ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
УХВАЛА
07.11.2022 Справа № 22-301а
м. Львів
Господарський суд Львівської області у складі судді Ростислава Матвіїва, розглянувши матеріали заяви Львівського обласного центру зайнятості про заміну сторони у виконавчому листі
у справі № 22/301а
за позовом Прокурора Кам`янка-Бузького району в інтересах держави уповноваженого органу Державного центру зайнятості в особі Кам`янка-Бузького районного центру зайнятості, м. Кам`янка-Бузька,
до відповідача Приватної агрофірми «Надбужжя», с. Забужжя,
про стягнення 1 715,53 грн,
встановив:
02.11.2022 до Господарського суду Львівської області надійшла заява Львівського обласного центру зайнятості про заміну сторони у виконавчому листі у справі № 22/301а за позовом Прокурора Кам`янка-Бузького району в інтересах держави уповноваженого органу Державного центру зайнятості в особі Кам`янка-Бузького районного центру зайнятості до Приватної агрофірми «Надбужжя» про стягнення 1 715,53 грн.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 02.11.2022 заяву передано судді Ростиславу Матвіїву.
Відповідно до постанови Господарського суду Львівської області від 16.10.2007, керуючись ст. ст. 2, 11, 69-71, 86, 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, стягнуто з ПАФ Надбужжя (с. Забужжя, Кам`янка-Бузького району ЄДРПОУ 03760869, р/р 26008012300 ПФАТ ЗУКБ м. Львів, МФО 325365) на користь Кам`янка-Бузького районного центру зайнятості (р/р 37173971900227, в УДК у Львівській обл., ЄДРПОУ 33086933) 1715,53 грн. заборгованості. Стягнуто з ПАФ Надбужжя (с. Забужжя, Кам`янка-Бузького району ЄДРПОУ 03760869, р/р 26008012300 ПФАТ ЗУКБ м. Львів, МФО 325365) в доход державного бюджету 17,15 грн судового збору.
На даний час матеріали справи № 22/301а утилізовано, в архіві суду зберігаються ухвала Господарського суду Львівської області про відкриття провадження в адміністративній справі від 22.09.2007 та постанова Господарського суду Львівської області від 16.10.2007.
Господарський суд зазначає, що 01 вересня 2005 набрав чинності Кодекс адміністративного судочинства України, який визначає повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок звернення до адміністративних судів і порядок здійснення адміністративного судочинства.
Згідно з п. 13 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» КАС України (в редакції, що була чинною до 15.12.2017) Закони України та інші нормативно-правові акти до приведення їх у відповідність із цим Кодексом діють у частині, що не суперечить цьому Кодексу.
Відповідно до абзацу 1 пункту 6 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, чинній до 15.12.2017) до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з абзацами 3 та 5 пункту 6 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України, після початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні позови, подані до відповідних місцевих господарських судів у справах, що підсудні окружному адміністративному суду, передаються цими судами до окружного адміністративного суду, якщо провадження у справі ще не відкрито. Адміністративні справи, провадження в яких було відкрито місцевими та апеляційними господарськими судами до початку діяльності відповідного адміністративного суду, розглядаються і вирішуються цими судами відповідно до абзацу першого цього пункту.
Відповідно до пункту 2 Розділу II Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 29.09.2009 № 01-08/530 «Про деякі питання, порушені у доповідних записках господарських судів України у першому півріччі 2009 року щодо застосування норм Господарського процесуального кодексу України» (із змінами) після початку діяльності окружних адміністративних судів повноваження місцевих господарських судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції припинено. Тому заяви (клопотання, скарги) в разі їх надходження до господарських судів мають передаватися ними (разом з матеріалами відповідних справ) на розгляд адміністративних судів за встановленими підвідомчістю та підсудністю.
Таким чином, розгляд Господарським судом Львівської області справ адміністративної юрисдикції здійснювався лише до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів. Повноваження господарських судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції відповідно до розділу VIIІ «Прикінцеві та перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України поширювались виключно до завершення розгляду справи по суті. З початком діяльності окружних адміністративних судів, господарські суди не здійснюють судочинство за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
За таких обставин, на сьогодні припинені повноваження місцевого господарського суду щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції.
З 15.12.2017 набрав чинності Закон України від 03.10.2017 № 2147 «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів». Статтею 19 Кодексу адміністративного судочинства України визначено юрисдикцію адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Кодексу адміністративного судочинства України окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених ч. 1 цієї статті.
Натомість частинами 1 та 3 статті 3 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Зі змісту статті 20 Господарського процесуального кодексу України, Прикінцевих та Перехідних положень цього Кодексу не вбачається права господарських судів розглядати заяви у справах, які відносяться до адміністративної юрисдикції.
Розгляд заяви про заміну стягувача у виконавчому листі, виданому у справі № 22/301а за позовом про стягнення заборгованості щодо сплати внесків до Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у розмірі 1715,53 грн, належить до адміністративної юрисдикції, відповідні питання підлягають розгляду за нормами Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи зазначене, матеріали заяви підлягають передачі (направленню) до Львівського окружного адміністративного суду для розгляду в порядку Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись ст. ст. 3, 20, 232, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ухвалив:
Заяву Львівського обласного центру зайнятості про заміну сторони у виконавчому листі у справі № 22/301а, разом з матеріалами утилізованої справи № 22/301а (ухвала Господарського суду Львівської області про відкриття провадження в адміністративній справі від 22.09.2007 та постанова Господарського суду Львівської області від 16.10.2007), передати до Львівського окружного адміністративного суду.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Суддя Матвіїв Р.І.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2022 |
Оприлюднено | 08.11.2022 |
Номер документу | 107136179 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Матвіїв Р.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні