Рішення
від 07.11.2022 по справі 140/6449/22
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 листопада 2022 року ЛуцькСправа № 140/6449/22

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Дмитрука В.В.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРИТОРІЯ НОВА» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРИТОРІЯ НОВА» (далі ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА») звернулось із позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області) про визнання протиправними дій щодо відмови в задоволенні заяв про повернення помилково сплачених коштів; зобов`язання повернути кошти згідно заяв від 27.05.2022 №№18189202, 18188201, 18189055 про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 23.05.2022 ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» засобами поштового зв`язку «Нова пошта» було скеровано пакет документів на адресу ГУ ДПC у Волинській області, щодо видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

24.05.2022 дані документи було отримано, які містили, зокрема: платіжне доручення №408 від 17.05.2022 (на суму 2 000,00 грн, призначення платежу - плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами); платіжне доручення №406 від 17.05.2022 (на суму 8 000,00 грн, призначення платежу - плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями); платіжне доручення №407 від 17.05.2022 (на суму 8 000,00 грн, призначення платежу - плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями).

27.05.2022 позивачем було виявлено, що в документах, поданих для видачі ліцензії помилково вказана невірна адреса магазину, і того ж дня було скеровано новий пакет документів за вже правильною адресою. Разом з тим, через електронний кабінет ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» подало три заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені, про що свідчать належним чином завірені паперові копії електронного документу Квитанції №2 (реєстраційний №18189202, 18188201, 18189055) та заяв. В цих документах є відмітки про дату прийняття заяв, а саме - 27.05.2022.

До 27.07.2022 позивачу не вдалось отримати жодної офіційної відповіді на подані заяви. ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» декілька разів в телефонному режимі намагалось з`ясувати порядок вирішення заяв у працівників ГУ ДПС у Волинській області.

27.07.2022 ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» звернулося до ГУ ДПС у Волинській області із офіційним запитом, в якому просило повідомити про вчинені необхідні дії збоку ГУ ДПС у Волинській області, щодо розгляду і повернення коштів помилково сплачених товариством.

У відповіді ГУ ДПС у Волинській області від 31.08.2022 №8348/6/03-20-09-03-06 зазначено, що кошти ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» були використані для видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами відповідно до заяв поданих ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» 25.05.2022, тому заяви на повернення помилково сплачених сум від 27.05.2022 не могли бути задоволені, а кошти повернуті.

Позивач вважає, що ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» вчинено всі необхідні дії до моменту видачі ліцензії, та внесення всіх даних у відповідний реєстр. Однак, на вказані заяви не було відредаговано відповідачем належним чином і у встановлені законом терміни, кошти ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» не повернуто.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 06.10.2022 відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін.

Представник відповідача у відзиві на позовну заяву позовні вимоги не визнав, просив відмовити у задоволенні позову, мотивуючи тим, що ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» є юридичною особою, основним видом економічної діяльності якого є роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.

Відповідно до положень статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі - Закон №481) роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється суб`єктами господарювання всіх форм власності за наявності у них ліцензій. Суб`єкти господарювання отримують ліцензії на кожне місце роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Для отримання ліцензії разом із заявою подається документ, що підтверджує внесення плати за ліцензію.

Суб`єктом господарювання було подано 25.05.2022 до Головного управління ДПС у Волинській області заяви на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (з доданими платіжними дорученнями від 17.05.2022 №406 на суму 8 000,00 грн, №407 на суму 8 000,00 грн) та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (з доданим платіжним дорученням від 17.05.2022 №408 на суму 2 000,00 грн.) на місце торгівлі: м. Нововолинськ, вул. Винниченка, 15а.

Після розгляду поданих документів комісія з питань ліцензування прийняла рішення про видачу ліцензій на вказане місце торгівлі (ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями реєстраційний №03190308202200771 від 25.05.2022 та ліцензія на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами реєстраційний №03190311202200686 від 25.05.2022 терміном дії з 06.06.2022 до 06.06.2023).

Однак, 30.05.2022 платником повторно подано заяви на отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі: алкогольними напоями (з доданими платіжними дорученнями від 17.05.2022 №406 на суму 8 000,00 грн та №407 на суму 8 000,00 грн) та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (з доданим платіжним дорученням від 17.05.2022 №408 на суму 2 000,00 грн) на місце торгівлі: м. Нововолинськ, вул. Нововолинська, буд. 57.

Оскільки ТзОВ «ТЕРИТОІЯ НОВА» вважало, що подані ними документи для реєстрації ліцензій від 25.05.2022 є помилковими (зазначено невірну адресу на місце торгівлі), то платник вирішив повернути кошти та подати для реєстрації новий пакет документів.

ГУ ДПС у Волинській області платнику було роз`яснено, що оскільки дані платіжні доручення були використані під час реєстрації ліцензій №03190308202200771 від 25.05.2022 та №03190311202200686 від 25.05.2022, то повторно здійснити реєстрацію не можливо і повернення коштів за використаними платіжними дорученнями теж не є можливим.

Також відповідачем було роз`яснено позивачу, що для реєстрації ліцензій на місце торгівлі: м. Нововолинськ, вул. Нововолинська, буд. 57, слід подати новий пакет документів з новими платіжними дорученнями, що платником в подальшому і було зроблено. Відповідно до нових платіжних документів №474 та №473 від 27.05.2022 ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» видано ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за адресою місця торгівлі: м. Нововолинськ, вул. Нововолинська, 57, реєстраційний №03190308202200893 від 01.06.2022 та видано ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за адресою місця торгівлі: м. Нововолинськ, вул. Нововолинська, 57, реєстраційний №03190311202200786 від 01.06.2022.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем - ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» згідно заяв від 25.05.2022 щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, у пункті 16 керівником підприємства вказано, що він підтверджує достовірність інформації зазначеної в заяві та доданих документах про що засвідчує його підпис.

З огляду на вищевикладене, представник відповідача вважає, що підстави для задоволення позовних вимог ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» відсутні.

Крім того, представник відповідача просив здійснювати розгляд справи в судовому засіданні за участі представника відповідача.

Щодо клопотання про розгляд справи в судовому засіданні за участі представника відповідача.

Відповідно до приписів частин п`ятої та шостої статті 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Частиною шостою статті 12 КАС України визначено перелік справ незначної складності. Відповідно до пункту 10 вказаної норми справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Частиною четвертою статті 257 КАС України встановлено перелік категорій справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження. Дана адміністративна справа не підпадає під вказаний перелік.

Таким чином, з огляду на характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі, дана адміністративна справа є справою незначної складності, а тому, беручи до уваги, що відповідачем було надано суду та позивачу відзив на адміністративний позов, суд не вбачав підстав для розгляду справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, які беруть участь у справі.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню з наступних мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 25.05.2022 ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» подано до ГУ ДПС у Волинській області заяви на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (з доданими платіжними дорученнями від 17.05.2022 №406 на суму 8 000,00 грн та №407 на суму 8 000,00 грн) та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (з доданим платіжним дорученням від 17.05.2022 №408 на суму 2 000,00 грн.) на місце торгівлі: Волинська область, Володимир-Волинський район, місто Нововолинськ, вулиця Винниченка, 15а, (магазин, 107 кв.м) (а.с.32, 35).

За результатами розгляду поданих документів комісія з питань ліцензування прийняла рішення про видачу ліцензій на вказане місце торгівлі (ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями реєстраційний №03190308202200771 від 25.05.2022 та ліцензія на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами реєстраційний №03190311202200686 від 25.05.2022 терміном дії з 06.06.2022 до 06.06.2023) (а.с.30, 33).

ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» вважаючи, що подані ним документи для реєстрації ліцензій від 25.05.2022 є помилковими (зазначено невірну адресу на місце торгівлі), тому 27.05.2022 подав заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені (а.с.10-11, 13-14, 16-17).

Разом з тим, 30.05.2022 позивачем подано для реєстрації новий пакет документів з новими платіжними дорученнями (а.с.38, 41).

Комісія з питань ліцензування прийняла рішення про видачу ліцензій на вказане місце торгівлі відповідно до нових платіжних документів №475, №474 та №473 від 27.05.2022, ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» видано ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за адресою місця торгівлі: Волинська область, Володимир-Волинський район, місто Нововолинськ, вулиця Нововолинська, будинок 57, (магазин, 108,5 м.кв.), реєстраційний №03190308202200893 від 01.06.2022 та видано ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за адресою місця торгівлі: Волинська область, Володимир-Волинський район, місто Нововолинськ, вулиця Нововолинська, будинок 57, (магазин, 108,5 м.кв.), реєстраційний №03190311202200786 від 01.06.2022 (а.с.36, 39).

Листом ГУ ДПС у Волинській області №8348/6/03-20-09-03-06 від 31.08.2022 повідомлено позивача, що кошти за платіжними дорученнями від 17.05.2022 №406 на суму 8 000,00 грн, №407 на суму 8 000,00 грн та №408 на суму 2 000,00 грн були використані для видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами для видачі ліцензій, згідно заяв, поданих 25.05.2022, а повернення коштів за використаними платіжними дорученнями є не можливим (а.с.59).

Вважаючи такі дії ГУ ДПС у Волинській області протиправними, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України регулює Закон №481/95-ВР.

Статтею 1 Закону №481/95-ВР визначено, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.

Питання щодо порядку отримання та використання дозвільних документів (ліцензій) пов`язаних з імпортом, експортом, оптовою і роздрібною торгівлею алкогольними напоями, тютюновими виробами, пальним та його зберіганням врегульовані статтею 15 Закону №481/95-ВР.

Відповідно до частини 20 двадцятої статті 15 Закону №481/95-ВР, роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Статтею 15 Закону №481/95-ВР визначено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення, фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону №481/95-ВР за порушення норм щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

Отже, виходячи із аналізу перелічених норм законодавства, суд доходить висновку, що роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами може здійснюватись лише за наявності відповідної ліцензії.

Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені визначено статтею 43 Податкового кодексу України відповідно до якої помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або на єдиний рахунок або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.

Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені.

Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на єдиний рахунок (у разі його використання); на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

У разі повернення надміру сплачених податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у порядку, визначеному пунктом 200-1.5 статті 200-1 цього Кодексу, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов`язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

Повернення у випадках, визначених законодавством, сум податку на додану вартість, контроль за справлянням яких покладено на контролюючий орган, визначений підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, при ввезенні товарів на митну територію України здійснюється в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент оформлення митної декларації/аркуша коригування, на підставі яких здійснюватиметься таке повернення.

Контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

У разі якщо повернення сум податку на доходи фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу, відповідне повідомлення надсилається контролюючим органом до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення шістдесятиденного строку з дня отримання відповідної податкової декларації.

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку.

Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.

Як встановлено судом, відповідно до заяв позивача від 25.05.2022 ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» було видано ліцензії на вказане ним у даних заявах місце торгівлі (ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями реєстраційний №03190308202200771 від 25.05.2022 та ліцензія на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами реєстраційний №03190311202200686 від 25.05.2022 терміном дії з 06.06.2022 до 06.06.2023) (а.с.30, 33).

ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» вважало, що подані ними документи для реєстрації ліцензій від 25.05.2022 є помилковими (у заяві зазначено невірну адресу на місце торгівлі), відповідно платник вирішив повернути кошти та подати для реєстрації новий пакет документів.

Суд вважає, що ГУ ДПС у Волинській області правомірно відмовлено ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» у поверненні помилково сплачених сум грошових зобов`язань, оскільки платіжні доручення від 17.05.2022 №406 на суму 8 000,00 грн, №407 на суму 8 000,00 грн та №408 на суму 2 000,00 грн, були подані та використані для видачі ліцензій №03190308202200771, №03190311202200686 від 25.05.2022.

При цьому, суд не погоджується з доводами позивача у позовній заяві, оскільки при поданні заяв на видачу ліцензій останній підтвердив достовірність інформації зазначеній в заявах та доданих документах, що посвідчив своїм підписом у пункті 16 вказаних заяв. Таким чином, у заявах на видачу ліцензій ТзОВ «ТЕРИТОРІЯ НОВА» самостійно підтвердило помилково зазначену ним інформацію щодо адреси місця торгівлі.

За таких обставин, відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе позивач, а кошти на видачу ліценцій за платіжними дорученнями від 17.05.2022 №406 на суму 8 000,00 грн, №407 на суму 8 000,00 грн та №408 на суму 2 000,00 грн, не є помилково сплаченими.

Отже, позивачу було відмолено у задоволенні заяв про повернення помилково сплачених коштів з його вини, що виключає протиправність дій відповідача.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідач як суб`єкт владних повноважень належними та допустимими доказами довів правомірність своїх дій, у спірних правовідносинах відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені чинним законодавством України.

На підставі аналізу норм чинного законодавства, що врегульовує спірні правовідносини, встановлених обставин справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими, з огляду на що у задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

Керуючись статтями 2, 72-77, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРИТОРІЯ НОВА» (80100, Львівська область, місто Червоноград, вулиця Львівська, 19, код ЄДРПОУ 44616089)

Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, будинок 4, код ЄДРПОУ 44106679)

Суддя В.В. Дмитрук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2022
Оприлюднено10.11.2022
Номер документу107184833
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —140/6449/22

Рішення від 07.11.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні