ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 жовтня 2022 року м.ЧернігівСправа № 620/5781/22
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі судді Падій В.В., розглянувши, за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, справу за адміністративним Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігівське регіональне бюро перекладів» про стягнення штрафу за порушення законодавства про рекламу,
У С Т А Н О В И В:
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області (далі ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області) звернулось до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігівське регіональне бюро перекладів» (далі ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів»), в якому просить:
- стягнути з ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» на користь Держави (ГУК у м. Черніг.обл /тг м. Чернігів/21081100, код ЄДРПОУ 37972475, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), номер рахунку UA288999980313000106000025739) штраф у розмірі 3400,00 грн. (три тисячі чотириста гривень).
Обґрунтовуючи вимоги, позивач вказує на порушення відповідачем у спірних правовідносинах чинного законодавства України на момент їх виникнення, що стало підставою для його звернення до суду.
Ухвалою судді Чернігівського окружного адміністративного суду Падій В.В. від 29.08.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи та встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позов або заяви про визнання позову.
Копія вищевказаної ухвали суду була направлена на адресу ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» (вул. Зелена, буд. 10, кв. 69, м. Чернігів, 14000), зазначену у адміністративному позові і у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Проте вказана поштова кореспонденція повернулась на адресу суду з довідкою оператора поштового зв`язку «адресат відсутній за вказаною адресою».
У свою чергу, згідно з частиною 11 статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Оскільки судові документи направлялись відповідачу за місцезнаходженням юридичної особи, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для доведення до відома відповідача змісту ухвали про відкриття провадження у справі за позовом ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області до ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» про стягнення штрафу за порушення законодавства про рекламу; надання відповідачу можливості реалізації права судового захисту прав та інтересів, а тому, враховуючи не надання відповідачем відзиву на позов, суд вирішує справу за наявними в ній матеріалами.
Відповідно до частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Судове засідання здійснювалося в порядку, передбаченому статтею 262 КАС України.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (частина 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України).
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.
ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» є юридичною особою, основним видом діяльності якої є надання послуг перекладу (КВЕД 74.30) (а.с. 21)
13.12.2021 ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області складено протокол про порушення законодавства про рекламу відносно ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів», яким виявлені недотримання встановлених законодавством про рекламу вимог щодо змісту реклами при розповсюдженні реклами, що транслюється на електронному табло, закріпленому на вікні будівлі за адресою: проспект Миру, 28, м. Чернігів, офіс 103, що зафіксовано на фотоапарат Canon PC 2157 (інвентарний номер 11130874) та на нагрудний відеореєстратор (інвентарний номер 11130505), (файли: 000000_000000_20211206144147_0009_N), а саме реклами з таким текстом: «Центр Переводов Офис 103 093 333 15 33 068 170 70 10 ЧЕРНИГОВСКИЙ РЕГИОНАЛЬНЫЙ ЦЕНТР ПЕРЕВОДОВ TRANSLATION AGENCY 093 333 15 33 068 170 70 10 Предоставляем: - перевод - апостиль - легализацию - вид на жительство - юридические услуги - нотариальное заверение Апостиль - 3 дня Справка о несудимости 1 день Перевод паспорта 20 минут нотариальное заверение 15 минут ORDER ONLINE Преимущества: - доставка документов - конфиденциально - за разумную стоимость - скидки постоянным клиентам ЧЕРНИГОВСКИЙ РЕГИОНАЛЬНЫЙ ЦЕНТР ПЕРЕВОДОВ TRANSLATION AGENCY пр-т Мира, 28 офис 103 + 380 68 1707010 БЮРО ПЕРЕВОДОВ +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 АПОСТИЛЬ +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 СПРАВКА О НЕСУДИМОСТИ +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 НОТАРИАЛЬНОЕ ЗАВЕРЕНИЕ +380 93 333 15 33 Переводим на все языки мира», в кількості 1 (одного) рекламоносія, де використовується зображення Державного Герба України (на паспорті громадянина України та на довідці про несудимість), імітування зображення державних символів інших держав, чим порушено вимоги п. 6 ч.1 ст. 8 Закону України «Про рекламу». Також, вищевказана реклама розповсюджується не державною мовою чим порушено ч.1 ст.6 Закону України «Про рекламу» (а.с.8).
ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області надіслало лист-вимогу від 24.12.2021 №01-06-03-29/7396 на юридичну адресу ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» (вул. Зелена, буд. 10, кв. 69, м. Чернігів) щодо надання інформації, яка необхідна для розгляду справи, а саме: копію свідоцтва або виписки про державну реєстрацію; письмові пояснення щодо розповсюдження вищевказаної реклами з порушенням вимог частини 1 статті 6 та пункту 6 частини 1 статті 8 Закону України «Про рекламу»; інформацію, щодо вартості розповсюдження зазначеної реклами (надавши копії платіжних документів, договорів з іншими суб`єктами господарювання тощо); інформацію щодо терміну розповсюдження реклами за вказаною адресою (а.с. 24).
Від ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» на адресу ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області надійшли пояснення від 31.12.2021 №11472/01-12 в яких повідомлялось, що електронне табло є інформаційним та не носить рекламного характеру, працює в години роботи товариства або коли у співробітників є термінова робота та у офісі є працівники. Ніякі договори на підготовку та розповсюдження реклами ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» не укладались, кошти з цією метою іншим особам не перераховувались. Вартість придбання електронного табло склала 306 грн. 21 коп. Щодо придбання електронного табло, зазначена вартість якого склала 10 Євро (306 грн. 21 коп) відповідачем надано пояснення від 10.01.2022 №10/01/1 разом з додатками, а саме завіреною копією контракту від 20.10.2021 між ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» та компанією LegalPayment Navigator Limited про купівлю електронного табло, а також акт приймання-передачі та рахунок-фактуру (а.с.25-29).
12.01.2022 ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області винесено рішення про початок розгляду справи про порушення вимог пункту 6 частини 1 статті 8 Закону України «Про рекламу», а також частини 1 статті 6 Закону України «Про рекламу», відносно рекламодавця - ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» (а.с.30).
До початку розгляду справи щодо порушення законодавства про рекламу, який було призначено на 02.02.2022 листом ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 14.01.2022 № 01-06-03-29/218 (а.с.31), ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» надало клопотання від 31.01.2022 №31/01/1 про перенесення розгляду справи на інший день у зв`язку з тим, що 02.02.2022 керівник ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» перебуватиме у відрядженні, що підтверджується копією наказу №43 від 17.01.2022 про надання відрядження керівнику ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» з 01.02.2022 по 05.02.2022 в м. Харків (а.с. 34-36).
Вищезазначене клопотання ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» було задоволено та перенесено розгляд справи щодо порушення законодавства про рекламу на 16.02.2022, про що листом ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 07.02.2022 №01-06-03-29/701 повідомлено ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» (а.с. 38).
15.02.2022 за вих № 15/02/1 ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» подано клопотання про перенесення розгляду справи на інший день, однак без надання документів, що підтверджують поважні причини неможливості прийняття участі у розгляді справи.
16.02.2022 ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області складено протокол засідання стосовно справи про порушення законодавства про рекламу № 12/22, відповідно до якого вирішено прийняти рішення про накладення штрафу на ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів», відповідно до частини 7 статті 27 Закону України «Про рекламу» (а.с.40-41).
16.02.2022 ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області винесено рішення № 14/22 про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу на ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» у розмірі 3400,00 грн (а.с.42-43)
У зв`язку з несплатою у добровільному порядку штрафу, розмір якого визначений рішеннями ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 16.02.2022 №14/22, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до абзацу 3 статті 42 Конституції України держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.
Відповідно до Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 (далі - Положення №667), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров`я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Основними завданнями Держпродспоживслужби, серед іншого, є реалізація державної політики у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров`я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і реклами в цій сфері (підпункт1 пункту 3 Положення №667).
За змістом пункту 7 Положення № 667 Держпродспоживслужба здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.
Пунктом 1 «Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області», затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 24.02.2020 №169(далі Положення № 169) визначено, що Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області є територіальним органом Держспоживслужби та їй підпорядковане.
Згідно з вимогами підпункту 8 пункту 4 Положення №169, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань забезпечує реалізацію державної політики у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів (у тому числі споживачів виробі з дорогоцінних металів та дорогоцінного каменю), зокрема, здійснює контроль за дориманням вимог Закону України «Про рекламу» та Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на населення» в межах наданих повноважень.
Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження, розміщення та споживання реклами визначаються відповідно до Закону України від 03.07.1996 № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі Закон №270/96-ВР).
Відповідно до статті 1 Закону №270/96-ВР реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Згідно з частиною першою статті 8 Закону №270/96-ВР мовою реклами є державна мова.
Відповідно до Закону України від 25.04.2019 № 2704-VIII «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова.
Під державною (офіційною) мовою розуміється мова, якій державою надано правовий статус обов`язкового засобу спілкування у публічних сферах суспільного життя.
Конституцією України статус державної мови надано українській мові (частина 1 статті 10 Конституції України).
Приписами пункту 6 частини першої статті 8 Закону №270/96-ВР визначено, що у рекламі забороняється використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності.
Частинами першою та другою статті 26 Закону №270/96-ВР визначено, що контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснює у межах своїх повноважень спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів - щодо захисту прав споживачів реклами. На вимогу органів державної влади, на які згідно із законом покладено контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов`язані надавати документи, усні та/або письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю.
Крім того, відповідний орган державної влади має право, у тому числі, вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами усунення виявлених порушень вимог законодавства.
Частиною першою статті 27 Закону №270/96-ВРвстановлено, що особи, винні у порушенні законодавства про рекламу, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до закону.
Відповідно до частиною сьомої статті 27 Закону №270/96-ВР у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», на рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, накладається штраф у розмірі до 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Рішення у справах про порушення законодавства про рекламу можуть бути оскаржені до суду (частина одинадцята статті 27 Закону №270/96-ВР).
Процедура та порядок здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу у сфері захисту прав споживачів реклами встановлені Законом №270/96-ВР, а також Порядком накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №693 (далі - Порядок №693).
Відповідно до пункту 9 Порядку №693 підставою для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу є відповідний протокол, складений уповноваженою посадовою особою Держспожінспекції та її територіальних органів.
Згідно з пунктом 11 Порядку №693 накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, за наявності ознак порушення законодавства про рекламу приймається рішення про початок розгляду справи.
Відповідно до пункту 18 Порядку №693, за результатами розгляду справи приймається рішення, що оформляється у двох примірниках, один з яких залишається у Держспоживінспекції або її територіальному органі, другий - у 10-денний строк надсилається особі, стосовно якої було прийнято рішення, або видається її представникові під розписку.
Як встановлено судом з наявних матеріалів справи, за результатами розгляду справи про порушення законодавства про рекламу відносно ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» встановлено недотримання встановлених законодавством про рекламу вимог щодо змісту реклами при розповсюдженні реклами, що транслюється на електронному табло, закріпленому на вікні будівлі за адресою: проспект Миру, 28, м. Чернігів, офіс 103, що зафіксовано на фотоапарат Canon PC 2157 (інвентарний номер 11130874) та на нагрудний відеореєстратор (інвентарний номер 11130505), (файли: 000000_000000_20211206144147_0009_N), а саме реклами з таким текстом: «Центр Переводов Офис 103 093 333 15 33 068 170 70 10 ЧЕРНИГОВСКИЙ РЕГИОНАЛЬНЫЙ ЦЕНТР ПЕРЕВОДОВ TRANSLATION AGENCY 093 333 15 33 068 170 70 10 Предоставляем: - перевод - апостиль - легализацию - вид на жительство - юридические услуги - нотариальное заверение Апостиль - 3 дня Справка о несудимости 1 день Перевод паспорта 20 минут нотариальное заверение 15 минут ORDER ONLINE Преимущества: - доставка документов - конфиденциально - за разумную стоимость - скидки постоянным клиентам ЧЕРНИГОВСКИЙ РЕГИОНАЛЬНЫЙ ЦЕНТР ПЕРЕВОДОВ TRANSLATION AGENCY пр-т Мира, 28 офис 103 + 380 68 1707010 БЮРО ПЕРЕВОДОВ +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 АПОСТИЛЬ +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 СПРАВКА О НЕСУДИМОСТИ +380 93 333 15 33 + 380 68 1707010 НОТАРИАЛЬНОЕ ЗАВЕРЕНИЕ +380 93 333 15 33 Переводим на все языки мира», в кількості 1 (одного) рекламоносія, де використовується зображення Державного Герба України (на паспорті громадянина України та на довідці про несудимість), імітування зображення державних символів інших держав, чим порушено вимоги пункту 6 частини 1 статті 8 Закону України «Про рекламу». Також вищевказана реклама розповсюджується не державною мовою чим порушено частини 1 статті 6 Закону України «Про рекламу», у зв`язку з чим позивачем прийнято рішення від 16.02.2022 №14/22 про накладення штрафу на відповідача у розмірі 3400,00 грн.
Матеріалами справи підтверджується, що рішення про накладення штрафу на відповідача за порушення законодавства про рекламу направлені рекомендованим відправленням з повідомленням про вручення.
Проте під час розгляду справи судом встановлено, що ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» у вказаний термін штраф добровільно не сплатило.
Пунктом 20 Порядку №693 передбачено, що сума штрафів за порушення законодавства про рекламу сплачується добровільно або стягується в судовому порядку відповідно до законодавства.
З урахуванням того, що штраф в розмірі 3400,00 грн відповідачем у встановлені законодавством строки не сплачений, доказів сплати відповідачем зазначеного штрафу станом на день розгляду цього спору не надано, суд вважає, що позовні вимоги ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
За таких обставин суд дійшов висновку про наявність правових підстав для стягнення з ТОВ «Чернігівське регіональне бюро перекладів» на користь Держави (ГУК у м. Черніг.обл /тг м. Чернігів/21081100, код ЄДРПОУ 37972475, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), номер рахунку UA288999980313000106000025739) штраф у розмірі 3400 (три тисячі чотириста) грн 00 коп.
При цьому у відповідності до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки під час розгляду даної справи свідки судом не залучались та судові експертизи не призначались, суд вважає за необхідне зазначити, що судові витрати, понесені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігівське регіональне бюро перекладів» на користь Держави (ГУК у м. Черніг.обл /тг м. Чернігів/21081100, код ЄДРПОУ 37972475, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), номер рахунку UA288999980313000106000025739) штраф у розмірі 3400 (три тисячі чотириста) грн 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 293, 295 - 297 та підпунктом 15.5 пункту 15 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області (вул. 1 Травня, буд. 180, м. Чернігів, 14034, код ЄДРПОУ - 40310334).
Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігівське регіональне бюро перекладів» (вул. Зелена, буд. 10, кв. 69, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ - 37699554).
Суддя В.В. Падій
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2022 |
Оприлюднено | 27.10.2022 |
Номер документу | 106934569 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші справи |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Падій В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні