Ухвала
від 01.11.2022 по справі 759/14963/22
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/4005/22

ун. № 759/14963/22

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 листопада 2022 року слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Бориспільськоїокружної прокуратуриКиївської обласної ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення огляду у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021110000000108 від 29.04.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст. 364 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До слідчого судді Святошинського районного суду м. Києва 01.11.2022 року надійшло клопотання Бориспільської окружноїпрокуратуриКиївської обласної ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення огляду у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021110000000108від 29.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст. 364 КК України.

Клопотання мотивоване тим, що Київською обласною прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні, відомості про яке 29.04.2021 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021110000000108 за фактом зловживання посадовими особами Козинської селищної ради в Головного управління Держгеокадастру у Київській області своїми службовим становищем за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України.

Під час досудового розслідування встановлено, що на праві приватної власності ОСОБА_4 належать земельні ділянки із кадастровими номерами 3223155400:03:043:0172 та 3223155400:03:043:0010.

Також, на праві приватної власності Товариству з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ: 42948842) належать земельні ділянки із кадастровими номерами: 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263.

Поряд з тим, ОСОБА_5 є власником земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0009.

У спільній частковій власності ОСОБА_6 та ОСОБА_7 перебуває земельна ділянка із кадастровим номером 3223155400:03:043:0364.

Право приватної власності на земельну ділянку із кадастровим номером 3223155400:03:043:0363 оформив ОСОБА_8 .

Земельні ділянки із кадастровими номерами: 3223155400:03:043:0042, 3223155400:03:043:0041 та 3223155400:03:043:0256 перебувають у власності Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» (код ЄДРПОУ: 00032129) на підставі передачі банку права власності на предмет іпотеки.

На праві приватної власності Товариству з обмеженою відповідальністю «Рівер Сіті» (код ЄДРПОУ: 35265930) належить земельна ділянка із кадастровим номером 3223155400:03:043:0158.

Земельною ділянкою із кадастровим номером № 3223155400:03:043:0106 на праві приватної власності володіє ОСОБА_9 .

Власником земельної ділянки із кадастровим номером № 3223155400:03:043:0105 є ОСОБА_10 .

Також, ОСОБА_11 являвся власником земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:004:0158 та ОСОБА_12 була власником земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:004:0162. Поряд з тим, згідно інформації Державного земельного кадастру щодо зазначених земельних ділянок зі спірного масиву зареєстровано обмеження у використанні земельних ділянок, вид обмеження: прибережна захисна смуга вздовж річок, навколо водойм та на островах. Дата державної реєстрації обмеження щодо земельних ділянок 17.10.2012 р.

Зазначені земельні ділянки відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно та даних Державного земельного кадастру мають цільове призначення для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, для іншої житлової забудови та для індивідуального садівництва.

Також, у комунальній власності Козинської селищної ради (код ЄДРПОУ: 04362697) перебувають земельні ділянки із кадастровими номерами: 3223155400:03:043:0127, 3223155400:03:043:0126, 3223155400:03:043:0128, з цільовим призначенням для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та земельна ділянка із кадастровим номером 3223155400:03:004:0097, цільове призначення для іншої житлової забудови. При цьому останні ділянки передано у строкове платне користування за договором оренди Товариству з обмеженою відповідальністю "ЛОТОС" (код ЄДРПОУ: 32111544).

Зазначені вище земельні ділянки розташовано в адміністративних межах смт. Козин Обухівського району.

Однак, в ході досудового розслідування кримінального провадження під час огляду публічно доступного інтернет-ресурсу https://kadastr.live/, в якому відображено відомості Публічної кадастрової карти України станом на 19.02.2022, установлено, що земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0172, 3223155400:03:043:0010, 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263, 3223155400:03:043:0127, 3223155400:03:043:0126, 3223155400:03:043:0128, 3223155400:03:004:0097, 3223155400:03:043:0009, 3223155400:03:043:0364, 3223155400:03:043:0363, 3223155400:03:043:0042, 3223155400:03:043:0041, 3223155400:03:043:0256, 3223155400:03:043:0158, 3223155400:03:043:0106, 3223155400:03:004:0162, 3223155400:03:004:0158, 3223155400:03:043:0105 знаходяться в межах 100 метрової прибережної захисної смуги річки Дніпро та відповідно до вимог Водного кодексу України відносяться до земель водного фонду. При цьому, в межах частини зазначених земель проводяться будівельні роботи.

Згідно ст. ст. 59, 83, 84 Земельного кодексу України до земель комунальної і державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 гектарів).

Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту.

Відповідно до вимог ст. ст. 88, 89 Водного кодексу України прибережні захиснісмуги встановлюютьсяпо берегахрічок танавколо водоймуздовж урізуводи (умеженний період)шириною: для малихрічок,струмків іпотічків,а такожставків площеюменше 3гектарів -25метрів; для середніхрічок,водосховищ наних таставків площеюбільше 3гектарів -50метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках всіх категорій земель, крім земель морського транспорту.

Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.

Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності.

У прибережнихзахисних смугахуздовж річок,навколо водоймта наостровах забороняється: розорюванняземель (крімпідготовки ґрунтудля залуженняі залісення),а такожсадівництво тагородництво; зберіганнята застосуванняпестицидів ідобрив; влаштуваннялітніх таборівдля худоби; будівництвобудь-якихспоруд (крімгідротехнічних,навігаційного призначення,гідрометричних талінійних,а такожінженерно-технічнихі фортифікаційнихспоруд,огорож,прикордонних знаків,прикордонних просік,комунікацій),у томучислі базвідпочинку,дач,гаражів тастоянок автомобілів; миттята обслуговуваннятранспортних засобіві техніки; влаштуваннязвалищ сміття,гноєсховищ,накопичувачів рідкихі твердихвідходів виробництва,кладовищ,скотомогильників,полів фільтраціїтощо; випалювання сухої рослинності або її залишків з порушенням порядку, встановленого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Тобто, в межах прибережних захисних смуг відведення та використання земель для потреб будівництва житлових будинків та індивідуального садівництва заборонено, при цьому органом місцевого самоврядування і органом виконавчої влади всупереч вимог земельного законодавства відведено у приватну власність дані земельні ділянки саме за рахунок земель водного фонду в межах прибережної захисної смуги річки Дніпро.

Належність вищевказаних земельних ділянок до земель водного фонду підтверджується листом ТОВ «Геоматичні рішення», (код ЄДРПОУ 32043710) основним видом діяльності якого є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.

Поряд з тим, згідно показань свідка у кримінальному провадженні ОСОБА_4 , який є власником земельних ділянок із кадастровими номерами 3223155400:03:043:0172 та 3223155400:03:043:0010, на момент набуття права власності на спірні землі, територія розташування земельних ділянок уявляла собою піщане покриття, яке виглядало як намив. На ділянці, яка розташована ближче до урізу води розміщувалися дерева. Неподалік розташовувалися водні об`єкти, які свідок охарактеризував як заплаву річки та дренажний канал.

Допитана у якості свідка ОСОБА_7 повідомила, що належна їй земельна ділянка земельна ділянка із кадастровим номером 322155400:03:043:0364 розташована впритул до водного об`єкту.

Викладене підтверджується протоколами допиту ОСОБА_4 та ОСОБА_7 .

Відповідно до ст. 10 Водного кодексу України до відання сільських, селищних, міських та районних у містах рад у галузі регулювання водних відносин на їх території належить контроль за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів.

Згідно ст. ст. 12, 17-1 Закону України «Про охорону земель» до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі охорони земель на території сіл, селищ, міст належать установлення обмежень (обтяжень) у використанні, тимчасова заборона (зупинення) чи припинення використання земельної ділянки громадянами та юридичними особами в разі порушення ними вимог законодавства в галузі охорони земель.

До повноваженьцентрального органувиконавчої влади,що реалізуєдержавну політикуіз здійсненнядержавного нагляду(контролю)у сферіохорони навколишньогоприродного середовища,у галузіохорони земель,належать здійсненнядержавного нагляду(контролю)за додержаннямзаконодавства провикористання таохорону земельщодо: додержання режиму використання земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, а також територій, що підлягають особливій охороні; додержання екологічнихнормативів зпитань використаннята охорониземель; установленнята використанняводоохоронних зоні прибережнихзахисних смуг,а такожщодо додержаннярежиму використанняїх територій; ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску і гравію, прокладення кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду.

В свою чергу, згідно п. 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в області, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.09.2016 № 333, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань: здійснює державний нагляд (контроль) в агропромисловому комплексі: у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, в тому числі за: дотриманням вимогземельного законодавствав процесіукладання цивільно-правовихдоговорів,передачі увласність,надання укористування,в томучислі воренду,вилучення (викупу)земельних ділянок; дотриманняморганами державноївлади,органами місцевогосамоврядування,юридичними тафізичними особамивимог земельногозаконодавства тавстановленого порядкунабуття іреалізації правана землю;використанням земельнихділянок відповіднодо цільовогопризначення; дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення.

Вбачається, що Козинською селищною радою за попереднім погодженням Головного управління Держгеокадастру у Київській області відведено у приватну власність земельні ділянки водного фонду всупереч вимог земельного законодавства.

Таким чином, під час досудового розслідування кримінального провадження виникла потреба встановлення факту віднесення земельних ділянок з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0172, 3223155400:03:043:0010, 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263, 3223155400:03:043:0127, 3223155400:03:043:0126, 3223155400:03:043:0128, 3223155400:03:004:0097, 3223155400:03:043:0009, 3223155400:03:043:0364, 3223155400:03:043:0363, 3223155400:03:043:0042, 3223155400:03:043:0041, 3223155400:03:043:0256, 3223155400:03:043:0158, 3223155400:03:043:0106, 3223155400:03:004:0162, 3223155400:03:004:0158, 3223155400:03:043:0105 до земель водного фонду.

Вказана протиправна діяльність є предметом розслідування у даному кримінальному провадженні, а земельні ділянки містять на собі матеріальні сліди, що можуть підтвердити або спростувати факт незаконного відведення органом місцевого самоврядування і органом виконавчої влади земель водного фонду, що являється злочинним наслідком вчинення кримінального правопорушення службовими особами Козинської селищної ради та Головного управління Держгеокадастру у Київській області.

В судовому засіданні прокурор ОСОБА_13 підтримав клопотання та просив його задовольнити, посилаючись на обставини викладені у клопотанні.

Дослідивши клопотання і додатки до нього, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Правові підстави надання обшуку регламентованіст. 234 КПК України.

Стаття 30 Конституції Українигарантує кожному недоторканність житла чи іншого володіння особи. Тому, згідно з цією статтею не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше, як за вмотивованим рішенням суду.

Згідно ізст. 13 КПК Українине допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим судовим рішенням, крім випадків, передбачених Кодексом.

Відповідно до ч. ч. 1, 2ст. 237 КПК Україниз метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення слідчий, прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів. Огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цьогоКодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи.

Частиною 2ст. 234 КПК Українивизначено, що обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Відповідно до ч. 5ст. 237 КПК Українипри проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування.

Під час розгляду клопотання слідчий суддя вважає, що прокурором доведено наявність достатніх підстав для надання дозволу на проведення огляду земельних ділянок в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) розташований (-ні) з кадастровими номерами: №3223155400:03:043:0172;№ 3223155400:03:043:0010; № 3223155400:03:043:0176; №3223155400:03:043:0175; № 3223155400:03:043:0359; № 3223155400:03:043:0261; № 3223155400:03:043:0262; № 3223155400:03:043:0260; №3223155400:03:043:0263; № 3223155400:03:043:0009; № 3223155400:03:043:0364; №3223155400:03:043:0363; № 3223155400:03:043:0042; № 3223155400:03:043:0041; № 3223155400:03:043:0256; № 3223155400:03:043:0158; № 3223155400:03:043:0106; № 3223155400:03:043:0105; № 3223155400:03:004:0158; № 3223155400:03:004:0162; № 3223155400:03:043:0127; № 3223155400:03:043:0126; № 3223155400:03:043:0128.

З клопотання та долучених до нього документів вбачається, що огляд потрібен для виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, які неможливо отримати іншим шляхом, тому, слідчий суддя вважає за необхідне надати дозвіл на проведення огляду.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.234, 235, 237 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора Бориспільськоїокружної прокуратуриКиївської обласної ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення огляду у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022100080001458 від 29.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст.364 ККУкраїни - задовольнити.

Надати прокурору ОСОБА_3 та іншим прокурорам, що входять до складу групи прокурорів, слідчим СУ ГУ НП в Київській області, включеним до складу групи слідчих, із залученням працівників Головного управління Держгеокадастру у Київській області, сертифікованих інженерів-геодезистів, дозвіл на проведення огляду заправилами обшукутериторії земельних ділянок в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району:

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0172, що перебуває у власності ОСОБА_4 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0010, що перебуває у власності ОСОБА_4 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0176, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0175, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0359, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0261, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0262, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0260, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0263, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ 42948842), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0009, що перебуває у власності ОСОБА_5 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0364, що перебуває у спільній частковій власності ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0363, що перебуває у власності ОСОБА_8 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0042, що перебуває у власності Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» (код ЄДРПОУ 00032129), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0041, що перебуває у власності Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» (код ЄДРПОУ 00032129), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0256, що перебуває у власності Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» (код ЄДРПОУ 00032129), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0158, що перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівер Сіті» (код ЄДРПОУ 35265930), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0106, що перебуває у власності ОСОБА_9 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0105, що перебуває у власності ОСОБА_10 , а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:004:0158, що перебувала у власності ОСОБА_11 та за рішенням Обухівського районного суду Київської області від 19.01.2012 у справі № 2/1018/15/12 вибула із приватної власності, а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:004:0162, що перебувала у власності ОСОБА_12 та за рішенням Обухівського районного суду Київської області від 19.01.2012 у справі № 2/1018/15/12 вибула із приватної власності, а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0127, що перебуває у комунальній власності Козинської селищної ради (код ЄДРПОУ 04362697) та передана у строкове платне користування за договором оренди Товариству з обмеженою відповідальністю "ЛОТОС" (код ЄДРПОУ 32111544), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0126, що перебуває у комунальній власності Козинської селищної ради (код ЄДРПОУ 04362697) та передана у строкове платне користування за договором оренди Товариству з обмеженою відповідальністю "ЛОТОС" (код ЄДРПОУ 32111544), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні);

- з кадастровим номером 3223155400:03:043:0128, що перебуває у комунальній власності Козинської селищної ради (код ЄДРПОУ 04362697) та передана у строкове платне користування за договором оренди Товариству з обмеженою відповідальністю "ЛОТОС" (код ЄДРПОУ 32111544), а також об`єкту (об`єктів) будівництва, який (які) на ній розташований (-ні).

Строк дії зазначеної ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на огляд надає право проникнути до володіння особи лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.11.2022
Оприлюднено18.01.2023
Номер документу107231615
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про огляд житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —759/14963/22

Ухвала від 01.11.2022

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

П`ятничук І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні