Постанова
від 03.08.2010 по справі 2а-2552/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 03 серпня 2010 року           16:35           № 2а-2552/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді  Арсірія Р.О. при секретарі судового засідання  Поліщук О.А.  розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом

 Заступника прокурора Деснянського району м.Києва в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до

 Товариства з обмеженою відповідальністю "Роял Фінанс"

про

 стягнення коштів у розмірі 1700,00грн.

Заступник прокурора Деснянського району міста Києва в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял Фінанс»заборгованості у розмірі 1700,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на думку позивача, невиконання відповідачем вимог Положення про порядок складання та надання адміністративних даних щодо діяльності торговців цінними паперами, затвердженого рішенням Державної комісії та фондового ринку № 279 від 08.06.2004, в частині ненадання квартальних адміністративних даних за 4 квартал 2008, призвело до накладення на нього санкції у вигляді штрафу в розмірі 1700,00 грн.

Відповідно до ст.121 Конституції України, представництво інтересів держави в суді покладено на органи прокуратури України.

Відповідно до ч. 2 ст. 60 Кодексу адміністративного судочинства України прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадянина або держави в порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійснювати представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.

У відповідності до п.6) ч. 2 ст. 20, ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру" при виявленні порушень закону прокурор або його заступник у межах своєї компетенції мають право звертатись до суду з заявами про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб. Підставною представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчинюються у відносинах між ними або державою.

Відповідач в жодне судове засідання не прибув, про причини не прибуття суд не повідомив. Заяв про розгляд справи за відсутності представника Відповідача до суду не надходило. Судові виклики, направлені на адресу Відповідача повернулися до суду з відміткою поштового відділення, за закінченням терміну зберігання.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, місцезнаходження Відповідача співпадає з адресою Відповідача вказаною у позовній заяві.

Враховуючи наведене, суд вважає  Відповідача належним чином повідомленим, про дату, місце та час проведення судового засідання.       

За результатами розгляду документів і матеріалів поданих представниками прокуратури та позивача, їх пояснень, Окружний адміністративний суд м. Києва, встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Роял Фінанс»зареєстроване Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією 15.01.2007 р., код ЄДРПОУ 34807583.

Відповідно до п. 8, 10 розділу І Положення про порядок складання та надання адміністративних даних щодо діяльності торговців цінними паперами (далі - Положення), затвердженого Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку від 08.06.2004 р. № 279 (у редакції рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.12.2007 р. № 2380) адміністративні дані щодо діяльності торговців цінними паперами надаються ними (надсилаються) до Державної комісією з цінних паперів та фондового ринку у формах, у строки та в обсязі, що встановлені цим Положенням. Дані повинні містити всі визначені цим Положенням довідки, усі довідки Даних мають бути заповнені, містити достовірну та повну інформацію. Усі довідки щоквартальних даних у паперовій формі засвідчуються підписами керівника, головного бухгалтера торговця цінними паперами та печаткою торговця цінними паперами.

Згідно розділів ІІ, ІІІ Положення до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку складаються та надаються квартальні дані - не пізніше останнього дня місяця, наступного за звітним в паперовій формі та в електронній формі на носії інформації (дискета 3,5 або лазерний диск) та нерегулярні дані - протягом п’яти робочих днів після дати виконання договору надсилаються на електронну адресу, визначену наказом Голови зазначеної комісії.

Дані за IV квартал складаються з: титульного аркуша; довідки про укладені та виконані договори з цінними паперами торговцем цінними паперами за звітний період; довідки про зарахування/списання цінних паперів за звітний період; довідки про фінансові інструменти, які перебувають у власності торговця цінними паперами, за станом на останній день кварталу; довідки про місце здійснення договорів з цінними паперами торговцем цінними паперами за звітний період; довідки про відкриті позиції за станом на перший день першого місяця звітного кварталу; довідки щодо діяльності торговців цінними паперами з управління цінними паперами за звітний період; довідки про показники фінансового стану торговця цінними паперами; довідки про обсяг укладених та виконаних договорів з нерезидентами торговцем цінними паперами за звітний період; довідки про місце здійснення договорів з нерезидентами за цінними паперами торговцем цінними паперами за звітний період; довідки про надання нерегулярних даних до Комісії за звітний період; довідки про дотримання показників ліквідності торговцями цінних паперів відповідно до Положення про розрахунок показників ліквідності, що обмежують ризики професійної діяльності на фондовому ринку; довідки про дотримання показників капіталу та інвестування торговцями цінних паперів відповідно до Положення про розрахунок показників ліквідності, що обмежують ризики професійної діяльності на фондовому ринку; довідки про обсяг укладених та виконаних договорів за видами діяльності торговцем цінними паперами за звітний рік; фінансової звітності відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 "Баланс".

Відповідно до п. 14) ст. 8, п. 8) ст. 11, ст. 12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", пп. 1.3. п. 1 розділу VI Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 р. № 2272, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів тягне за собою застосування штрафних санкцій у розмірі від тисячі до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Штрафи, передбачені зазначеним Законом України, накладаються Головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії, начальником відповідного територіального органу або за його письмовим дорученням його заступником після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення. Про вчинення правопорушення, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф. Посадова особа Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання документів, зазначених у частині другій цієї статті. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок цієї юридичної особи.

На виконання зазначених законодавчих норм, Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку 21.07.2009 р. було винесено акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 205-ДМ, в частині ненадання квартальних адміністративних даних за 4 квартал 2008 року.

На підставі акту від 21.07.2009 р. № 205-ДМ було прийняте рішення (постанова) про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 05.08.2009 р. № 568-ДМ, яким на відповідача накладено санкцію у вигляді штрафу в розмірі 1700,00 грн.

Відповідно до п. 2-5 розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 р. № 2272, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з дати отримання ним постанови шляхом перерахування коштів до Державного бюджету. Документ, який підтверджує сплату штрафу, протягом п’яти робочих днів надсилається до уповноваженого підрозділу центрального апарату Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (відповідного підрозділу територіального органу комісії). У разі несплати штрафу юридичною особою у визначений строк, штраф стягується в судовому порядку.

Так, постанова Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу в розмірі 17 00,00 грн. від 05.08.2009 р. № 568-ДМ було направлене відповідачу 11.08.2009 р., що підтверджується доданим до матеріалів справи реєстром відправлення рекомендованої поштової кореспонденції за 11 серпня 2009 року, але виконане та оплачене ним не було.

Крім цього, суд також враховує, що відповідач не використав надане йому ч. 2 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" право оскарження в суді рішення позивача.

Враховуючи вищезазначене, суд всебічно, повно та об’єктивно, за правилами, встановленими ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази та заслухавши пояснення представників прокуратури та позивача по справі, вважає позовні вимоги обґрунтованими.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Позивач по справі, як суб’єкт владних повноважень, виконав покладений на нього обов’язок щодо доказування.

Згідно з ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача –суб’єкта владних повноважень, пов’язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял Фінанс» (код ЄДРПОУ 34807583) в доход Державного бюджету штраф у сумі 1700 гривень.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                                Р.О. Арсірій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.08.2010
Оприлюднено16.08.2010
Номер документу10702559
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2552/10/2670

Постанова від 03.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні