копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 липня 2010 р. Справа № 2а-4076/10/1870
Сумський окружний адмін істративний суд у складі:
головуючого судді - Глазьк а С.М.,
за участю секретаря судового засідання-Чикалово ї М.С.,< Текст >
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні суду в м. Суми адміністр ативну справу за позовом Де ржавної податкової інспекці ї в місті Суми до малого прив атного підприємства "Пролог" про припинення юридичної ос оби ,-
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інсп екція в місті Суми звернулас я до суду з позовом, в якому пр осить припинити юридичну осо бу - мале приватне підприємст во "Пролог". Свої вимоги позива ч мотивує тим, що відповідач в супереч вимог п.п.4.1.4 п.4.1. ст. 4 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» більше року не подає до Д ПІ в м. Суми податкову звітніс ть.
В судове засідання предста вник позивача не з' явився, с праву просив розглядати без його участі (а.с.3).
Відповідач, неодноразово п овідомлений про час і місце р озгляду справи за останнім в ідомим місцем реєстрації (а.с .11,14), в судове засідання не з' я вився, всупереч вимог ч.2 ст.40 КА С України про причину неявки суд не повідомив, заперечень стосовно позовних вимог не н адсилав.
Перевіривши матеріали спр ави та оцінивши докази в їх су купності, суд вважає за необх ідне позовні вимоги задоволь нити, виходячи з наступного.
В судовому засіданні встан овлено, що мале приватне підп риємство "Пролог" (м. Суми, ву л. Супруна, буд. 21, кв. 39, і.к.21108339), в иконавчим комітетом Сумсько ї міської ради народних депу татів 21 липня 1993 року зареєстро ване як юридична особа та вкл ючене до Єдиного державного реєстру підприємств та орган ізацій України, що підтвердж ується копією свідоцтва про державну реєстрацію (а.с.5) та к опією довідки з Єдиного держ авного реєстру підприємств т а організацій України (а.с.6).
Згідно статті 33 Закону Укра їни “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців” юридична ос оба припиняється в результат і передання всього свого май на, прав та обов' язків іншим юридичним особам - правона ступникам у результаті злитт я, приєднання, поділу, перетво рення (реорганізації) або в ре зультаті ліквідації за рішен ням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними орга ном, за судовим рішенням або з а рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, п ередбачених законом.
Відповідно до ч. 2. ст. 38 зазнач еного Закону однією з підста в для постановлення судового рішення щодо припинення юри дичної особи, що не пов' язан о з банкрутством юридичної о соби, зокрема є неподання про тягом року органам державної податкової служби податкови х декларацій, документів фін ансової звітності відповідн о до закону.
Як вбачається з довідки від 12 березня 2010 року № 16147/9/15-106 (а.с.4), від повідач з 2004 року та по теперіш ній час не подає звітності ін спекції, господарську діяльн ість не здійснює, податкова з аборгованість перед позивач ем відсутня.
Таким чином, судом встановл ено, що відповідач не виконує вимогу п.1 ст. 9 Закону України “ Про систему оподаткування”, та більше року не подає подат кової звітності, а тому вимог и позивача щодо припинення ю ридичної особи - малого прива тного підприємства "Пролог" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців", суд пр изначає в рішенні щодо припи нення юридичної особи у зв'яз ку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну ко місію) та встановлює строк і п орядок її роботи.
Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону Украї ни "Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припи нення юридичної особи у зв'яз ку з її ліквідацією не призна чена комісія з припинення (лі квідаційна комісія), державн ий реєстратор не пізніше трь ох робочих днів від дати надх одження такого судового ріше ння вносить до Єдиного держа вного реєстру запис, в якому в казує як голову комісії з при пинення (ліквідаційної коміс ії) юридичної особи керівник а органу управління або особ у, яка згідно з відомостями, вн есеними до Єдиного державног о реєстру, має право вчиняти ю ридичні дії від імені юридич ної особи без довіреності, як що інше не встановлено судов им рішенням.
Отже, вказані правові норми передбачають повноваження с уду призначати комісію з при пинення юридичної особи за у мови можливості такого призн ачення. В іншому випадку ст. 38 З акону України "Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" п окладає зобов' язання з вста новлення голови такої комісі ї на державного реєстратора.
Позивачем не було надано су ду відомостей про осіб, яких в ін пропонує і погоджується п ризначити членами комісії з припинення юридичної особи - малого приватного підприємс тва "Пролог".
За таких обставин суд дійшо в висновку, що призначення в с удовому рішенні комісії з пр ипинення відповідача є немож ливим. В цьому разі зобов'язан ня з встановлення голови ком ісії з припинення юридичної особи - малого приватного п ідприємства "Пролог" поклада ється на державного реєстрат ора.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позо в Державної податкової інсп екції в місті Суми до малого приватного підприємства "Пр олог" про припинення юридич ної особи - задовольнити в п овному обсязі.
Припинити юридичну особу - м але приватне підприємство "П ролог" (м. Суми, вул. Супруна, б уд. 21, кв. 39, і.к.21108339), зареєстрова не виконавчим комітетом Сумс ької міської ради народних д епутатів 21 липня 1993 року.
Копію постанови після набр ання її законної сили надісл ати державному реєстратору Сумської міської ради за міс цем реєстрації юридичної осо би для внесення до Єдиного де ржавного реєстру запису про судове рішення щодо припинен ня юридичної особи.
Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Сумський окружний ад міністративний суд шляхом по дачі заяви про апеляційне ос карження постанови суду в де сятиденний строк з дня склад ення постанови в повному обс язі та подання після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.
Суддя (підпис) С.М. Глазько
< Список > < Дата >
З оригіналом згідно
Суддя С.М. Глазько
Повний текст постанови складений 28 липня 2010 року
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2010 |
Оприлюднено | 17.08.2010 |
Номер документу | 10734615 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Глазько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні