Рішення
від 31.10.2022 по справі 260/3895/22
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 жовтня 2022 року м. Ужгород№ 260/3895/22 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі судді Калинич Я.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, адміністративну справу за позовом Виконавчого комітету Ужгородської міської ради (88000, пл. Поштова, буд. 3, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 04053699) до Громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» (88000, вул. Митна, буд. 17/13, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 39284542), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради (88000, пл. Поштова, буд. 3, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 04053699) про припинення діяльності, -

В С Т А Н О В И В:

Виконавчий комітет Ужгородської міської ради (далі - позивач) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради, в якому просить:

1. Припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку в Закарпатській області «Самооборона майдану» шляхом примусового саморозпуску.

2. Призначити комісію з припинення громадського формування з охорони громадського порядку в Закарпатській області «Самооборона майдану» у складі голови комісії - Гнатківа Василя Івановича, ІНФОРМАЦІЯ_1 ідентифікаційний код НОМЕР_1 , м. Ужгород, вул. Митна, 17/13, та встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог громадського формування з охорони громадського порядку в Закарпатській області «Самооборона майдану» (юридична адреса: м. Ужгород, вул. Митна, 17/13, код 39284542) - два місяці з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

3. Зобов`язати орган державної реєстрації провести відповідні дії пов`язані з припиненням юридичної особи (код 39284542) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 03.07.2014 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було внесено запис про реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану», основною метою якого є сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, а також посадовим особами у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисту життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також сприяння у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій, взаємодія з організаціями, які займаються благодійною допомогою. До Виконавчого комітету Ужгородської міської ради надійшов лист Головного управління Національної поліції в Закарпатській області щодо невиконання основних завдань керівниками та членами громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану». За вказаною в листах інформацією, члени даного громадського формування протягом 2021-2022 років не виконували завдання та обов`язки, передбачені ст.ст. 9, 13 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» від 22.06.2000 року. Члени даного формування не приймали участі у забезпеченні публічної безпеки та порядку на території м. Ужгорода, а також не сприяли органам Національної поліції у виявленні і розкритті кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили тощо. Також Положення (статут) ГФ «Самооборона майдану» не погоджене з керівництвом територіального органу Національної поліції у встановленому законом порядку. Позивач вважає, що громадське формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» підлягає примусовому розпуску через порушення вимог законодавства та формального існування зазначеного громадського формування, так як недотримання відповідачем вимог підпорядкованості, підзвітності та співпраці з органами Національної поліції та органами місцевого самоврядування у порушення вимог закону може призвести до зловживання членами громадських формувань своїми повноваженнями, що загрожує підриву авторитету влади та порушення правопорядку. Просить суд задовольнити позов у повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяві.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2022 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Суд враховує ту обставину, що ухвалою суду про відкриття провадження по справі від відповідачу був встановлений строк для подання відзиву на позовну заяву та роз`яснено, що згідно положень ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Поштове відправлення, яке направлялось на адресу відповідача, 21.10.2022 року повернулось на адресу суду, у зв`язку з відсутністю громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» за адресою, що зазначена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до ч. 11 ст. 126 КАС України, розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Третя особа не скористалась правом на подання письмових пояснень щодо позову.

Ухвалою суду від 31 жовтня 2022 року закрито провадження в частині позовних вимог щодо зобов`язання органу державної реєстрації провести відповідні дії пов`язані з припиненням юридичної особи (код 39284542) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв`язку з відмовою позивача від такої.

Відповідно до положень ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Суд зазначає, що судове рішення у справі, постановлене у письмовому провадженні, складено у повному обсязі відповідно до ч.4 ст.243 КАС України, з врахуванням положень ст.263 КАС України.

Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Розглянувши матеріали, повно та всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, надавши оцінку всім аргументам учасників справи, судом встановлено наступне.

28 травня 2014 року рішенням Виконавчого комітету Ужгородської міської ради, зареєстровано громадське формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану».

Відповідно до Статуту громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану», який погоджено начальником УМВС України в Закарпатській області (далі - Статут) та зареєстрований рішенням Виконкому Ужгородської міської ради №178 від 28.05.2014, основною метою громадського формування є сприяння правоохоронним органам, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень, кримінальних проступків і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій.

08.09.2021 Головним управлінням Національної поліції в Закарпатській області до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради надіслано лист № 9465/106/25/2022 про вжиття заходів щодо припинення діяльності шляхом примусового розпуску громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» який мотивований тим, що дане громадське формування протягом 2021-2022 років не виконувало завдання та обов`язки, передбачені ст.ст. 9, 13 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» від 22.06.2000 року. Члени даного формування не приймали участі у забезпеченні публічної безпеки та порядку на території м. Ужгорода, а також не сприяли органам Національної поліції у виявленні і розкритті кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили тощо. Також Положення (статут) ГФ «Самооборона майдану» не погоджене з керівництвом територіального органу Національної поліції у встановленому законом порядку.

04.11.2021 року, 29.11.2021 року та 23.02.2022 року працівниками Ужгородського ГУП ГУНП в Закарпатській області були надіслані лист на ім`я голови формування з проханням падати оновлений список, копії посвідчені, членів громадського формуваннями з охорони громадського порядку і державного кордону, одержаних в органі місцевого самоврядування, для налагодження співпраці щодо участі у забезпеченні ПБ. та П. на території м. Ужгорода, а також з попередженням про припиненим діяльності формування за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Однак, станом на 08.09.2022 року відповідей (листів, звернень) до Ужгородського РУН не надходило.

Водночас, у телефонній розмові ОСОБА_1 розповів, що тривалий період вже не займається справами ГФ «Самооборона майдану», надсилав відповідну заяву до Ужгородської міської ради, відношення до нього не має, а також не проживає у м. Ужгород.

У контексті обставин цієї справи зміст спірних правовідносин зводиться до дотримання відповідачем основних цілей та завдань громадського формування у відповідності до вимог законодавства, яким таке формування керується у своїй діяльності.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» від 22.06.2000 №1835-III (далі Закон №1835-ІІІ), громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об`єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Згідно з ч. 1, ч. 2 та ч. 3 ст. 9 Закону №1835-ІІІ, основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є:

1) у сфері охорони громадського порядку:

- надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним і кримінальним правопорушенням;

- інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця концентрації злочинних угруповань;

- сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від кримінально протиправних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх;

2) у сфері охорони державного кордону:

- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні;

- сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи;

- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення;

- участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами;

- участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна;

3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій:

- надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень;

- участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Пунктом 8 Статуту зазначеного громадського формування, регламентовано статутні обов`язки та права членів формування. Зокрема, члени формування зобов`язані:

п. 8.1.1. брати активну участь в охороні громадського порядку, припинення кримінальних і адміністративних правопорушень та запобіганні їм;

п. 8.1.2. під час виконання обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону мати особисте посвідчення та нарукавну пов`язку члена формування;

п. 8.1.3. доставляти до органу внутрішніх справ, штабу або громадського пункту охорони порядку, приміщення виконавчого органу міської ради осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, з метою його припинення (якщо вичерпано інші заходи впливу), встановлення особи порушника, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення (якщо складення протоколу є обов`язковим);

8.1.4. надавати у межах, наданих їм прав, допомогу народним депутатам України, представникам органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників.

Отже, виходячи із статутних положень відповідача, громадське формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» зобов`язане брати участь в охороні громадського порядку, сприяти органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, та органам виконавчої влади у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань.

Для забезпечення виконання функцій громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану», його члени наділені відповідними правами та обов`язками.

Так, відповідно до ст. 13 Закону №1835-ІІІ, члени громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону зобов`язані:

1) брати активну участь в охороні громадського порядку і державного кордону, припиненні адміністративних і кримінальних правопорушень та запобіганні їм;

2) під час виконання обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону мати особисте посвідчення члена громадського формування та нарукавну пов`язку;

3) доставляти до органів Національної поліції, в підрозділи Державної прикордонної служби України, штаб громадського формування з охорони громадського порядку або громадський пункт охорони порядку, приміщення виконавчого органу селищної, сільської ради осіб, які вчинили адміністративне правопорушення, з метою його припинення, якщо вичерпано інші заходи впливу, встановлення особи порушника, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місті вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов`язковим;

4) надавати у межах наданих їм прав допомогу народним депутатам України, представникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників.

Члени громадських формувань під час виконання своїх обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону після обов`язкового пред`явлення посвідчення члена громадського формування мають право:

1) вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання режиму державного кордону, в тому числі на територіях, що межують з державним кордоном, де прикордонну смугу не визначено;

2) у разі підозри у вчиненні адміністративних правопорушень і злочинів перевіряти у громадян документи, що посвідчують їх особу;

3) спільно з поліцейськими та військовослужбовцями Державної прикордонної служби України затримувати і доставляти до органу Національної поліції, підрозділу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку або громадського пункту охорони порядку осіб, які виявили злісну непокору законним вимогам члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону і не виконують вимог щодо припинення адміністративного правопорушення;

4) складати протоколи про адміністративні правопорушення;

5) входити до клубів, кінотеатрів, стадіонів, інших громадських місць і приміщень за згодою власника чи уповноваженого ним органу для переслідування правопорушника, який переховується, або припинення адміністративних чи кримінальних правопорушень;

6) у разі участі спільно з прикордонниками у пошуку порушників кордону за згодою громадян або власника підприємства, установи, організації чи уповноваженого ним органу та в присутності їх представників входити у будь-який час доби до житлових приміщень, на територію і в приміщення підприємств, установ, організацій та оглядати транспортні засоби;

7) у невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам, організаціям або громадянам (за їх згодою), крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціального призначення, для доставляння до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпорадному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують термінової медичної допомоги;

8) у разі порушення водіями Правил дорожнього руху, створення реальної загрози життю або здоров`ю громадян вживати заходів до припинення цього правопорушення, здійснювати перевірку документів у водіїв на право користування та керування транспортними засобами, а також не допускати осіб, які не мають документів або перебувають у стані сп`яніння, до подальшого керування транспортними засобами;

9) під час виконання обов`язків члена громадського формування використовувати за власним бажанням свій або інший приватний автомототранспорт за згодою власника або особи, у володінні якої він перебуває. Відшкодування витрат за його використання у таких випадках може провадитися за рахунок коштів громадського формування у порядку, визначеному його положенням (статутом);

10) вести роботу серед населення щодо роз`яснення чинного законодавства про державний кордон України, систему режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі;

11) застосовувати в установленому порядку заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони.

Згідно зі ст. 11 Закону №1835-ІІІ, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:

1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;

2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;

3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.

Відповідно до положень ст. 3 Закону №1835-ІІІ, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону створюються і діють у взаємодії з правоохоронними органами, Державною прикордонною службою України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, додержуючись принципів гуманізму, законності, гласності, добровільності, додержання прав та свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, рівноправності членів цих формувань.

Приписами ст. 16 Закону №1835-ІІІ зазначено, що місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування у межах своєї компетенції спільно з органами Національної поліції та підрозділами Державної прикордонної служби України здійснюють координацію та контроль за діяльністю громадських формувань, заслуховують повідомлення і звіти керівників зазначених формувань.

Відповідно до абзацу 1, 2 ст. 20 Закону №1835-ІІІ, контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом.

Аналіз письмових доказів наявних у матеріалах справи вказує на те, що члени громадського формування не приймають участь у проведенні спільних із працівниками Головного управління поліції в Закарпатській області заходів із забезпечення охорони публічної безпеки та правопорядку під час проведення масових заходів, патрулювань, проведення рейдів та участі у профілактичних відпрацюваннях м. Ужгорода, не виконують інші обов`язки, що передбачені ст. 13 Закону №1835-ІІІ.

Як встановлено судом, громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» фактично не здійснює статутну діяльність, не співпрацює з органами Національної поліції, органами місцевого самоврядування та підрозділами Державної прикордонної служби, у зв`язку з чим у відповідних органів відсутня можливість координувати та контролювати діяльність громадського формування, тому в силу положень ст. 8 Закону №1835-ІІІ, громадське формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» підлягає припиненню шляхом примусового розпуску.

Відповідно до ст. 8 Закону №1835-ІІІ, діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до ч. 3 ст. 105 ЦК Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.

Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

Згідно з ч. 4 ст. 105 ЦК України, до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч. 5 ст. 105 ЦК України).

Зважаючи на наведені норми права, суд погоджується з доводами позивача та вважає за можливе припинити діяльність юридичної особи з призначенням комісії з припинення громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» у складі: голови комісії Гнатківа Василя Івановича, з встановленням двомісячного строку для заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З огляду на встановлені обставини, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про доведеність позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Згідно вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки судом під час розгляду даної справи свідки не залучались, судова експертиза не проводилася, то підстави для відшкодування судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 9, 73-79, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Виконавчого комітету Ужгородської міської ради (88000, пл. Поштова, буд. 3, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 04053699) до Громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» (88000, вул. Митна, буд. 17/13, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 39284542), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради (88000, пл. Поштова, буд. 3, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 04053699) про припинення діяльності задовольнити.

Припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» (88000, вул. Митна, буд. 17/13, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 39284542) шляхом примусового розпуску.

Призначити комісію з припинення громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» (88000, вул. Митна, буд. 17/13, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 39284542) у складі голови комісії Гнатківа Василя Івановича ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ідентифікаційний код НОМЕР_1 , м. Ужгород, вул. Митна, 17/13).

Встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог громадського формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» (88000, вул. Митна, буд. 17/13, м. Ужгород, код ЄДРПОУ 39284542) - два місяці з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

СуддяЯ. М. Калинич

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2022
Оприлюднено02.11.2022
Номер документу107029685
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Судовий реєстр по справі —260/3895/22

Рішення від 31.10.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні