ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"07" листопада 2022 р.м. Одеса Справа № 916/1861/22Господарський суд Одеської області у складі судді Лічмана Л.В.,
секретар судового засідання Мисько І.С.,
за участю представників учасників справи:
від прокуратури: Алябова О.Є.,
від позивача: Воробйова А.О.,
від відповідача: не з`явився,
розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом Заступника керівника Чорноморської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті до Приватного підприємства ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ про стягнення 58755,66 грн.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 05.09.2022 р. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі № 916/1861/22, призначено судове засідання для розгляду справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження на 04.10.2022 р.
Протокольними ухвалами Господарського суду Одеської області від 04.10.2022 р. оголошено перерву у судовому засіданні до 25.10.2022 р., а від 25.10.2022 р. до 07.11.2022 р.
Представник відповідача в судові засідання, в т.ч. те, в якому ухвалено рішення, не з`явився. Про розгляд справи судом обізнаний, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень.
Згідно із приписами ст.ст.233,240 ГПК України в судовому засіданні 07.11.2022 р. проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Заступник керівника Чорноморської окружної прокуратури (далі Прокурор) в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті (далі Укртрансбезпека) звернувся в Господарський суд Одеської області з позовною заявою до Приватного підприємства ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ (далі ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ) про стягнення до Державного бюджету України 58755,66 грн плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Обґрунтовуючи позов, Прокурор посилається, зокрема, на приписи ст.ст.5,7,216,224,225 ГК України, ст.ст.22,909,1166 ЦК України, ст.23 Закону України ,,Про прокуратуру, ст.ст.24-2,29 БК України, ст.ст.1,6,48 Закону України ,,Про автомобільний транспорт, ст.29 Закону України ,,Про дорожній рух, ст.33 Закону України ,,Про автомобільні дороги, постанову Кабінету Міністрів України ,,Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади від 10.09.2014 р. № 442, п.п.2,3,20,26,27,28,30,31,31-1,41 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 р. № 879 (далі Порядок № 879), п.п.3,4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 р. № 30, п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 р. № 1306 (далі Правила № 1306), п.16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 р. № 198, Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 р. № 103, п.4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 р. № 1567, направлення на рейдову перевірку від 05.10.2020 р. № 001421, розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування від 11.10.2020 р. № 040446, довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 11.10.2020 р. № 024440, щотижневий графік проведення рейдових перевірок Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки у період з 05.10.2020 р. по 12.10.2020 р., акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 11.10.2020 р. № 040446, акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 11.10.2020 р. № 230639, товарно-транспортну накладну, лист Укртрансбезпеки від 15.10.2020 р. № 80148/19/24-20 тощо та вказує, що відповідач має відшкодувати державі матеріальні збитки, завдані шляхом руйнування автомобільних доріг загального користування, адже він здійснював перевезення вантажу з перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами № 1306 (повна маса транспортного засобу, перевізником вантажу в якому був відповідач, дорівнювала 57450 кг, тобто перевищувала нормативно допустиму масу (40000 кг) на 17450 кг, а навантаження на строєну вісь склало 34950 кг при нормативному 22000 кг).
Прокурор в письмовій заяві про уточнення позовних вимог просить вважати правильним зазначення в позовній заяві, що транспортний засіб Mersedes Benz, НОМЕР_1 , належить ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ на підставі товарно-транспортної накладної від 11.10.2020 р., форма якої затверджена додатком № 7 наказу Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 р. ,,Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Крім того, прокуратурою зазначено реквізити, на які слід перерахувати кошти в якості плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні. Протокольною ухвалою Господарського суду Одеської області від 25.10.2022 р. прийнято заяву про уточнення позовних вимог до розгляду.
Укртрансбезпека в письмових поясненнях підтримала позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач письмовий відзив на позов не подав та жодного разу з невідомих причин не скористався наданим ст.42 ГПК України правом на участь у засіданнях суду, з огляду на що розгляд справи здійснено за відсутності його представника та за наявними у ній доказами.
Розглянувши матеріали справи, перевіривши відповідність доводів прокуратури та позивача фактичним обставинам справи та нормам українського законодавства, господарський суд задовольняє позов, виходячи з такого.
05.10.2020 р. посадовим особам Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки видано направлення на проведення рейдової перевірки № 001421, у якому визначено місце та період її проведення з 05.10.2020 р. по 12.10.2020 р., зокрема на автодорозі ,,Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (203 км + 500 м).
11.10.2020 р. на автодорозі ,,Одеса-Мелітополь-Новоазовськ посадовою особою Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведено габаритно-ваговий контроль транспортного засобу марки Mersedes Benz, НОМЕР_1 , із спеціалізованим напівпричепом марки LCHMITZ, ВН9258ХK, яким керував водій ОСОБА_1 . Транспортні засоби належать ТОВ ,,СПМК-17, що підтверджується свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів серії НОМЕР_2 та серії НОМЕР_3 . Відповідно до товарно-транспортної накладної перевізником вантажу є ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ.
Габаритно-ваговий контроль здійснений з використанням ваг приладу автоматичного для зважування дорожніх транспортних засобів у русі та вимірювання навантаження на вісь, який відповідає вимогам ДСТУ OIML R134-1:2010, що підтверджується свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 10.07.2020 р. № П3314880505820, чинним до 10.07.2021 р., результати зважування транспортного засобу підтверджені квитанцією про зважування від 11.10.2020 р. № 116006.
Як вбачається з акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 11.10.2020 р. № 230639, перевіркою встановлено, що загальна повна вага транспорту склала 57450 кг при фактично допустимій 40000 кг, а також те, що навантаження на строєну вісь склало 34950 кг при нормативному 22000 кг. Вказані обставини зафіксовано в довідці про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 11.10.2020 р. № 024440 та акті від 11.10.2020 р. № 040446 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів.
Виходячи з даних перевірки, інспектором позивача складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, згідно з яким плата складає 1765,50 євро. Розрахунок виконано на підставі формули з постанови Кабінету Міністрів України ,,Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування від 27.06.2007 р. № 879.
Укртрансбезпекою оформлено лист від 15.10.2020 р. № 80148/19/24-20, в якому вказано про необхідність ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ сплати грошових коштів в розмірі 1765,50 євро, що станом на 11.10.2020 р. дорівнювало 58755,66 грн.
ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ не внесло вказану плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, у зв`язку з чим Укртрансбезпека звернулась до Одеської обласної прокуратури з метою забезпечення представництва держави у справі про стягнення коштів з ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ. У подальшому Прокурор подав уточений позовом у рамках провадження у даній справі.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України ,,Про автомобільний транспорт (із змінами), відповідно до ч.12 ст.6 якого державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.
Частини 1 та 4 ст.48 цього ж Закону України передбачають, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.
Статтею 33 Закону України ,,Про автомобільні дороги (із змінами) визначено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Частиною 2 ст.29 Закону України ,,Про дорожній рух (із змінами) передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Процедура здійснення габаритно-вагового контролю регламентується Порядком № 879, п.3 якого встановлено, що габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.
Згідно з пп.3 п.2 Порядку № 879 в редакції, чинній станом на момент проведення перевірки, великовагові та великогабаритні транспортні засоби транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у п.22.5 Правил № 1306. При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2%.
Пунктом 22.5 Правил № 1306 передбачено, що за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах 4,35 м), за довжиною 22 м (для маршрутних транспортних засобів 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах до 46 т), навантаження на одиночну вісь 11 т (для автобусів, тролейбусів 11,5 т), здвоєні осі 16 т, строєні 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь 11 т, здвоєні осі 18 т, строєні 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м. Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі понад 16 т, строєні осі понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі понад 18 т, строєні осі понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.
Згідно з п.21 Порядку № 879 в редакції, чинній станом на момент проведення перевірки, у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України. У разі здійснення руху з порушенням умов, визначених у дозволі на рух, подвійний розмір застосовується в частині перевищення фактичних показників над показниками, визначеними у дозволі, за пройдену частину маршруту. Довідка про здійснення габаритно-вагового контролю та/або сертифікат зважування, або документ щодо внесення плати за проїзд є чинними протягом усього маршруту.
Пунктами 26, 27 Порядку № 879 передбачено, що кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.
Відповідно до п.28 Порядку № 879 плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень…
Методику розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту визначено п.30 Порядку № 879, відповідно до якого плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П розмір плати за проїзд; Рзм розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 км проїзду; Рнв розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 км проїзду; Рг розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 км проїзду; В відстань перевезення, км. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 м.
Пунктом 31 Порядку № 879 передбачено, що при визначенні розміру плати за проїзд транспортних засобів з осьовим сполученням більше трьох береться до рахунку схема, що спричиняє більші руйнування доріг з комбінацій одно-, двох- та трьохосьових сполучень, а найбільша сума навантаження на суміжні осі припадає на максимальну колісну формулу. Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази.
Відповідно до п.31-1 Порядку № 879, чинного станом на момент проведення перевірки, якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10% у подвійному розмірі; на 10-40% у потрійному розмірі; більше як на 40% у п`ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням. Перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.
Аналіз наведених норм свідчить про те, що у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру плату за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу має вносити саме перевізник.
У розд.1 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. № 363, перевізником визначено фізичну або юридичну особу суб`єкт господарювання, що надає послуги з перевезень вантажів чи здійснює за власний кошт перевезення вантажів автомобільними транспортними засобами.
Як встановлено судом, перевезення вантажу здійснювалось транспортними засобами марки Mersedes Benz, НОМЕР_1 , із спеціалізованим напівпричепом марки LCHMITZ, ВН9258ХK, які відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів серії НОМЕР_2 та серії НОМЕР_3 належать ТОВ ,,СПМК-17, проте відповідно до товарно-транспортної накладної перевізником вантажу є ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ.
Матеріали справи містять усі передбачені Порядком № 879 документи, зокрема довідку № 024440, акт № 040446 та розрахунок плати за проїзд, які були складені працівниками Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки 11.10.2020 р. у зв`язку з виявленням під час габаритно-вагового контролю невідповідності фактичних вагових параметрів нормам і правилам перевезення вантажу.
Крім того, на виконання пропозиції суду позивачем надано письмові пояснення, де детально обґрунтовано, що розмір плати за проїзд визначено у відповідності до вимог Порядку № 879 та відповідно до Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 р. № 879, однак цих коштів відповідач у встановлений строк не сплатив.
Згідно з ч.3 ст.5 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники правовідносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, дотримуючись вимог законодавства. Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також іншими нормативними актами (стаття 7 ГК України).
Учасники правовідносин у сфері господарювання несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Застосування господарських санкцій повинно гарантувати захист прав і законних інтересів громадян, організацій та держави, в тому числі відшкодування збитків учасникам господарських відносин, завданих внаслідок правопорушення, та забезпечувати правопорядок у сфері господарювання (ч.ч.1 та 2 ст.216 ГК України).
У сфері господарювання застосовуються такі види господарських санкцій: відшкодування збитків; штрафні санкції; оперативно-господарські санкції.
Згідно ч.1 ст.224 ГК України учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов`язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб`єкту, права або законні інтереси якого порушено.
Відповідно до ч.ч.2 та 3 ст.225 ГК України законом щодо окремих видів господарських зобов`язань може бути встановлено обмежену відповідальність за невиконання або неналежне виконання зобов`язань. При визначенні розміру збитків, якщо інше не передбачено законом або договором, враховуються ціни, що існували за місцем виконання зобов`язання на день задоволення боржником у добровільному порядку вимоги сторони, яка зазнала збитків, а у разі якщо вимогу не задоволено у добровільному порядку, на день подання до суду відповідного позову про стягнення збитків.
Зміст і призначення закріпленої у Порядку № 879 плати за проїзд великоваговим транспортним засобом полягає насамперед у відшкодуванні матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування. Положення цього нормативного акта, оприлюдненого в установленому законом порядку, у повній мірі визначають механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що використовуються на автомобільних дорогах загального користування.
Крім того, п.п. 37, 41 Порядку № 879 визначено, що учасники відносин у сфері габаритно-вагового контролю несуть відповідальність згідно із законодавством, а дії або бездіяльність учасників відносин у сфері габаритно-вагового контролю можуть бути оскаржені в установленому порядку.
Відповідачем не було надано жодних доказів на спростування факту перевищення нормативно-вагових параметрів транспортним засобом, який перебуває в його користуванні. Крім того, відповідачем не надано також доказів оскарження в установленому порядку дій позивача щодо фіксування правопорушення та нарахування стягуваної суми збитків.
З огляду на наведене, те, що при проведенні габаритно-вагового контролю, складанні відповідної довідки, акта про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, здійсненні розрахунку плати за проїзд посадові особи Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки діяли на підставі та у спосіб, встановлені чинним законодавством, а також з дотриманням його вимог, господарський суд доходить висновку, що позивачем вірно нараховано та заявлено до стягнення матеріальні збитки, завдані шляхом руйнування автомобільних доріг загального користування, адже відповідачем здійснювалось перевезення вантажу з перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами № 1306 (повна маса транспортного засобу дорівнювала 57450 кг, тобто перевищувала нормативно допустиму масу (40000 кг) на 17450 кг, а навантаження на строєну вісь склало 34950 кг при нормативному 22000 кг), у зв`язку з чим ПП ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ має сплатити 58755,66 грн (1765,50 євро станом на 11.10.2020 р.) плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Відтак, позов підлягає задоволенню.
Згідно п.2 ч.1 ст.129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись ст.ст.129,232,233,238,240,241 ГПК України, вирішив:
Позов задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ (67832, Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт Великодолинське, вул. Радісна, буд. 11, код 32863396) до Державного бюджету України (отримувач: ГУК в Херсон. обл./22160100, р/р № UA 56899998031319121600002145, банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), МФО 899998, код 37959517, призначення платежу: 22160100, плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (№ розрахунку 040446, № акту 230639)) 58755/п`ятдесят вісім тисяч сімсот п`ятдесят п`ять/грн 66 коп. плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Стягнути з Приватного підприємства ,,ПІВДЕНЬДОРТЕХ (67832, Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт Великодолинське, вул. Радісна, буд. 11, код 32863396) на користь Одеської обласної прокуратури (65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, буд. 3, код 03528552, р/р UA808201720343100002000000564 в ДКСУ м. Київ) 2481/дві тисячі чотириста вісімдесят одну/грн 00 коп. судового збору.
Рішення набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дня складання повного його тексту і може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 14 листопада 2022 р.
Суддя Л.В. Лічман
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2022 |
Оприлюднено | 18.11.2022 |
Номер документу | 107351793 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Лічман Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні