № 9138300477, скаргу прийнято.

31.У скарзі від 26.07.2022 № 2607/2 на рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРП або відмову в такій реєстрації від 09.02.2022 № 3776675/41927816, зокрема, зазначено, що ТОВ «Супер Фуд» по договору поставки товару № 23/2 від 23.12.2020 протягом 2020-2021 року купувало у ТОВ «Релтон ЛТД» каву розчинену для виробництва напій кавовий для ТОВ «АТБ-маркет». Станом на 18.07.2022 з ТОВ «Релтон ЛТД» знято ознаку ризиковості.

32.Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2022 № 29574/41927816/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії від 09.02.2022 № 3776675/41927816 залишено без змін.

(скарга на рішення від 09.02.2022 № 3776674/41927816)

33.25.07.2022 товариством подано скаргу на рішення від 09.02.2022 № 3776674/41927816. До скарги додано 2 документа.

34.Згідно із квитанцією № 2 документи доставлено до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Дніпровська ДПІ (Дніпровський район) 25.07.2022 о 15:21:42, реєстраційний № 9137542898, скаргу прийнято.

35.У скарзі від 25.07.2022 № 2507/1 на рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРП або відмову в такій реєстрації від 09.02.2022 № 3776674/41927816, зокрема, зазначено, що ТОВ «Супер Фуд» по договору поставки товару № 23/2 від 23.12.2020 протягом 2020-2021 року купувало у ТОВ «Релтон ЛТД» каву розчинену для виробництва напій кавовий для ТОВ «АТБ-маркет». Станом на 18.07.2022 з ТОВ «Релтон ЛТД» знято ознаку ризиковості.

36.Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.08.2022 № 29092/41927816/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії від 09.02.2022 № 3776674/41927816 залишено без змін.

V. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

37.На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін (пункт 201.1 статті 201 ПК України).

38.Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).

39.При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

40.Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

41.Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, яка набрала чинності 01.02.2020 затверджено «Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок № 1165) яким визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

42.Порядком № 1165 передбачено здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.

43.Пунктом 3 Порядку № 1165 (у редакції чинній на момент подання та зупинення реєстрації податкових накладних) визначені ознаки безумовної реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації) на які перевіряються податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі.

44.Пунктом 4 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

45.Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2) (абзац перший пункту 5 Порядку № 1165).

46.Згідно із пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

47.У разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

48.Пунктом 10 Порядку № 1165 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

49.Згідно з пунктом 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

1)номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;

2)критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

50.Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзац другий пункту 25 Порядку № 1165).

51.Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном (пункт 26 Порядку № 1165).

52.Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку № 1165).

53.Згідно із пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 до Порядку № 1165) відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

54.«Порядком прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/342216 (далі - Порядок № 520) визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

55.Прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня) (пункт 2 Порядку № 520).

56.Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку № 520).

57.У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4 Порядку № 520).

58.Згідно із пунктом 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

-договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

59.Відповідно до пункту 6 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

60.Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9 Порядку № 520).

61.Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10 Порядку № 520).

62.Згідно із пунктом 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

-та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

63.«Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246), згідно пункту 17 якого у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

64.Згідно із пунктом 18 Порядку № 1246 на момент прийняття у встановленому порядку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування щодо таких податкової накладної та/або розрахунку коригування проводяться перевірки, визначені пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого).

65.За результатами таких перевірок формується квитанція про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, яка надсилається платнику податку разом з відповідним рішенням.

66.Квитанція про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, щодо яких прийнято рішення про їх реєстрацію, одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

67.Пунктом 19 Порядку № 1246 визначено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

-прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування

-набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

-неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

68.Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку № 1246).

VІ. ОЦІНКА СУДУ

щодо визнання протиправними та скасування рішень про відмову у реєстрації податкових накладних

69.Враховуючи обов`язок платника податків відповідно до пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач склав податкову накладну та направив її для реєстрації.

70.Судом встановлено, що в розглянутому спорі контролюючий орган:

1)зупинив реєстрації податкових накладних згідно із пунктом 1 «Критеріїв ризиковості платника податків» та

2)оскаржуваним рішенням відмовив у реєстрації податкової накладної з підстав:

-наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства;

-додаткова інформація: придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості.

71.Вирішуючи спір по суті, надаючи оцінку доводам сторін, суд виходить із того, що одним із способів здійснення податкового контролю є ведення обліку платників податків та інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів, яке є комплексом заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій (статті 62, 71 ПК України).

72.Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

73.Ризик, відповідно до підпункту 14.1.221 пункту 14.1 статті 14 ПК України це ймовірність недекларування (неповного декларування) платником податків податкових зобов`язань, невиконання платником податків іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

74.Процедура зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування впроваджена з метою виконання функції податкового контролю, який здійснюється за діяльністю платників податку в цілому, та з метою перевірки додержання податкового законодавства при реєстрації в ЄРПН певно визначеної податкової накладної / розрахунку коригування.

75.При цьому, згідно із пунктом 2 Порядку № 1165 ризик порушення норм податкового законодавства це ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту «а» або «б» пункту 185.1 статті 185, підпункту «а» або «б» пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником ПДВ виконання свого податкового обов`язку.

76.Здійснивши зупинення реєстрації податкових накладних, відповідач посилався на відсутність в таблиці даних платника ПДВ товарів/послуг за кодом УКТ ЗЕД/ДКПП 1302, 2008, 2101, як пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

77.При цьому, з матеріалів справи судом не встановлено, а відповідачем не підтверджено, що на момент зупинення реєстрації податкової накладної платником податків було подано таблицю даних платника ПДВ.

78.Розрахунок, відповідно до якого відповідач дійшов висновку про відповідність першому критерію ризиковості здійснення операцій, до матеріалів справи не надано, у квитанції повідомлено показники «D», «P».

79.Суд звертає увагу, що у відповідних таблицях зазначається товар (роботи, послуги), що постачаються на постійній основі, отже відсутність певного коду товару у таблиці не унеможливлює здійснення господарської операції із її відображенням у податковому обліку.

80.Відповідач, на виконання контрольних функцій, зупинивши реєстрації податкових накладних, запропонував платнику податків надати документи, необхідні для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних у Реєстрі, без визначення переліку документів.

81.При цьому, як підтверджується змістом пункту 5 Порядку № 520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним.

82.В залежності від виду господарської операції, за наслідками якої подається податкова накладна для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також відповідних договірних зобов`язань між суб`єктами господарювання, обсяг документів може бути відмінним, залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

83.Наведена позиція відповідає висновкам Верховного Суду, викладеним у постановах Верховного Суду від 18.12.2019 у справі № 560/435/19 (ЄДРСР 86504198), від 01.12.2021 у справі № 600/1878/20-а (ЄДРСР 101568674).

84.У постанові від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 (ЄДРСР 100789179) Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку № 520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

85.Суд зазначає, що в надісланих позивачу квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не було зазначено вичерпного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

86.У разі спору щодо правомірності рішення суб`єкт владних повноважень може посилатися тільки на ті обставини, що зазначені у рішенні як підставу його прийняття. Не зазначення в рішенні цих обставин тлумачиться на користь висновку про його неправомірність. З огляду на неконкретність вимоги контролюючого органу про надання документів рішення про відмову в реєстрації ПН не відповідає критерію обґрунтованості.

87.У постанові Верховного Суду від 20.11.2019 у справі № 826/9457/18 (ЄДРСР 85803891) зазначено, що надаючи правову оцінку прийнятим податковим органом рішенням, суди також повинні з`ясувати, чи містять вони конкретну інформацію щодо причин та підстав для їх прийняття, із зазначенням того, яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, як того вимагає форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН визначена Порядком.

88.Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 21.05.2019 у справах № 620/3556/18 (ЄДРСР 81857391), № 815/2791/18 (ЄДРСР 81858145), від 14.05.2019 у справі № 817/1356/18 (ЄДРСР 81727808), від 22.04.2019 у справі № 2040/5445/18 (ЄДРСР 81366622), від 03.06.2021 у справі № 2040/7098/18 (ЄДРСР 97461230).

89.Здійснення моніторингу відповідності ПН / РК критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, що складені з порушенням законодавства.

90.Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

91.Аналогічний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 18.07.2019 у справі № 1740/2004/18 (ЄДРСР 83105330), від 21.05.2020 у справі № 0940/1240/18 (ЄДРСР 81858144), від 25.10.2019 у справі № 0340/1834/18 (ЄДРСР 85207548), від 12.11.2019 у справі № 816/2183/18 (ЄДРСР 85574619).

92.Верховний Суд за результатами аналізу пунктів 9 та 11 Порядку № 520 у постанові від 18.11.2021 у справі № 380/3498/20 (ЄДРСР 101191343) дійшов висновку, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік обставин, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

93.Відмовляючи у реєстрації податкових накладних відповідач зазначив про надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості.

94.При цьому, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, які саме документи складені із порушенням законодавства та яку норму законодавства порушено.

95.Крім того, суд звертає увагу, що згідно приписів статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

96.До матеріалів справи позивачем надані документи на підтвердження господарської діяльності платника податків, у тому числі документи на підтвердження зазначених у податкових накладних господарських операцій. Зазначені документи були надані до Повідомлення від 07.02.2022 № 2.

97.Щодо придбання товарів/послуг у платника податків з ознаками ризиковості, суд зазначає, що відповідачами не надано доказів віднесення контрагентів позивача до переліку ризикових платників податків.

98.Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

99.При цьому, суд звертає увагу, що при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.

100.Тому під час розгляду справи суд не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

101.Отже, в даному випадку суд зазначає, що використання податковим органом загального пункту щодо різновидів оцінки за критеріями ризику є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути обізнаним у моделюванні поведінки та таким, що не повідомлений про необхідність надання документів за вичерпним і зрозумілим переліком.

102.Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.

103.Рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

104.Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення. При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

105.Отже, суд доходить висновку про протиправність оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних.

щодо визнання протиправними та скасування рішення за результатами розгляду скарги

106.Відповідно до Порядку розгляду скарги № 1165 розгляд скарги здійснюється комісією центрального рівня за участю уповноваженої особи Мінфіну.

107.Пунктом 12 Порядку розгляду скарги № 1165 встановлено, що за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.

108.Згідно із пунктом 17 Порядку розгляду скарги № 1165 рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку у строки, визначені статтею 56 Кодексу.

109.Рішення за результатами розгляду скарги платника податку на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної за своєю правовою суттю є актом вирішення спору в досудовому порядку, яке не створює юридичного наслідку для позивача, а визнання цього рішення протиправним та його скасування не призведе до відновлення порушеного права позивача.

110.Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 07.02.2020 у справі № 826/11086/18 (ЄДРСР 87452843).

111.З огляду на викладене, суд відмовляє у задоволенні частини розглянутих позовних вимог.

щодо зобов`язання вчинити певні дії

112.Виходячи з аналізу пунктів 19, 20 Порядку № 1246, суд зазначає, що законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, у зв`язку із чим суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, порушеного оскаржуваними рішеннями.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

113.З системного аналізу матеріалів справи суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позову та наявність підстав для його часткового задоволення.

щодо розподілу судових витрат

114.З урахуванням часткового задоволення позовних вимог, суд присуджує на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Дніпропетровській області понесені судові витрати на сплату судового збору у розмірі 7443 грн.

115.Керуючись статтями 241-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

116.Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Супер Фуд» (код 41927816; вул. Тельмана, буд. 13, смт Слобожанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52005) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ВП 44118658; вул. Сімферопольська, буд. 17-А, м. Дніпро, 49005), Державної податкової служби України (код 43005393; Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

117.Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.02.2022 № 3776676/41927816, від 09.02.2022 № 3776675/41927816, від 09.02.2022 №3776674/41927816, прийняті Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

118.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 17.01.2022 № 22, від 24.01.2022 № 39, від 28.01.2022 № 45, подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Супер Фуд», датою її фактичного отримання для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

119.В іншій частині позовних вимог відмовити.

120.Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Супер Фуд» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області судові витрати на сплату судового збору у розмірі 7443 грн.

121.Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 КАС України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені статтями 295, 297 КАС України.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2022
Оприлюднено26.10.2022
Номер документу106907700
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/14306/22

Ухвала від 31.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 23.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 19.01.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 01.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 16.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 24.10.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 23.09.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 19.09.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні