Вирок
від 16.11.2022 по справі 573/1089/22
БІЛОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 573/1089/22

Номер провадження 1-кп/573/132/22

ВИРОК

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 листопада 2022 року Білопільський районнийсудСумської областіу складі:

головуючої судді ОСОБА_1 ,

з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

обвинуваченої ОСОБА_4 ,

розглянув у відкритому судовому засіданнів залі суду в місті Білопіллікримінальне провадження, внесене в Єдиний реєстр досудових розслідувань 01 серпня 2022 року за №120222005530000090, по обвинуваченню

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українки, громадянки України, уродженки м. Білопілля Сумської області, з повною середньою освітою, неодруженої, непрацюючої, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимої

- за ч. 1 ст. 190, ч. 2 ст. 190 КК України,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_4 31 січня 2017 року набула право власності на 1/3 частки земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:007:0181 площею 5,0647 га, 16 вересня 2017 року набула право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5920686600:06:004:0250 площею 4,3009 га, що розташовані на території Павлівського старостинського округу Білопільської міської ради Сумського району Сумської області.

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» заява про надання державної соціальної допомоги подається уповноваженим представником сім`ї до місцевої державної адміністрації або до виконавчого комітету сільської, селищної ради. Виконавчий комітет сільської, селищної ради передає заяву про надання державної соціальної допомоги до місцевої державної адміністрації. До заяви про надання державної соціальної допомоги додаються декларація про доходи та майно осіб, які входять до складу сім`ї. Форми заяви, декларації про доходи та майно встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення. Пунктом 6 Порядку призначення та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №250 від 24 травня 2003 року, встановлено, що для призначення соціальної допомоги уповноважений представник сім`ї подає органу соціального захисту населення декларацію про доходи та майно. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» порядок призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми та перелік документів, необхідних для призначення допомоги за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 34 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1751 передбачено, що допомога на дітей одиноким матерям надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців. Середньомісячний сукупний дохід сім`ї визначається на підставі довідки про доходи і декларації про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, згідно з Методикою обчислення сукупного доходу сім`ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженою спільним наказом Міністерства праці та соціальної політики, Міністерства економіки та європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Державного комітету статистики України, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України від 15 листопада 2001 року №486/202/524/455/3370.

04 травня 2018 року ОСОБА_4 , маючи 3 неповнолітніх дітей: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , яких виховуєсамостійно,з метоюотримання соціальноїдопомоги одинокимматерям тасоціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям прибула до Павлівської сільської ради, розташованої за адресою: Сумська область, Білопільський район, с. Павлівка, вул. Хілкова, 25, де власноручно заповнила бланк заяви про призначення усіх видів допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2015 року №441.

Під час заповнення заяви ОСОБА_4 була попереджена про відмову в призначенні або припиненні виплати призначеної соціальної допомоги та/або повернення надміру нарахованих коштів у разі надання неповних чи недостовірних відомостей про її доходи та майновий стан та членів сім`ї.

Після заповнення нею бланку заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, ОСОБА_4 04 травня 2018 року, у точно не встановлений час у період робочого дня з 08:00 по 17:00 год, перебуваючи у приміщенні Павлівської сільської ради, маючи злочинний умисел, спрямований на заволодіння шляхом обману грошовими коштами, призначеними для виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, діючи умисно з корисливих мотивів, власноруч заповнила документ «Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги», форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року №204, де в п`ятому розділі «Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги» не вказала дані про наявність у її власності 1/3 частки земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:007:0181 площею 5,0647 га та земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:004:0250 площею 4,3009 га, що розташовані на території Павлівської сільської ради Білопільського району Сумської області.

У подальшому вищевказані заява та декларація відповідальним працівником Павлівської сільської ради були направлені до Управління соціального захисту населення Білопільської РДА, де на підставі вказаних документів 23 травня 2018 року прийнято рішення про призначення ОСОБА_4 державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї та безпідставно надміру нараховано кошти за період з 01 травня 2018 року по 31 жовтня 2018 року в сумі 1405, 80 грн. Цього ж числа прийнято рішення про призначення соціальної допомоги одиноким матерям та безпідставно надміру нараховано кошти за період з 01 травня 2018 року по 31 жовтня 2018 року в сумі 2108, 70 грн.

У подальшому вищевказані кошти перераховані на рахунок ОСОБА_4 , яка використала їх на власний розсуд.

Крім цього, діючи повторно, 09 листопада 2018 року ОСОБА_4 , маючи 3 неповнолітніх дітей: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , яких виховує самостійно, з метою отримання соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям прибула до Павлівської сільської ради, розташованої за адресою: Сумська область, Білопільський район, с. Павлівка, вул. Хілкова, 25, де власноручно заповнила бланк заяви про призначення усіх видів допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2015 року №441, під час заповнення якої остання попереджена про відмову в призначенні або припиненні виплати призначеної соціальної допомоги та/або повернення надміру нарахованих коштів у разі надання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан її та членів її сім`ї.

Після заповнення бланку заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг ОСОБА_4 09 листопада 2018 року у точно невстановлений час протягом робочого дня в період робочого часу з 08:00 по 17:00, перебуваючи у приміщенні Павлівської сільської ради, маючи злочинний умисел, спрямований на заволодіння шляхом обману грошовими коштами, призначеними для виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, повторно, з корисливих мотивів, власноруч заповнила документ «Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги», форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року №204, де в п`ятому розділі «Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги», не вказала дані про наявність у її власності 1/3 частки земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:007:0181 площею 5,0647 га та земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:004:0250 площею 4,3009 га, що розташовані на території Павлівської сільської ради Білопільського району Сумської області.

У подальшому вищевказані заява та декларація відповідальним працівником Павлівської сільської ради були направлені до Управління соціального захисту населення Білопільської РДА, де на підставі вказаних документів 13 листопада 2018 року прийнято рішення про призначення ОСОБА_4 державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї зі зменшенням та безпідставно надміру нараховано кошти за період з 01 листопада 2018 року по 30 квітня 2019 року в сумі 351, 48 грн та 09 листопада 2018 року прийнято рішення про призначення допомоги одиноким матерям та безпідставно надміру нараховано кошти за період з 01 листопада 2018 року по 30 квітня 2019 року в сумі 1054, 44 грн.

У подальшому вищевказані кошти перераховані на рахунок ОСОБА_4 , яка використала їх на власний розсуд.

Крім цього, діючи повторно, 10 травня 2019 року ОСОБА_4 , маючи 3 неповнолітніх дітей: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , яких виховує самостійно, з метою отримання соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям прибула до Павлівської сільської ради, розташованої за адресою: Сумська область, Білопільський район, с. Павлівка, вул. Хілкова, 25, де власноручно заповнила бланк заяви про призначення усіх видів допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2015 року №441, під час заповнення якої остання попереджена про відмову в призначенні або припиненні виплати призначеної соціальної допомоги та/або повернення надміру нарахованих коштів у разі надання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан її та членів її сім`ї.

Після заповнення нею бланку заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг ОСОБА_4 10 травня 2019 року, у точно невстановлений час протягом робочого дня у період з 08:00 по 17:00 год, перебуваючи у приміщенні Павлівської сільської ради, маючи злочинний умисел, спрямований на заволодіння шляхом обману грошовими коштами, призначеними для виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, повторно, з корисливих мотивів, власноруч заповнила документ «Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги», форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року №204, де в п`ятому розділі «Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги» не вказала дані про наявність у її власності 1/3 частки земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:007:0181 площею 5,0647 га та земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:004:0250 площею 4,3009 га, що розташовані на території Павлівської сільської ради Білопільського району Сумської області.

У подальшому вищевказані заява та декларація відповідальним працівником Павлівської сільської ради були направлені до Управління соціального захисту населення Білопільської РДА (далі Управління), де на підставі вказаних документів 22 травня 2019 року було прийнято рішення про призначення допомоги одиноким матерям та безпідставно надміру нараховано кошти з 01 травня 2019 року по 31 жовтня 2019 року в сумі 22272,12 грн.

У подальшому вищевказані кошти перераховані на рахунок ОСОБА_4 , яка використала їх на власний розсуд.

Крім цього,діючи повторно,08 листопада 2019 року ОСОБА_4 , маючи трьох неповнолітніх дітей: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , яких виховує самостійно, з метою отримання соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, прибула до Павлівської сільської ради, розташованої за адресою: Сумська область, Білопільський район, с. Павлівка, вул. Хілкова, 25, де власноручно заповнила бланк заяви про призначення усіх видів допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2015 року №441, під час заповнення якої остання попереджена про відмову в призначенні або припиненні виплати призначеної соціальної допомоги та/або повернення надміру нарахованих коштів у разі надання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан її та членів її сім`ї.

Після заповнення нею бланку заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг ОСОБА_4 08 листопада 2019 року, у точно невстановлений час протягом робочого дня з 08:00 по 17:00 год, перебуваючи у приміщенні Павлівської сільської ради, маючи злочинний умисел, спрямований на заволодіння шляхом обману грошовими коштами, призначеними для виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, діючи умисно, з корисливих мотивів, власноруч заповнила документ «Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги», форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року №204, де в п`ятому розділі «Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги» не вказала дані про наявність у її власності 1/3 частки земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:007:0181 площею 5,0647 га та земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:004:0250 площею 4,3009 га, що розташовані на території Павлівської сільської ради Білопільського району Сумської області.

У подальшому вищевказані заява та декларація відповідальним працівником Павлівської сільської ради були направлені до Управління соціального захисту населення Білопільської РДА, де на підставі вказаних документів 20 листопада 2019 було прийнято рішення про призначення соціальної допомоги одиноким матерям та безпідставно надміру нараховано кошти з 01 листопада 2019 року по 30 квітня 2020 року в сумі 6185, 88 грн.

У подальшому вищевказані кошти перераховані на рахунок ОСОБА_4 , яка використала їх на власний розсуд.

Здійснюючи вказані дії, ОСОБА_4 усвідомлювала суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачала їх суспільно небезпечні наслідки і бажала їх настання, тобто діяла з прямим умислом.

Допитана у судовому засіданні обвинувачена ОСОБА_4 свою винуватість визнала повністю, щиро розкаялася та дала показання, які відповідають обставинам, викладеним у обвинувальному акті. Зокрема пояснила, що є матір`ю-одиначкою і на утриманні мала трьох неповнолітніх дітей. У січні 2017 року вона отримала у спадок дві земельні ділянки. У травні 2018 року звернулася до управління соцзахисту населення через Павлівську сільську раду для оформлення допомоги як одинокій матері та як малозабезпеченій сім`ї. З цього часу кожні півроки зверталася з аналогічними заявами про нарахування домомоги. Останій раз вона зверталася у листопаді 2019 року і до 30 квітня 2020 року отримувала таку допомогу. При цьому, жодного разу у своїх заявах вона не вказувала інформацію, що має у власності земельні ділянки, за які отримує доход у виді орендної плати. Не робила цього, бо знала, що у такому випадку вона не отримає допомогу від держави.

На підставі ч. 3 ст.349КПК України за згодою учасників судового провадження, судом визнано недоцільним дослідження доказів щодо тих обставин, які ніким не оспорюються.

Крім того, такий порядок судового розгляду повністю узгоджується з вимогами п. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, розділу ІІІ Рекомендації №6 R (87) 18 Комітету міністрів Ради Європи "Відносно спрощеного кримінального правосуддя" та практики Європейського Суду з прав людини щодо їх застосування, згідно з якими суд повинен забезпечити належну реалізацію права на справедливий суд під час розгляду кримінальних проваджень шляхом спрощеного і скороченого розгляду.

При цьому встановлено, що учасники судового провадження правильно розуміють зміст цих обставин, а тому в суду немає сумнівів у добровільності та істинності їх позицій.

Також судом обвинуваченій роз`яснено, що у такому випадку вона буде позбавлена права оспорювати ці фактичні обставини справи в апеляційному порядку.

Враховуючи викладене, суд, допитавши обвинувачену, дослідивши матеріали кримінального провадження, що характеризують її особу, дійшов висновку, що винуватість ОСОБА_4 у вчиненні інкримінованих їй кримінальних правопорушень при обставинах, викладених в обвинувальному акті та вироку суду, доведена повністю.

За таких обставин суд дії ОСОБА_4 кваліфікує за ч. 1 ст. 190, ч. 2 ст. 190 КК України, оскільки вона вчинила заволодіння чужим майном шляхом обману (шахрайство) та заволодіння чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчинене повторно.

При призначенні виду та міри покарання суд враховує обставини вчинення кримінальних правопорушень, особу обвинуваченої.

За місцем проживання ОСОБА_4 характеризується задовільно.

Обставинами, що пом`якшують покарання, є щире каяття, оскільки ОСОБА_4 критично оцінила вчинені нею кримінальні правопорушення, своєю поведінкою під час досудового розслідування та судового провадження прагнула зменшити негативні наслідки своєї протиправної поведінки; активне сприяння їх розкриттю, бо правдиво повідомила про обставини вчинення кримінальних правопорушень; на утриманні має двох неповнолітніх дітей.

Обставини, що обтяжують покарання, відсутні.

Загальні засади призначення покарання (стаття 65 КК України) наділяють суд правом вибору однієї із форм реалізації кримінальної відповідальності - призначити покарання або звільнити від покарання чи від його відбування, завданням якої є виправлення та попередження нових кримінальних правопорушень. Ця функція за своєю правовою природою є дискреційною, оскільки потребує врахування та оцінки конкретних обставин справи, ступеня тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, особи винного, обставин, що впливають на покарання.

Тому суд, реалізовуючи принципи справедливості та індивідуалізації покарання, враховуючи, що призначене покарання повинно бути не тільки карою, але і переслідувати цілі загальної та спеціальної превенції, вважає, що покарання повинно бути відповідним скоєному і сприяти виправленню обвинуваченого та запобіганню вчинення ним нових кримінальних правопорушень.

З урахуванням наведених вище всіх обставин суд дійшов висновку, що ОСОБА_4 необхідно призначити покарання за ч. 1 ст. 190 КК України в редакції Закону №270-VІ від 15 квітня 2008 року, який діяв на момент вчинення кримінального правопорушення, у виді штрафу в розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 грн.

Відповідно до положень ст. 49 КК України особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули зазначені у законі строки, зокрема, два роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачене покарання менш суворе, ніж обмеження волі; три роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачено покарання у виді обмеження волі,та особа не ухилялася від досудового слідства або суду.

Згідно з частиною 5 статті 74 КК України особа може бути звільнена за вироком суду від покарання на підставах, передбачених статтею 49 цього Кодексу.

Відповідно до правових позицій Верховного Суду (справи №463/5277/16-к, №729/1480/13-к, №440/193/13-к, №308/3401/18) для звільнення від кримінальної відповідальності за статтею 49 КК необхідна згода обвинуваченого на це, а за відсутності такої згоди суд вправі звільнити його лише від покарання на підставі частини 5 статті 74 КК України.

З огляду на позицію обвинуваченої, яка повністю визнала свою винуватість, але заперечувала проти звільнення від кримінальної відповідальності на підставі пункту 1 частини 1 статті 49 КК України, зважаючи на положення частини 5 статті 74 КК України, ОСОБА_4 підлягає звільненню від покарання, призначеного за частиною 1 статті 190 КК України у зв`язку із закінченням строків давності.

З урахуванням наведених вище всіх обставин та того, що покарання є формою реалізації кримінальної відповідальності, а також другорядну роль кари як мети покарання, суд дійшов висновку, що ОСОБА_4 за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України в редакції Закону №2617- VІ від 22 листопада 2018 року, необхідно призначити покарання у виді позбавлення волі без ізоляції від суспільства в умовах здійснення контролю за її поведінкою під час звільнення від відбування покарання з випробуванням та з покладенням на неї обов`язків, передбачених п. п. 1, 2 ч. 1 ст. 76 КК України, що буде достатнім для того, щоб вона довела своє виправлення.

Хоча санкцією ч. 2 ст. 190 КК України передбачені і більш м`які покарання у виді штрафу, виправних робіт та обмеження волі, але виправні роботи та обмеження волі ОСОБА_4 неможливо призначити, бо вона не працює і на теперішній час має на утриманні одну дитину віком до 14 років, а для сплати штрафу вона не має достаніх коштів та майна.

Управлінням соціального захисту населення Сумської РДА до обвинуваченої заявлений цивільний позов про стягнення 25648,38 грн майнової шкоди (а. п. 10-11).

Представник цивільного позивача ОСОБА_8 у судове засідання не прибула, подала заяву про проведення засідання без її участі, позов підтримала.

Обвинувачена ОСОБА_4 позов визнала повністю.

Заслухавши обвинувачену, дослідивши матеріали кримінального провадження, суд дійшов таких висновків.

Відповідно до ч. 1 ст.127КПК України шкода, завдана кримінальним правопорушенням або іншим суспільно небезпечним діянням може бути стягнута судовим рішенням за результатами розгляду цивільного позову у кримінальному провадженні.

Згідно зі ст. 128 КПК Україниособа, якій кримінальним правопорушенням або іншим суспільно небезпечним діянням завдано майнової та/або моральної шкоди, має право під час кримінального провадження до початку судового розгляду пред`явити цивільний позов до підозрюваного, обвинуваченого або до фізичної чи юридичної особи, яка за законом несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння.

Отже, враховуючи, що злочинними діями ОСОБА_4 , які полягали у незаконному заволодінні державними коштами шляхом обману, управлінню соцзахисту населення Сумської РДА заподіяна майнова шкода на вказану суму, тому цивільний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Ухвалою слідчого судді від 20 вересня 2022 року накладений арешт на 1/3 частину земельної ділянки, який підлягає скасуванню, оскільки відпала така потреба.

Речові докази та процесуальні витрати у провадженні відсутні.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 370, 374 КПК України, суд

УХВАЛИВ:

ОСОБА_4 визнати винуватою у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 190 КК України, та призначити їй покарання за цим законом у виді штрафу в доход держави в розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становлять 850 грн.

На підставі п. 1 ч. 1 ст. 49, ч. 5 ст. 74 КК України звільнити ОСОБА_4 від призначеного покарання за ч. 1 ст. 190 КК України у виді 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становлять 850 грн, у зв`язку із закінченням строків давності.

ОСОБА_4 визнати винуватою у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України, та призначити їй покарання за цим законом у виді позбавлення волі на строк 2 (два) роки.

На підставі ст. 75 КК України звільнити ОСОБА_4 від відбування покарання з випробуванням з іспитовим строком 1 (один) рік.

Відповідно до п. п. 1, 2 ч. 1 ст.76КК України покласти на ОСОБА_4 такі обов`язки:

-періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації;

-повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання.

Стягнути з ОСОБА_4 на користь управління соціального захисту населення Сумської районної державної адміністрації Сумської області 25648 (двадцять п`ять тисяч шістсот сорок вісім) гривень 38 копійок.

Скасувати арешт на 1/3 частину земельної ділянки з кадастровим номером 5920686600:06:007:0181 площею 5,0647 га.

На вирок може бути подана апеляція до Сумського апеляційного суду через Білопільський районний суд Сумської області протягом 30 днів з дня його проголошення.

Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Суддя

СудБілопільський районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення16.11.2022
Оприлюднено18.01.2023
Номер документу107354830
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Шахрайство

Судовий реєстр по справі —573/1089/22

Постанова від 29.11.2023

Кримінальне

Білопільський районний суд Сумської області

Терещенко О. І.

Вирок від 16.11.2022

Кримінальне

Білопільський районний суд Сумської області

Терещенко О. І.

Ухвала від 02.11.2022

Кримінальне

Білопільський районний суд Сумської області

Терещенко О. І.

Ухвала від 23.09.2022

Кримінальне

Білопільський районний суд Сумської області

Терещенко О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні