Рішення
від 02.11.2022 по справі 260/6774/21
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

02 листопада 2022 року м. Ужгород№ 260/6774/21 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Іванчулинця Д.В.

при секретарі судових засідань Шестак Н.В.,

та осіб, які беруть участь у судовому засіданні:

сторони в судове засідання не з`явилися,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, буд. 16, м. Київ, 03057, код ЄДРПОУ 37536031) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фенікс» (вул. О.Суворової, буд. 49, с. Угля, Тячівський район, Закарпатська область, 90512, код ЄДРПОУ 04956474) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами, -

В С Т А Н О В И В:

У відповідності до ч. 3 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 02 листопада 2022 року проголошено вступну та резолютивну частини Рішення. Рішення в повному обсязі складено та підписано 14 листопада 2022 року.

Державна служба геології та надр України (далі - позивач) звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фенікс» (далі відповідач ), в якому просить: 1) припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4669 від 28 грудня 2007 року, наданого відповідачу; 2) розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без участі позивача (а.с.1-4).

Позовні вимоги обґрунтовані наступним.

Відповідач одержав 28 грудня 2007 року спеціальний дозвіл на користування надрами за № 4669. З моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, у користувача надр виникають права та обов`язки, передбачені Кодексом України про надра, Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України, від 30.05.2011 року № 615 (надалі- Порядок № 615), спеціальним дозволом на користування надрами № 4669 від 28.12.2007 року, Угодою про умови користування надрами, тощо. Углянська сільська рада Тячівського району Закарпатської області надіслала звернення депутатів №368 від 28.07.2021 року з проханням зупинити дію спеціального дозволу на користування надрами № 4669 від 28.12.2007 року у зв`язку з не сплатою податків та плати за оренду землі, та зазначили що станом на 01.06.2021 податковий борг складає 19 338,47 грн. Державна служба геології та надр України видала наказ №576 від 06.08.2021 року «Про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №4669 від 28.12.2007» чим надано 30 календарних днів для усунення порушень, та направили відповідачу лист №14266/01/02-21 від 12.08.2021 який отримано уповноваженим представником 28.08.2021 року. У зв`язку з невиконанням в установлений строк усунення порушень законодавства у сфері надрокористування Державна служба геології та надр України направила відповідачу повідомлення про надання згоди/незгоди на припинення права користування надрами №16164/01/02-21 від 15.09.2021 року. Отже, в зазначені строки відповідач так і не усунув порушення законодавства в сфері надрокористування, у зв`язку з чим, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду було відкрито загальне позовне провадження в даній адміністративній справі (а.с.28, 29).

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду було закрито підготовче провадження в даній справі та призначено справу до судового розгляду по суті (а.с.33, 34).

У судове засідання представник позивача не з`явився, однак неодноразово надсилав на адресу суду клопотання про розгляд справи у його відсутності (в письмовому провадженні) за наявними в матеріалах справи доказами, позовні вимоги підтримує у повному обсязі та просить задовольнити позов повністю.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився, хоча судом вжито всіх заходів для належного повідомлення останнього про дату, час та місце судового розгляду. Не скористався своїм правом надання відзиву на позовну заяву. Неодноразово клопотав відкласти розгляд справи.

Розгляд даної справи неодноразово відкладався з існуванням на те об`єктивних причин.

Відповідно до ч.6 ст.162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Зважаючи на вимоги ч.1 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що розгляд справи може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

У відповідності до вимог частини 4 статті 229 КАС України передбачено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані позивачем документи та матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що Товариству з обмеженою відповідальністю «Фенікс» надано спеціальний дозвіл на користування надрами за № 4669 від 28 грудня 2007 року, з метою видобування мармуризованих вапняків, придатних для виробництва щебеню декоративного та для виробництва будівельного вапна (а.с.6-16).

З моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, у користувача надр виникають права та обов`язки, передбачені Кодексом України про надра, Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року № 615 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р. № 124), (надалі- Порядок № 615), спеціальним дозволом на користування надрами, Угодою про умови користування надрами, тощо.

Відповідно до частини другої статті 24 Кодексу України про надра, користувачі надр зобов`язані використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та Угодою, тощо.

Державна служба геології та надр України (далі - Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого Постановою КМУ від 30 грудня 2015 року № 1174 (далі-Положення).

Згідно з підпунктом 12 Пунктом 4 Положення, Держгеонадра України відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним використанням надр України.

Відповідно до статті 24 Кодексу України про надра, користувачі надр зобов`язані використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та Угодою, тощо. Відповідно до пункту 22 Порядку 615 в редакції на момент перевірки дія дозволу зупиняється, зокрема за поданням ЦОВВ, що реалізують державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Углянська сільська рада Тячівського району Закарпатської області надіслала звернення депутатів за № 368 від 28 липня 2021 року з проханням зупинити дію спеціального дозволу на користування надрами № 4669 від 28 грудня 2007 року у зв`язку з не сплатою податків та плати за оренду землі, та зазначили що станом на 01 червня 2021 року податковий борг складає 19 338,47 грн. (а.с.17-18 (на звороті)).

Державна служба геології та надр України видала наказ за № 576 від 06 серпня 2021 року «Про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами № 4669 від 28 грудня 2007 року» чим надано 30 календарних днів для усунення порушень, та направили відповідачу лист №14266/01/02-21 від 12 серпня 2021 року, який отримано уповноваженим представником 28 серпня 2021 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.20-21 (на звороті)).

У зв`язку з невиконанням в установлений строк усунення порушень законодавства у сфері надрокористування Державна служба геології та надр України направила відповідачу повідомлення про надання згоди/незгоди на припинення права користування надрами №16164/01/02-21 від 15 вересня 2021 року (а.с.23).

Однак, станом на день звернення до суду в зазначені строки відповідач так і не усунув порушення законодавства в сфері надрокористування. У зв`язку з чим, позивач звернувся з даним позовом до адміністративного суду.

У відповідності до вимог статті 24 Кодексу України про надра, користувачі надр зобов`язані використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та Угодою, тощо.

Так, позивач відповідно до положень пункту 5 статті 26 Кодексу України про надра розглянули питання щодо подальшої дії Дозволів, власником яких є відповідач, що не вжив заходів щодо усунення порушень, які стали підставою для зупинення дії Дозволу.

Як вбачається із матеріалів даної адміністративної справи, 15 вересня 2021 року Держгеонадра направило на адресу надрокористувача лист за вих. № 16164/01/02-21 від 15 вересня 2021 року з проханням надати до Держгеонадр у 15-денний строк, з моменту отримання листа, власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв`язку з порушення вимог передбачених спеціальним дозволом. Лист відповідь на юридичну адресу Держгеонадр станом на момент звернення до суду не надійшов.

Враховуючи, що відповідач порушив законодавство в сфері надрокористування та не усунув порушення, наявні підстави для анулювання Дозволу, згідно статті 26 Кодексу України про надра.

Згідно ст. 11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства.

Зокрема, згідно ч.2 ст.24 Кодексом України про надра, користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Пунктом 23 Порядку 615 визначено, що право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Крім того, згідно п. 7 ст.4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру разі здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності, або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

Слід зауважити, що із змісту вищевказаного та наведених правових норм вбачається, що головною з підстав припинення дії дозволу на спеціальне використання надр є порушення надрокорнстувачем умов та порядку користування надрами та невиконання обов`язків, визначених ст.24 Кодексом України про надра, спеціальним дозволом на користування надрами та Угодою до нього.

Станом на дату звернення до суду з цим позовом до позивача не надходило матеріалів, які підтверджують факт дотримання надрокористувачем вимог законодавства у сфері надрокористування.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.15 №1174 (далі - Положення № 1174), Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Згідно з пп. 10, 12 п. 4 Положення № 1174 Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань: зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням.

Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, у відповідності до п.4 Положення серед іншого здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням, зокрема за:

Статтею 11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний:

- допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання ними порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом;

- виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства;

- надавати документи, зразки продукції, пояснення в обсязі, який він вважає необхідним, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону;

- одержувати примірник акта та/або припису органу державного нагляду (контролю) за результатами здійсненого планового чи позапланового заходу.

Частиною першою статті 19 Кодексу України про надра визначено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

В силу приписів статті 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Згідно вимог ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедуру продовження строку дії, переоформлення, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін регулює Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 165 (далі - Порядок № 615).

Пунктом 22 Порядку № 615 визначено, що дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища.

Згідно з пунктом 23 Порядку № 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Відповідно до п. 2 ч. 7 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» № 2806-IV від 06 вересня 2005 року дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

За змістом частини першої статті 64 Кодексу України про надра спори з питань користування надрами розглядаються органом державного геологічного контролю, органом державного гірничого нагляду, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, місцевими радами або судом у порядку, встановленому законодавством України.

Таким чином, орган, який надав надра у користування (Держгеонадра), повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини 1 статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

Водночас згідно з правовими висновками Верховного Суду (постанови від 10.05.2018 у справі № 802/4846/13-а, від 26.06.2018 у справі № 802/923/14-а та від 06.11.2018 у справі № 805/4098/17-а) право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, це право припиняється у судовому порядку.

Виходячи з наведених вище положень Кодексу України про надра, Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Порядку № 615, анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу можливе, зокрема, у разі, якщо надрокористувачем не усунуто порушення, які стали підставою для видання уповноваженим органом припису про їх усунення та зупинення дії дозволу.

Суд вважає, що оскільки відповідач не надав згоду на припинення права користування надрами, наявні підстави для вирішення цього питання в судовому порядку.

Відтак, спеціальним законом, яким передбачено підстави припинення права користування надрами, є Кодекс України про надра, статтею 26 пунктом 5 якого передбачено однією з підстав - порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр.

Судом встановлено, що всі повідомлення, листи, рішення, які позивач в силу наданих йому повноважень складав під час перевірки і які передували процесу звернення до суду з даним позовом відповідач отримав.

Оскільки рішення позивача, які передували зверненню до суду, відповідачем не оскаржувалися, то вони не є предметом даного спору, а тому не підлягають оцінці в межах даної справи.

Такої самої думки притримується Верховний Суд у справі №806/1285/16 у постанові від 15 квітня 2020 року (адміністративне провадження №К/9901/30775/18).

Також суд звертає увагу на те, що відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу, тому умови щодо їх використання, зокрема надрами, є особливо суворими та, як виняток, застосовуються до суб`єкта, який отримав відповідний дозвіл і зобов`язаний забезпечувати безумовне дотримання у своїй діяльності всіх вимог законодавства у сфері надрокористування.

Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 20 травня 2019 року у справі № 826/11885/16.

За наведених обставин, суд дійшов висновку про наявність обґрунтованих доказів на підтвердження факту порушення відповідачем вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування надрами та Угодою, що відповідно до статті 26 Кодексу України про надра є підставою для припинення права користування надрами.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи, стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.

У відповідності до частини 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За наведених обставин, заявлені позивачем вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати у даній справі не стягуються на підставі частини 2 статті 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 5, 19, 77, 243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, буд. 16, м. Київ, 03057, код ЄДРПОУ 37536031) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фенікс» (вул. О.Суворової, буд. 49, с. Угля, Тячівський район, Закарпатська область, 90512, код ЄДРПОУ 04956474) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами - задовольнити повністю.

2. Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4669 від 28 грудня 2007 року, наданого Товариству з обмеженою відповідальністю «Фенікс».

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

СуддяД.В. Іванчулинець

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2022
Оприлюднено17.11.2022
Номер документу107314143
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —260/6774/21

Рішення від 02.11.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 26.11.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні