АС7/214-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.10.07 Справа №АС7/214-07.
за позовом Прокурора Середино-Будського району в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відповідача Відкритого акціонерного товариства «Середино-Будський завод металургійного обладнання», м. С-Буда, Сумської області
про стягнення 510 грн. 00 коп.
СУДДЯ М.Б. РИЖКОВ
За участю представників сторін:
від позивача Степаненко О.С.
від відповідача не з'явився
прокурор Кошлякова А.Ю.
Суть спору: Прокурор просить стягнути з відповідача штрафні санкції в сумі 510 грн. 00 коп. на підставі постанови Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за порушення відповідачем вимог ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”.
Відповідач в засідання суду не з'явився, про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином, відповідач відзиву на позов не подав, тому згідно ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив :
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні» державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Стаття 6 Цього Закону вказує, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, підпорядкованим Президенту України і підзвітним Верховній Раді України. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні» Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку відповідно до покладених на неї завдань встановлює вимоги та стандарти щодо обов'язкового розкриття інформації емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів.
Статтею 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні» передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам і накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Відповідно до ст. 39 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» емітенти, які здійснили відкрите (публічне) розміщення цінних паперів, зобов'язані своєчасно та в повному обсязі розкривати інформацію про фінансово-господарський стан і результати діяльності емітента у строки, встановлені законодавством.
Пунктом 4 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» встановлено, що річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.
Примірник офіційного друкованого видання, в якому опубліковано річну інформацію про емітента, він (емітент) надсилає до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем порушено вимоги Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», щодо строку подання регулярної інформації, оскільки станом на 25.06.2007 року річний звіт за 2006 рік відповідачем не поданий, про що уповноваженою особою Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 14 червня 2007 року складено акт № 104-СУ про правопорушення на ринку цінних паперів.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні» одним із основних завдань Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень
На підстав акту Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14 червня 2007 року № 104-СУ про правопорушення на ринку цінних паперів позивачем було винесено постанову № 104-СУ від 25 червня 2007 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, якою на відповідача накладено штраф у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 510 грн.
Копія зазначеної постанови була направлена відповідачу 26.06.2007 року і на момент подання позову до суду не оскаржена, сума штрафу в розмірі 510 грн. 00 коп. не сплачена.
Оскільки відповідач не подав доказів визнання недійсними зазначеної постанови та доказів сплати штрафу, а також враховуючи, що вимоги позивача ґрунтуються на вимогах Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, позов підлягає задоволенню в розмірі 510 грн. 00 коп.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ :
1. Адміністративний позов Прокурора Середино-Будського району задовольнити.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Середино-Будський завод металургійного обладнання» (41000, Сумська область, м. Середино-Буда, вул. Індустріальна, 4, ід. код 05399122) на користь Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (40011, м. Суми, пр-т Шевченка, 15; код 23635401) 510 грн. 00 коп. штрафних санкцій.
3. Видати виконавчий лист після набрання постановою законної сили за заявою особи на користь якої винесена дана постанова..
4. Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
5. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
6. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
СУДДЯ М.Б. РИЖКОВ
Повний текст постанови підписаний 22.10.2007 р.
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2007 |
Оприлюднено | 31.10.2007 |
Номер документу | 1069112 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Рижков М.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні