Ухвала
від 20.10.2022 по справі 761/21130/22
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/21130/22

Провадження № 1-кс/761/11641/2022

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 жовтня 2022 року Шевченківський районний суд м. Києва у складі:

слідчого - судді: ОСОБА_1 ,

при секретарі: ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС 3 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України капітана юстиції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДР НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ),

в с т а н о в и в:

Старший слідчий в ОВС 3 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України капітан юстиції ОСОБА_3 за погодженням з прокурором відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДР НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), а саме: копій документів, у паперовому та магнітному (електронному) носіях, які подавались у період з 01.01.2018 по 05.10.2022 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ООО « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ООО « ІНФОРМАЦІЯ_10 », до територіальних органів (підрозділів) ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою переміщення через митний кордон держави та митного оформлення товарно-матеріальних цінностей, а саме: електронні копії документів, які наявні у відомчих базах ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема, митні декларації, контракти (зовнішньоекономічні договори), із усіма додатками та специфікаціями, комерційні інвойси, прайс-листи (їх аналоги), сертифікати (якості, відповідності, походження, групи, тощо), пакінг-листи (їх аналоги), міжнародні накладні CMR, коносаменти, накладні УМВС (інші товаросупровідні документи), платіжні документи (доручення), договори про надання брокерських послуг, відомості щодо сплати митними деклараціями митних платежів та мит, службові записки до спеціалізованих підрозділів щодо перевірки правильності визначення номенклатури товарів, коду УКТ ЗЕД та правильності визначення митної вартості товарно-матеріальних цінностей, інші документи, подані зазначеними суб`єктами зовнішньоекономічної діяльності, до територіальних органів (підрозділів) ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою переміщення через митний кордон держави та митного оформлення товарів; документи, у яких відображено в якому митному режимі, у період з 01.01.2018 по 05.10.2022 здійснювали зовнішньоекономічну діяльність вказані суб`єкти господарювання.

Клопотання мотивоване тим, що Головним слідчим управлінням СБ України за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №22022000000000162 від 18.04.2022 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 110-2, ч. 4 ст. 110-2 КК України.

Під час досудового розслідування зазначеного кримінального провадження досліджуються обставини вчинення громадянами російської федерації фінансування дій в особливо великих розмірах, направлених на зміну меж території, державного кордону України, на порушення порядку, встановленого Конституцією України, а також з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, що призвело до тяжких наслідків.

Так, встановлено, що на території України провадить господарську діяльність група компаній « ІНФОРМАЦІЯ_2 » із країною-агресором російською федерацією.

Також встановлено, що громадянин України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_11 РНОКПП НОМЕР_11 , який можливо має також громадянство країни-агресора, являється бенефіціарним власником ряду суб`єктів господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), які здійснюють фінансово-господарську діяльність у співпраці із представниками підприємств-виробників країни-агресора на потужностях колишнього ДП « ІНФОРМАЦІЯ_12 ».

Безпосередньо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », починаючи з 2012 року проводять господарську діяльність, пов`язану із ввезенням через країни ЄС на митну територію України у режимі «переробка на митній території України» давальницької сировини у вигляді сирого технічного гліцерину (УКТЗЕД 15200000) виробництва підприємств країни-агресора.

Так, сирий технічний гліцерин ввозився на митну територію України та перероблявся ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на підставі зовнішньоекономічних договорів про переробку давальницької сировини, укладених з ООО « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (російська федерація, м. москва) та ООО « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (російська федерація, м.москва).

01.11.2018 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір про переробку сировини № 01112018 із ООО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (російська федерація, м.москва), відповідно до положень якого підприємство здійснювало господарську діяльність пов`язану із ввезенням з країн ЄС на митну територію України у режимі «переробка на митній території України» давальницької сировини у вигляді сирого технічного гліцерину (УКТЗЕД 15200000).

Відповідно до п. 6.1-6.4 Договору встановлено, що переробкавиготовлення готової продукції з переданої Замовником сировини Виконавцю здійснюється відповідно до наданої Замовником технологічної схеми. Переробка здійснюється на митній території України за адресою: АДРЕСА_2 . При переробці сировини і випуску готової продукції виконавець зобов`язаний керуватись затвердженою сторонами технологічною схемою, описаною у відповідних Додатках до Договору.

Пунктами 6.7, 6.8 Розділу 6 вказаного договору передбачено, що у результаті виконання робіт утворюються відходи непридатні для подальшого використання. Всі відходи шлам, залишки кубові, пари гліцерину і води, які виникають в процесі виробництва готової продукції, є безповоротними і підлягають утилізації/видаленню за рахунок виконавця. Утилізація/видалення відходів включена у вартість переробки, відходи не мають господарської цінності та видаляються з виробничих потужностей виконавця у відповідності до вимог Закону України «Про відходи».

Згідно п. 3.1.2. Технологічних схем до Договору, у результаті очищення сирого технічного гліцерину утворюються дистильований гліцерин та залишок дистиляції гудрон. Гудрон є відходом виробництва і передається для утилізації на міське звалище сміття відповідно до Договору № 008 від 23.11.2018.

З метою розміщення давальницької сировини у митному режимі «переробка на митній території України» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у відповідності до вимог ст.ст. 149, 150, 151 Митного кодексу України подають заяви, де зазначають відомості про зовнішньоекономічну операцію, перелік доданих документів та зобов`язання підприємства проводити операції з переробки товарів відповідно до вимог законодавства України, здійснювати відокремлений від інших товарів облік і зберігання товарів, розміщених у митний режим переробки та продуктів їх переробки, а також заявити у відповідному митному режимі товарну продукцію, супутні продукти переробки, залишки переробки, що будуть отримані у результаті переробки товарів, і видалити відповідно до законодавства України відходи переробки.

Незважаючи на обов`язки, взяті на себе відповідно до договору про переробку сировини № 01112018 від 01.11.2018, щодо видалення відходів переробки відповідно до законодавства України, а також грубо порушуючи спеціальні правила, посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з метою мінімізації витрат підприємства на заходи з утилізації відходів виробництва, організували риття котлованів та зливання у них накопичених небезпечних відходів IV класу небезпеки залишків кубових (гудрону) на земельній ділянці з кадастровим номером 0521610100:07:001:0069, яка перебуває у державній власності та використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підставі договору суборенди від 22.07.2020, котлованів та зливання у них накопичених небезпечних відходів IV класу небезпеки залишків кубових (гудрону).

Також, аналізом відкритих джерел інформації встановлено, що головним контрагентом задіяних у виробництві «гліцерину дистильованого» по схемі використання давальницької сировини «гліцерину сирого» походженням із російської федерації є компанія російського бізнесмена ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , депутата «міської думи» м. дзержинська, російська федерація 4, 5, 6 скликань від партії «єдиная россия») ООО « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». В Україні « ІНФОРМАЦІЯ_6 » працювала через декілька компаній-прокладок: у т.ч. російську ООО « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та українську ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », фактичним власником якої є ОСОБА_5 через володіння корпоративних прав ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Разом з тим, ОСОБА_6 являється власником 12,5% корпоративних прав ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_3 .

Вказана вище протиправна діяльність з використанням ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » вчиняється, з метою фінансування дій, вчинених зокрема, для насильницької зміни, повалення конституційного ладу, захоплення державної влади, зміни меж території державного кордону України.

Наведена злочинна схема свідчить про вчинення фінансових операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з коштами, одержаними внаслідок вчинення суспільно небезпечного протиправного діяння, яке передувало легалізації (відмиванню) доходів. Крім того, учасниками злочинної схеми вчиняються дії, спрямовані на приховання незаконного походження грошових коштів, здобутих заздалегідь з порушенням норм кримінального законодавства України.

Також встановлено, що зазначена протиправна діяльність вчиняється майже по всій території України, що може свідчити про можливі факти фінансування дій, вчинених з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу України, захоплення державної влади, зміни меж території та державного кордону України.

Крім того,досудовим розслідуваннямвстановлено,що середконтрагентів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » при здійсненні фінансових операцій, були, зокрема, компанії-нерезиденти у т.ч. з країни-агресора:

- компанія « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (Республіка Кіпр);

- компанія « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (російська федерація);

- компанія « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (російська федерація);

- компанія « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (російська федерація);

-компанія « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (російська федерація);

- компанія « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (російська федерація).

Таким чином, є підстави вважати, що вказані вище компанії нерезиденти, які являлись контрагентами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » можуть бути проміжними ланками у протиправному механізмі та використовувати власні рахунки для накопичення грошових коштів одержаних злочинним шляхом, а також здійснювати заведення грошових коштів з російської федерації на територію України та/або здійснювати їх виведення в країну агресора через ряд «транзитних», «ризикових» компаній нерезидентів.

Встановлено, що зазначені вище суб`єкти господарювання безпосередньо у період 2018-2022 років, здійснювали/здійснюють господарську діяльність пов`язану із ввезенням через країни Європейського Союзу на митну територію України у митному режимі, серед інших, «переробка на митній території України» давальницької сировини у вигляді сирого технічного гліцерину (УКТЗЕД 15200000) виробництва суб`єктів господарської діяльності країни-агресора російської федерації, а саме: ООО « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ООО « ІНФОРМАЦІЯ_10 », власником яких є громадянин російської федерації ОСОБА_6 .

Крім того, 31.08.2022 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 направлено запит № 6/5239 (вх. Держмитслужби №17173/8.6 від 02.09.2022) з метою отримання інформації та копій митних документів відносно вказаних вище суб`єктів господарювання, зокрема, чи здійснювали у період з 01.01.2018 по 31.08.2022 зовнішньоекономічну діяльність наступні суб`єкти господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ООО « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ООО « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та у якому митному режимі, а також копій документів, що подавались вказаними суб`єктами господарювання до територіальних органів (підрозділів) ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою переміщення через митний кордон держави та митного оформлення товарно-матеріальних цінностей, а саме: електронні копії документів, які наявні у відомчих базах ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема, митні декларації, контракти (зовнішньоекономічні договори), із усіма додатками та специфікаціями, комерційні інвойси, прайс-листи (їх аналоги), сертифікати (якості, відповідності, походження, групи, тощо), пакінг-листи (їх аналоги), міжнародні накладні CMR, коносаменти, накладні УМВС (інші товаросупровідні документи), платіжні документи (доручення), договори про надання брокерських послуг, відомості щодо сплати митними деклараціями митних платежів та мит, службові записки до спеціалізованих підрозділів щодо перевірки правильності визначення номенклатури товарів, коду УКТ ЗЕД та правильності визначення митної вартості товарно-матеріальних цінностей, інші документи, подані зазначеними суб`єктами зовнішньоекономічної діяльності, до територіальних органів (підрозділів) ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою переміщення через митний кордон держави та митного оформлення товарів.

ІНФОРМАЦІЯ_18 листом від 09.09.2022 №19-02/19-02-04/8.6/1971, відмовилась надавати відповідь на підставі запиту ІНФОРМАЦІЯ_19 .

Слідчий у судове засідання не з`явився, разом з тим через канцелярію суду подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, в якій зазначив, що клопотання підтримує в повному обсязі з підстав зазначених у ньому та просив проводити розгляд клопотання за його відсутності.

Враховуючи ту обставину, що наявні підстави вважати, що існує реальна загроза знищення або зміни документів до яких надається доступ, суд вважає за необхідне розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження №22022000000000162 від 18.04.2022, розпочатого за ознаками вчинення кримінальних правопорушень передбачених ч. 4 ст. 110-2, ч. 4 ст. 110-2 КК України, слідчий суддя приходить до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

В ч. 1 ст. 132 КПК України, визначено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Частиною 5 цієї ж статті передбачено, що під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Відповідно до п.6) ч. 2 ст. 160 КПК України, у клопотанні зазначаються можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

За змістомп.2)ч.5ст.163КПК України,слідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні.

Враховуючи, що отримати дані документи в добровільному порядку органам слідства не вдається, при цьому, дані документи мають важливе значення для досудового розслідування кримінального провадження №22022000000000162, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено необхідність застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.

У відповідності до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно п.2) ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Приймаючи до уваги вищевикладене та отримані документи, можуть бути використані під час досудового розслідування кримінального провадження за №22022000000000162, як докази факту протиправних дій, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись вимогами ст.ст. 132, 159-164 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в :

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому в ОВС 3 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у даному кримінальному провадженні, слідчим 3 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДР НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) та можливість вилучити їх копії у паперовому та магнітному (електронному) носіях, а саме:

?документи, які подавались у період з 01.01.2018 по 05.10.2022 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ООО « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ООО « ІНФОРМАЦІЯ_10 », до територіальних органів (підрозділів) ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою переміщення через митний кордон держави та митного оформлення товарно-матеріальних цінностей, а саме: електронні копії документів, які наявні у відомчих базах ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема, митні декларації, контракти (зовнішньоекономічні договори), із усіма додатками та специфікаціями, комерційні інвойси, прайс-листи (їх аналоги), сертифікати (якості, відповідності, походження, групи, тощо), пакінг-листи (їх аналоги), міжнародні накладні CMR, коносаменти, накладні УМВС (інші товаросупровідні документи), платіжні документи (доручення), договори про надання брокерських послуг, відомості щодо сплати митними деклараціями митних платежів та мит, службові записки до спеціалізованих підрозділів щодо перевірки правильності визначення номенклатури товарів, коду УКТ ЗЕД та правильності визначення митної вартості товарно-матеріальних цінностей, інші документи, подані зазначеними суб`єктами зовнішньоекономічної діяльності, до територіальних органів (підрозділів) ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою переміщення через митний кордон держави та митного оформлення товарів;

?документи, у яких відображено в якому митному режимі, у період з 01.01.2018 по 05.10.2022 здійснювали зовнішньоекономічну діяльність наступні суб`єкти господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ООО « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ООО « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».

Строк дії ухвали становить два місяці з дня її проголошення.

Роз`яснити особі у володінні якої знаходяться документи, що у відповідності до ч.1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.10.2022
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу107134920
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —761/21130/22

Ухвала від 20.10.2022

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Аббасова Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні