Рішення
від 10.11.2022 по справі 420/8318/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/8318/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 листопада 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Глуханчука О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю АВІКО УКРАЇНА ГРУП до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю АВІКО УКРАЇНА ГРУП до Головного управління ДПС в Одеській області, у якому позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 17.02.2022 № 4826 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку;

зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю АВІКО УКРАЇНА ГРУП (код ЄДРПОУ 40893734) з переліку ризикових платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;

стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АВІКО УКРАЇНА ГРУП сплачений судовий збір у розмірі 2 481, 00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області.

Обґрунтування позовних вимог

Позов мотивований тим, що рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 17.02.2022 № 4826 TOB «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» віднесене до реєстру ризикових платників податків.

Позивач із зазначеним рішенням не погоджується, стверджуючи, що рішення контролюючого органу не містить належної мотивації, підстав і причин віднесення ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» до ризикових платників податків.

Доводи позивача щодо протиправності оскаржуваного рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, мотивовані наступним.

Так, позивач посилається на те, що відповідно до Порядку №1165, формою рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (Додаток № 4 до Порядку № 1165) передбачено необхідність зазначення підстави відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку (зазначається відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку) та деталізовано, що у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація наявна.

Проте, як стверджує позивач, оскаржуване рішення не містить жодної конкретної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, як і не містить доказів наявності податкової інформації, лише зазначено «подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості».

Позивач вказує, що відповідачем у рішенні № 4826 від 17.02.2022 року зазначено, що воно прийнято з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 10.02.2022 року № 2-02/222, однак у рішенні не зазначено яких саме документів не вистачає, та які документи необхідно надати.

Посилаючись на те, що відповідачем не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання, позивач вважає, що прийняте рішення від 17.02.2022 № 4826 є протиправним та підлягає скасуванню у судовому порядку.

Окрім того, з метою відновлення прав та інтересів, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, позивач просить зобов`язати ГУ ДПС в Одеській області виключити ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Процесуальний рух справи

Ухвалою суду від 21 червня 2022 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі. Розгляд справи призначено проводити без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами, в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

Ухвалою про витребування доказів від 21 червня 2022 року суд витребував від Головного управління ДПС в Одеській області інформацію у вигляді належним чином засвідчених письмових доказів щодо підстав прийняття оскаржуваного рішення від 17.02.2022 № 4826 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, зокрема протоколу засідання комісії, на якому (засіданні) прийнято рішення про відповідність ТОВ АВІКО УКРАЇНА ГРУП критеріям ризиковості платника податку; усі раніше прийняті та наявні рішення про відповідність ТОВ АВІКО УКРАЇНА ГРУП критеріям ризиковості платника податку; інформацію про те з якими документами зверталось ТОВ АВІКО УКРАЇНА ГРУП для розгляду питання виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; інформацію щодо результатів розгляду комісією регіонального рівня питання виключення ТОВ АВІКО УКРАЇНА ГРУП з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, інші наявні докази, що стосуються предмета спору.

08 липня 2022 року до суду надійшов відзив Головного управління ДПС в Одеській області на позовну заяву з додатками (а.с. 62-77, том 1).

11 липня 2022 року за допомогою системи «Електронний суд» відповідачем на виконання ухвали суду про витребування доказів від 21 червня 2022 року подано клопотання про залучення до матеріалів справи витребуваних судом доказів (а.с. 78-251 - том 1, 1-93 том 2).

Інші заяви по суті справи учасниками справи не надавались, додаткові докази не надходили.

Позиція відповідача

Відповідно до відзиву, відповідач позов не визнає, з позовними вимогами не погоджуються, з огляду на наступне.

Так, у відзиві відповідач зазначає про те, що з метою забезпечення заходів, направлених на упередження формування та розповсюдження сум ризикового ПДВ, недопущення функціонування транзитно-конвертаційних груп, уникнення виконання податкового обов`язку підприємствами реального сектору економіки, враховуючи вимоги Постанови №1165, рішенням Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» включено до Переліку ризикових платників податків (відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, визначених Постановою №1165), яке направлено через електронний кабінет платника.

Підпунктом 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку-даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Дії ж контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації, незалежно від джерела її отримання, мають характер службової діяльності відповідних службових осіб по інформаційно-аналітичному забезпеченню діяльності цього органу.

Як вказує відповідач, позивач скористався своїм правом та надав повідомлення №2812/1 від 28.12.2021 року щодо надання інформації про невідповідність критеріям ризиковості. Після опрацювання повідомлення №2812/1 від 28.12.2021 року контролюючим органом прийнято рішення №119 від 05.01.2022 року. Пізніше позивачем було направлене нове повідомлення №2-02/222 від 10.02.2022 року щодо надання інформації про невідповідність критеріям ризиковості, після його опрацювання контролюючим органом було прийняте нове рішенні №4826 від 17.02.2022 року, яке оскаржується у даній справі.

Відповідач стверджує, що надані разом з повідомленнями №2812/1 від 28.12.2021 року та №2-02/222 від 10.02.2022 року документи не відображують у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що у свою чергу унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

На підставі викладеного винесене рішення щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податків відповідач вважає обґрунтованим, тому підстави для задоволення позову, на його переконання, відсутні.

Розглянувши подані заяви по суті справи і докази на їх обґрунтування, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, судом встановлено наступне.

Позивач товариство з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» (надалі - ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП») код ЄДРПОУ 40893734, зареєстрований у якості юридичної особи, запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.10.2016, номер запису: 1 557 102 0000 002672.

Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 67500, Одеська обл., місто Біляївка, вул. Заводська, 34.

Основним видом економічної діяльності підприємства є: 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами (а.с. 11, том 1).

Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» є платником податку на додану вартість, дата реєстрації 01.06.2019 (а.с. 15, том 1).

Рішенням Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23 грудня 2021 року №26770, ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку. Підстава: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація: недостатня кількість трудових ресурсів та основних засобів для проведення діяльності (а.с. 68, 99 том 1).

28 грудня 2021 року ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» через електронний кабінет платника податків подано Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку за №2812/1 (а.с. 71, 85 том 1).

Повідомлення подане з поясненнями (додаток №1), кількість документів, доданих до повідомлення, - 24.

Згідно поданих пояснень (а.с. 100-102, том 1), ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» для спростування рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості зазначив про таке: за формою 20-ОПП підприємством були подані відомості про офісні та складські приміщення які перебувають у користуванні підприємства на праві орендованих приміщень. У своїй господарській діяльності підприємство використовує нежитлове приміщення розташоване за адресою: 65031, м. Одеса, вул. Хімічна 1/27, офіс 103, у вигляді складу згідно договору оренди нежитлового приміщення №132 від 01.07.2019 р. Орендує офісне приміщення за адресою: 67600, Одеська область, м. Біляївка, вул. Заводська, буд. 34, згідно договору оренди нежитлового приміщення №б/н від 12.10.2016 року. Також за даною формою були подані відомості про наявність орендованих автомобільних засобів таких як: Renault Kangoo, реєстраційний номер НОМЕР_1 , Mercedes-Benz GL350CDI, реєстраційний номер НОМЕР_2 , згідно Договору оренди автотранспортних засобів від 12.09.2019 р. Станом на 01.12.2021 р. згідно штатного розпису та на підставі трудових договорів на підприємстві працюють 3 (три) особи: директор, бухгалтер, водій. Підприємство займається оптовою торгівлею фармацевтичних товарів, які відповідають кодам УКТЗЕД 3004200000, 3004500000, 3004900000, 2309909690. Основна номенклатурна група товарів - ветеринарні лікарські засоби налічує 10 (десять) позицій (а саме: Авікол - 10 розчин (1л), Авіциклін 20ін. (100 мл), Ампіцилін плюс порошок (1кг), Мукотріл розчин (1л), Тилмокс 25% Авіко (1л), Ультрамін порошок (1кг), Вітамін Е-селеніум (1кг), Біосупервіт (5000мл), Б.К.М. порошок (1кг), Авітрил Юін. (100 мл). Підприємство ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» співпрацювало і співпрацює лише з підприємствами реального сектору економіки. Основним постачальником ветеринарних лікарські засобів є ТОВ «ТЕІМ-ВЄТ», з яким укладено договір поставки №12-07/19 від 12.07.2019 р. Основними покупцями ветеринарних лікарські засобів є фермерські господарства, птахофабрики, свинокомплекси, такі як: ТОВ «АГІДЕЛЬ», з яким укладено договір №6-07/20 від 28.07.2020 р.; ПАТ «АГРОКОМБІНАТ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ», з яким укладено договір №11-04/21 від 09.04.2021 р.; ТОВ «НВФ «ГЛОБИНСЬКИЙ СВИНОКОМПЛЕКС», з яким укладено договір №0907/1 від 09.07.2019 р.; ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС «ДНІПРОВСЬКИЙ», з яким укладено договір №15-08/21 від 20.08.2021 p.; AB ТОВ «АГРОЦЕНТР», з яким укладено договір №1009/1 від 10.09.2019 р., та інші. Операцій по відвантаженню товару на місяць не більше десяти. Товар невеликих об`ємів, малогабаритний - це ветеринарні лікарські засоби, розфасовані у флакони по 100 мл, пластикові каністри по 1л та 5л, алюмінієві пакети по 1кг, завантаження / розвантаження яких цілком може здійснити одна людина. Специфіка діяльності підприємства не передбачає велику чисельність посадових осіб. Всі співробітники справляються зі своїми обов`язками в повному обсязі. На свої обсяги діяльності, підприємство має достатню кількість трудових ресурсів та основних засобів для проведення господарської діяльності.

На підставі цих пояснень та копій, поданих згідно додатку, первинних документів, позивач просив виключити ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» (код ЄДРПОУ 40893734) з переліку ризикових підприємств у зв`язку з невідповідністю критеріям ризиковості платника податку.

05 січня 2022 року, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 28.12.2021 року №2812/1, Комісією Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №119 про відповідність ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості платника податку. Підстава: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація: недостатня кількість трудових ресурсів та основних засобів для проведення діяльності (а.с. 69, 86 том 1).

10 лютого 2022 року ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» через електронний кабінет платника податків подано Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку за №2-02/222 (а.с. 72, 153 том 1).

Повідомлення подане з поясненнями (додаток №1), кількість документів, доданих до повідомлення, - 69.

Згідно поданих пояснень (а.с. 155-160, том 1), ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» для спростування рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості зазначив про таке: за формою 20-ОПП підприємством були подані відомості про офісні та складські приміщення які перебувають у користуванні підприємства на праві орендованих приміщень. У своїй господарській діяльності підприємство використовує нежитлове приміщення розташоване за адресою: 65031, м. Одеса, вул. Хімічна 1/27, офіс 103, у вигляді складу згідно договору оренди нежитлового приміщення №132 від 01.07.2019 р. Орендує офісне приміщення за адресою: 67600, Одеська область, м. Біляївка, вул. Заводська, буд. 34, згідно договору оренди нежитлового приміщення №б/н від 12.10.2016 року. Також за даною формою були подані відомості про наявність орендованих автомобільних засобів таких як: Renault Kangoo, реєстраційний номер НОМЕР_1 , Mercedes-Benz GL350CDI, реєстраційний номер НОМЕР_2 , згідно Договору оренди автотранспортних засобів від 12.09.2019 р. Станом на 01.12.2021 р. згідно штатного розпису та на підставі трудових договорів на підприємстві працюють 3 (три) особи: директор, бухгалтер, водій. Підприємство займається оптовою торгівлею фармацевтичних товарів, які відповідають кодам УКТЗЕД 3004200000, 3004500000, 3004900000, 2309909690. Основна номенклатурна група товарів - ветеринарні лікарські засоби налічує 10 (десять) позицій. Основними покупцями ветеринарних лікарські засобів є фермерські господарства, птахофабрики, свинокомплекси. Майже всі поставки товару до покупців ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» направляє за допомогою перевізника ТОВ «НОВА ПОШТА», з яким є укладений ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг з організації перевезення відправлень №291992 від 08.10.2019 року. Операцій по відвантаженню товару на місяць не більше десяти. Товар невеликих об`ємів, малогабаритний - це ветеринарні лікарські засоби, розфасовані у флакони по 100 мл, пластикові каністри по 1л та 5л, алюмінієві пакети по 1кг, завантаження / розвантаження яких цілком може здійснити одна людина. Специфіка діяльності підприємства не передбачає велику чисельність посадових осіб. На свої обсяги діяльності, підприємство має достатню кількість трудових ресурсів та основних засобів для проведення господарської діяльності.

На підставі цих пояснень та копій, поданих згідно додатку, первинних документів, позивач просив виключити ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» (код ЄДРПОУ 40893734) з переліку ризикових підприємств у зв`язку з невідповідністю критеріям ризиковості платника податку.

17 лютого 2022 року Комісією Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копії документів від 10 лютого 2022 року №2-02/222, прийнято рішення №4826 про відповідність платника податку - ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості. Підстава: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація: подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості (а.с. 41, 70, том 1).

Не погоджуючись із рішенням від 17 лютого 2022 року №4826 про відповідність ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості платника податку, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спірні правовідносини, надаючи юридичну кваліфікацію встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).

Відповідно до п.п.20.1.45 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Пунктом 61.1 ст.61 Податкового кодексу України визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п.п.62.1.2 п.62.1 ст.62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом, серед іншого, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Відповідно до п.71.1 ст.71 Податкового кодексу України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Згідно з п.74.1, п.74.3 ст.74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (абзац третій п.74.1 ст.74 Податкового кодексу України).

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами (абзац четвертий п.74.1 ст.74 Податкового кодексу України ).

Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (абзац п`ятий п.74.1 ст.74 Податкового кодексу України).

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

11.12.2019 року постановою Кабінету Міністрів України № 1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок №1165, у редакції від 04.08.2021 року, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Як передбачено приписами пунктів 4-5 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно Додатку №1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №1165) затверджені критерії ризиковості платника податку на додану вартість, зокрема: 8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування..

Як вбачається з матеріалів справи, рішеннями від 23 грудня 2021 року №26770, від 05 січня 2022 року №119 ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку. Підстава: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація: недостатня кількість трудових ресурсів та основних засобів для проведення діяльності.

Вирішуючи цей спір судом встановлено, що підприємством вживались заходи для доведення перед контролюючим органом відсутності ознак ризиковості ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП».

28 грудня 2021 року ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» через електронний кабінет платника податків подано Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку за №2812/1 (а.с. 71, 85 том 1). Повідомлення подане з поясненнями (додаток №1), кількість документів, доданих до повідомлення, - 24.

10 лютого 2022 року ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» через електронний кабінет платника податків подано Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку за №2-02/222 (а.с. 72, 153 том 1). Повідомлення подане з поясненнями (додаток №1), кількість документів, доданих до повідомлення, - 69.

Згідно поданих письмових пояснень (а.с. 100-102, том 1; а.с. 155-160, том 1), ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» для спростування рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості надало детальні пояснення щодо здійснення господарської діяльності та наявності трудових ресурсів й основних засобів для проведення цієї діяльності.

Зокрема, повідомлено, що за формою 20-ОПП підприємством були подані відомості про офісні та складські приміщення які перебувають у користуванні підприємства на праві орендованих приміщень. У своїй господарській діяльності підприємство використовує нежитлове приміщення розташоване за адресою: 65031, м. Одеса, вул. Хімічна 1/27, офіс 103, у вигляді складу згідно договору оренди нежитлового приміщення №132 від 01.07.2019 р. Орендує офісне приміщення за адресою: 67600, Одеська область, м. Біляївка, вул. Заводська, буд. 34, згідно договору оренди нежитлового приміщення №б/н від 12.10.2016 року. Також за даною формою були подані відомості про наявність орендованих автомобільних засобів таких як: Renault Kangoo, реєстраційний номер НОМЕР_1 , Mercedes-Benz GL350CDI, реєстраційний номер НОМЕР_2 , згідно Договору оренди автотранспортних засобів від 12.09.2019 р. Станом на 01.12.2021 р. згідно штатного розпису та на підставі трудових договорів на підприємстві працюють 3 (три) особи: директор, бухгалтер, водій. Підприємство займається оптовою торгівлею фармацевтичних товарів, які відповідають кодам УКТЗЕД 3004200000, 3004500000, 3004900000, 2309909690. Основна номенклатурна група товарів - ветеринарні лікарські засоби налічує 10 (десять) позицій. Основними покупцями ветеринарних лікарські засобів є фермерські господарства, птахофабрики, свинокомплекси. Майже всі поставки товару до покупців ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» направляє за допомогою перевізника ТОВ «НОВА ПОШТА», з яким є укладений ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг з організації перевезення відправлень №291992 від 08.10.2019 року. Операцій по відвантаженню товару на місяць не більше десяти. Товар невеликих об`ємів, малогабаритний - це ветеринарні лікарські засоби, розфасовані у флакони по 100 мл, пластикові каністри по 1л та 5л, алюмінієві пакети по 1кг, завантаження / розвантаження яких цілком може здійснити одна людина. Специфіка діяльності підприємства не передбачає велику чисельність посадових осіб. На свої обсяги діяльності, підприємство має достатню кількість трудових ресурсів та основних засобів для проведення господарської діяльності.

Також повідомлено, що підприємство ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» співпрацювало і співпрацює лише з підприємствами реального сектору економіки. Основним постачальником ветеринарних лікарські засобів є ТОВ «ТЕІМ-ВЄТ», з яким укладено договір поставки №12-07/19 від 12.07.2019 р. Основними покупцями ветеринарних лікарські засобів є фермерські господарства, птахофабрики, свинокомплекси, такі як: ТОВ «АГІДЕЛЬ», з яким укладено договір №6-07/20 від 28.07.2020 р.; ПАТ «АГРОКОМБІНАТ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ», з яким укладено договір №11-04/21 від 09.04.2021 р.; ТОВ «НВФ «ГЛОБИНСЬКИЙ СВИНОКОМПЛЕКС», з яким укладено договір №0907/1 від 09.07.2019 р.; ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС «ДНІПРОВСЬКИЙ», з яким укладено договір №15-08/21 від 20.08.2021 p.; AB ТОВ «АГРОЦЕНТР», з яким укладено договір №1009/1 від 10.09.2019 р., та інші.

Однак, відповідачем не враховані подані ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» пояснення та первинні документи, як такі, що спростовують відповідність платника податку критеріям ризиковості, та 17 лютого 2022 року прийнято рішення №4826 про відповідність ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості. Підстава: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація: подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості (а.с. 41, 70, том 1).

Надаючи оцінку наведеним обставинам справи, суд зазначає що пунктом 6 Порядку №1165 визначено порядок виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, а саме:

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку рішеннями від 23 грудня 2021 року №26770, на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості, у зв`язку з недостатньою, на переконання контролюючого органу, кількістю трудових ресурсів та основних засобів для проведення діяльності.

Після цього позивачем надані пояснення на документи для спростування ризиковості.

Однак, у відповідь позивач повторно отримав рішення Комісії від 05 січня 2022 року №119, прийняте з тих саме підстав: п. 8 Критеріїв ризиковості, у зв`язку з недостатньою, на переконання контролюючого органу, кількістю трудових ресурсів та основних засобів для проведення діяльності.

Відповідачем не вказано підстав врахування/неврахування поданих позивачем документів та пояснень, не зазначено яких документів та на підтвердження яких обставин не надано.

Позивачем повторно надані документи для спростування ризиковості з обґрунтованими поясненнями щодо специфіки діяльності ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП».

Однак, контролюючим органом не взято до уваги специфіку діяльності ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» та надані ним пояснення, а прийнято оскаржуване рішення від 17 лютого 2022 року № 4826, у якому також не наведено чітких обґрунтувань та мотивів його прийняття.

Суд критично оцінює підставу, зазначену у рішенні, а саме, що подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

Суд зазначає, що формулювання «подані документи не відображають у повному обсязі» передбачає, що контролюючий орган має уявлення про те, які конкретно документи повинні бути наданий «для відображення у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства». Однак відповідачем у спірному рішення не вказано на жодний документ, який це підтверджував би, але позивачем не наданий. Відповідачем не надано оцінку тим документам та поясненням, які надавались позивачем, не вказано підстав їх неврахування/відхилення.

Відповідач не вказав, які саме документи, достатні для прийняття комісією рішення про виключення позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, той мав надати на розгляд комісії, але не надав.

Разом з тим, позивач з метою спростування сумнівів та доводів контролюючого органу щодо ризиковості його фінансово-господарської діяльності подав документи на підтвердження здійснення господарських операцій, та добросовісності його як платника податку.

У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі Серявін та інші проти України Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Разом з тим, як встановлено в ході судового розгляду справи, відповідачем зазначених вище принципів дотримано не було.

Окрім того, суд зазначає, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Така правова позиція вже неодноразово викладалась Верховним Судом у своїх рішеннях, зокрема у постановах від 23 жовтня 2018 року у справі № 822/1817/18, від 21 травня 2019 року у справі № 0940/1240/18, від 12 листопада 2019 року у справі № 816/2183/18.

Судова практика вирішення податкових спорів виходить з презумпції добросовісності платника, тобто з презумпції економічної виправданості дій платника, що мають своїм наслідком отримання податкової вигоди, та достовірність відомостей у бухгалтерській та податковій звітності платника.

Суд вважає, що в даному випадку контролюючим органом не доведено наявності підстав для віднесення підприємства позивача до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості.

Згідно з ч. 1, ч. 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Водночас, матеріали справи не містять належних, допустимих та достатніх доказів, які б давали підстави вважати, що відповідач довів правомірність оскаржуваного позивачем рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 17 лютого 2022 року № 4826 про відповідність ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості платника податку.

Вказане рішення не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податку рішення.

Суд приймає до уваги доводи позивача про порушення прав та інтересів ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» оскаржуваним рішенням, оскільки внесення до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, перешкоджає провадженню господарської діяльності останнього з огляду на те, що реєстрація податкових накладних, які подаються на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, зупиняється і це створює додаткові перешкоди в здійсненні господарських операцій з контрагентами - покупцями товарів, робіт, послуг. Окрім того, таке рішення завдає шкоди репутації підприємства.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що рішення від 17 лютого 2022 року № 4826 про відповідність ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості платника податку прийнято Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області необґрунтовано, тобто є таким, що не відповідає критеріям правомірності, які пред`являються до рішень суб`єктів владних повноважень та які визначені ч.2 ст.2 КАС України.

При цьому право на оскарження в судовому порядку рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника визначене в нормі пункту 6 Порядку №1165.

Право на звернення до суду також передбачене в затвердженій формі рішення (додаток 4 до Порядку № 1165), а саме "Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку".

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 05.01.2021 по справі №640/11321/20.

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165, у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

З огляду на зазначене, для належного захисту порушених прав позивача, суд вважає необхідним зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити ТОВ «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків.

З огляду на зазначене, оцінюючи докази, які є у справі, в їх сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та необхідність його задоволення.

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Розподіл судових витрат

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З матеріалів справи вбачається, що, позивачем сплачено судовий збір у розмірі 2481,00 грн., згідно платіжного доручення №950 від 15 червня 2022 року (а.с. 10, том 1).

Таким чином, враховуючи задоволення позову, судові витрати позивача по сплаті судового збору у розмірі 2481,00 грн. суд присуджує за рахунок бюджетних асигнувань відповідача Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська, 5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 44069166), у складі якого утворено Комісію, що прийняла оскаржуване рішення.

Керуючись ст.ст. 2, 5-9, 72, 74-77, 90, 139, 243-246, 250, 255-258, 262, 295, 297 КАС України,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 17 лютого 2022 року № 4826 про відповідність товариства з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська, 5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» (код ЄДРПОУ 40893734; 67600, Одеська область, м. Біляївка, вул. Заводська, 34) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2481, 00 грн. (дві тисячі чотириста вісімдесят одна гривня 00 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Позивач товариство з обмеженою відповідальністю «АВІКО УКРАЇНА ГРУП» (код ЄДРПОУ 40893734; 67600, Одеська область, м. Біляївка, вул. Заводська, 34).

Відповідач Головне управління ДПС в Одеській області (адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5; код ЄДРПОУ ВП:44069166).

Суддя О.В. Глуханчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.11.2022
Оприлюднено14.11.2022
Номер документу107240217
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/8318/22

Ухвала від 03.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 03.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 27.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 12.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Рішення від 10.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О.В.

Ухвала від 20.06.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О.В.

Ухвала від 20.06.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні