КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 листопада 2022 року м.Київ № 320/3763/22
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "ФАНГ" до Головного управління Державної податкової служби України у Київській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство "ФАНГ" з позовом до Головного управління Державної податкової служби України у Київській області (відповідач-1) , Державної податкової служби України (відповідач - 2), у якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області про відмову Приватному підприємству "ФАНГ" у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Київська область, м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю та зобов`язати Головне управління ДПС у Київській області видати Приватному підприємству "ФАНГ" ліцензію про право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Київська область, м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що звернувся до відповідача із заявою щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: 09100, Київська область, м. Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю. Проте рішенням відповідача від 20.12.2021 №52984/6/10-36-09-04-10 йому було відмовлено у видачі ліцензії з огляду на те, що позивач до заяви не додав копії всіх документів, визначених частиною 37 статті 15 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», а саме: акту вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства. Вважає таке рішення відповідача протиправним, оскільки статтею 18 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» передбачено, що суб`єкти господарювання до 01 січня 2022 року можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової та роздрібної торгівлі пальним або право зберігання пального у відповідному місці зберіганні без подання акту вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства щодо об`єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна. Позивач стверджує, що відповідачі помилково ототожнюють документ про реєстрацію права власності на об`єкт нерухомого майна з використанням якого буде здійснюватися діяльність, з документом, який має засвідчити про те, що зареєстрованим до 01.01.2014 має бути саме об`єкт АЗС, що суперечить діючому законодавству. Просить позов задовольнити в повному обсязі.
Відповідачем-1 було подано до суду відзив на позовну заяву за змістом якого він просив відмовити у задоволенні позову. В обґрунтування відзиву вказано, що у поданих суб`єктом господарювання документах на одержання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним відсутній акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів законодавства, або копії документів, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, або копії документів, що підтверджують право власності на АЗС інший об`єкт роздрібної торгівлі пальним, виданих у встановленому законодавством порядку. Крім того, вказує, що позивачем додано до заяви копію договору купівлі-продажу нежитлових будівель від 11.10.2006, втяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 29.11.2007 на частину нежитлової будівлі літ. "ю", в яких відсутня інформація щодо об`єктів роздрібної торгівлі пальним (АЗС).
Ухвалою суду від 22.04.2022 відкрито спрощене провадження без проведення судового засідання в даній справі.
Позивачем подано до суду відповідь на відзив, в якій навів практику судів, які розглядали аналогічні позови та винесли позитивні рішення на користь позивачів.
Розглянувши позовну заяву, відзив на позовну заяву, з`ясувавши доводи та аргументи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, дослідивши долучені до матеріалів справи письмові докази, суд встановив такі фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини.
ПП "ФАНГ" є юридичною особою, що зареєстрована 23.01.1997 за №1003531070033004077, місцезнаходження: Київська область, м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 (КОД ЄДРПОУ 2358314), що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
Основним видом діяльності платника на момент виникнення спірних правовідносин є «Код КВЕД 46.30 роздрібна торгівля пальним».
05 листопада 2021 року позивач, на виконання положень Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» №481/95-ВР від 19 грудня 1995 року звернувся до відповідача - 1 з заявою щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. До заяви було подано передбачений законодавством пакет документів. Листом від 23.11.2021 вих. № 5915/АП/10-36-09-04-18 (отримано позивачем 26.11.2021 року) відповідач -1 повідомив про результати розгляду документів, а саме про те що прийнято рішення про відмову позивачу у видачі ліцензії, оскільки не додано всі документи передбачені ч. 39 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» №481/95-ВР від 19 грудня 1995 року, а саме акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства.
01 грудня 2021 року позивач повторно звернувся до відповідача - 1 з заявою та доданим до неї пакетом документів, які направлено цінним листом з описом вкладенням вих.№ 58 від 30.11.2021.
За результатами розгляду заяви та документів, поданих позивачем, ГУ ДПС у Київській області прийнято рішення від 20.12.2021 52984/6/10-36-09-04-10 про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою роздрібної торгівлі пальним: Київська область, м.Біла Церква, бул. Михайла Грушевського, 13 літ. Ю.
Як свідчать матеріали справи, ПП "ФАНГ" до заяви щодо видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним було надано податковому органу наступні документи:
- Платіжне доручення № 804 від 01.10.2021 року (оригінал)
- Договір купівлі-продажу частин нежитлових будівель м. Біла Церква Київської області выд 11.10.2006 №5954, посвідченого приватним нотаріусом Білоцерківського міського нотаріального округу Шелудченко О.В., до якого приєднано Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Білоцеркіського МТБІ від 29.11.2007 РН 21215849;
- Висновок щодо технічної можливості об`єднання об`єктів нерухомого майна, бул. Михайла Грушевського № 13, м. Біла Церква, Київської області;
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 2282023032103 від 25.01.2021;
- Висновок щодо технічної можливості поділу об`єкту нерухомого майна № 149 від
21.12.2020;
- Технічний паспорт на нежитлову будівлю літ. Ю;
- Договір оренди землі № 39 від 04.08.2017 з Білоцерківською міською радою;
- Дозвіл № 1177.21.32, виданий Головним Управлінням Держпраці в Київській області від
10.08.2021;
- Дозвіл № 1178.21.32, виданий Головним Управлінням Держпраці в Київській області від
10.08.2021;
- Пояснювальна записка щодо об`єкту нерухомості Операторська АЗС літ. Ю вих. №57 від 30.11.2021.
Разом з тим, підставою для відмови у видачі ліцензії є ненадання ПП "ФАНГ" акту вводу в експлуатацію об`єкта або акту готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства.
Користуючись правом, наданим ст. 56 ПК України, Приватне підприємство «ФАНГ»
звернулось із скаргою до Державної податкової служби України про скасування рішення про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ПП «ФАНГ» та зобов`язання вчинити дії.
Однак, відповідач-2, розглянувши скаргу ПП «ФАНГ» від 30.12.2021 № 61 (вх. ДПС № 180/6 від 04.01.2022) на рішення ГУ ДПС у Київській області про відмову в видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, відмовив в її задоволенні.
Позивач, вважаючи протиправними дії та рішення відповідача, які полягають у відмові у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою місця роздрібної торгівлі пальним: Київська область, м.Біла Церква, бул. Михайла Грушевського, 13, звернувся до суду з даним позовом.
Спірні правовідносини, що склались між сторонами, регулюються Конституцією України, Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».
Відповідно до статті 1 Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі - Закон №481/95-ВР), ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Приписами статті 15 Закону №481/95-ВР визначено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта.
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється.
Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.
Зі змісту оскаржуваного рішення вбачається, що підставою для відмови у видачі запитуваної ліцензії слугували висновки відповідача щодо не надання позивачем документів, а саме: акту вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства.
Згідно зі ст. 18 Закону № 481/95-ВР, тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об`єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.
Отже, до 01.01.2022 подання документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію не є обов`язковою умовою, без якої не можливо б було отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним. Проте, за відсутності зазначених документів, законом встановлено за необхідне подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна.
Як убачається з матеріалів справи, позивачем разом з заявою про видачу ліцензії було подано Договір купівлі-продажу частин нежитлових будівель від 11.10.2006, Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Білоцеркіського МТБІ від 29.11.2007 РН 21215849, Висновок щодо технічної можливості об`єднання об`єктів нерухомого майна, бул. Михайла Грушевського № 13, м. Біла Церква, Київської області, Технічний паспорт на нежитлову будівлю літ. Ю, Договір оренди землі № 39 від 04.08.2017 з Білоцерківською міською радою.
Судом досліджено договір купівлі-продажу частин нежитлових будівель від 11.10.2006, та встановлено, що позивач придбав частини нежитлових будівель, в тому числі і будівлі за адресою: м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю, загальною площею 86 кв.м. у 2006 році.
Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, сформованим 02.02.2021, підтверджено проведення реєстрації права власності позивача на нежитлове приміщення, операторська АЗС, за вказаною адресою на підставі висновку щодо технічної можливості поділу об`єкта нерухомого майна від 21.12.2020.
До заяви про видачу ліцензії також було додано Договір оренди землі № 39 від 04.08.2017 з Білоцерківською міською радою, що не заперечується відповідачем-1.
Однак, матеріали справи не містять доказів дослідження цього питання контролюючим органом під час винесення спірного рішення.
У той же час, у відзиві відповідача на позовну заяву зазначено, що підставою для відмови у видачі ліцензії стало те, що позивачем не додано до заяви документи, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою, а у договорі купівлі продажу та витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 29.11.2007 на частину нежитлової будівлі літ. Ю відсутня інформація щодо АЗС.
Суд критично оцінює твердження відповідача, що у поданих суб`єктом господарювання документах на одержання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним відсутній акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, та інші документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію відповідно до законодавства, або копії документів, що підтверджують право власності на АЗС чи будь-який інший об`єкт роздрібної торгівлі пальним, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року, оскільки за змістом ст. 18 Закону № 481/95-ВР, тимчасово, до 1 січня 2022 року достатньою умовою для отримання ліцензії було подання документів, які підтверджують право власності на такі об`єкти нерухомого майна, які і були подані позивачем.
Крім того, як убачається з матеріалів справи, позивачу ГУ Держпраці у Київській області видано Дозвіл № 1177.21.32 від 10.08.2021 та Дозвіл № 1178.21.32 від 10.08.2021, яким дозволено експлуатувати обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі, зокрема, колонка паливно-роздавальна для бензину за адресою м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю. А також, дозволено позивачу виконувати роботи у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах, злив резервуарів т інших ємностей з-під нафтопродуктів. Отже, ГУ Держпраці у Київській області фактично дозволило позивачу експлуатувати АЗС за адресою м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю.
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При цьому, суд звертає увагу на те, що сам факт отримання позивачем ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним не надає йому можливість необмеженого та безспірного права щодо експлуатування вищезазначених об`єктів у разі наявності інших, передбачених законодавством підстав, які унеможливлюють їх використання, зокрема у сфері забезпечення вимог безпеки, благоустрою, дотримання екологічних стандартів, тощо.
Наведене спростовує твердження контролюючого органу в частині не подання позивачем необхідних документів, передбачених ст.15 Закону №481/95-ВР з урахуванням положень ст.18 наведеного Закону, що свідчить про помилковість висновків відповідача щодо наявності підстав для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
При цьому, з урахуванням принципу «належного урядування», беручи до уваги, що підставою для ненадання відповідної ліцензії був виключно помилковий висновок щодо ненадання повного пакету документів, що спростовано матеріалами справи, суд доходить висновку про відсутність в даному випадку свободи розсуду суб`єкта владних повноважень, оскільки за відсутності підстав для відмови у видачі ліцензії, єдиним можливим варіантом поведінки державного органу є прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії.
Згідно частини першої, другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області про відмову Приватному підприємству "ФАНГ" у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Київська область, м.Біла Церква, бул.Михайла Грушевського, 13 літ. Ю.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Київській області видати Приватному підприємству "ФАНГ" ліцензію про право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Київська область, м.Біла Церква, бул. Михайла Грушевського, 13 літ. Ю.
Стягнути на користь Приватного підприємства "ФАНГ" (код ЄДРПОУ 23583814) судові витрати по сплаті судового збору в сумі 4962 (чотири тисячі дев`ятсот шістдесят дві гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лисенко В.І.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2022 |
Оприлюднено | 04.11.2022 |
Номер документу | 107079456 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лисенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні