Рішення
від 14.11.2022 по справі 140/6383/22
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 листопада 2022 року ЛуцькСправа № 140/6383/22

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Ковальчука В.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом заступника керівника Луцької окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Комунального підприємства Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Ківерцівська міська рада, про зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Луцької окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі ГУ ДСНС України у Волинській області) звернувся з позовом до Комунального підприємства Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради (далі КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Ківерцівська міська рада, про зобов`язання відповідача привести у стан готовності захисну споруду №06487, що знаходиться за адресою: вул. Філатова, 6, м. Ківерці, Луцький район, Волинська область, з метою використання її за призначенням у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018.

Свої вимоги мотивує тим, що систематичне невжиття визначених законодавством заходів з метою приведення протирадіаційного укриття №06487, яке розміщене в приміщенні КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради, до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 03.10.2022 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

У відзиві на позовну заяву відповідач вважає позов безпідставним та просить відмовити у його задоволенні з наступних підстав.

Упродовж 14-15 липня 2021 року Луцьким районним управлінням ГУ ДСНС України у Волинській області здійснювалась перевірка захисної споруди №06487, що знаходиться за адресою: вул. Філатова, 6, м. Ківерці, Луцький район, Волинська область, щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Під час перевірки виявлено порушення, зокрема Правил пожежної безпеки України, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417 (далі - ППБУ), Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579 (далі - Вимоги).

За результатами перевіркм складено відповідний акт від 15.07.2021.

З метою усунення порушень законодавства, контролюючим органом 15.07.2021 внесено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №288.

Відповідач вказує на те, що лікарнею частково усунуто порушення, зазначені у приписі. Повне усунення порушень, зазначених у приписі,станом на час відкриття провадження у даній справі неможливе з огляду на відсутність залишків коштів у 2022 році. Лікарня не ігнорує виконання припису, а його реалізація залежить від фінансування.

Вважає необґрунтованим посилання прокурора на систематичність порушень відповідачем у сфері цивільного захисту, оскільки вказаний припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки було надано вперше.

У відповіді на відзив прокурор просить відхилити доводи відповідача у відзиві, оскільки після винесення припису актами оцінки стану готовності захисної споруди №06487 від 27.08.2021 та від 14.09.2022 вказана споруда повторно оцінена як обмежена готова, в тому числі у зв`язку із відсутністю у ній необхідного обладнання, зокрема герметичних дверей, клапанів, газоаналізаторів тощо. Тобто, відповідачем понад рік ігноруються вимоги припису контролюючого органу, а тому просить позов задовольнити.

Інших заяв по суті справи від учасників справи до суду не надходило.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню повністю, враховуючи наступне.

Судом встановлено, що на балансі КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради знаходиться захисна споруда цивільного захисту (цивільної оборони), а саме сховище №06487, що розташоване за адресою: вул. Філатова, 6, м. Ківерці, Луцький район, Волинська область, та підтверджується копією технічного паспорта на цей об`єкт.

На підставі наказу від 18.06.2021 №13, виданого ГУ ДСНС України у Волинській області та посвідчення (направлення) від 22.06.2021 №198 Луцьким районним управлінням ГУ ДСНС України у Волинській області з 14.07.2021 по 15.07.2021 проведено планову перевірку КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради щодо додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки. Об`єктом перевірки було приміщення КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради, що знаходиться за адресою: вул. Філатова, 6, м. Ківерці, Луцький район, Волинська область.

За результатами перевірки виявлено ряд порушень, зафіксованих у пунктах 1-27 описової частини виявлених порушень вимог законодавства акта від 15.07.2021 №310, у тому числі щодо утримання захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №06487, балансоутримувачем якого є КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради. Вказаний акт вручено 15.07.2021 генеральному директору КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради.

Зокрема, перевіркою встановлено ряд порушень наказу Міністерства внутрішніх справ України №579 від 09.07.2018 Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту, а саме: захисна споруда утримується та експлуатується у стані, що не дозволяє привести її готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни; захисну споруду не обладнано герметичними дверима; не влаштовано герметичні клапани та фільтри поглиначі очищення повітря в захисну споруду; в захисній споруді не влаштовано клапани надмірного тиску; не встановлено вказівник руху повітря в захисній споруді; не влаштовано дизельну електростанцію в захисній споруді; не влаштовано системи водопостачання, каналізації та опалення в захисній споруді; захисну споруду не обладнано телефонним зв`язком та радіозв`язком; захисну споруду не забезпечено газоаналізатором; захисну споруду не забезпечено дозиметричними приладами; захисну споруду не забезпечено резервним освітленням; не створено формування цивільного захисту з обслуговування захисної споруди; не розроблено план приведення захисної споруди у готовність.

За результатами перевірки, з метою приведення протирадіаційного укриття №06487 у готовність до використання за призначенням, Луцьким районним управлінням ГУ ДСНС України у Волинській області 15.07.2021 винесено припис №288 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зі строком виконання до 14.10.2021.Вказаний припис отримав 15.07.2021 генеральний директор КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради.

Із листа КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради від 16.09.2022 №465/15-26/2-21 слідує, що порушення, викладені в приписі від 15.07.2021 №288 щодо експлуатації захисної споруди №06487, на даний час повністю не усунуті. Зокрема, не усунені наступні порушення: захисна споруда утримується та експлуатується у стані, що не дозволяє привести її готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни; захисну споруду не обладнано герметичними дверима; не влаштовано герметичні клапани та фільтри поглиначі очищення повітря в захисну споруду; в захисній споруді не влаштовано клапани надмірного тиску; не встановлено вказівник руху повітря в захисній споруді; захисну споруду не забезпечено газоаналізатором; захисну споруду не забезпечено дозиметричними приладами; не розроблено план приведення захисної споруди у готовність; захисну споруду не обладнано телефонним зв`язком та радіозв`язком; не влаштовано дизельну електростанцію в захисній споруді.

Відповідно до актів оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №06487 від 27.08.2021, станом на 27.08.2021, від 14.09.2022, станом на 14.09.2022, вказане укриття оцінюється як обмежено готове до використання за призначенням.

Листом ГУ ДСНС України у Волинській області від 15.09.2022 №4801-3542/4808 на лист Луцької окружної прокуратури від 13.09.2022 №53-5584 вих-22 останню проінформовано, що ГУ ДСНС України у Волинській області не заперечує щодо пред`явлення прокуратурою позову до суду з метою зобов`язання КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради, на балансі котрого перебуває протирадіаційне укриття №06487, що розташоване за адресою: Луцький район, м. Ківерці, вул. Філатова, 6, привести у готовність до використання за призначенням.

Таким чином, КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради понад рік не вжито належних заходів щодо приведення у відповідність до вимог законодавства протирадіаційного укриття №06487 та, відповідно у готовність до використання за призначенням.

Вважаючи вказану бездіяльність відповідача протиправною, заступник керівника прокуратури звернувся до суду з позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України Про прокуратуру та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно із положеннями статті 23 Закону України Про прокуратуру представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави.

Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

В частині 4 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

В даному випадку, спеціально уповноваженим державною органом на здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту є ГУ ДСНС України у Волинській області. Разом з тим, знаючи про тривале невиконання КП Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради вимог чинного законодавства щодо приведення у відповідність протирадіаційного укриття №06487, ГУ ДСНС України у Волинській області з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 №303 Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 Про введення воєнного стану в Україні, не вжито необхідних заходів з метою зобов`язання балансоутримувача даного об`єкта вчинити певні дії. Наведене стало підставою для звернення прокурора до суду з даним позовом.

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який продовжений до 21.11.2022 на підставі указів Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні від 14.03.2022 №133/2022, від 18.04.2022 №259/2022, від 17.05.2022 №341/2022, від 12.08.2022 №573/2022.

Відповідно до статті 2 Закону України Про оборону України оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно із статтею 3 Закону України Про оборону України підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до статті 4 Кодексу, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 21 Кодексу громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Відповідно до частини четвертої статті 32 Кодексу для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Відповідно до частини п`ятої статті 32 Кодексу порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138 (далі - Порядку) визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до частини восьмої статті 32 Кодексу утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до пункту 3 Порядку балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно із пунктом 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною першою статті 20 Кодексу визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно із пунктом 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу І Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимог).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (пункт 6 Розділу VIII Вимог).

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) - здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимог визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимог під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено пунктом 8 статті 32 Кодексу та пунктом 9 Порядку.

Станом на початок збройної агресії проти України захисна споруда цивільного захисту - протирадіаційне укриття №06487, що розміщена за адресою: вул. Філатова, 6, м. Ківерці, Луцький район, Волинська область, перебувала в стані обмеженої готовності до використання за призначенням, через що не здатна забезпечити захист цивільного населення.

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення протирадіаційного укриття №06487 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Аналогічну правову позицію підтримав Верховний Суд у справі №826/12192/16 (постанова від 03.10.2018) та у справі №820/5164/15 (постанова від 25.07.2019).

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частинами першою-третьою статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

З огляду на сукупність викладених обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги заступника керівника Луцької окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області є обґрунтованими, з огляду на що позов слід задовольнити повністю.

Керуючись статтями 243-246, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов заступника керівника Луцької окружної прокуратури (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 13) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Електроапаратна, будинок 6, код ЄДРПОУ 38592652) до Комунального підприємства Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради (45201, Волинська область, Луцький район, місто Ківерці, вулиця Філатова, будинок 6, код ЄДРПОУ 38856054), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Ківерцівська міська рада (45201, Волинська область, Луцький район, місто Ківерці, вулиця Шевченка, будинок 14, код ЄДРПОУ 26516861), про зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.

Зобов`язати Комунальне підприємство Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради привести у стан готовності захисну споруду №06487, що знаходиться за адресою: Волинська область, Луцький район, місто Ківерці, вулиця Філатова, будинок 6, з метою використання її за призначенням у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №579 від 09.07.2018.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.Д. Ковальчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2022
Оприлюднено16.11.2022
Номер документу107282797
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —140/6383/22

Рішення від 14.11.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні