Рішення
від 08.11.2022 по справі 620/6169/22
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 листопада 2022 року м. Чернігів Справа № 620/6169/22

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Бородавкіної С.В.,

розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін справу за адміністративним позовом Комунального некомерційного підприємства "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю ''ВАША НАДІЯ'' про визнання протиправним та скасування висновку,

У С Т А Н О В И В:

Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології», позивач) 06.09.2022 (відповідно до відбитку штампу на конверті) звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної аудиторської служби України (далі Держаудитслужба, відповідач), у якому просить визнати протиправним та скасувати висновок відповідача від 23.08.2022 про результати моніторингу закупівлі за унікальним номером UA-2022-01-14-003895-а.

Позовні вимоги мотивовані тим, що мораторій, встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації», не поширюється на спірні правовідносини, оскільки кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ТОВ «ВАША НАДІЯ», яке оголошено переможцем тендеру, є зокрема громадянин російської федерації ОСОБА_1 (24%), котрий проживає на території України на законних підставах.

Ухвалою суду від 16.09.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

У встановлений судом строк відповідач надав відзив на позов, у якому позовні вимоги не визнав, просив відмовити в їх задоволенні та зазначив, що під час проведення моніторингу процедури закупівлі, проведеної позивачем, встановлено порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 в частині перерахування підприємством коштів в сумі 112500,00 грн. ТОВ «ВАША НАДІЯ», до переліку засновників (учасників) якого входить, зокрема громадянин російської федерації ОСОБА_1 (24%). При цьому, відповідач зазначив, що замовник в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі на запит Держаудитслужби не надав документів, які б підтверджували, що встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 мораторій на ТОВ «ВАША НАДІЯ» та/або його кінцевих бенефіціарних власників не розповсюджується.

Від представника позивача надійшла відповідь на відзив, у якій КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» позовні вимоги підтримало, просило їх задовольнити та зазначило, що підприємством надавались Держаудитслужбі пояснення по спірній процедурі закупівлі, у яких повідомлено про відсутність підстав для застосування мораторію, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187. Крім того, підприємство в системі електронних закупівель оприлюднило копію посвідки громадянина російської федерації ОСОБА_1 на постійне проживання в Україні.

Від третьої особи надійшли пояснення по суті спору, у яких зазначено, що дія мораторію, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187, не поширюється на ТОВ «ВАША НАДІЯ», оскільки громадянин російської федерації ОСОБА_1 , який є кінцевим бенефіціарним власником (контролером) товариства (24%), народився в м. Чернігові, має декілька об`єктів нерухомості в м. Чернігові та посвідку на постійне проживання в Україні.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд враховує таке.

КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому порядку, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відповідний запис. Позивач є лікарняним закладом охорони здоров`я комунальним унітарним некомерційним підприємством та здійснює свою діяльність відповідно до затвердженого Статуту (а.с. 86-107).

Судом встановлено, що з метою забезпечення потреб підприємства у закупівлі товарів, робіт і послуг, уповноважено особою було прийнято рішення, оформлене протоколом від 13.01.2022 №26, про затвердження та оприлюднення річного плану закупівель на 2022 рік, яким передбачено предмет закупівлі: Послуги магнітно-резонансної томографії (код за ДК 021:2015 85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації) (а.с. 9-11).

14.01.2022 позивачем у системі закупівель «ProZoro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з вищевказаного предмету закупівлі UA-2022-01-14-003895-а (очікувана вартість предмета закупівлі 940000,00 грн.) (а.с. 12-17).

Пропозиції щодо предмету закупівлі були подані такими учасниками: ТОВ «ВАША НАДІЯ» та ТОВ «Фірма «Вега-Інтер».

Відповідно до протоколу від 04.02.2022 №70, звіту про результати проведення процедури закупівлі від 15.02.2022 №UA-2022-01-14-003895-а переможцем торгів визнано ТОВ «ВАША НАДІЯ», із яким позивач уклав відповідний договір про надання медичних послуг (а.с. 18-31).

Згідно із наказом від 03.08.2022 №161 Держаудитслужбою розпочато моніторинг проведеної КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» процедури закупівлі, за наслідками якого складено висновок від 23.08.2022 №850, оприлюднений в електронній системі закупівель (а.с. 32-47, 64-72, 177-179).

Відповідно до змісту вказаного висновку відповідачем проаналізовано тендерну документацію, отримані від позивача через електронну систему закупівель пояснення та зазначено, що замовником порушено вимоги абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187, а саме: замовник уклав з ТОВ «ВАША НАДІЯ» договір про надання медичних послуг, ціна якого 940000,00 грн. Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до переліку засновників (учасників) товариства входить, зокрема громадянин російської федерації ОСОБА_1 (розмір частки засновника (учасника) 24%). Замовником здійснено оплату за надані послуги з медичної практики на загальну суму 112500,00 грн.

З огляду на встановлені порушення, Держаудитслужбою зобов`язано КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

Вважаючи вказаний висновок Держаудитслужби протиправним, КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» звернулось до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зважає на таке.

Відповідно до положень статті 1 Закону України від 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі Закон №2939-ХІІ), здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).

Згідно пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 (далі - Положення №43), Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Відповідно до статті 2 Закону №2939-ХІІ головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, в тому числі суб`єктах господарювання, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належить суб`єктам господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Відповідно до абзацу 2 статті 2 Закону №2939 державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону №2939-ХІІ органу державного фінансового контролю надається право перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення закупівель, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо).

Відповідно до статті 5 Закону №2939-ХІІ контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.

У свою чергу, частиною першою статті 1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922-VIII) визначено, що:

моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;

тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;

тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Згідно частини четвертої статті 7 Закону №922-VIII контроль у сфері публічних закупівель здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю в межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.

Такий порядок здійснення моніторингу публічних закупівель регламентовано положеннямистатті 8 Закону №922-VIII.

Так, частиною першою статті 8 зазначеного Закону закріплено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, його міжрегіональні територіальні органи.

Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

Підстави для проведення моніторингу публічних закупівель передбачені частиною другою статті 8 Закону №922-VIII, а саме: дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Відповідно до матеріалів справи під час моніторингу проведеної позивачем закупівлі «Послуги магнітно-резонансної томографії (код за ДК 021:2015 8515000-5:Послуги діагностичної візуалізації)» відповідачем було проаналізовано: річний план закупівель КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «ВАША НАДІЯ», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання медичних послуг, пояснення замовника.

Відповідно до частини шостої статті 8 Закону №922-VIII за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, який затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.

У висновку обов`язково зазначаються, зокрема: опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Судом встановлено, що за наслідком моніторингу проведеної позивачем закупівлі відповідачем складено висновок, у якому зазначено про порушення КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» чинного законодавства при проведенні тендеру, а саме абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187. Так, за наслідками процедури закупівлі замовником укладено договір та перераховано кошти в сумі 112500,00 грн. ТОВ «ВАША НАДІЯ», до переліку засновників (учасників) якого входить, зокрема громадянин російської федерації ОСОБА_1 (розмір частки засновника (учасника) 24%).

Судом проаналізовано матеріали справи, досліджено тендерну документацію та при наданні правової оцінки щодо дотримання позивачем законодавства при проведенні процедури закупівлі, враховано таке.

03.03.2022 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі Постанова №187), якою встановлено мораторій на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов`язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов`язані з державою-агресором): юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації.

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Постанови №187 правочини (у тому числі довіреності), укладені з порушенням мораторію, визначеного пунктом 1 цієї постанови, у тому числі якщо ними передбачається відповідне відчуження у майбутньому, є нікчемними.

З огляду на викладене, суд звертає увагу, що Кабінетом Міністрів України в Постанові №187 чітко визначено коло осіб, на правовідносини із якими поширюється мораторій, наслідки порушення мораторію та виключення, за яких мораторій не застосовується. Зокрема, встановлені Постановою №187 обмеження не стосуються юридичних осіб, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є громадянин російської федерації, що проживає на території України на законних підставах.

Сторонами не заперечується, що до переліку засновників (учасників) ТОВ «ВАША НАДІЯ», із яким за наслідками процедури закупівлі має господарські правовідносини позивач, входить, зокрема громадянин російської федерації ОСОБА_1 (розмір частки засновника (учасника) 24%).

Враховуючи наведене та вимоги Постанови №187, з метою з`ясування наявності/відсутності підстав розповсюдження мораторію, КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» 20.04.2022 на адресу товариства було направлено відповідний запит (а.с. 61).

Листом від 20.04.2022 за №04/01-22 ТОВ «ВАША НАДІЯ» повідомило та надало відповідні докази, що товариство не підпадає під дію мораторію, оскільки його учасник громадянин російської федерації ОСОБА_1 має посвідку на постійне проживання в Україні (а.с. 62-63).

Судом досліджено надані сторонами докази та встановлено, що 18.11.2016 громадянину російської федерації ОСОБА_2 видано посвідку на постійне проживання в Україні серії НОМЕР_1 , підстава видачі «03/03» (а.с. 76). Відповідна відмітка про видачу посвідки проставлена і в закордонному паспорті гр. ОСОБА_1 (а.с. 78).

Законними підставами перебування на території України іноземців та осіб без громадянства для реалізації своїх прав на свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні є підстави, встановлені Законом України від 22 вересня 2011 року №3773-VI «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства». Відповідно до положень статті 5 Закону №3773-VI, однією з таких підстав є отримання, зокрема іноземцями посвідки на постійне проживання.

Суд звертає увагу, що про наявність в учасника ТОВ «ВАША НАДІЯ», громадянина російської федерації ОСОБА_1 , посвідки на постійне проживання в Україні позивач проінформував відповідача, що підтверджується роздруківками із системи «ProZoro», копіями протоколів від 15.08.2022, від 19.08.2022 (а.с. 42, 48-60).

У висновку за результатами моніторингу також відображено надходження від КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» пояснень щодо підстав незастосування мораторію, встановленого Постановою №187, що свідчить про необґрунтованість тверджень Держаудитслужби про ненадання замовником відповідних доказів.

Крім того, у зв`язку із проведенням Держаудитслужбою моніторингу процедури закупівлі, позивачем до ТОВ «ВАША НАДІЯ» було повторно направлено запит на підтвердження відсутності підстав розповсюдження мораторію на товариство. Також позивач просив надати письмовий дозвіл на оприлюднення в системі «ProZoro» посвідки на постійне проживання в Україні (всіх її сторінок з обкладинкою) (а.с. 73-74).

Листом від 30.08.2022 за №01/1-06/568 ТОВ «ВАША НАДІЯ» ще раз підтвердило про відсутність підстав розповсюдження мораторію, надало згоду на оприлюднення посвідки та додатково зазначило, що громадянин російської федерації ОСОБА_1 з 12.01.2017 взятий на облік як платник податків в ГУДФС у Чернігівській області (а.с. 75-77).

Відповідно до матеріалів справи 30.08.2022 КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» в системі «ProZoro» опубліковано посвідку на постійне проживання в Україні, видану громадянину російської федерації ОСОБА_1 (а.с. 46).

Враховуючи наведене, суд погоджується із позицією позивача, що на ТОВ «ВАША НАДІЯ» не поширюється дія мораторію, встановленого Постановою №187, з огляду на проживання його учасника, громадянина російської федерації, на території України на законних підставах.

Згідно із частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частинами 1-3 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо.

З огляду на сукупність викладених обставин, суд дійшов висновку про обґрунтованість КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» належними і допустимими доказами позовних вимог та необхідності їх задоволення.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Комунального некомерційного підприємства "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю ''ВАША НАДІЯ'' про визнання протиправним та скасування висновку задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України від 23.08.2022 про результати моніторингу закупівлі за унікальним номером UA-2022-01-14-003895-а.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної аудиторської служби України на користь Комунального некомерційного підприємства "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради судові витрати в сумі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн. 00 коп.

Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту. Апеляційна скарга подається безпосередньо до адміністративного суду апеляційної інстанції.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 08 листопада 2022 року.

Позивач: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради (код ЄДРПОУ 02006065, просп. Миру, буд. 211-д, м. Чернігів, 14029).

Відповідач: Державна аудиторська служба України (код ЄДРПОУ 40165856, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4, м. Київ, 04070).

Третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю ''ВАША НАДІЯ'' (код ЄДРПОУ 31818803, вул. Незалежності, 56, м. Чернігів, 14026).

Суддя С.В. Бородавкіна

Дата ухвалення рішення08.11.2022
Оприлюднено11.11.2022
Номер документу107203668
СудочинствоАдміністративне
Сутьобґрунтованість КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» належними і допустимими доказами позовних вимог та необхідності їх задоволення. Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

Судовий реєстр по справі —620/6169/22

Рішення від 08.11.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 15.09.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні