Ухвала
від 08.11.2022 по справі 903/988/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

УХВАЛА

08 листопада 2022 року № 903/988/21

Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г.,

розглянувши справу про банкрутство

за заявою Головного управління ДПС у Волинській області

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун"

за відсутності учасників справи

встановив: Головне управління ДПС у Волинській області звернулося до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун", в якій просить: визнати вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю ПРАЙМ СТОУН в сумі 4 835 205,37 гривень; відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю ПРАЙМ СТОУН та призначити арбітражним керуючим для виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю ПРАЙМ СТОУН Андрощук Олену Павлівну.

Ухвалою суду від 18.01.2022 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника ТОВ "Прайм Стоун" за заявою Головного управління ДПС у Волинській області; визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до ТОВ "Прайм Стоун" на загальну суму 4857905грн. 37коп. ( в тому числі 22700грн. витрат по сплаті судового збору); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Прайм Стоун"; введено процедуру розпорядження майном ТОВ "Прайм Стоун" строком на сто двадцять календарних днів до 18.05.2022р; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Андрощук О.П.

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 19.01.2022 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення оголошення (повідомлення) про відкриття Господарським судом Волинської області провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун" (опубліковано 04.02.2022 за №68212).

Ухвалою суду від 22.03.2022 зобов`язано розпорядника майна ТОВ "Прайм Стоун" арбітражного керуючого Андрощук О.П. відповідно до ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства внести до реєстру кредиторів вимоги конкурсних кредиторів у наступних розмірах: Головного управління ДПС у Волинській області (43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679) на загальну суму 4857905грн. 37коп. (22 700 грн. - вимоги першої черги, 4835205,37грн вимоги третьої черги); зобов`язано розпорядника майна Андрощук О.П. письмово повідомити кредитора згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів ТОВ "Прайм Стоун", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів; обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника. Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подати суду до 27.04.2022р.

Постановою суду від 18.05.2022 припинено процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ "Прайм-Стоун" та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Андрощук О.П.; ТОВ "Прайм-Стоун" визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру ТОВ "Прайм-Стоун" строком на 12 місяців; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Андрощук О.П.

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства, 19.05.2022 за №68704 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури ТОВ "Прайм Стоун".

25.07.2022 на адресу суду від ГУ ДПС у Волинській області надійшла заява (вх.№01-78/42/22) про визнання кредиторських вимог до боржника в сумі 2144349,96грн - вимоги третьої черги, 4962грн судовий збір - вимоги першої черги.

Ухвалою суду від 29.07.2022 заяву Головного управління ДПС у Волинській області про визнання кредиторських вимог прийнято до розгляду, розгляд заяви призначено у судовому засіданні "23" серпня 2022 р. Зобов`язано ліквідатора Андрощук О.П. розглянути заяву ГУ ДПС у Волинській області про визнання кредиторських вимог у справ про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун" та надати заявнику і суду нормативно-документальне обґрунтування щодо визнання або відхилення кредиторських вимог.

12.08.2022 від арбітражного керуючого, ліквідатора Андрощук О.П. надійшов звіт про результати розгляду грошових вимог кредитора від 10.08.2022 №01-34/б, в якому ліквідатор ТОВ "Прайм Стоун" повідомив, що розглянувши заяву ГУ ДПС у Волинській області він визнає заявлені кредиторські вимоги до боржника ТОВ "Прайм Стоун" в повному обсязі з подальшим включенням їх та судових витрат до реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою суду від 23.08.2022 заяву Головного управління ДПС у Волинській області про визнання кредиторських вимог до боржника задоволено; визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до ТОВ "Прайм Стоун" на загальну суму 2149311,96грн, які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості: 4 962 грн. вимоги першої черги; 2144349грн 96коп - вимоги третьої черги. Зобов`язано ліквідатора Андрощук О.П., відповідно до ст. 47, 64 КУзПБ, внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.

24.08.2022 арбітражний керуючий Андрощук О.П. надіслала суду звіт ліквідатора про виконану роботу та здійснені заходи у справі прор банкрутство ТОВ "Прайм Стоун" за період з 18.07.2022 по 17.08.2022 (проміжний) від 18.08.2022 №01-34/б/н.

Також, 27.09.2022 на адресу суду від арбітражного керуючого Андрощук О.П. надійшло клопотання, в якому вона просить долучити до матеріалів справи та затвердити: звіт ліквідатора про виконану роботу та здійснені заходи у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун" за період з 18.05.2022 по 18.09.2022 (остаточний); ліквідаційний баланс ТОВ "Прайм Стоун" та звіт ліквідатора ТОВ "Прайм Стоун" про нарахування грошової винагороди та понесені витрати за період з 18.05.2022 по 18.09.2022 з додатками. Долучила протокол засідання комітету кредиторів від 27.09.2022 та повідомлення про проведення засідання комітету кредиторів від 19.09.2022. У разі затвердження звітів, ліквідатор просить видати наказ та стягнути з ГУ ДПС у Волинській області на користь арбітражного керуючого Андрощук О.П. кошти за проведену роботу та понесені витрати на суму 80525,15грн.

Ухвалою суду 30.09.2022 подані клопотання ліквідатора Андрощук О.П. призначено до розгляду в судовому засіданні 25.10.2022.

Згідно з довідкою про неможливість проведення судового засідання від 25.10.2022р. у зв`язку із тимчасовою непрацездатністю судді Слободян О.Г., судове засідання, яке було призначено на 25.10.2022 об 11год. 00хв. у справі № 903/988/21 не відбулося.

Ухвалою суду від 31.10.2022 клопотання ліквідатора Андрощук О.П. призначено до розгляду в судовому засіданні 08.11.2022. Явку учасників справи у судове засідання визнано на їх розсуд.

07.11.2022 від арбітражного керуючого (ліквідатора) Андрощук О.П. надійшла заява про проведення судового засідання без її участі, подані клопотання підтримує в повному обсязі.

У визначений судом день та час кредитор свого представника в засідання суду не направив.

Дослідивши наявні у справі письмові докази, господарський суд встановив наступне.

Відповідно ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ), арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі, має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до положень ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду, котра складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Судом зазначає, що в даному випадку засіданням комітету кредиторів ТОВ "Прайм Стоун" від 27.09.2022р. було схвалено звіт ліквідатора Андрощук О.П. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун" арбітражного керуючого за період з 18.05.2022. по 18.09.2022 (включно) від 19.09.2022 на суму 80525,15грн, в тому числі: 79006,45грн. основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора та 1518,70 грн. витрат, понесених ліквідатором під час ліквідаційної процедури (1072,20грн - за відправку поштової кореспонденції та 446,50грн - за закриття банківських рахунків).

Поданим розрахунком, який узгоджується судом, арбітражний керуючий (ліквідатор) підтвердив правильність нарахування грошової винагороди відповідно до ставок мінімальної заробітної плати у відповідні періоди.

При цьому суд вказує, що оплата послуг арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого.

У звіті арбітражного керуючого Андрощук О.П. про нарахування і виплату грошової винагороди ліквідатор також повідомляє суд про витрати, здійснені під час процедури ліквідації боржника у справі на загальну суму 1518,70 грн.

За результатами дослідження доказів понесених витрат у процедурі ліквідації боржника, поданими арбітражним керуючим доказами підтверджено фактичні витрати арбітражного керуючого, понесені ним під час ліквідаційної процедури, а саме: 1072,20грн - за відправку поштової кореспонденції та 446,50грн - за закриття банківських рахунків, всього 1518,70грн.

Суд вважає, що звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Андрощук О.П. про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому (ліквідатору) в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання обов`язків ліквідатора у справі є законним та обґрунтованим та підлягає затвердженню на суму 79006,45 грн. Також, суд вважає, що визначені у звіті витрати арбітражного керуючого (ліквідатора) є обґрунтовано підтвердженими, а наданий звіт в частині понесених витрат під час ліквідаційної процедури підлягає затвердженню на суму 1518,70грн.

Відповідно до ч. 4 ст. 30 КУзПБ, витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 64 КУзПБ, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому у першу чергу задовольняються:

вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;

вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України;

вимоги кредиторів за договорами страхування;

витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді;

витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

Оплата послуг арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого.

Відповідно до ч.ч. 3, 4, 7 ст. 43 Конституції України, використання примусової праці забороняється; кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом; право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Згідно з ч. 1 ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі (абз. 6 ч. 2 ст. 30 КУзПБ).

Згідно з абз. 7 ч. 2 ст. 30 КУзПБ, у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Частиною п`ятою статті 30 КУзПБ передбачено, що кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Таким чином, Кодексом визначено, що сплата грошової винагороди арбітражного керуючого в справі про банкрутство можлива за рахунок: 1) авансування коштів заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду; 2) коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності; 3) коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі; 4) коштів створеного комітетом кредиторів фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

Згідно із ст. 43 Конституції України право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Таким чином, надання послуг арбітражного керуючого відбувається виключно на платній основі. Законодавством не передбачено випадків здійснення своїх повноважень арбітражним керуючим безоплатно.

У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам (аналогічна правова позиція міститься у постанові Верховного суду від 01.08.2018р. у справі №912/1783/16).

Крім того, законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, інших його активів чи грошових коштів, жодним чином не має впливати на оплату його послуг.

Ліквідатором ТОВ "Прайм Стоун" Андрощук О.П. у процедурі ліквідації боржника не було виявлено майна для продажу (реалізації) та коштів, одержаних від виробничої діяльності боржника, єдиним кредитором у справі виступає ГУ ДПС у Волинській області, а тому суд прийшов до висновку про наявність усіх підстав для стягнення із єдиного кредитора грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у даній справі.

При цьому суд зазначає, що ініціюючи провадження у справі про банкрутство кредитори, як споживачі послуг арбітражного керуючого, котрі очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що надавши на свій ризик згоду на участь у справі про банкрутство, однак не знайшовши майна, як джерела своїх доходів і покриття видатків, арбітражний керуючий правомірно очікує покриття забезпечення процедури, яке у такому випадку лягає тягарем на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника.

Відтак суд вважає, що клопотання про стягнення з єдиного кредитора ГУ ДПС у Волинській області 80525,15 грн., в тому числі 79006,45грн. - суми основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень та 1518,70грн. понесених витрат під час ліквідаційної процедури є підставним та обґрунтованим.

Отже, сума грошової винагороди та витрат ліквідатора в загальному розмірі 80525,15грн. підлягає стягненню з ГУДПС у Волинській області на користь арбітражного керуючого Андрощук О.П.

Щодо клопотання ліквідатора ТОВ "Прайм Стоун" Андрощук О.П. про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора суд зазначає наступне:

Відповідно до ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

На виконання постанови від 18.05.2022р. ліквідатором вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури, за результатами яких було надано суду ліквідаційний звіт у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун".

У відповідності до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун" (код ЄДРПОУ 41152220) зареєстроване як юридична особа суб`єкт господарської діяльності за адресою: 43025, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Кривий Вал, буд.34.

За результатами розгляду судом звіту про роботу ліквідатора, а також підтверджуючих його документів судом встановлено, що з метою вжиття заходів щодо збереження майна боржника, виявлення обсягу активів, які належать боржнику на праві власності, користування, повного господарського відання, визначення стану його фінансово-господарського становища, до державних установ та організацій були здійснені наступні заходи.

Щодо передачі бухгалтерської та іншої документації.

24.05.2022 на виконання п.1 ст. 61. Кодексу України з процедур банкрутства, з метою прийняття у своє віддання майна боржника, забезпечення його збереження з ціллю управління та розпорядження майном банкрута, ліквідатором було надіслано клопотання на ім`я директора ТОВ Прайм Стоун про передачу бухгалтерської та іншої документації, печатки і штампів, матеріальних та інших цінностей банкрута ліквідатору у строки передбачені п. 2 ст. 59 вищенаведеного Кодексу протягом 15 днів з дня винесення постанови та призначення ліквідатора.

Станом на 18.09.2022 клопотання ліквідатора не задоволено, бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору у строки передбачені п. 2 ст. 59 вищенаведеного Кодексу, ліквідатору не передано.

Щодо припинення органів управління та вивільнення особового складу боржника.

Відповідно до п.1 ст. 59 Розділу IV Ліквідаційна процедура Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Крім того, згідно ст. 61 вищезазначеного Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що ліквідатор з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю.

Також згідно п.1, ч.1.1., ст.40 КЗпП України, передбачено, що кожного працівника, який підлягає звільненню необхідно під розписку, не пізніше ніж за 2 місяці до дати звільнення, повідомити про майбутнє звільнення.

24.05.2022 ліквідатором Андрощук О.П. було повідомлено директора банкрута про припинення з 18.05.2022 повноважень органів управління ТОВ Прайм Стоун щодо управління та розпорядження майном боржника, а також повідомлено про звільнення директора з одночасним скорочення посади директора, яку він займає у зв`язку з банкрутством підприємства.

Усі листи, скеровані на адресу боржника було повернуто на адресу ліквідатора у зв`язку із закінченням строку зберігання.

Крім того, у ліквідатора ТОВ "Прайм Стоун" відсутні дані щодо особового складу працівників, які числяться у штаті банкрута, тому, з метою звільнення усіх працівників ТОВ "Прайм Стоун", 24.05.2022 арбітражний керуючий надіслав клопотання до Волинського обласного центру зайнятості про надання інформації щодо працівників, які числяться у штаті ТОВ "Прайм Стоун", а також щодо вивільнення (звільнення) працівників ТОВ "Прайм Стоун", у т.ч. з посади директора ТОВ "Прайм Стоун" ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), у зв`язку з ліквідацією боржника.

30.05.2022 на адресу ліквідатора Андрощук О.П. надійшла відповідь з Волинського обласного центру зайнятості про відсутність даних щодо вивільнення працівників ТОВ "Прайм Стоун". Щодо перебування у трудових відносинах конкретних осіб інформацією центр не володіє.

01.06.2022 на адресу арбітражного керуючого надійшла відповідь з Головного управління статистики, в якій зазначено, що у 2015-2018 роках ТОВ "Прайм Стоун" Звіт із праці, ф. № 1- ПВ не подавало.

11.07.2022 на адресу арбітражного керуючого надійшла відповідь з Головного управління ДПС у Волинській обл., згідно якої ТОВ "Прайм Стоун" Звіт ф. № 1-ДФ Податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, у 2015-2018 роках не подавало.

Щодо проведення аналізу фінансово господарської діяльності та документального підтвердження дебіторської заборгованості.

Для проведення аналізу фінансовогосподарської діяльності, інвестиційного середовища боржника та його становища на ринках з метою вчинення дій щодо виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій, а також визначення дебіторської заборгованості боржника, ліквідатором Андрощук О.П. було надіслано запити про надання документів (бухгалтерських, фінансової звітність, вчинення правочинів боржником, тощо) за 2018 2021 роки, на адреси: 24.05.2022 - на юридичну адресу ТОВ «Прайм стоун» (м. Кривий Вал, 34, м. Луцьк, 43025); 24.05.2022 у Головне управління статистики у Волинській обл.

Станом на 18.09.2022 витребувані документи від керівництва ТОВ «Прайм Стоун» арбітражному керуючому не передані.

Згідно інформації, яка надійшла з ГУ статистики у Волинській обл., ТОВ «Прайм Стоун» фінансову та статистичну звітність в ГУ статистики у Волинській обл. за 2018 -2021 роки не подавало.

Крім того, 16.06.2022, на адресу ГУ ДПС у Волинській області було скеровано лист про надання інформації № 01-34/137 від 15.06.2022, а саме:

- Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- Акти перевірки (ДПС, Держаудитслужби, тощо) (у разі наявності);

- Витяги з ЄРПН за період з 2018 2021р.р.;

- Фінансову звітність (у т.ч.: Баланс (ф.1), Звіт про фінансові результати (ф.2) (з примітками до них) (витяги), а також (у разі наявності): первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, «Прайм Стоун» за останні 3 роки (2018 2020 господарської діяльності та за 2021 рік (у разі наявності));

- Декларації, розрахунки та інших документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів;

- Розшифровку по Дебіторській та Кредиторській заборгованості;

- Щоквартальний звіт, який пов`язаний зі сплатою ПДФО та військового збору (1 ДФ);

- Повідомлення за формою №20-ОПП (щодо наявності об`єктів оподаткування);

- Перелік відкритих рахунків в банківських установах;

- Інформацію щодо відкритих кримінальних правопорушень по боржнику.

11.07.2022 - на виконання вищезазначеного запиту, арбітражному керуючому було вручено лист ГУ ДПС у Волинській області № 6198/6/03-20-12-01-06 від 07.07.2022, згідно якого вбачається:

- з 01.01.2018 по 31.12.2021 податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого ним податку (1ДФ), фінансова звітність, т.ч.: ф.1, ф.2, податкові до Луцької ДПІ ГУ ДПС у Волинській області не подавались.

- з 01.01.2018 по 31.12.2021 податкові декларації (у т.ч Декларації з ПДВ) не подавались. Остання декларація подавалась у червні 2017 року. 13.09.2018 ТОВ «ПРАЙМ СТОУН» анульовано як платника ПДВ.

- За даними ЄРПН за період з 01.01.2018 по 31.12.2021 ТОВ «ПРАЙМ СТОУН» податкові накладні та розрахунки коригування не реєструвались.

- Згідно ІКС «Податковий блок», станом на 06.07.2022 у ТОВ «ПРАЙМ СТОУН» наявні відкриті рахунки в АТ «КБ «ГЛОБУС» (грн.) з 19.08.2017.

- Щодо документального підтвердження дебіторської заборгованості: інформація по дебіторській заборгованості ГУ ДПС у Волинській області відсутня.

Щодо пошуку виявлення та повернення майна боржника.

Відповідно до системи заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, передбачених ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства, з метою формування ліквідаційної маси боржника та здійснення аналізу його фінансового стану на виконання ліквідатором ст. 61 вищенаведеного Кодексу, було направлено наступні запити:

- в ГУ статистики у Волинській області;

- в Волинський обласний центр зайнятості;

- в Управління Держпраці у Волинській обл.;

- в ГУ Держгеокадастру у Волинській обл.;

- в Державну авіаційну службу України;

- ДП Український Інститут інтелектуальної власності;

- в ПАТ Укрзалізниця;

- у Регіональний сервісний центр МВС України у Волинській області;

- у Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку;

- в Державну службу України з безпеки на транспорті;

- в Державне космічне агентство України.

Станом на 18.09.2022 на адресу арбітражного керуючого Андрощук О.П. надійшли відповіді:

- з Управління Держпраці у Волинській обл.;

- з Управління статистки у Волинській обл.;

- з Регіонального сервісного центру МВС України у Волинській області;

- з Волинського обласного центру зайнятості;

- з Державного космічного агентства України;

- з Мінекономіки (Національний орган інтелектуальної власності ДП Укрпатент);

- з Державної авіаційної служби;

- з ГУ Держгеокадастру у Волинській обл.

Майно, яке зареєстроване за боржником ТОВ "Прайм Стоун" та належить йому на праві власності, згідно вищезщазначених відповідей, відсутнє.

Крім того, ліквідатором здійснено пошук майна у базах даних, що знаходяться у відкритому доступі в мережі інтернет, зокрема: отримано інформацію з сайту Youcontrol.com.ua. - Повне досьє по ТОВ "Прайм Стоун", згідно якої відсутні зміни (не вносилися зміни) до даних, які сформовані в процедурі розпорядження майном згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, юридична адреса боржника ТОВ "Прайм Стоун" (місцезнаходження юридичної особи: Волинська обл., м.Луцьк, вул.Кривий Вал, 34, код ЄДРПОУ 41152220).

Отже, записи щодо майна, яке числиться за боржником ТОВ "Прайм Стоун" та належить йому на праві власності не знайдено.

Щодо проведення інвентаризації та визначення початкової вартості майна банкрута.

27.06.2022 за результатами пошуку майна боржника ТОВ "Прайм Стоун", з метою формування ліквідаційної маси боржника, арбітражним керуючим Андрощук О.П. (ліквідатором) було проведено інвентаризацію майна ТОВ "Прайм Стоун", про що складено Інвентаризаційний опис № 1 від 27.06.2022.

Також, арбітражним керуючим Андрощук О.П. (ліквідатором) проведено огляд місцезнаходження юридичної особи боржника за адресою: Кривий Вал, 34, м. Луцьк, Волинськ обл., 43025, і встановлено, що за вищезазначеною адресою боржник ТОВ "Прайм Стоун" (код ЄДРПОУ: 41152220) (у т.ч. керівні органи боржника) відсутній, про що складено Акт огляду місцезнаходження юридичної особи від 27.06.2022.

Щодо закриття рахунків і використання ліквідаційного рахунку.

Згідно наданої інформації ГУ ДПС у Волинській області було виявлено відкритий рахунок ТОВ «ПРАЙМ СТОУН» в АТ «КБ «ГЛОБУС» (грн.).

На виконання вимог п. 3 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатором була проведена робота по закриттю рахунків ТОВ «ПРАЙМ СТОУН», а саме: 12.09.2022 подано заяву на закриття рахунків у АТ КБ «ГЛОБУС». Станом на 18.09.2022 рахунок закритий, банком скеровано повідомлення на ГУ ДПС у Волинській обл.

Щодо відкриття ліквідаційного рахунку: оскільки, жодних коштів/майна банкрута ТОВ «ПРАЙМ СТОУН» відшукано не було, то ліквідатором Андрощук О.П. ліквідаційний рахунок не відкривався та не використовувався.

Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб ТОВ Прайм Стоун не є засновником інших юридичних осіб, а згідно листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (№ 10/04/2272 від 01.02.2022), боржник відсутній серед власників пакетів голосуючих акції (5 % і більше) акціонерних товариств.

Щодо субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника.

Ліквідатор не скористався своїм правом та не заявив вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства, оскільки у ліквідатора відсутні та не передані документи ТОВ Прайм Стоун щодо фінансово-господарської діяльності, податкових звітів, первинної документації, рішення керівника, органів управління та засновників; відсутні угоди за останні 3 роки до моменту відкриття провадження у справі про банкрутство й угоди після відкриття провадження у справі про банкрутство; відсутні рішення про недійсність угод відповідно до ст.42 КУзПБ.

Крім того, згідно відповідей, отриманих з Волинського обласного центру зайнятості, з Головного управління статистики у Волинській обл. та ГУ ДПС у Волинській області, з 2018 року відсутні дані щодо зареєстрованих осіб, тобто директор товариства Плотніков С.Г. (згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) не є офіційним штатним працівником - директором ТОВ «ПРАЙМ СТОУН». Тому, провести аналіз фінансово-господарського стану боржника та виявити (за наявності) ознаки доведення до банкрутства (ч.3 ст.44 кодексу) в процедурі розпорядження майном, а також аналізувати фінансовий стан банкрута (ч.1 ст.61 кодексу) у процедурі ліквідації у поєднанні з дослідженням ліквідатором підстав виникнення заборгованості боржника ТОВ Прайм Стоун перед кредитором ГУ ДПС у Волинській обл. у справі про банкрутство, з метою виявлення наявності чи відсутності дій засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі керівника боржника щодо доведення до банкрутства ТОВ Прайм Стоун (у т.ч. замовити висновки аудиторів, експертів) не можливо.

Щодо формування реєстру вимог кредиторів.

04 серпня 2022 року на адресу ліквідатора Андрощук О.П. з Головного управління ДПС у Волинській області надійшла заява (вх. №1436-03/20-20 від 25.07.2022) про визнання кредиторських вимог до боржника в сумі 2 144 349,96 грн. - вимоги третьої черги, 4 962,00 грн. судовий збір - вимоги першої черги та включення їх та судових витрат до реєстру вимог кредиторів.

12.08.2022, розглянувши вищезазначену заяву Головного управління ДПС у Волинській області, ліквідатор Андрощук О.П. визнала заявлені кредиторські вимоги до боржника ТОВ "Прайм Стоун" по справі про банкрутство № 903/988/21 та сформувала реєстр вимог кредиторів на загальну суму 7 007 217,33 грн., з врахуванням визнаних ухвалою суду від 18.01.2022 кредиторських вимог Головного управління ДПС у Волинській області до ТОВ "Прайм Стоун" у сумі 4 857 905,37 грн. та заявлених у заяві № 1436-03/20-20-09 від 25.07.2022 у сумі 2 149 311,96 грн.

Ухвалою господарського суду від 23.08.2022, вищезазначені кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до боржника ТОВ "Прайм Стоун" визнані в повному обсязі.

Станом на 18.09.2022, заяв від інших кредиторів щодо визнання вимог до боржника ТОВ "Прайм Стоун" згідно положень Кодексу України з процедур банкрутства, на адресу ліквідатора Андрощук О.П. не надходило.

Пропозицій від інвесторів, засновників, директора підприємства та інших бажаючих осіб, щодо поліпшення фінансового стану підприємства ТОВ "Прайм Стоун" не надходило.

Щодо передачі документів до архіву.

З метою передачі в установленому порядку на зберігання документів банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню, на адресу Державного архіву Волинської області було направлено запити від 15.07.2022 №01-34/175 щодо передачі та зберігання документів по особовому складу ТОВ Прайм Стоун, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню (у т.ч. щодо особового складу працівників, які числяться у штаті банкрута),

27.07.2022 надійшла відповідь з Державного архіву Волинської області про те, що документи по особовому складу ТОВ Прайм Стоун на зберігання до архіву не надходили.

Документи банкрута ТОВ Прайм Стоун, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, для передачі до архівної установи ліквідатором Андрощук О.П. в процедурі ліквідації банкрута ТОВ Прайм Стоун не виявлено.

Враховуючи наведене, за результатами проведених арбітражним керуючим (ліквідатором) Андрощук О.П. робіт та здійснених заходів, з врахуванням отриманих відповідей та запитуваної інформації, встановлено, що активи, які належали б банкруту ТОВ "Прайм Стоун" на праві власності, користування, повного господарського віддання, тощо, станом на 18.09.2022 та, відповідно до ст.62 Кодексу України з процедур банкрутства, підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, ліквідатором не виявлені, що підтверджується ліквідаційним балансом ТОВ "Прайм Стоун" станом на 18.09.2022, доданому до звіту.

Отже, оскільки майнові активи ТОВ "Прайм Стоун", за рахунок реалізації яких можна було б задоволити вимоги кредиторів ТОВ "Прайм Стоун", а також здійснити виплати поточних платежів, пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун" відсутні, згідно п. 7 ст. 64 Кодексу з процедури банкрутства, вимоги, включені ліквідатором до ліквідаційного балансу та не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

На засіданні комітету кредиторів ТОВ "Прайм Стоун", що відбулося 27.09.2022, було погоджено звіт ліквідатора про проведену роботу, звіт про нарахування основної винагороди арбітражного керуючого і відшкодування витрат та ліквідаційний баланс ТОВ "Прайм Стоун".

Відтак, ліквідатор просить суд затвердити звіт ліквідатора за результатами ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун", ліквідувати ТОВ "Прайм Стоун" та закрити провадження у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун".

Згідно із ст. 65 КУзПБ, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; подання звіту здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Згідно ч. 7 ст. 64 КУзПБ, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

За результатами розгляду звітів ліквідатора про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Судом також встановлені відсутність у ТОВ "Прайм Стоун" дебіторських заборгованостей, наявного у третіх осіб майна, котре б належало банкруту.

Враховуючи викладене, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 90 КУзПБ передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не було виявлено майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе погашення кредиторських вимог, суд дійшов висновку, що вимоги кредиторів ТОВ "Прайм Стоун" слід вважати погашеними, зазначеного суб`єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі про банкрутство закрити.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 30, 61, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

у х в а л и в :

1. Клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Андрощук Олени Павлівни про затвердження звіту ліквідатора про виконану роботу та здійснені заходи, ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора про нарахування грошової винагороди та понесені витрати задовольнити.

2. Звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Андрощук Олени Павлівни про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі про банкрутство ТОВ "Прайм Стоун" (за період з 18.05.2022 по 18.09.2022 включно) в загальному розмірі 80525грн. 15коп. затвердити.

3. Стягнути з Головного управління ДПС у Волинській області (43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ ВП: 44106679) на користь арбітражного керуючого Андрощук Олени Павлівни (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1834 від 05.02.2018, адреса: вул. Миру, 104В, с. Городище, Луцький район, Волинська область, 45644, ІПН НОМЕР_1 ) суму основної грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора в загальному розмірі 80525грн. 15коп.

4. На виконання пункту 3 резолютивної частини ухвали суду видати наказ.

5. Наданий суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун" (43025, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Кривий Вал, буд.34, код ЄДРПОУ 41152220) затвердити.

6. Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун" (43025, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Кривий Вал, буд.34, код ЄДРПОУ 41152220) ліквідувати.

7. Зобов`язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун" (43025, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Кривий Вал, буд.34, код ЄДРПОУ 41152220).

8. Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм Стоун" (43025, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Кривий Вал, буд.34, код ЄДРПОУ 41152220) закрити.

9. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлені цим Кодексом України з процедур банкрутства строки або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку і строки встановлені ст. 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено та підписано 10.11.2022.

СуддяО. Г. Слободян

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення08.11.2022
Оприлюднено14.11.2022
Номер документу107236980
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —903/988/21

Судовий наказ від 10.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 08.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 31.10.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 30.09.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 22.08.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 29.07.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Постанова від 17.05.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 09.05.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 21.03.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 18.01.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні