Рішення
від 19.10.2022 по справі 335/13592/21
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/13592/21 2/335/1087/2022

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 жовтня 2022 року м. Запоріжжя

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя у складі головуючого судді Гашук К.В., за участю секретаря судового засідання Чернухи В.Е., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», про визнання незаконними та скасування наказів про відсторонення від роботи, зобов`язання виплатити заробітну плату за час відсторонення від роботи,

ВСТАНОВИВ:

У грудні 2021 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», в якому просив визнати незаконним та скасувати наказ ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» № 263-к від 08.12.2021 про відсторонення ОСОБА_1 , дезінфектора відділення дезінфектології відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» за сумісництвом, від роботи з 09.12.2021 на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати; зобов`язати ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» виплатити ОСОБА_1 невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи (справа № 335/13592/21, провадження № 2/335/1087/2022 головуючий суддя Гашук К.В.).

У грудні 2021 року ОСОБА_1 також звернувся до суду з позовом до Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», в якому просив визнати незаконним та скасувати наказ ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» № 264-к від 08.12.2021 про відсторонення ОСОБА_1 , сторожа господарського відділу відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», від роботи з 09.12.2021 на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати; зобов`язати ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» виплатити ОСОБА_1 невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи (справа № 335/13595/21, провадження № 2/335/1088/2022 головуючий суддя Стеценко А.В.).

Ухвалою Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 25.07.2022 вказані цивільні справи об`єднані в одне провадження, присвоєно об`єднаній цивільній справі № справи - 335/13592/21, номер провадження - 2/335/1087/2022.

В обґрунтування позовів зазначено, позивач ОСОБА_1 станом на 20.12.2021 працював у відокремленому підрозділі «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» на посаді сторожа господарського відділу та дезінфектора відділення дезінфектології, за сумісництвом.

09.12.2021 позивачу були вручені накази № 263-к від 08.12.2021 та № 264-к від 08.12.2021 про відсторонення його від роботи на займаних посадах з підстав відсутності щеплення від COVID-19 і з цієї ж дати позивач фактично не виконував свої посадові обов`язки.

Виданням вказаних наказів позивача позбавили права на працю та на отримання заробітної плати без законних, на думку позивача, підстав.

Як зазначає позивач, обов`язковість профілактичних щеплень проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 наказом МОЗ України № 2153 для певних професій, виробництв та організацій не визначена, а затверджено лише «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням».

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» визначено, що лише профілактичні щеплення проти дифтерії, кашлюка, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу є обов`язковими і включаються до календаря щеплень.

Таким чином, з прийняттям відповідних наказів правове регулювання та визначення тих профілактичних щеплень, які є обов`язковими, не змінилось, а відтак відсторонення працівника, який входить до переліку затвердженого наказом МОЗ України від 04.10.2021 № 2153, є незаконним.

Профілактичні щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 до Календаря профілактичних щеплень в Україні не включені, а відтак посилання та обґрунтування відповідачем необхідності наявності доказів щеплення проти вказаної хвороби є незаконним.

Сама по собі вимога відповідача надати докази проведення відносно позивача будь-яких медичних маніпуляцій, тобто проведення щеплення, є незаконною оскільки згідно зі ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

У будь-якому випадку відповідач, здійснюючи відсторонення позивача від роботи, мав діяти відповідно до вимог Закону, зокрема ст. 46 КЗпП України, якою не передбачено відсторонення від роботи із вказаної у наказах підстави. МОЗ України не затверджувало переліку інфекцій, ухилення щеплення від яких може бути підставою для відсторонення від роботи.

В оспорюваних наказах відсутнє посилання, як на підставу їх винесення, подання відповідної посадової особи державної санітарно-епідеміологічної служби про відсторонення позивача від роботи, що передбачено п. 5 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а тому вони є безпідставними, свавільними та такими, що підлягають скасуванню.

Посилання в оспорюваних наказах відповідача на п. 41-6 постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236, не може будь-яким чином змінити процедуру відсторонення, визначену п. 5 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», оскільки дана постанова КМУ є підзаконним нормативно-правовим актом, тобто має нижчу силу і не може змінювати правове регулювання визначене законом.

Оскільки право позивача на працю з відповідною оплатою було безпідставно порушено відповідачем шляхом видання незаконних Наказів № 263-к від 08.12.2021 та № 264-к від 08.12.2021 про відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, то позивач вважає за необхідне зобов`язати відповідача виплатити йому невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи.

16.02.2022 та 22.02.2022 до суду надійшли відзиви ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», в яких керівник відповідача просить відмовити у задоволенні позовів.

В обґрунтування відзивів зазначено, що 01.11.2021 Міністерством охорони здоров`я України видано наказ №2393 «Про затвердження Змін та Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням», яким затверджено зміни до Переліку професій, який затверджено наказом МОЗ України від 04.10.2021 № 2153.

Згідно наказу МОЗ, обов`язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого КМУ, з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 підлягають працівники підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади.

Відповідно до статуту ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», вказана установа є державною бюджетною неприбутковою установою, органом управління якої є Міністерство охорони здоров`я України.

Відповідно до Наказу МОЗ відповідачем було складено лист-повідомлення за № 05.02.02-28/4285 від 17.11.2021 про необхідність надання підтвердження щеплення проти COVID-19 або висновку лікаря щодо наявності протипоказань до вакцинації, із змістом якого позивач був ознайомлений під підпис, а відтак був проінформований про те, що він підлягає обов`язковій вакцинації проти COVID-19 відповідно до наказу МОЗ.

Враховуючи, що позивач не надав відповідачу підтвердження щеплення проти COVID-19 або висновку лікаря щодо наявності протипоказань до вакцинації, відповідачем були видані накази № 263-к та № 264-к від 08.12.2021 про відсторонення позивача від роботи.

Відповідач, видавши оспорювані накази, застосував відсторонення від роботи, оскільки це прямо передбачено на рівні законодавства, зокрема, ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та ст. 46 КЗпП України, оскільки чинним законодавством передбачено відсторонення працівників від роботи за відсутності надання інформації роботодавцю щодо щеплення (протипоказань щодо щеплення).

Керівник відповідача, на якого покладено обов`язок забезпечення безпеки усіх працівників установи, з урахуванням ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», правомірно прийняв рішення про тимчасове відсторонення позивача від роботи, а тому оспорювані позивачем накази є законними.

Позивач та представник відповідача, з`явившись до суду у час, на який було призначено розгляд справи 19.10.2022, у зв`язку із оголошенням у м. Запоріжжі повітряної тривоги, у період якої Орджонікідзевським районним судом м. Запоріжжя розгляд справ не здійснюється, подали до суду заяви про розгляд справи у їх відсутність. Згідно поданих заяв, позивач позовні вимоги підтримує у повному обсязі та просить їх задовольнити, представник відповідача проти позовних вимог заперечує з підстав, викладених у відзиві на позов.

Дослідивши матеріали цивільної справи та оцінивши наявні у ній докази, суд встановив такі обставини та відповідні їм правовідносини.

Відповідно до частини 1 статті 4 ЦПК України, частини першої статті 15 ЦК України кожна особа має право в порядку, установленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод та інтересів.

Способи захисту цивільного права чи інтересу підлягають застосуванню з дотриманням положень ст. ст. 55, 124 Конституції України, ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ст. 16 ЦК України, відповідно до яких кожна особа має право на ефективний засіб правового захисту, не заборонений законом.

Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 перебуває у трудових відносинах із Державною установою «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», де на момент видачі відповідачем оспорюваних наказів працював на посаді сторожа господарського відділу (основне місце роботи) та на посаді дезінфектора відділення дезінфектології, за сумісництвом.

Наказом № 264-к від 08.12.2021 «Про відсторонення від роботи ОСОБА_1 », позивача, сторожа господарського відділу відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» відсторонено від роботи з 09.12.2021 на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати.

Наказом № 263-к від 08.12.2021 «Про відсторонення від роботи ОСОБА_1 », позивача, дезінфектора відділення дезінфектології відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» за сумісництвом відсторонено від роботи з 09.12.2021 на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати.

Вказані накази були вручені позивачу 09.12.2021 під підпис.

Згідно зі статутом ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», вказана установа є державною бюджетною неприбутковою установою, органом управління якої є Міністерство охорони здоров`я України.

Відповідно до оспорюваних позивачем наказів, підставами для їх винесення зазначено ст. 46 КЗпП України, ч. 2 ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», наказ МОЗ України «Про затвердження Змін до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» від 01.11.2021 № 2393, пункт 41-6 Постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236.

Згідно зі ст. 46 КЗпП України, відсторонення працівників від роботи власником або уповноваженим ним органом допускається у разі: появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп`яніння; відмови або ухилення від обов`язкових медичних оглядів, навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці та протипожежної охорони; в інших випадках, передбачених законодавством.

Частиною 2 ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено, що працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов`язковим профілактичним щепленням також проти інших відповідних інфекційних хвороб. У разі відмови або ухилення від обов`язкових профілактичних щеплень, ці працівники відсторонюються від виконання зазначених видів робіт.

Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням проти інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Як передбачено п. 41-6 Постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», керівникам державних органів (державної служби), керівникам підприємств, установ та організацій необхідно:

1) забезпечити контроль за проведенням обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 працівниками та державними службовцями, обов`язковість профілактичних щеплень яких передбачена переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров`я від 4 жовтня 2021 р. № 2153 (далі - перелік);

2) забезпечити відсторонення від роботи (виконання робіт) працівників та державних службовців, обов`язковість профілактичних щеплень проти COVID-19 яких визначена переліком та які відмовляються або ухиляються від проведення таких обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 відповідно до статті 46 Кодексу законів про працю України, частини другої статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та частини третьої статті 5 Закону України «Про державну службу», крім тих, які мають абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та надали медичний висновок про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров`я;

3) взяти до відома, що:

на час такого відсторонення оплата праці працівників та державних службовців здійснюється з урахуванням частини першої статті 94 Кодексу законів про працю України, частини першої статті 1 Закону України «Про оплату праці» та частини третьої статті 5 Закону України «Про державну службу»;

відсторонення працівників та державних службовців здійснюється шляхом видання наказу або розпорядження керівника державного органу (державної служби) або підприємства, установи, організації з обов`язковим доведенням його до відома особам, які відсторонюються;

строк відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили.

Наказом Міністерства охорони здоров`я України від 04.10.2021 № 2153 затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням.

Наказом МОЗ України «Про затвердження Змін до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» від 01.11.2021 № 2393, внесені зміни до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, і включено до цього переліку працівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади.

При цьому Наказ МОЗ України від 01.11.2021 № 2393, відповідно до якого роботу позивача внесено до списку професій, виробництв та організацій працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, набрав чинності 09.12.2021.

Вказані обставини свідчать про те, що у ОСОБА_1 , як працівника відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», виник обов`язок здійснити профілактичне щеплення проти COVID-19 або надати довідку лікаря про наявність протипоказань до щеплення, а у керівника ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» обов`язок щодо забезпечення контролю за проведенням обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 працівниками та відсторонення їх від роботи у разі не здійснення щеплення та не надання довідки про наявність протипоказань, лише з 09.12.2021.

До 09.12.2021 у переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням були відсутні працівники підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, а отже позивач не відносився до кола осіб, які підлягали обов`язковому профілактичному щепленню та за якими мав здійснюватися контроль за виконанням щеплення до 09.12.2021, а тому ніякі вимоги, обов`язкові до виконання, з юридичними наслідками як санкцією за їх невиконання, до позивача зі сторони відповідача не могли бути застосовані.

Усі передбачені пунктом 41-6 Постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» дії щодо позивача відповідач мав розпочати не раніше 09.12.2021 року.

Саме з цього дня до відома ОСОБА_1 керівником відповідача мала бути доведена необхідність зробити щеплення від COVID-19 або надати довідку лікаря про наявність протипоказань до щеплення, та роз`яснено юридичні наслідки невиконання вказаних вимог.

Після цього позивачу мав бути наданий розумний строк для проведення вакцинації або отримання медичної довідки про наявність протипоказань до щеплення, який повинен бути достатнім для здійснення цих дій.

Після закінчення цього строку і ненадходження від позивача документів щодо вакцинації, керівник відповідача повинен був вирішити питання про можливість відсторонення ОСОБА_1 від роботи, відповідно до п.п. 2 п. 41-6 Постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236.

Разом із тим, керівник ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» виніс наказ про відсторонення позивача від роботи 08.12.2021, тобто ще до набрання чинності Наказом МОЗ України від 01.11.2021 № 2393, відповідно до якого роботу позивача внесено до списку професій, виробництв та організацій працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, відсторонивши ОСОБА_1 від роботи з 09.12.2021.

При цьому, жодний нормативно-правовий акт, прийнятий у вказаних правовідносинах, не вимагав від відповідача не допускати до роботи позивача вже з 09.12.2021, у день набрання чинності Наказом МОЗ України від 01.11.2021 № 2393.

Усі дії відповідача здійснені до 09.12.2021 не доводять той факт, що він належно попередив позивача про необхідність проведення щеплення та про наслідки відмови і ухилення від вакцинації. Недопустимо виконувати процедуру наперед, користуючись тим, що законодавчі норми опубліковані, але ще не набрали чинності. Законодавчих норм, які не набрали чинності, в юридичному полі не існує, вони не породжують будь-яких прав і обов`язків, правових наслідків за їх невиконання, і такі норми не підлягають обов`язковому виконанню. Відповідно у позивача, до набрання чинності відповідним наказом, тобто до 09.12.2021, не існувало обов`язку здійснити щеплення від COVID-19 або надати довідку лікаря про наявність протипоказань до щеплення, навіть при наявності попередження від 17.11.2021, на яке посилається відповідач у своєму відзиві.

За таких обставин, суд встановив, що відсторонення позивача від роботи відбулося з порушенням відповідної процедури, накази про відсторонення позивача від роботи у зв`язку з відсутністю щеплення проти COVID-19 винесено 08.12.2021, ще до набрання чинності наказом МОЗ України від 01.11.2021 № 2393, а відтак позовні вимоги ОСОБА_1 про скасування наказів № 264-к від 08.12.2021 та № 263-к від 08.12.2021 про його відсторонення від роботи сторожа господарського відділу та дезінфектора відділення дезінфектології, за сумісництвом, відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України є законними та обґрунтованими.

Крім того, як було встановлено судом, позивача було відсторонено від роботи без збереження заробітної плати. Тобто, з 09.12.2021 по день його допущення до роботи у зв`язку із зупиненням 25.02.2022 наказу Міністерства охорони здоров`я України «Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» від 04.10.2021 р. № 2153, позивач ОСОБА_1 не отримував заробітну плату.

Враховуючи те, що судом задоволені позовні вимоги про скасування наказів про відсторонення позивача від роботи, суд вважає за необхідне задовольнити і похідну від цієї вимоги позовну вимогу про зобов`язання ДУ «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» виплатити ОСОБА_1 невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення його від роботи.

Відповідно до положень ст. 141 ЦПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи те, що суд задовольнив позовні вимоги ОСОБА_1 у повному обсязі, з відповідача на користь позивача слід стягнути судовий збір у загальній сумі 3 632 грн., сплачені позивачем на виконання ухвал суддів про залишення позовних заяв без руху.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 5, 81, 89, 141, 263-265 ЦПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позов ОСОБА_1 до Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», про визнання незаконними та скасування наказів про відсторонення від роботи, зобов`язання виплатити заробітну плату за час відсторонення від роботи - задовольнити.

Скасувати наказ Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» № 263-к від 08.12.2021 про відсторонення ОСОБА_1 , дезінфектора відділення дезінфектології відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» за сумісництвом, від роботи з 09.12.2021 на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати.

Скасувати наказ Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» № 264-к від 08.12.2021 про відсторонення ОСОБА_1 , сторожа господарського відділу відокремленого підрозділу «Запорізький відділ державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», від роботи з 09.12.2021 на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати.

Зобов`язати Державну установу «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» нарахувати та виплатити ОСОБА_1 невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи з 09.12.2021 по день допущення його до роботи на відповідних посадах.

Стягнути з Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» на користь ОСОБА_1 судові витрат зі сплати судового збору у сумі 3 632 (три тисячі шістсот тридцять дві) гривні.

Рішення може бути оскаржене до Запорізького апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відомості про учасників справи:

Позивач: ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 .

Відповідач: Державна установа «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», Код ЄДРПОУ 38461727, адреса місця знаходження: 69037, м. Запоріжжя, вул. Рекордна буд. 27.

Суддя К.В. Гашук

Дата ухвалення рішення19.10.2022
Оприлюднено01.11.2022
Номер документу106989759
СудочинствоЦивільне
Сутьвідсторонення від роботи, зобов`язання виплатити заробітну плату за час відсторонення від роботи

Судовий реєстр по справі —335/13592/21

Рішення від 19.10.2022

Цивільне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Гашук К. В.

Ухвала від 25.07.2022

Цивільне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Гашук К. В.

Ухвала від 26.01.2022

Цивільне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Гашук К. В.

Ухвала від 28.12.2021

Цивільне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Гашук К. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні