Рішення
від 27.10.2022 по справі 522/22650/21
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/22650/21

Провадження №2/522/1177/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 жовтня 2022 року Приморський районний суд м. Одеси

у складі: головуючої судді - Ковтун Ю.І.,

за участі секретаря - Лахматової С.В.,

представника позивача адвоката Щетініна М.Ю.,

представника відповідача адвоката Сторожука Д.І.,

розглянувши у відкритому судовомузасіданні в залі суду в м.Одесі цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до КНП «Центр Первинної Медико-Санітарної допомоги № 2» Одеської міської ради про визнання акту службового розслідування протиправним та зобов`язання скласти новий акт службового розслідування,

ВСТАНОВИВ:

До Приморського районного суду м. Одеси надійшла позовна заява ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) до КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 02774579, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 7), в якій просить: визнати протиправним акт службового розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну інфекцію Covid-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 від 12 жовтня 2020 року; визнати випадок захворювання ОСОБА_3 на гостру респіраторну хворобу Covid-19, що призвело до смертельного наслідку таким, що пов`язаний з виробництвом; зобов`язати КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради провести спеціальне розслідування нещасного випадку (гострого професійного захворювання), що призвело до смерті лікаря ОСОБА_3 від Covid-19 та скласти за його результатами акт за встановленою законодавством формою, з урахуванням висновків суду.

В обґрунтування позову зазначено, що позивач є донькою померлого ОСОБА_3 , який працював лікарем з спортивної медицини КНП «Міської студентської поліклініки» Одеської міської ради. 05 жовтня 2020 року ОСОБА_3 звернувся до свого сімейного лікаря у зв`язку з поганим почуттям та отримав листок непрацездатності, а 07 жовтня 2020 року його було госпіталізовано до КНП «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради. 09.10.2020 було отримано результат тесту, який був позитивний та підтвердив діагноз Гостра респіраторна хвороба Covid-19. ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_3 помер від коронавірусної хвороби Covid-19. КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради утворила комісію для розслідування випадку смерті ОСОБА_3 та видала акт службового розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну інфекцію Covid-19 від 12.10.2020, в якому було зроблено висновок, що смерть ОСОБА_3 не є гострим професійним захворюванням. Позивач вважає такий висновок необґрунтованим, а акт службового розслідування таким, що не відповідає дійсності. В ході проведення розслідування та складання акту службового розслідування не було узято до уваги ряд фактів, які доводять, що смерть ОСОБА_3 від гострої респіраторної хвороби Covid-19, викликаної вірусом SARS-CoV-2 є гострим професійним захворюванням. Зазначає, що відповідачем не було взято до уваги той факт, що ОСОБА_3 працював у поліклініці, яку відвідували пацієнти хворі на Covid-19. Окрім того, в КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради були факти захворювання на Covid-19 серед її співробітників. Медичній сестрі ОСОБА_4 , яка працювала разом з ОСОБА_3 також було встановлено діагноз Covid-19. Також послалася на те, що саме розслідування нещасного випадку було проведено з порушеннями Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві (далі - Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337. Акт службового розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну інфекцію Covid-19 від 12 жовтня 2020 року, складений відповідачем, не відповідає за своїм змістом та формою акту Н-1. До того ж, відповідачем не було складено протокол засідання комісії із розслідування нещасного випадку (гострого професійного захворювання (отруєння)/аварїї), що свідчить про поверхневий та формалізований підхід відповідача до здійснення розслідування дійсних причин захворювання ОСОБА_3 , що призвело до його смерті.

Ухвалою Приморського районного суду м. Одеси від 03 грудня 2021 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи призначено за правилами загального позовного провадження.

20.01.2022 на адресу суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому просить залишити позовну заяву без розгляду. Вказує, що відповідно до Наказу КНП «МСП» ОМР №64 від 17.07.2020 всім хворим при зверненні медична допомога надавалась сімейними лікарями, згідно встановленого графіку, в приміщенні інфекційного кабінету №8, який розташовано на першому поверсі з окремим входом з вулиці. ОСОБА_3 працював у КНП «МСП» ОМР на посаді лікаря зі спортивної медицини, не проводів роботу в осередку інфікування та не мав контакту з інфікованим матеріалом. При проведенні службового розслідування комісією було встановлено, що у лікаря ОСОБА_3 не зареєстровано випадків відвідування та консультування пацієнтів, інфікованих на Covid-19. Зазначив, що всі працівники КНП «МСП» ОМР були забезпечені у повному обсязі засобами індивідуального захисту та дезінфікуючими засобами. Зараження лікаря ОСОБА_3 не могло статися від лікаря ОСОБА_5 у зв`язку з тим, що не підпадає у період зараження на Covid-19 (з 21.09.2020 до 02.08.2020). Також у своїй робочій діяльності лікар ОСОБА_3 та лікар ОСОБА_5 не перетиналися та їх робочі місця знаходилися по різні кінці коридору поліклініки. Доказів того, що медична сестра ОСОБА_4 , яка працювала разом лікарем ОСОБА_3 , також хворіла на Covid-19 позивачем не надано. Крім того, послався на те, що перед уходом на лікарняний лікар ОСОБА_3 02.10.2020 здавав аналіз крові на виявлення антитіл до Covid-19 у клініко-діагностичної лабораторії КНП «КДЦ №6» - результат негативний. Зазначив, що Комісією було встановлено, що даний, випадок не підлягає до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві (а.с. 49-50).

Ухвалою Приморського районного суду м. Одеси від 20 січня 2022 року закрито підготовче засіданняпо цивільній справі за позовом ОСОБА_2 тапризначеносправу до судового розгляду по суті.

Протокольною ухвалою суду від 19 вересня 2022 року було замінено первісного відповідача КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради на належного відповідача - КНП «Центр Первинної Медико-Санітарної допомоги № 2» Одеської міської ради.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні позов не визнав з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.

Суд, дослідивши матеріали справи та проаналізувавши надані у справі докази вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом установлено, що позивач ОСОБА_6 є донькою ОСОБА_3 , що підтверджується повторним свідоцтвом про народження Серія НОМЕР_2 (а.с.12).

15.11.2018 ОСОБА_3 був зарахований на посаду лікаря зіспортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради за переведенням з КУ «ОМСП № 21», що підтверджується копією трудової крижки (а.с.13).

Як вбачається з посадової інструкції лікаря зіспортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 у розділі «Завдання та обов`язки» основними завданнями лікаря зі спортивної медицини є лікувальна профілактична робота, медичне забезпечення всієї спортивно-масової роботи в ВНЗах та надання першої медичної допомоги при травмах та захворюваннях (п. 2.1.); проводить експертний огляд осіб різних вікових груп населення які займаються фізичною культурою та спортом з метою ранньої діагностики захворювань (п. 2.10); працює в тісному контакті з лікарями інших медичних профілів (п. 2.20, 2.25) (а.с. 42 47).

Директор КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_7 17.07.2020 видав Наказ № 64 «Про посилення карантинних заходів, направлених на попередження розповсюдження гострої респіраторної інфекції, спричиненої короновірусом 2019-nCoV-19 в КНП «МСП» ОМР (а.с. 51).

Відповідно до аналізу крові на виявлення антитіл до Covid-19 № 4232 від 02.10.2020 у ОСОБА_3 результат: негативно, норма: негативно (а.с. 53).

З 05.10.2022 по 10.10.2020 ОСОБА_3 перебував на лікарняному, що підтверджується відповідними листками непрацездатності Серія АДН № 155840 та Серія АДН № 334543 (а.с. 16, 17)

Як вбачається з виписки з історії хвороби № 9232/4827 КНП «Міська клінічнаінфекційна лікарня» Одеської міської ради ОСОБА_3 був госпіталізований 07.10.2020, дата смерті ІНФОРМАЦІЯ_2 Діагноз: Гостра респіраторна хвороба Covid-19, викликана вірусом SARS-CoV-2 (ПЛР РНК + позитивний), важкий перебіг (а.с. 18).

Згідно з лікарським свідоцтвом про смерть № НОМЕР_3 , яке видано 12 жовтня 2020 року КНП «Міська клінічнаінфекційна лікарня» Одеської міської ради ОСОБА_3 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , причина смерті Коронавірусна хвороба 2019 (а.с. 15).

Відповідно до свідоцтва про смерть Серія НОМЕР_4 , яке видано Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) ОСОБА_3 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , про що зроблено відповідний актовий запис № 10202 (а.с. 14).

Як вбачається з карти епідеміологічного обстеження вогнища інфекційного захворювання № 06/243 від 12.10.2020 щодо ОСОБА_3 зазначено: найімовірніше місце зараження невідомо; імовірний факт інфекції не встановлено; джерело виявити не вдалось; умови, що сприяли зараженню виявити не вдалось; захворюваність у вогнищі: за місцем проживання (первинне) (а.с. 25 26).

Відповідно до доповідної медичної сестри ОСОБА_8 від 24.03.2021 у телефонному спілкуванні 08.10.2020 з ОСОБА_3 останнім було повідомлено, що він скоріш всього заразився на Covid-19 від свого зятя або від доньки, з якими разом проживає (а.с.52).

Відповідно до акту службового розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну хворобу Covid-19, спричинено короновірусом SARS-CoV-2 лікаря зіспортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 від 12.10.2020 комісія КНП «Міськастудентська поліклініка»Одеської міськоїради прийшладо наступноговисновку:на підставівищезазначених матеріалів службового розслідування, факт інфікування на Covid-19 лікаря зіспортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 не розслідується як гостре професійне захворювання у зв`язку з тим, що виникло не під час виконання ним професійних обов`язків зазначений фахівець не проводив огляд хворих інфікованих на Covid-19, не проводив роботу в осередку інфікування, не мав контакту з інфікованим матеріалом. Інфікування сталося поза межами роботи, в інших місцях тимчасового перебування, не під час виконання посадових обов`язків. Тому зазначений випадок не підпадає під дію Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337 (а.с. 19).

Положеннями статті171 КЗпП Українивизначено, що власник або уповноважений ним орган повинен проводити розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.

Згіднозі ст.22 Закону України «Про охорону праці»роботодавець повинен організовувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно доположення, що затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з всеукраїнськими об`єднаннями профспілок.

За підсумками розслідування нещасного випадку, професійного захворювання або аварії роботодавець складає акт за встановленою формою, один примірник якого він зобов`язаний видати потерпілому або іншій заінтересованій особі не пізніше трьох днів з моменту закінчення розслідування.

У разі відмови роботодавця скласти акт про нещасний випадок чи незгоди потерпілого з його змістом питання вирішуються посадовою особою органу державного нагляду за охороною праці, рішення якої є обов`язковим для роботодавця.

Рішення посадової особи органу державного нагляду за охороною праці може бути оскаржене у судовому порядку.

Таким чином, обов`язок провести розслідування нещасного випадку та оформити відповідні документи покладено на роботодавця, а у разі його відмови таке питання вирішується посадовою особою органу державного нагляду за охороною праці.

Процедура проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій, що сталися з працівниками на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності врегульована Порядком розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві», затвердженим постановою КабінетуМіністрів Українивід 17квітня 2019року №337 (далі - Порядок).

Відповідно до п. 10 Порядку спеціальному розслідуванню підлягають: зокрема гострі професійні захворювання (отруєння), що призвели до тяжких чи смертельних наслідків.

На підприємстві (в установі, організації) утворюється комісія з розслідування нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь), що не підлягають спеціальному розслідуванню (далі - комісія).

Комісія утворюється наказом роботодавця не пізніше наступного робочого дня після отримання інформації про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) від безпосереднього керівника робіт, повідомлення від закладу охорони здоров`я, заяви потерпілого, членів його сім`ї чи уповноваженої ним особи. (п. 12 Порядку)

До складу комісії входять: керівник (спеціаліст) служби охорони праці або посадова особа, на яку роботодавцем покладено виконання функцій з охорони праці (голова комісії); представник робочого органу Фонду; представник первинної організації профспілки (у разі її відсутності - уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці); лікар з гігієни праці територіального органу Держпраці (у разі настання гострого професійного захворювання (отруєння); інші представники підприємства (установи, організації), посадові особи органів Держпродспоживслужби, ДСНС (у разі потреби та за відповідним погодженням).

До складу комісії не може входити безпосередній керівник потерпілого. (п. 13 Порядку)

Відповідно доп.33Порядку Комісія (спеціальна комісія) зобов`язана:

провести засідання комісії (спеціальної комісії) з розслідування нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), на якому розглянути інформацію про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння), розподілити функції між членами комісії, провести зустріч з потерпілим (членами його сім`ї чи уповноваженою ними особою) та скласти протоколи засідання комісії згідно здодатком 4;

обстежити місце, де сталися нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння), аварія, та скласти відповідний протокол згідно здодатком 5, розробити ескіз місця, де сталися нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння), аварія, згідно здодатком 6і провести фотографування місця настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), аварії (у разі потреби та можливості); одержати письмові пояснення від роботодавця та його представників, посадових осіб, працівників підприємства (установи, організації), потерпілого (якщо це можливо) згідно здодатком 7, опитати осіб - свідків нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) та осіб, причетних до них, згідно здодатком 8;

вивчити наявні на підприємстві документи та матеріали стосовно нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) та у разі потреби надіслати запити до відповідних закладів охорони здоров`я для отримання медичних висновків щодо зв`язку нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) з впливом на потерпілого небезпечних (шкідливих) виробничих факторів та/або факторів важкості та напруженості трудового процесу;

визначити вид події, що призвела до нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), причини нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) та обладнання, устатковання, машини, механізми, транспортні засоби, експлуатація яких призвела до настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), відповідно до Класифікатора видів подій, причин, обладнання, устатковання, машин, механізмів, транспортних засобів, що призвели до настання нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння), аварії, згідно здодатком 9;

визначити відповідність умов праці та її безпеки вимогам законодавства про охорону праці;

визначити необхідність проведення лабораторних досліджень, випробувань, технічних розрахунків, експертизи тощо для встановлення причин настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння);

з`ясувати обставини та причини настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння);

визначити, пов`язані чи не пов`язані нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) з виробництвом;

установити осіб, які допустили порушення вимог нормативно-правових актів з охорони праці;

вивчити документи, що дають змогу відстежити походження нехарчової продукції, під час використання (експлуатації) якої сталися нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) або використання (експлуатація) якої могло стати їх причиною (договори, товарно-супровідну документацію тощо), і подати інформацію про таку продукцію та документи про її походження до відповідного органу державного ринкового нагляду (у разі проведення спеціального розслідування);

розробити план заходів щодо запобігання подібним нещасним випадкам та/або гострим професійним захворюванням (отруєнням), у тому числі пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів з охорони праці;

скласти акти за формою Н-1 (тимчасові акти за формою Н-1 у разі їх складення) згідно здодатком 11у кількості, визначеній рішенням комісії (спеціальної комісії); у разі настання групових нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) скласти акти за формою Н-1 на кожного потерпілого;

розглянути та підписати примірники актів за формою Н-1 (тимчасові акти за формою Н-1 у разі їх складення), а у разі незгоди члена комісії (спеціальної комісії) із змістом розділів 5, 6, 8, 9 такого акта - обов`язково підписати ці акти з відміткою про наявність окремої думки, яка викладається членом комісії письмово, в якій він обґрунтовано викладає пропозиції до змісту розділів 5, 6, 8, 9 акта (окрема думка додається до цих актів та є їх невід`ємною частиною);

у разі виявлення гострого професійного захворювання (отруєння), пов`язаного з виробництвом, крім акта за формою Н-1, скласти картку обліку професійного захворювання (отруєння) за формою П-5 (далі - картка за формою П-5) згідно здодатком 22;

передати не пізніше наступного робочого дня після підписання актів за формою Н-1 матеріали розслідування та примірники таких актів керівнику підприємства (установи, організації) або органу, що утворив комісію (спеціальну комісію), для їх розгляду та затвердження;

дотримуватися вимог законодавства про інформацію щодо захисту персональних даних потерпілих та інших осіб, які зібрані в межах повноважень комісії (спеціальної комісії) під час проведення розслідування та задокументовані в акті за формою Н-1.

Рішення щодо визнання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) пов`язаними чи не пов`язаними з виробництвом приймається комісією (спеціальною комісією) шляхом голосування простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів членів комісії (спеціальної комісії) голос голови комісії (спеціальної комісії) є вирішальним. (п. 34 Порядку).

Пунктом 35 Порядку визначено, що Голова комісії (спеціальної комісії) зобов`язаний листом згідно з додатком 3 до першого засідання комісії поінформувати потерпілого (членів його сім`ї чи уповноважену ними особу) про призначення розслідування, їх права, запросити до співпраці та на засідання комісії (спеціальної комісії), у подальшому надавати інформацію про хід проведення розслідування, ознайомити з матеріалами розслідування на заключному засіданні комісії (спеціальної комісії).

Пунктом 52 Порядку передбачено, що обставини, за яких нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) визнаються пов`язаними з виробництвом.

Рішення комісії (спеціальної комісії), зміст акта за формою Н-1 можуть бути оскаржені в судовому порядку потерпілим, членами його сім`ї або уповноваженою ними особою, робочим органом Фонду, а також іншими органами, установами, підприємствами та організаціями, представники яких брали участь у розслідуванні (спеціальному розслідуванні) (п. 57).

За наслідками системного аналізу вказаних правових норм суд зазначає, що на комісію при проведенні такого розслідування покладається обов`язок щодо визначення відповідності умов, обставин та причин нещасного випадку/гострого професійного захворювання; інформування потерпілого (членів його сім`ї чи уповноважену ними особу) про призначення такого розслідування; визначення пов`язаності чи не пов`язаності такого нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання з виробництвом; складання акта розслідування за встановленою формою тощо.

Дослідженням матеріалів справи та враховуючи вказані вимоги законодавства, суд дійшов висновку, що розслідування гострого професійного захворювання проведено без дотримання вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2019 року № 337, Акт складено із порушенням норм чинного законодавства.

Так,відповідно доакту службовогорозслідування випадкуінфікування нагостру респіраторнухворобу Covid-19, спричинено короновірусом SARS-CoV-2 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 від 12.10.2020 комісія дійшла висновку, що факт інфікування на Covid-19 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 не розслідується як гостре професійне захворювання у зв`язку з тим, що виникло не під час виконання ним професійних обов`язків зазначений фахівець не проводив огляд хворих інфікованих на Covid-19, не проводив роботу в осередку інфікування, не мав контакту з інфікованим матеріалом. Інфікування сталося поза межами роботи, в інших місцях тимчасового перебування, не під час виконання посадових обов`язків. Тому зазначений випадокне підпадаєпід діюПорядку розслідуваннята облікунещасних випадків,професійних захворюваньта аварійна виробництві,затвердженого постановоюКМУ від17.04.2019№ 337 (а.с. 19).

Наведене свідчить, що оскаржуваний акт службового розслідування від 12.20.2020 не відповідає вимогам Порядку № 337, комісією не було проведено розслідування факту інфікування на Covid-19 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 у відповідності до вимог чинного законодавства за встановленої Порядком процедури.

З огляду на зазначене, в зв`язку з невиконанням відповідачемсвоїх обов`язків, визначених Порядком №337,суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог в частині визнання протиправним акту службового розслідування від 12 жовтня 2020 року.

Водночас, вимоги про зобов`язання провести спеціальне розслідування нещасного випадку (гострого професійного захворювання), що призвело до смерті лікаря ОСОБА_3 від Covid-19 та скласти за його результатами акт за встановленою законодавством формою, з урахуванням висновків суду не підлягають задоволенню, оскільки такий акт може бути складено лише за результатами розслідування, і тому належним способом захисту порушеного права суд визначає зобов`язання КНП «Центр Первинної Медико-Санітарної допомоги № 2» Одеської міської ради провести повторне розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну інфекцію Covid-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 із покладанням обов`язку скласти за його результатами акт за встановленою законодавством формою.

Поряд з цим, стаття 22 Закону України «Про охорону праці» саме на роботодавця покладає обов`язок організувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до положення що затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з всеукраїнськими об`єднаннями профспілок.

Згідно вказаного вище Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, який визначає, що за результатами розслідування комісією складається акт розслідування нещасного випадку, рішення щодо визнання нещасного випадку пов`язаними чи не пов`язаними з виробництвом приймається комісією.

Таким чином вбачається, що визнання нещасного випадку або професійного захворювання як такого, що пов`язане з виробництвом віднесено до виключної компетенції комісії спеціального розслідування, тому визнання випадку захворювання ОСОБА_3 на гостру респіраторну хворобу Covid-19, що призвело до смертельного наслідку таким, що пов`язаний з виробництвом не входить до компетенції суду, а тому позовні вимоги в цій частині задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 10, 12, 13, 81, 89, 141, 258, 263-265, 268 ЦПК України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до КНП «Центр Первинної Медико-Санітарної допомоги № 2» Одеської міської ради про визнання акту службового розслідування протиправним та зобов`язання скласти новий акт службового розслідування, задовольнити частково.

Визнати протиправним акт службового розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну інфекцію Covid-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 від 12 жовтня 2020 року.

Зобов`язати КНП «Центр Первинної Медико-Санітарної допомоги № 2» Одеської міської ради провести повторне розслідування випадку інфікування на гостру респіраторну інфекцію Covid-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2 лікаря зі спортивної медицини КНП «Міська студентська поліклініка» Одеської міської ради ОСОБА_3 та скласти за його результатами акт за встановленою законодавством формою.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Одеського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення суду складено 11 листопада 2022 року

Суддя Ю.І. Ковтун

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення27.10.2022
Оприлюднено18.11.2022
Номер документу107327726
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —522/22650/21

Постанова від 27.02.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Коновалова В. А.

Ухвала від 19.12.2022

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Коновалова В. А.

Ухвала від 08.12.2022

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Коновалова В. А.

Рішення від 27.10.2022

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Ковтун Ю. І.

Рішення від 27.10.2022

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Ковтун Ю. І.

Ухвала від 20.01.2022

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Ковтун Ю. І.

Ухвала від 03.12.2021

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Ковтун Ю. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні