Справа № 420/4252/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 листопада 2022 рокум. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді - Кравченка М.М.,
розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» про стягнення заборгованості у розмірі 998688,09 грн., накладення арешту на кошти та інші цінності, -
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС в Одеській області звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ», в якій просило: стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ», а саме з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство суму заборгованості у розмірі - 998688 грн. 09 коп. з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на бюджетний рахунок UA588999980313030029000015744, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37607526, КБК 14010100, отримувач коштів УДКСУ в Од. обл./м. Одеса/14060100; накласти арешт на кошти та інші цінності Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ», що знаходяться у банках, обслуговуючих підприємство, у тому числі: МФО 899998, Казначейство України (ел. адм. подат.), UA728999980000037511000264069, 980 українська гривня; МФО 328704, Южне ГРУ АТ КБ «Приватбанк» м. Одеси, UA663287040000026007054220138, 980 українська гривня; МФО 328704, Южне ГРУ АТ КБ «Приватбанк» м. Одеси, UA783287040000026043054202790, 978 ЄВРО; МФО 328209, Акціонерний банк «Південний», НОМЕР_1 , 980 українська гривня; МФО 328209, Акціонерний банк «Південний», НОМЕР_2 , 980 українська гривня.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне. Станом на 22.02.2021 року відповідно до розрахунку новоствореного податкового боргу, довідки-розрахунку новоствореної заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» перед бюджетом з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) становить 998688 грн. 09 коп. У зв`язку з несплатою відповідачем заборгованості податковим органом було винесено податкову вимогу форми «Ю» № 234732-51 від 05.06.2020 року, яку було направлено на адресу ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ». Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна - відсутнє у ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» будь-яке майно. Оскільки у підприємства відсутнє майно платника податків, яке може бути джерелом погашення податкового боргу, то таким чином у контролюючого органу наявні всі підстави для накладення арешту на кошти та інші цінності.
Відповідно до ч.1 ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Згідно з ч.6 ст.120 КАС України якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 24.03.2021 року позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» про стягнення заборгованості у розмірі 998688,09 грн., накладення арешту на кошти та інші цінності було прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 19.05.2021 року було зупинено провадження у справі № 420/4252/21 за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» про стягнення заборгованості у розмірі 998688,09 грн., накладення арешту на кошти та інші цінності до набрання законної сили судового рішення у справі № 420/7145/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0070015104 від 08.05.2020 року, № 0111745104 від 04.08.2020 року, № 0115015104 від 27.08.2020 року, № 4413/0412 від 28.12.2020 року.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 04.11.2022 року було поновлено провадження у справі № 420/4252/21 за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» про стягнення заборгованості у розмірі 998688,09 грн., накладення арешту на кошти та інші цінності.
Відповідно до ч.4 ст.159 КАС України подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Згідно з ч.6 ст.162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Станом на час розгляду справи відзиву на позовну заяву від відповідача до суду не надходило.
Дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позов належить задовольнити частково. Свій висновок суд вмотивовує наступним чином.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з п.15.1 ст.15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно до пп.пп.16.1.3-16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний: подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно з п.36.1 ст.36 Податкового кодексу України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Відповідно до п.36.5 ст.36 Податкового кодексу України відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.
З матеріалів справи вбачається, що на думку Головного управління ДПС в Одеській області відповідно до розрахунку податкового боргу, довідки про податкову заборгованість та інтегрованої картки платника (ІКП) у Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» перед бюджетом наявний податковий борг в загальній сумі 998688,09 грн. з податку на додану вартість.
Заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті:
- проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість та прийняття акту № 1649/15-32-51-04/40067799 від 12.03.2020 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення № 0070015104 від 08.05.2020 року на загальну суму 10859 грн. 90 коп. (штрафна санкція);
- податкової Декларації з податку на додану вартість № 9137519070 від 16.06.2020 року на загальну суму 6129 грн. 00 коп. (основний платіж);
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9170282412 від 17.07.2020 на загальну суму 3222 грн. 00 коп.;
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9203272551 від 17.08.2020 на загальну суму 3051 грн. 00 коп.;
- проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість та прийняття акту № 4003/15-32-51-04/40067799 від 14.07.2020 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення № 0111745104 від 04.08.2020 року на суму 448586 грн. 36 коп. (основний платіж), 224293 грн. 18 коп. (штрафна санкція), 5220 грн. 81 коп. пеня;
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9235318077 від 16.09.2020 на загальну суму 2760 грн. 00 коп. (основний платіж);
- проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість та прийняття акту № 4140/15-32-51-04/40067799 від 23.07.2020 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення № 0115015104 від 27.08.2020 року на загальну суму 11444 грн. 55 коп. (штрафна санкція);
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9269521653 від 19.10.2020 на загальну суму 1958 грн. 00 коп. (основний платіж);
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9302082202 від 16.11.2020 на загальну суму 1343 грн. 00 коп. (основний платіж);
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9338427268 від 18.12.2020 на загальну суму 758 грн. 00 коп. (основний платіж);
- податкової декларації з податку на додану вартість № 9369275614 від 19.01.2021 на загальну суму 135 грн. 00 коп. (основний платіж);
- уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок № 9027312605 за 01.06.2020 року на суму 32 грн. (основний платіж), штрафна санкція 1 грн., 58 коп. пеня;
- проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість та прийняття акту № 1046/15-32-04-12/40067799 від 13.11.2020 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення № 4413/0412 від 28.12.2020 року на суму 168082 грн. 18 коп. (основний платіж) та 84041 грн. 09 коп. (штрафна санкція), 3680 грн. 31 коп. пеня.
Згідно з п.102.1 ст.102 Податкового кодексу України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку. У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов`язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
Відповідно до п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Згідно з п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує шістдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.
Головне управління ДПС в Одеській області склало та направило на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» податкову вимогу форми «Ю» № 234732-51 від 05.06.2020 року на суму 43429,60 грн.
Відповідно до п.59.5 ст.59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Суд встановив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» не погодилося з податковими повідомленнями-рішеннями № 0070015104 від 08.05.2020 року, № 0111745104 від 04.08.2020 року, № 0115015104 від 27.08.2020 року, № 4413/0412 від 28.12.2020 року Головного управління ДПС в Одеській області та звернулося до суду.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 04.08.2021 року у справі № 420/7145/21 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень було задоволено частково, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 0111745104 від 04.08.2020 року, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 4413/0412 від 28.12.2020 року, в решті позову було відмовлено.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04.08.2021 року у справі № 420/7145/21 набрало законної сили на підставі постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 09.11.2021 року.
Одеський окружний адміністративний суд в своєму рішенні від 04.08.2021 року у справі № 420/7145/21 прийшов до висновку, що висновки викладені в актах перевірок від 12.03.2020 року № 1649/15-32-51-04/40067799 та від 23.07.2020 року № 4140/15-32-51-04/40067799 є обґрунтованими та правомірними, а тому прийняті на підставі зазначених актів податкові повідомлення-рішення № 0070015104 від 08.05.2020 року та № 011501504 від 27.08.2020 року є правомірними та законними, а тому позов в частині визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0070015104 від 08.05.2020 року та № 011501504 від 27.08.2020 року задоволенню не підлягає.
Також, Одеський окружний адміністративний суд в своєму рішенні від 04.08.2021 року у справі № 420/7145/21 прийшов до висновку, що позовні вимоги в частині визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0111745104 від 04.08.2020 року та № 4413/0412 від 28.12.2020 року підлягають задоволенню, оскільки при збільшенні спірними податковими повідомленнями-рішеннями суми грошового зобов`язання податковим органом було порушено спосіб реалізації владних управлінських функцій.
Згідно з ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
З урахуванням зазначеного, суд прийшов до висновку, що у Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» перед бюджетом наявний податковий борг з податку на додану вартість в загальній сумі 64784,16 грн. (998688,09 грн. - 448586,36 грн. - 224293,18 грн. - 5220,81 грн. - 168082,18 грн. - 84041,09 грн. - 3680,31 грн.).
Станом на час розгляду справи у суду відсутні відомості про сплату відповідачем податкового боргу в сумі 64784,16 грн.
Відповідно до пп.20.1.19 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно з пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п.п.95.1-95.2 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Згідно з п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
За таких обставин, з урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне стягнути з відповідача на користь бюджету податковий борг по податку на додану вартість в загальній сумі 64784,16 грн.
Відповідно до пп.89.1.2 п.89.1 ст.89 Податкового кодексу України право податкової застави виникає у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.
Згідно з п.87.2 ст.87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Відповідно до п.п.88.1-88.2 ст.88 Податкового кодексу України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.
Згідно з п.89.3 ст.89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.
З матеріалів справи вбачається, що Головне управління ДПС в Одеській області прийняло рішення про опис майна ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» у податкову заставу від 22.02.2021 року № 79/15-32-13-04.
На підставі цього рішення про опис майна у податкову заставу був складений акт про відсутність майна ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» для опису в податкову заставу від 22.02.2021 року, яким підтверджено відсутність майна, що може бути описано у податкову заставу на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 22.02.2021 року.
Відповідно до Фінансової звітності малого підприємства за 2020 рік у ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» відсутні основні засоби.
Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна відсутнє у ТОВ «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» будь-яке майно.
Відповідно до пп.20.1.33 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться в банку, платника податків, який має податковий борг, у разі якщо у такого платника податків відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.
З урахуванням зазначеного, оскільки у відповідача відсутнє майно, яке може бути джерелом погашення податкового боргу, тому суд вважає за необхідне накласти арешт на кошти та інші цінності, що знаходяться у банках, обслуговуючих підприємство, на суму податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 64784,16 грн.
Згідно з ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.
Відповідно до ч.ч.1-2 ст.6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Згідно положень ст.9 Конституції України та ст.17, ч.5 ст.19 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди та органи державної влади повинні дотримуватись положень Європейської конвенції з прав людини та її основоположних свобод 1950 року, застосовувати в своїй діяльності рішення Європейського суду з прав людини з питань застосування окремих положень цієї Конвенції.
Відповідно до п.58 рішення Європейського суду з прав людини у справі «Серявін та інші проти України» від 10.02.2010 року, заява 4909/04, Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 09.12.1994 року, серія A, № 303-A, п.29).
Згідно з вимогами ст.139 КАС України розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись Конституцією України, ст.ст.2, 77, 90, 139, 242-246, 250 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» (вул. Картамишевська, 9Д, м. Одеса, 65091, код ЄДРПОУ 40067799) про стягнення заборгованості у розмірі 998688,09 грн., накладення арешту на кошти та інші цінності - задовольнити частково.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» (код ЄДРПОУ 40067799), а саме з відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство, суму заборгованості у розмірі 64784,16 грн. з податку на додану вартість на бюджетний рахунок UA588999980313030029000015744, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37607526, КБК 14060100, отримувач коштів УДКСУ в Од. обл./м. Одеса/14060100.
3. Накласти арешт на кошти та інші цінності Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-СЛУЖБА ОДЕСИ» (код ЄДРПОУ 40067799), що знаходяться у банках, обслуговуючих підприємство, на суму податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 64784,16 грн.
4. В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.
Порядок і строки оскарження рішення визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.255 КАС України.
СуддяМ.М. Кравченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2022 |
Оприлюднено | 07.11.2022 |
Номер документу | 107120528 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них застосування адміністративного арешту коштів та/або майна |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Кравченко М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні