Рішення
від 31.10.2022 по справі 380/7148/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/7148/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 жовтня 2022 року м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу № 380/7148/22 за позовом фізичної особи-підприємця Товариства з обмеженою відповідальністю «Реа Компані» до Львівської митниці про визнання протиправними та скасування рішення про визначення коду товару, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «Реа Компані» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом до Львівської митниці, в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 03.03.2022 за № КТ-КТ-UA 209000-0021- 2022.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 03.01.2022 року між позивачем та Торговою Компанією «PODLASIAK» (компанія, зареєстрована у Республіці Польща) укладений контракт № 15-804/2022- UA. Відповідно до п.1.1 вказаного контракту Продавець зобов`язується передати у власність Покупцю (Позивача), а Покупець зобов`язується оплатити товар, номенклатура яких приведена в окремих Специфікаціях до цього ж Контракту, які є його невід`ємною частиною. Загальна вартість такого контракту була визначена у розмірі 500000 PLN. У п. 2.1. Контракту зазначено, що ціна товару для кожної партії товару встановлюється Продавцем в інвойсі, що є невід`ємними частинами цього Договору. Кількість товару, а також умови поставки визначаються в інвойсі Продавця, що є невід`ємними частинами цього ж Контракту.

Згідно рахунку-фактури (інвойс) 27/EX/MG/2022 від 15.02.2022 року позивач придбав у Продавця різного роду устаткування для ванної кімнати, а саме змішувачі води, душові комплекти, душові кабіни, дзеркалі, умивальники, піддонні клапани, трапи для душа, вішалки та інше на загальну суму 27730,38 PLN з терміном сплати 15.02.2022 року.

З метою митного оформлення вказаного товару, представником позивача була подана до Львівської митниці митна декларація типу ІМ40ДЕ UA209170/2022/012411, відповідно до якої останнім було заявлено до митного оформлення товар, зокрема і Крани змішувальні, різних розмірів: Змішувач для умивальника, душові комплекти (лійка верхнього душа, ручна душова лійка, точковий змішувач, шланг 1500мм) в асортименті. Країна походження CN (графа 31 митної декларації). У графі 33 митної декларації був визначений код товару, а саме такий вказаний 8481801100. А також у графі 44 такої декларації зазначені документи на товар, який переміщується, зокрема, міститься посилання на рахунок- фактуру (інвойс) 27/EX/MG/2022 від 15.02.2022 року. Також Декларант подавав список товарів до електронного інвойсу, де наведений перелік товару, який переміщується, а також його додаткові характеристики, зокрема, артикули товарів, вага, кількість та інше.

Товар переміщувався через митний пост «Городок» 19.02.2022 року. Так, під час проведення митних формальностей та перевіркою інформації, яка зазначена у митній декларації, працівниками МП «Городок» був проведений повний митний огляд, оскільки у системі спрацював профіль ризику.

За результатами проведеного такого огляду, та отриманням відповідної інформації, Відповідач видав спірне рішення про визначення коду товару від 03.03.2022 року № КТ-KT-UA 209000-0021-2022. Відповідач змінив код товару з 8481801100 на 3924900090 (туалетно-гігієнічні вироби з пластмаси: Душові комплекти (ручний душ, верхній душ, труби, мильна опора, шланг та всі деталі необхідні для функціонування душу) арт. REA-Р4112; арт. REA-P0636; арт. REA-F7008; арт. RЕA-Р7007; арт. REA-P7006; арт. REA-P41 10; ар. REA-P8803; арт. РЕА-Р4563. У наковані разом в одній упаковці для роздрібної торгівлі.

З урахуванням вказаного рішення відбулось зміна податкового навантаження позивача, зокрема, товар, по якому було змінено код товару підпадав під оподаткування за ставкою 5%, замість 0% в`їзного мита , як це було визначено позивачем первинно.

З метою отримання товару на митному пості, позивач здійснив коригування в митній декларації, та визначив спірний товар за кодом, який був запропонований відповідачем, а тому здійснив нарахування 5% та сплатив 9835,89 гри. митних платежів.

Однак, позивач категорично не погоджується із запропонованим відповідачем кодом товару, який ввозився на митну територію України позивачем, а тому вважає спірне рішення Львівської митниці від 03.03.2022 року № КТ-KT-UA 209000-0021-2022 незаконним та необґрунтованим, таким, що має бути скасованим.

Декларантом в митний декларації вказувався товар: крани змішувальні, різних розмірів: змішувачі для умивальника, душові комплекти (лійка верхнього душа, ручна душова лійка, точковий змішувач, шланг 1500мм) в асортименті. Такий товар був вказаний за кодом 8481801100.

Окрім того, замитнення на стороні Польщі також відбувалось за кодом 84818011, що ще раз підтверджує правильність дій декларанта у визначення коду товару.

Вказаний Декларантом код міститься в розділі Розділ XVI Закону № 674 (Машини, обладнання та механізми; електротехнічне обладнання; їх частини; звукозаписувальна та звуковідтворювальна апаратура, апаратура для запису або відтворення телевізійного зображення і звуку їх частини та приладдя.

В даному випадку, класифікація товару за УКГ ЗЕД здійснювалось із застосування правила 3 (b) Основних правил інтерпретації, яке передбачає класифікацію такого товару за компонентом (матеріалом), що надає товару основної розпізнавальної ознаки. Розпізнавальна ознака (критерій) може визначатись різними чинниками залежно від виду товару: природою матеріалу чи компоненту, його об`ємом, кількісно, вартістю, роллю, що відіграє у самому використанні товару.

«Змішувач» - це сантехнічний прилад, що дозволяє регулювати потік води та отримувати воду необхідної температури про імітуванні гарячої та холодної води. Крім цього (основного) призначення, змішувачі для ванної кімнати здатні спрямовувати потік води до виливу або душу.

Саме наявність змішувального крану надає набору істотного значення, оскільки основною функцією виробу (набору) в цілому - є формування достатнього струмінню води з відповідною температурою для подальшого її розпилення за допомогою відповідних душових насадок.

Наказом ДМСУ від 14.07.2020 року № 256 були затверджені Пояснення до УКТ ЗЕД. Де було описано, що включає в себе товарна позиція 8481

8481 - Крани, клапани, вентилі та аналогічна арматура для трубопроводів, котлів, резервуарів, цистерн, баків або аналогічних ємкостей, включаючи редукційні клапани та терморегулювальні вентилі:

848180 - інша арматура: - крани, клапани і вентилі для раковин, ванн, біде, резервуарів для води та аналогічних пристроїв:

8481801100 - крани змішувальні.

До цієї товарної позиції входять крани, клапани, вентилі та аналогічна арматура, застосовувана для установлення зовні або зсередини на трубопроводах, цистернах, баках і т.п. з метою регулювання потоку (під час наповнення, спорожнювання і г. н.) різних текучих середовищ (рідких, в`язких або газоподібних) або у певних випадках твердих частинок (наприклад, піску). До цієї товарної позиції включаються такі пристрої, які призначаються для регулювання тиску або швидкості потоку рідини або газу.

Крани, клапани і т. п. відносяться до цієї товарної позиції в тому випадку, якщо їхня конструкція має додаткові відмітні ознаки (наприклад, подвійні стінки для забезпечення обігрівання або охолодження; грубки малої довжини, патрубки, що закінчуються душовою насадкою; невеликі чаші з питним фонтанчиком; запірні пристрої).

У всіх душових комплектах, які є спірними, на даний момент, є і крани - змішувачі і всі вони мають в своєму комплекті душові насадки, що надає можливість його використання лише за наявності усіх складових комплекту, з метою збереження їх його функціонального призначення від виробника. Тобто кран-змішувач відіграє основну роль у такому комплекті, та є основним та самим важливим елементом у всій конструкції, а тому такий комплект і був віднесений до позиції 8481, а не до будь-якої іншої.

Позивач вважає, що ним було правильно застосовані правила класифікації товарів, та вірно визначено код товару, який переміщувався через державний кордон.

За таких обставин на думку позивача оскаржуване рішення підлягає скасуванню.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав, що керуючись вимогами УКТЗЕД, використовуючи Правила 1, 3 (b) Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, Пояснення до товарної позиції 8481, 3922 та 3924 УКТЗЕД, п. 2 Методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з УКТЗЕД, надану декларантом інформацію відділом КтаКТ УМПКМВтаМТР ЗЕД, було прийнято Рішення про визначення коду товару від 03.03.2022 №КТ-UA209000-0021-2022, оскільки в документах від декларанта зазначено, що дощовий душ (верхній) виготовлено з АВS пластик (акрилонітрилбутадієнстирол).

За правилом 1 ОПІ класифікація насадок (лійок) для душу та, відповідно, товару (набори), здійснюється у товарній позиції 3924 згідно з УКТ ЗЕД.

Аналогічний підхід щодо класифікації товару «Душовий набір для роздрібної торгівлі який складається з таких компонентів: лійка (насадка) для стаціонарного душу, лійка (насадка) для ручного душу, трубка стаціонарного душу, шланги, перемикач подачі води із стаціонарного душу на ручний і навпаки, тримач ручного душу, кріплення; матеріал виготовлення: внутрішній корпус насадок (лійок) стаціонарного та ручного душа, тримач ручного душа ацетатний пластик, зовнішній корпус насадок (лійок) АБС пластик, хромування; частини насадок (лійок) з отворами для розподілу води синтетичний каучук; трубка стаціонарного душу, корпус перемикача латунь, хромування; кріплення трубки стаціонарного душу сталь, цинк, хромування; шланги: внутрішній шланг силіконовий каучук, зовнішній шланг нержавіюча сталь» наведено в п.2 Методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з УКТЗЕД, які надіслані листом Держмитслужби від 01.07.2021 №08-1.4/15-04-01/7/6480 з врахуванням 59-й сесії Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації.

Згідно п. 3 ч. 3 ст. 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 09.05.2022 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі.

Судом встановлені наступні обставини:

03.03.2022 відповідачем прийнято рішення про визначення коду товару за № КТ-КТ-UA 209000-0021- 2022, в якому зазначено, що керуючись УКТ ЗЕД в редакції Закону України «Про митний тариф України», основних правил інтерпретації класифікації товарів 1, 6 (Закон України «Про митний тариф України»), Пояснення до УКТ ЗЕД, затверджені наказом Держмитслужби від 14.07.2020 № 256 (Пояснення до товарних позицій 3924, 8481, УКТ ЗЕД), фото товару, відповідач прийшов до висновку, що туалетно-гігієнічні вироби з пластмаси: Душові комплекти (ручний душ, верхній душ, труби, мильна опора, шланг та всі деталі необхідні для функціонування душу), арт. REA-Р4112; арт. REA-P0636; арт. REA-F7008; арт. RЕA-Р7007; арт. REA-P7006; арт. REA-P4110; ар. REA-P8803; арт. РЕА-Р4563 упаковані разом в одній упаковці для роздрібної торгівлі. Виробник: Przedsiebiorstwo Handlowe «PODLASTIK» Andezej Cylwik. Торгівельна марка :REA; Країна виробництва: CN код товару (графа 33 ВМД) 3924900090.

Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач вважає спірне рішення відповідача протиправним та таким, що не відповідає фактичним обставина справи та вимогам законодавства МК України.

Судом не враховуються аргументи наведені позивачем про протиправність спірного рішення з наступних підстав згідно встановлених судом обставин та вимог законодавства:

Позивачем за МД від 18.02.2022 №UA209170/2022/012411 подано до митного оформлення товар №1 «Крани змішувальні, різних розмірів: Змішувачі для умивальника, душові комплекти (лійка верхнього душа, ручна душова лійка, точковий змішувач, шланг 1500мм), в асортименті. Країна походження CN.» у товарній підкатегорії 8481801100 згідно з УКТ ЗЕД (ставка ввізного мита 0%), як крани, клапани, вентилі та аналогічна арматура для трубопроводів, котлів, резервуарів, цистерн, баків або аналогічних ємкостей, включаючи редукційні клапани та терморегулювальні вентилі.

Посадовою особою ВМО №1 м/п «Городок» 18.02.2022 направлено запит №2 у ВКтаКТ УМП, КМВтаМТР ЗЕД щодо класифікації вищенаведеного товару.

За результатами опрацювання запиту, було встановлено, що в товаро-супровідних документах долучених до МД відсутня техніко-технологічна документація на товар.

Відділ кодування та класифікації товарів УМПКМВтаМТР ЗЕД, відповідно до статті 69 Митного кодексу України, звернувся службовою запискою (від 25.02.2022 №388/7.4-15/44) на ВМО №1 м/п «Городок» з проханням повідомити декларанта про необхідність надання додаткових документів які необхідні для розгляду питання правильності класифікації товару №1 згідно з УКТ ЗЕД, а саме:

- інформацію від виробника про технічні характеристики товару (витяги з каталогу і т.п.) та про матеріал виготовлення (метал, пластик) товару: змішувачі для умивальника та душових комплектів (лійка верхнього душа, ручна душова лійка, точковий змішувач, шланг).

У відповідь на вказану службову, ВМО №1 м/п «Городок» 02.03.2022 службовою запискою №7.4-28-09-01/174/42 надало документи від декларанта де зазначено, що дощовий душ (верхній) виготовлено з АВS пластик (акрилонітрилбутадієнстирол).

Згідно із ст. 69 МК України:

1. Товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

2. Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.

3. На вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.

4. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.

5. Для цілей класифікації товарів під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.

Для цілей класифікації товарів під товарами з ідентичними характеристиками розуміються товари, які мають однакові характерні для них ознаки (фізичні характеристики, хімічний склад, призначення та порядок застосування тощо) і відмінності між цими товарами не впливають на характеристики, визначальні для класифікації таких товарів за одним класифікаційним кодом згідно з УКТ ЗЕД.

6. Штрафи та інші санкції за несплату митних платежів та за інші порушення, виявлені у зв`язку з неправильною класифікацією товарів, застосовуються митними органами виключно у разі, якщо прийняте митним органом рішення про класифікацію цих товарів у складному випадку було прийнято на підставі поданих заявником недостовірних документів, наданої ним недостовірної інформації та/або внаслідок ненадання заявником всієї наявної у нього інформації, необхідної для прийняття зазначеного рішення, що суттєво вплинуло на характер цього рішення.

7. Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення відповідно до глави 4 цього Кодексу.

Наявність рішення митних органів щодо класифікації товарів не є підставою для відмови у прийнятті рішення щодо зобов`язуючої інформації з питань класифікації товарів.

У разі якщо рішення щодо класифікації товарів суперечить рішенню щодо зобов`язуючої інформації з питань класифікації товарів щодо товарів з ідентичними характеристиками, рішення щодо класифікації товарів підлягає скасуванню. У такому разі рішення щодо класифікації товарів втрачає чинність з моменту набрання чинності рішенням щодо зобов`язуючої інформації з питань класифікації товарів, а підприємство не несе відповідальності за негативні наслідки застосування рішення щодо класифікації товарів з моменту його прийняття до моменту його скасування.

8. Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Згідно із ст. 1 Закону України «Про Митний тариф України», цим же Законом встановлюється Митний тариф України {групи 01-49; групи 50-97}. Митний тариф України є невід`ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

Згідно із Основних правила інтерпретації УКТ ЗЕД, цього ж Закону:

1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі якщо згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prіma facіe) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

5. На додаток до наведеного до зазначених нижче товарів застосовуються такі правила:

(a) футляри для фотоапаратів, музичних інструментів, зброї, креслярського приладдя, прикрас та подібні вироби, які мають спеціальну форму і призначені для зберігання відповідних виробів або набору виробів, придатні для тривалого використання разом з виробами, для яких вони призначені, класифікуються разом з упакованими в них виробами. Це правило не поширюється на тару (упаковку), що становить разом з виробом одне ціле і надає останньому істотно іншої властивості;

(b) відповідно до правила 5 (a) тару (упаковку) разом з товарами, які в ній містяться, слід класифікувати разом з цими товарами, якщо вона належить до такого типу тари (упаковки), яка зазвичай використовується для упакування цих товарів. Це положення є необов`язковим, якщо ця тара (упаковка) придатна для повторного використання.

6. Для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatіs mutandіs), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

Позивач вважає, що правомірно вказав код 8481 80 11 00 згідно з УКТ ЗЕД (ставка ввізного мита 0%), відповідач вважає, що із врахуванням матеріалу з якого виготовлена продукція з АВS пластик (акрилонітрилбутадієнстирол),позивач мав би розмитнити за кодом 3924 90 00 90.

Суд зазначає, що згідно із приміток групи 84, реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини, ця група щодо предмету спору включає:

КодНазваСтавки мита, %Додаткові ОВО преференційнапільговаповна 8481Крани, клапани, вентилі та аналогічна арматура для трубопроводів, котлів, резервуарів, цистерн, баків або аналогічних ємкостей, включаючи редукційні клапани та терморегулювальні вентилі: 8481 80- інша арматура: - - крани, клапани і вентилі для раковин, ванн, біде, резервуарів для води та аналогічних пристроїв: 8481 80 11 00- - - крани змішувальні 00 Згідно із приміток групи 39, пластмаси, полімерні матеріали та вироби з них, ця група щодо предмету спору включає:

КодНазваСтавки мита, %Додаткові ОВО преференційнапільговаповна 3924Посуд та прибори столові або кухонні, інші речі домашнього вжитку, гігієнічні або туалетні вироби з пластмас: 3924 10 00 00- посуд та прибори столові або кухонні 6,56,5-3924 90 00- інші: 3924 90 00 10- - з регенерованої целюлози 6,56,5-3924 90 00 90- - інші 55-Аргументи позивача жодними належними та допустимими доказами не спростовують висновки відповідача, про те, що ним по суті визначено спірний код за ознакою матеріали з якого вироблена продукція.

Позивачем не спростовано, що товар арт. REA-Р4112; арт. REA-P0636; арт. REA-F7008; арт. RЕA-Р7007; арт. REA-P7006; арт. REA-P4110; ар. REA-P8803; арт. РЕА-Р4563, виготовлено з АВS пластик (акрилонітрилбутадієнстирол). Вказане також повністю підтверджується матеріалами справи та узгоджується із Поясненнями до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженими наказом Держмитслужби від 14.07.2020 року за №256, згідно яких до цієї товарної позиції 8481 не включаються вироби які класифікуються відповідно до матеріалу, з якого вони виготовлені (наприклад, товарні позиції 3922, 6910, 7324).

Відповідно, на думку суду, спірним рішенням відповідача про визначення коду товару від 03.03.2022 за № КТ-КТ-UA 209000-0021- 2022, правомірно встановлено, що вищевказані товарні позиції (графа 33 ВМД) відповідають коду УКТ ЗЕД - 3924900090.

Також суд враховує положення Висновку N 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів щодо якості судових рішень (пункти 32-41), в якому, серед іншого, звертається увага на те, що усі судові рішення повинні бути обґрунтованими, зрозумілими, викладеними чіткою і простою мовою і це є необхідною передумовою розуміння рішення сторонами та громадськістю; у викладі підстав для прийняття рішення необхідно дати відповідь на доречні аргументи та доводи сторін, здатні вплинути на вирішення спору; виклад підстав для прийняття рішення не повинен неодмінно бути довгим, оскільки необхідно знайти належний баланс між стислістю та правильним розумінням ухваленого рішення; обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент заявника на підтримку кожної підстави захисту; обсяг цього обов`язку суду може змінюватися залежно від характеру рішення.

При цьому, зазначений Висновок також акцентує увагу на тому, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини, сформовану, зокрема у справах «Салов проти України» (заява N 65518/01; пункт 89), «Проніна проти України» (заява N 63566/00; пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (заява N 4909/04; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; пункт 29).

З цих же по суті підстав, судом враховуються заперечення відповідача.

Відповідно позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню повністю.

Оскільки судом відмовлено у задоволенні позовних вимог відповідно до положень статті 139 КАС України відсутні підстави для розподілу судових витрат.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 139, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю « Реа Компані» (58002, м. Чернівці, вул. Поштова, буд. 4 ) до Львівської митниці (79000, м.Львів, вул. Костюшка, 1) про визнання протиправними та скасування рішення про визначення коду товару відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. ст. 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII «Перехідні положення» цього Кодексу.

Рішення складено в повному обсязі 02.11.2022 року.

Суддя Гавдик З.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2022
Оприлюднено04.11.2022
Номер документу107079812
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення коду товару за УКТЗЕД

Судовий реєстр по справі —380/7148/22

Постанова від 14.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 01.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Рішення від 31.10.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 08.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні