Ухвала
від 20.10.2022 по справі 904/8924/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

20.10.2022м. ДніпроСправа № 904/8924/21

За заявою Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області з грошовими вимогами в загальній сумі 3 215 600,70 грн

до боржника Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749)

Суддя Соловйова А.Є.

Секретар судового засідання Карпенко К.С.

Представники:

від кредитора: не з`явився

ліквідатор: не з`явився

СУТЬ СПРАВИ:

Фізична особа-підприємець Небосенко Тарас Олександрович звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749).

Постановою суду від 14.06.2022 припинено процедуру розпорядження майном Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749). Припинено повноваження арбітражного керуючого Толстих Андрія Володимировича (свідоцтво №735 від 24.04.2013, 49044, м. Дніпро, вул. Південна, буд. 4, офіс 302), як розпорядника майна Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт". Визнано Приватне акціонерне товариство "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749) банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців, до 14.06.2023.

Призначено ліквідатором Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749) арбітражного керуючого Толстих Андрія Володимировича (свідоцтво №735 від 24.04.2013, 49044, м. Дніпро, вул. Південна, буд. 4, офіс 302).

22.09.2022 Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області подано заяву про визнання кредиторських вимог до боржника Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749) в загальній сумі 3 215 600,70 грн, з яких: 51 174,75 грн - вимоги щодо сплати грошового зобов`язання з ЄСВ, 3 159 463,95 грн - вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), 4 962,00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами до боржника.

Ухвалою суду від 27.09.2022 прийнято до розгляду заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з грошовими вимогами до боржника Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749) в загальній сумі 3 215 600,70 грн, з яких: 51 174,75 грн - вимоги щодо сплати грошового зобов`язання з ЄСВ, 3 159 463,95 грн - вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), 4 962,00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами до боржника в судовому засіданні на 20.10.2022 о 10:00 год.

В судове засідання з`явився представник кредитора, підтримав заяву з грошовими вимогами.

В матеріалах справи міститься повідомлення вих.№02-01/21-130 від 05.10.2022 ліквідатора Толстих А.В. про розгляд грошових вимог Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, в якому ліквідатор визнав грошові вимоги в повному обсязі.

Заперечень від інших кредиторів проти визнання грошових вимог Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області заявлено не було.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника кредитора, ліквідатора, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

В інтегрованих картках платника податків (далі - ІКПП) у Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" обліковується заборгованість на загальну суму 3 210 638,70 грн, а саме:

- по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код бюджетної класифікації 14010100) у сумі 3 154 603,50 грн;

- по податку на прибуток приватних підприємств (код бюджетної класифікації 11021000) у сумі 1 020,00 грн;

- по рентній платі за користування радіочастотним ресурсом України (код бюджетної класифікації 13060000) у сумі 3 813,75 грн;

- по рентній платі за спеціальне використання води в частині використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (крім стоянкових і службово-допоміжного флотів) (код бюджетної класифікації 13020600) у сумі 26,70 грн;

-єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПX, допомоги при тимчасовій непрацездатності, допомоги у зв`язку з вагітністю та пологами єдиний соціальний внесок (код бюджетної класифікації 71010000) у сумі 51 174,75 грн.

Податковий борг по податку на додану вартість виник 28.04.2016 за рахунок несплати платником податків донарахованих контролюючим органом сум основного платежу та штрафної санкції, а саме:

-згідно акту перевірки від 08.09.2014 №303/21-03-22-06/14287749 та податкового повідомлення-рішення (форма 'Р') №0002932200 від 19.09.2014 на суму 625 157,00 грн (основний платіж - 404 069,00 грн та штрафна санкція - 221 088,00 грн) по строку сплати 28.04.2016;

-згідно акту перевірки від 16.11.2015 №251/21-03-22-04/14287749 та податкового повідомлення-рішення (форма 'Р') №0003372200 від 01.12.2015 на суму 1 975 919,00 грн (основний платіж - 1 317 279,00 грн та штрафна санкція - 658 640,00 грн) по строку сплати 30.06.2016.

Крім того платником податків не сплачено в ІКПП нараховану в автоматичному режимі пеню у зв`язку з донарахуваннями контролюючим органом податкового зобов`язання по податку на додану вартість, а саме:

-згідно п.п. 129.1.2 ст. 129 ПКУ на податкове повідомлення-рішення (форма 'Р') №0002932200 від 19.09.2014 у сумі 42 904,27 грн по терміну сплати 28.04.2016;

-згідно ст. 129 ПКУ на податкове повідомлення-рішення (форма 'Р') №0003372200 з 01.12.2015 по 30.06.2016 у сумі 452 764,58 грн по терміну сплати 30.06.2016.

Також податковий борг по податку на додану вартість виник за рахунок несплати платником податків самостійно задекларованих грошових зобов`язань, згідно поданих декларацій, а саме:

-податкова декларація з податку на додану вартість (далі - ПДВ) №9060593806 від 20.04.2016 у сумі 9 878,00 грн по строку сплати 30.04.2016;

- податкова декларація з ПДВ № 9082055526 від 20.05.2016 у сумі 18 230,00 грн по строку сплати 30.05.2016;

-податкова декларація з ПДВ №9099159174 від 15.06.2016 у сумі 15 497,00 грн по строку сплати 30.06.2016.

Враховуючи часткову сплату платником податків податкового боргу по податку па додану вартість в ІКПП, згідно ст. 129 ПКУ нараховано пеню на загальну суму 14 253,65 грн, а саме:

-нарахована з 17.11.2015 по 20.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.11.2015 у сумі 1 750,33 грн по строку сплати 20.05.2016;

-нарахована з 17.11.2015 по 20.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.11.2015 у сумі 1 799,34 грн по строку сплати 20.05.2016;

-нарахована з 17.11.2015 по 20.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.11.2015 у сумі 4 416,29 грн по строку сплати 20.05.2016;

-нарахована з 17.11.2015 по 20.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.11.2015 у сумі 113,50 грн по строку сплати 20.05.2016;

- нарахована з 17.11.2015 по 23.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») від 03.11.2015 у сумі 950,96 грн по строку сплати 23.05.2016;

-нарахована з 17.11.2015 по 23.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.11.2015 у сумі 1522,77 грн по строку сплати 23.05.2016;

-нарахована з 17.11.2015 по 23.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.11.2015 у сумі 1225,06 грн по строку сплати 23.05.2016;

-нарахована з 17.11.2015 по 24.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0003082200 від 03.1 1.2015 у сумі 1243,04 грн по строку сплати 24.05.2016;

-нарахована з 30.04.2016 по 24.05.2016 на податкову декларацію з ПДВ №9273589029 від 19.01.2016 у сумі 494,47 грн по строку сплати 24.05.2016;

-нарахована з 29.04.2016 по 24.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0002432200 від 19.08.2015 у сумі 424,51 грн по строку сплати 24.05.2016;

-нарахована з 01.02.2016 по 24.05.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0007501501 від 16.12.2015 у сумі 69,28 грн по строку сплати 24.05.2016;

-нарахована з 29.04.2016 по 02.06.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0002932200 від 19.09.2014 у сумі 211,80 грн по строку сплати 02.06.2016;

-нарахована з 29.04.2016 по 29.06.2016 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0002932200 від 19.09.2014 у сумі 32,30 грн по строку сплати 29.06.2016.

По вищенаведених сумах податкового боргу з ПДВ судом задоволено адміністративний позов Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області та винесено постанову Дніпропетровським окружним адміністративним судом від 19.09.2016 по справі №804/5270/16 щодо стягнення податкового боргу у сумі 3 154 603,50 грн за рахунок стягнення коштів з рахунків боржника ПРАТ « 4-Й ЕЗПГР» у банках, що його обслуговують та за рахунок готівки.

Податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств виник 01.06.2017 за рахунок несплати платником податків донарахованої суми штрафної санкції, а саме:

- згідно акту перевірки від 03.03.2017 №733/04-62-12-04/14287749 та податкового повідомлення-рішення (форма 'ПС') №0002501204 від 20.04.2017 на суму 1 020,00 грн по строку сплати 01.06.2017.

Податковий борг по рентній платі за користування радіочастотним ресурсом України виник 07.05.2020 за рахунок несплати платником податків нарахованої пені в ІКПП та донарахованих контролюючим органом сум штрафної санкції, а саме:

-нараховано пеню з 19.10.2016 по 07.05.2020 на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») №0009961203 від 08.09.2016 у сумі 522,42 грн по строку сплати 07.05.2020;

-нараховано пеню з 23.12.2016 по 07.05.2020 на податкове повідомлення-рішення (форма «ПС») №0016971203 від 29.11.2016 у сумі 2 305,40 грн по строку сплати 07.05.2020;

- згідно акту перевірки від 21.05.2020 №32809/04-36-51-30/14287749 та податкового повідомлення-рішення (форма 'III') №0056305130 від 03.06.2020 у сумі 985,93 грн по строку сплати 18.06.2020.

Податковий борг по рентній платі за спеціальне використання води в частині використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (крім стоянкових і службово-допоміжного флотів) виник 31.07.2018 за рахунок несплати платником податків донарахованої контролюючим органом суми штрафної санкції, а саме:

- згідно акту перевірки від 15.05.2018 №25028/04-36-12-25/14287749 та податкового повідомлення-рішення (форма 'III') №0002851225 від 19.06.2018 у сумі 26,70 грн по строку сплати 31.07.2018.

Заборгованість по єдиному соціальному внеску (код бюджетної класифікації 71010000) виникла з 21.06.2016 за рахунок несплати платником податків самостійно нарахованого зобов`язання, донарахованої штрафної санкції, та пені на загальну суму 51 174,75 грн, а саме:

- згідно декларації по єдиному внеску №1612731517 від 15.06.2016 по терміну сплати 21.06.2016 у сумі 23 949,14 грн;

- згідно рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0003801303 від 15.06.2015 у сумі 27 225,61 грн (пеня - 4 166,64 грн, ш/с - 23 058,97 грн) по терміну сплати 11.08.2016.

Згідно п.п. 14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Згідно із п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

41.2. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

41.3. Повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України.

Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України.

Відповідно до п.п. 191.1.45 п. 191.1ст. 191 Податкового кодексу України однією із функцій контролюючих органів є звернення до суду у випадках, передбачених законодавством.

Згідно із ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства - кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника, поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

За змістом положень статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсними кредиторами є кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника

Згідно ч.1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до п.4 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку та черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду (ч.6 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства). За результатами розгляду зазначених заяв суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

За змістом частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:

1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;

5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Станом на подання заяви, грошові вимоги, зазначені в ній залишаються повністю неоплаченими з боку Боржника, у зв`язку з фактичною неплатоспроможністю.

З огляду на обґрунтованість вимог, викладених в заяві Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання його конкурсним кредитором з грошовими вимогами до боржника в сумі 3 215 600,70 грн, яка підлягає погашенню у наступному порядку:

- 1 черга задоволення вимог кредиторів - 4 962,00 грн (судовий збір за подання заяви);

- 2 черга задоволення вимог кредиторів - 51 174,75 грн (вимоги щодо сплати грошового зобов`язання з ЄСВ);

- 3 черга задоволення вимог кредиторів - 3 159 463,95 грн (вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів)).

Керуючись ст.ст. 2, 73-74, 76-79, 86, 91, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

УХВАЛИВ:

Визнати грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП 44118658) до Приватного акціонерного товариства "Четвертий експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт" (49000,м. Дніпро, вул. Глинки, буд.7, код ЄДРПОУ 14287749) в сумі 4 962,00 грн (судовий збір за подання заяви) - 1 черга задоволення вимог кредиторів, в сумі 51 174,75 грн (вимоги щодо сплати грошового зобов`язання з ЄСВ) - 2 черга задоволення вимог кредиторів, в сумі 3 159 463,95 грн (вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів)) - 3 черга задоволення вимог кредиторів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 20.10.2022 та може бути оскаржена в порядку, передбаченому ст.ст. 254-258 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено 25.10.2022.

Суддя А.Є. Соловйова

Дата ухвалення рішення20.10.2022
Оприлюднено26.10.2022

Судовий реєстр по справі —904/8924/21

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 17.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні