Рішення
від 26.10.2022 по справі 280/313/22
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

26 жовтня 2022 року Справа № 280/313/22 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого суддіТатаринова Д.В., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовною заявою ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «МИХАЙЛІВСЬКИЙ РАЙАГРОПОСТАЧ» (ідентифікаційний код юридичної особи: 00903957, місцезнаходження: вул. Кооперативна, буд. 1, смт Пришиб, Василівський район, Запорізька обл., поштовий індекс: 72013) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (Україна, 69107, Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр. Соборний, будинок 166, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44118663), як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (Україна, 04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «МИХАЙЛІВСЬКИЙ РАЙАГРОПОСТАЧ» (позивач) до Головного управління ДПС у Запорізькій області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (відповідач), в якій позивач, з урахуванням уточнення, просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області від 02 липня 2021 року № 00092010902.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з 14 по 21 травня 2021 року посадовими особами Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області проведено фактичну перевірку з питання здійснення контролю за додержанням позивачем вимог законодавства, які є обов`язковими при виробництві, обліку, зберіганні та транспортуванні пального; наявності супровідних документів на товар (прибуткових, товарно-транспортних, видаткових та акцизних накладних), виявлення порушень у сфері виробництва і обігу пального. За наслідками перевірки складено Акт від 24.05.2021 реєстраційний № 3773/08/01/09/00903957. Висновок перевірки викладено у п.4 Акту, в якому міститься інформація щодо порушення позивачем вимог ч. 1, ч. 8 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», а також вимог пп.230.1, п.230.1 ст. 230 Податкового кодексу України. 02 липня 2021 року ГУ ДПС України у Запорізькій області ухвалено рішення про наявність підстав для притягнення позивача до фінансової відповідальності, про що складено податкове повідомлення рішення від 02 липня 2021 року № 00092010902. Підставою для складення вказаного податкового повідомлення-рішення слугувало ненадання позивачем відповідачу під час проведення перевірки Довідок № 2 про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер 1008400, за перевіряємий період в загальній кількості 132 довідки. Однак, з урахуванням абз. 1 пп. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 ПК України позивач був звільнений від обов`язку формування довідок, які стали підставою для складення оскаржуваного податкового повідомлення рішення, оскільки у вказаний період акцизний склад не працював. Відтак, у відповідача були відсутні правові підстави для притягнення позивача до фінансової відповідальності за скоєння податкового правопорушення, відповідальність за яке встановлена пунктом 1281.3 ст. 1281 ПКУ. Вказані обставини свідчать про те, що податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області від 02 липня 2021 року № 00092010902 є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалою суду 17 січня 2022 року зазначену позовну заяву було залишено без руху в зв`язку з невідповідністю позовної заяви вимогам КАС України.

Ухвалою суду 21 лютого 2022 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі № 280/313/22 без виклику сторін (у письмовому провадженні).

14 червня 2022 року на адресу Запорізького окружного адміністративного суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач заперечив проти задоволення позовних вимог в повному обсязі посилаючись на те, що позивачем, всупереч вимог пп. 230.1.3 п. 230.1 ст. 231 ПК України, під час проведення фактичної перевірки контролюючому органу не були надані ані коригуючі Довідки № 1 про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, в загальній кількості 132 довідки, в яких містилась би інформація про неробочі дні акцизного складу, ані Довідки № 2 про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, в загальній кількості 132 довідки, в яких містилась би інформація про неробочі дні акцизного складу. Також, відповідач зазначає про те, що позивач під час проведення перевірки не повідомив контролюючий орган про кількість днів (із зазначенням конкретних днів), у які акцизний склад уніфікований номер № 1008400 не працював. Відтак, у відповідача були наявні підстави для притягнення позивача до фінансової відповідальності в порядку ст. 128 ПК України та складення податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області від 02 липня 2021 року № 00092010902.

Розглядаючи справу по суті, суд встановив наступне.

На підставі направлень від 11.05.2021р. №№1907, 1908, відповідно до наказу ГУ ДПС у Запорізькій області від 11.05.2021 №1189-п та на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.3 п.75.1 ст.75, п.п.80.2.5 п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України фахівцями Головного управління ДПС у Запорізькій області проведено фактичну перевірку акцизного складу за адресою: Запорізька область, Михайлівський район. смт. Пришиб, вул. Кооперативна, буд. 1, на якій здійснює діяльність ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МИХАЙЛІВСЬКИЙ РАЙАГРОПОСТАЧ» (скорочене найменування ПАТ «МИХАЙЛІВСЬКИЙ РАЙАГРОПОСТАЧ»), код ЄДРПОУ 00903957, з питання здійснення контролю за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства, які є обов`язковими при виробництві, обліку, зберіганні та транспортуванні пального; наявності супровідних документів на товар (прибуткових товарно-транспортних, видаткових та акцизних накладних), виявлення порушень у сфері виробництва і обігу пального.

За результатами фактичної перевірки складено Акт про результати фактичної перевірки з питання здійснення контролю за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства, які є обов`язковими при виробництві, обліку, зберіганні та транспортуванні пального; наявності супровідних документів на товар (прибуткових, товарно-транспортних, видаткових та акцизних накладних), виявлення порушень у сфері виробництва і обігу пального від 24 травня 2021 року № 3773/08/01/09/00903957 (далі Акт).

В розділі IV Акту ГУ ДПС у Запорізькій області зазначено про те, що проведеною перевіркою встановлено наступні порушення:

-ч. 1, ч. 8 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» із змінами та доповненнями в частині зберігання пального в період з 01 липня 2019 року по 06 серпня 2019 року (включно) без отримання ліцензії на право зберігання пального;

-пп. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 ПК України в частині ненадання Довідок № 2про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, за перевіряємий період в загальній кількості 132 довідки (згідно таблиці наведеної в акті перевірки на стор. 10-13).

02 липня 2021 року ГУ ДПС у Запорізькій області прийнято податкове повідомлення-рішення № 00092010902 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за платежем «Адміністративні штрафи та інші санкції» у сумі 132 000,0 грн. - за незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну та митну політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг пального або спирту етилового.

Податкове повідомлення-рішення від 02 липня 2021р. № 00092010902 зі розрахунком штрафних (фінансових) санкцій було отримано позивачем 06 липня 2021 року.

Позивач не погоджуючись з таким рішенням, звернувся до суду з позовною заявою.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає таке.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначаєПодатковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до вимог п.230.1.3 ст.230 ПК Українирозпорядники акцизних складів зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі - обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно зУКТ ЗЕДу літрах, приведених до температури 15° С.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно зУКТ ЗЕДформуються показники про: обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показників рівнемірів-лічильників, встановлених на таких резервуарах, розташованих на такому акцизному складі; добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального наливом з акцизного складу на підставі показників витратомірів-лічильників, встановлених на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на такому акцизному складі; добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Фактичні показники витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників щодо обсягів залишків пального та добового обсягу реалізованого пального перераховуються у літри, приведені до температури 15° С, крім показників паливороздавальних колонок та/або оливороздавальних колонок, які виконують функції витратомірів-лічильників.

Під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника визначення даних про обсяги залишків пального та обсяги обігу пального здійснюється у мірах повної місткості, які мають позитивний результат повірки, проведеної відповідно до законодавства, та/або за допомогою рулетки та метроштока або переносного (портативного) рівнеміра-аналізатора, які мають позитивний результат повірки, проведеної відповідно до законодавства. Застосування такого способу вимірювання може здійснюватися не більше 20 календарних днів поспіль (для акцизних складів, які є місцями роздрібної торгівлі пальним, на які отримано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, - не більше 15 календарних днів поспіль) та не більше чотирьох разів протягом календарного року.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв`язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Електронні документи заповнюються автоматично шляхом передачі до них даних з витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників (під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника - заповнюються відповідальною особою розпорядника акцизного складу).

В електронних документах також зазначаються відповідальною особою розпорядника акцизного складу дані про обсяги залишків пального, що знаходяться на акцизному складі в тарі, балонах, упаковці, про добовий обсяг реалізованого пального в тарі, балонах, упаковці, а також інформація про дні, в які акцизний склад не працює.

З вищевикладеного вбачається, що закон не надає права платнику виконати щоденний обов`язок добової звітності, довше одного дня. Норми, яка передбачає продовження таких дій у часі, відстрочення виконання обов`язку,ПК Україничи будь-який інший нормативно-правовий акт зі вказаного питання не передбачає.

Відтак, обов`язок щодобового звітування розпочинається саме з часу (а не дати) відповідної господарської операції.

Згідно Акту про результати фактичної перевірки з питання здійснення контролю за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства, які є обов`язковими при виробництві, обліку, зберіганні та транспортуванні пального; наявності супровідних документів на товар (прибуткових, товарно-транспортних, видаткових та акцизних накладних), виявлення порушень у сфері виробництва і обігу пального від 24 травня 2021 року № 3773/08/01/09/00903957, позивачем під час проведення перевірки не були надані Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400 в загальній кількості 132 довідки за наступними днями: 25.04.2020; 26.04.2020; 01.05.2020; 02.05.2020; 03.05.2020; 09.05.2020; 10.05.2020; 11.05.2020; 16.05.2020; 17.05.2020; 23.05.2020; 24.05.2020; 30.05.2020; 31.05.2020; 06.06.2020; 07.06.2020; 08.06.2020; 13.06.2020; 14.06.2020; 20.06.2020; 21.06.2020; 27.06.2020; 28.06.2020; 29.06.2020; 04.07.2020; 05.07.2020; 11.07.2020; 12.07.2020; 18.07.2020; 19.07.2020; 25.07.2020; 26.07.2020; 01.08.2020; 02.08.2020; 08.08.2020; 09.08.2020; 13.08.2020; 15.08.2020; 16.08.2020; 22.08.2020; 23.08.2020; 24.08.2020; 29.08.2020; 30.08.2020; 05.09.2020; 06.09.2020; 12.09.2020; 13.09.2020; 19.09.2020; 20.09.2020; 26.09.2020; 27.09.2020; 03.10.2020; 04.10.2020; 10.10.2020; 11.10.2020; 14.10.2020; 17.10.2020; 18.10.2020; 24.10.2020; 25.10.2020; 31.10.2020; 01.11.2020; 07.11.2020; 07.11.2020; 08.11.2020; 14.11.2020; 15.11.2020; 21.11.2020; 22.11.2020; 28.11.2020; 29.11.2020; 05.12.2020; 06.12.2020; 06.12.2020; 12.12.2020; 13.12.2020; 19.12.2020; 20.12.2020; 26.12.2020; 27.12.2020; 31.12.2020; 01.01.2021; 02.01.2021; 02.01.2021; 03.01.2021; 05.01.2021; 07.01.2021; 08.01.2021; 09.01.2021; 10.01.2021; 12.01.2021; 16.01.2021; 17.01.2021; 23.01.2021; 24.01.2021; 30.01.2021; 31.01.2021; 06.02.2021; 07.02.2021; 08.02.2021; 09.02.2021; 10.02.2021; 13.02.2021; 14.02.2021; 20.02.2021; 21.02.2021; 27.02.2021; 28.02.2021; 06.03.2021; 07.03.2021; 08.03.2021; 13.03.2021; 14.03.2021; 20.03.2021; 21.03.2021; 27.03.2021; 03.04.2021; 04.04.2021; 10.04.2021; 14.04.2021; 15.04.2021; 18.04.2021; 24.04.2021; 25.04.2021; 01.05.2021; 02.05.2021; 03.05.2021; 08.05.2021; 09.05.2021; 10.05.2021; 15.05.2021; 16.05.2021; 17.05.2021; 18.05.2021.

В той же час, на підтвердження своєї правової позиції, позивачем разом із позовом надано квитанції про прийняття електронного документу та Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400 за наступні дні: 24.04.2020; 27.04.2020; 30.04.2020; 05.05.2020; 08.05.2020; 12.05.2020; 15.05.2020; 18.05.2020; 22.05.2020; 25.05.2020; 29.05.2020; 01.06.2020; 05.06.2020; 09.06.2020; 12.06.2020; 15.06.2020; 19.06.2020; 22.06.2020; 26.06.2020; 30.06.2020; 03.07.2020; 06.07.2020; 10.07.2020; 13.07.2020; 17.07.2020; 20.07.2020; 24.07.2020; 27.07.2020; 31.07.2020; 03.08.2020; 07.08.2020; 10.08.2020; 12.08.2020; 17.08.2020; 21.08.2020; 25.08.2020; 28.08.2020; 01.09.2020; 14.09.2020; 07.09.2020; 11.09.2020; 14.09.2020; 18.09.2020; 21.09.2020; 25.09.2020; 28.09.2020; 02.10.2020; 15.10.2020; 09.10.2020; 12.10.2020; 13.10.2020; 15.10.2020; 16.10.2020, 19.10.2020; 23.10.2020; 26.10.2020; 30.10.2020; 02.11.2020; 06.11.2020; 10.11.2020; 13.11.2020; 16.11.2020; 20.11.2020; 23.11.2020; 27.11.2020; 30.11.2020; 04.12.2020; 07.12.2020; 11.12.2020; 14.12.2020; 18.12.2020; 21.12.2020; 25.12.2020; 28.12.2020; 29.12.2020; 30.12.2020; 06.01.2021; 11.01.2021; 13.01.2021; 15.01.2021; 18.01.2021; 22.01.2021; 25.01.2021; 29.01.2021; 01.02.2021; 05.02.2021; 11.02.2021; 12.02.2021; 15.02.2021; 19.02.2021; 22.02.2021; 26.02.2021; 01.03.2021; 05.03.2021; 09.03.2021; 12.03.2021; 15.03.2021; 19.03.2021; 22.03.2021; 26.03.2021; 28.03.2021; 02.04.2021; 05.04.2021; 09.04.2021; 11.04.2021; 13.04.2021; 16.04.2021; 17.04.2021; 19.04.2021; 23.04.2021; 26.04.2021; 30.04.2021; 04.05.2021; 07.05.2021; 11.05.2021; 14.05.2021; 19.05.2021.

Коригуючі Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, в загальній кількості 132 довідки, які містили б інформацію відносно неправильного зазначення позивачем дат у вищезазначених Довідках, суду під час розгляду справи не надавалась. Навпаки, у позові позивач акцентує увагу суду на тому, що коригуючі довідки ним не подавались.

З вищевикладеного вбачається, що позивачем до позову додано Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400 за дні, які згідно Акту від 24 травня 2021 року № 3773/08/01/09/00903957 не були підставою для складення відповідачем оскаржуваного податкового повідомлення рішення.

Крім того, додані позивачем до позовної заяви Довідки та квитанції про прийняття електронного документу до них не містять жодної інформації про відсутність роботи складу на вказані в Акті дати.

Вищезазначене спростовує доводи позивача відносно того, що у дні, зазначені ГУ ДПС України у Запорізькій області в Акті від 24 травня 2021 року № 3773/08/01/09/00903957, він був звільнений від обов`язку формування довідок, ненадання яких слугувало підставою для складення відповідачем оскаржуваного податкового повідомлення рішення.

З огляду на вищевикладене, а також з урахуванням пп. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 ПК України позивач, під час проведення перевірки, мав надати контролюючому органу Довідку № 2 про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, за перевіряємий період в загальній кількості 132 довідки.

Доказів на підтвердження факту наявності у позивача перешкод для невідкладного подання ним Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, в загальній кількості 132 довідки, до суду не надано.

Відтак, суд приходить до висновку, що контролюючим органом правомірно застосовано штрафні санкції за неподання Довідки № 2 про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу та залишків пального на акцизному складі уніфікований номер № 1008400, за перевіряємий період в загальній кількості 132 довідки, за оспорюваним податковим повідомленням-рішенням від 02 липня 2021 року № 00092010902.

Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органимісцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Відповідно до частини 2статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зважаючи на пункт 3 частини 2статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якого у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), суд дійшов висновку, що відповідач, законно прийняв оскаржувані податкові повідомлення-рішення, відтак підстави для їх скасування суд не вбачає.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав,позовні вимоги не підлягають задоволенню.

У зв`язку із відмовою у задоволенні адміністративного позову розподіл судових витрат в порядку статті139 КАС України судом не здійснюється.

Керуючись статтями 2, 77, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «МИХАЙЛІВСЬКИЙ РАЙАГРОПОСТАЧ» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 00903957, місцезнаходження: вул. Кооперативна, буд. 1, смт Пришиб, Василівський район, Запорізька обл., поштовий індекс: 72013) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (Україна, 69107, Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 166, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44118663), як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (Україна, 04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Рішення складено та підписано 26 жовтня 2022 року.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2022
Оприлюднено28.10.2022
Номер документу106953899
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)

Судовий реєстр по справі —280/313/22

Рішення від 26.10.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 20.02.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні