Справа № 344/14462/22
Провадження № 1-кс/344/4983/22
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 листопада 2022 року м. Івано-Франківськ
Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , підозрюваних ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , захисників ОСОБА_6 , ОСОБА_7 розглянувши в залі суду м. Івано-Франківська клопотання про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12022091010000610 від 06.05.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 201-2, ч. 1 ст. 263 КК України
В С Т А Н О В И В:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся з клопотанням про продовження строку досудового розслідування в кримінальному провадженні № 12022091010000610 від 06.05.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 201-2, ч. 1 ст. 263 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що Указом Президента України ОСОБА_8 від 24.02.2022 № 64/2022 та Законом України Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-ХІ, введено військовий стан на всій території України.
Указом Президента України ОСОБА_8 від 14.03.2022 № 133/2022 та Законом України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.03.2022 №2119-ІХ продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 26.03.2022 строком на 30 діб.
Указом Президента України ОСОБА_8 від 18.04.2022 № 259/2022 та Законом України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 21.04.2022 № 2212-IX продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 25.04.2022 строком на 30 діб.
Указом Президента України ОСОБА_8 від 17.05.2022 № 341/2022 та Законом України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 22.05.2022 № 2263-IX продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 25.05.2022 строком на 90 діб.
Указом Президента України ОСОБА_8 від 12.08.2022 № 573/2022 та Законом України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 № 573/2022, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.
Таким чином, у період часу з 24.02.2022 до 25.08.2022 на території України запроваджено та діє воєнний стан.
Відповідно до положень ст. 1 Закону України «Про гуманітарну допомогу» безоплатна допомога (пересилка, виконання робіт, надання послуг) - це надання гуманітарної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсацій донорам.
Гуманітарна допомога це цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема, внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту. Гуманітарна допомога є різновидом благодійництва і має спрямовуватися відповідно до обставин, об`єктивних потреб, згоди її отримувачів та за умови дотримання вимог ст. 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Положеннями ст. 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» визначено, що цілями благодійної діяльності є надання допомоги для сприяння законним інтересам бенефіціарів у сферах благодійної діяльності, визначених цим Законом, а також розвиток і підтримка цих сфер у суспільних інтересах. Сферами благодійної діяльності є, зокрема допомога постраждалим внаслідок катастроф, збройних конфліктів і нещасних випадків, а також біженцям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах; сприяння обороноздатності та мобілізаційній готовності країни, захисту населення у надзвичайних ситуаціях мирного і воєнного стану тощо.
Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про гуманітарну допомогу», не відносяться до гуманітарної допомоги підакцизні товари, крім:
- автомобілів швидкої медичної допомоги, легкових автомобілів спеціального призначення для Міністерства внутрішніх справ України, органів Національної поліції;
- транспортних засобів, що надходять у період проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях для отримання і використання Збройними Силами України, Національною гвардією України, іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями, Службою безпеки України, Міністерством внутрішніх справ України, Державною прикордонною службою України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України для забезпечення проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях;
- транспортних засобів, призначених для перевезення більше ніж вісім осіб, та автомобілів, обладнаних для перевезення осіб з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату, що передаються для використання установам соціального захисту населення, державним закладам охорони здоров`я і навчальним закладам, громадським організаціям осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, Товариству Червоного Хреста України та його обласним організаціям, державним закладам системи реабілітації, фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт»;
- легкових автомобілів, які на момент ввезення на митну територію України були вперше зареєстровані не пізніше ніж вісім років тому, з об`ємом двигуна не більш як 1800 куб. см, що отримуються органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міською державною адміністрацією або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, для подальшої передачі особам з інвалідністю, які перебувають у встановленому порядку на обліку для отримання спеціального автотранспорту, на строк, визначений законодавством;
- транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення (крім таксі, автомобілів інкасації) для підприємств, установ та організацій, що утримуються за рахунок бюджетів, уповноважених ними державних установ та органів місцевого самоврядування для забезпечення соціально-економічних потреб територіальних громад.
У той же час, статтею 12 Закону України «Про гуманітарну допомогу» встановлено, що особи, винні у порушенні законодавства про гуманітарну допомогу, несуть відповідальність згідно із законами України. Порушеннями законодавства про гуманітарну допомогу, що тягне за собою кримінальну або адміністративну відповідальність згідно із законом, є: використання гуманітарної допомоги не за цільовим призначенням; використання гуманітарної допомоги з метою отримання прибутку; нерозміщення та/або несвоєчасне розміщення спеціально уповноваженими державними органами з питань гуманітарної допомоги рішення про визнання товарів (предметів) гуманітарною допомогою на своєму офіційному веб-сайті; не направлення та/або несвоєчасне направлення спеціально уповноваженими державними органами з питань гуманітарної допомоги рішення про визнання товарів (предметів) гуманітарною допомогою до митних органів, податкових органів та інших державних органів; порушення органами, які безпосередньо проводять заходи офіційного контролю щодо товарів (предметів) гуманітарної допомоги, строків проведення відповідних видів контролю товарів (предметів) гуманітарної допомоги. Товари (предмети) гуманітарної допомоги, які продаються за грошові кошти або передаються за інші види компенсації, та (або) виручка, отримана за такий продаж, вилучаються або конфіскуються у встановленому законом порядку.
Однак, у невстановлений досудовим розслідуванням час, ОСОБА_4 , будучи засновником Благодійної організації «Міжнародний благодійний фонд «Медична фундація», код ЄДРПОУ 43055770, всупереч вищевказаним положенням законодавства, вступив у злочинну змову із ОСОБА_5 , який є волонтером, щодо незаконного використання товарів гуманітарної допомоги на території міста Івано-Франківська з метою отримання прибутку.
У подальшому, ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою із ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, спрямований на реалізацію гуманітарної допомоги з метою отримання прибутку, діючи з корисливих мотивів, незважаючи на обов`язок безоплатної передачі таких товарів військовим формуванням, здійснювали їх продаж зацікавленим особам за грошові кошти, в результаті чого отримували прибуток для власного збагачення.
Так, у липні 2022 року, ОСОБА_9 , у зв`язку з повномасштабним військовим вторгненням російської федерації на територію України, добровільно, безкоштовно, на засадах благодійництва, вирішив за власні грошові кошти купувати транспортні засоби для потреб Збройних сил України. Із цією метою, останній звернувся до ОСОБА_10 із пропозицією допомагати Збройним силам України шляхом підшукання, купівлі та подальшої передачі різного роду транспортних засобів на потреби військовим.
Надалі, 10.07.2022, ОСОБА_10 , знайшовши на одній із площадок з продажу автомобілів у Республіці Польща транспортний засіб марки «MitsubishiPajero», реєстраційний № HGW- НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 , та узгодивши купівлю вказаного автомобіля із ОСОБА_9 , останні вирішили передати його в якості гуманітарної допомоги для проведення бойових дій Збройними силами України.
У подальшому, 13.07.2022, до ОСОБА_10 зателефонував ОСОБА_5 , який повідомив про те, що він спільно із ОСОБА_4 займаються волонтерською діяльністю та мають власну благодійну організацію, а також мають досвід у ввезенні транспортних засобів на територію України в якості гуманітарної допомоги на потреби Збройних сил України та можуть допомогти у безпосередній передачі автомобілів для військових. Будучи переконаним у добросовісності намірів ОСОБА_5 та ОСОБА_4 щодо передачі вказаного транспортного засобу на потреби Збройних сил України, ОСОБА_10 погодився на вказану пропозицію, після чого, за допомогою соціальної мережі «WhatsApp», перекинув ОСОБА_5 фотознімки документації щодо вказаного автомобіля з метою підготування відповідних документів для безперешкодного ввезення в якості гуманітарної допомоги на потреби Збройних сил України.
Надалі, 19.07.2022 близько 02:00 год, ОСОБА_10 , за попередньою домовленістю із ОСОБА_4 , зустрівся з останнім на автомобільній стоянці у м. Перемишль Республіки Польща, де у ході розмови, ОСОБА_4 зобов`язався передати вказаний транспортний засіб на потреби Збройних сил України, про що підписав відповідний документ про отримання та передачу автомобіля марки «MitsubishiPajero», реєстраційний № НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_2 та отримав вказаний автомобіль від ОСОБА_10 .
У цей час, в ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , виник протиправний умисел, спрямований на отримання прибутку від незаконного продажу вказаного транспортного засобу на території міста Івано-Франківська.
З метою реалізації свого злочинного умислу, ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою спільно із ОСОБА_5 , повідомив ОСОБА_11 , який здійснював пошук транспортного засобу для виконання бойових завдань Збройними силами України, про те, що у нього є для продажу автомобіль марки «MitsubishiPajero» та скинув йому фотознімки у соціальній мережі «WhatsApp». Після чого, ОСОБА_4 домовився про зустріч із ОСОБА_11 на АЗС «Стелс» по вул. Г. Мазепи у м. Івано-Франківську для безпосереднього огляду автомобіля.
22 липня 2022 року о 21:00 год, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , зустрілись в обумовленому місці із ОСОБА_11 та після візуального огляду вказаного автомобіля, домовились про його купівлю за 5 500 євро.
У подальшому, 25.07.2022 о 15 год 15 хв, ОСОБА_4 , за попередньою змовою групою осіб із ОСОБА_5 , діючи умисно, реалізуючи спільний протиправний умисел на отримання прибутку шляхом продажу товарів гуманітарної допомоги, з корисливих мотивів, з метою спільного збагачення, не зважаючи на заборону продажу гуманітарної допомоги та обов`язок безоплатної передачі такої допомоги одному із військових формувань, здійснив продаж ОСОБА_11 транспортного засобу марки «MitsubishiPajero», реєстраційний № HGW- НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 , який ввезений на територію України в якості гуманітарної допомоги, за грошові кошти у загальній сумі 5 500 євро, що згідно курсу НБУ станом на 25.07.2022 становить 204 655 гривень.
Крім цього, 20.08.2022, ОСОБА_10 , за попереднім узгодженням із ОСОБА_9 , перебуваючи у Республіці Польща, домовився із громадською організацією «Стей Сейф УА» про передачу на благодійній основі транспортного засобу марки «Mersedes-BenzAmbulance», 2009 року випуску, реєстраційний № НОМЕР_4 , номер кузова НОМЕР_5 , жовтого кольору, на потреби Збройних сил України.
Із цією метою, ОСОБА_10 зателефонував до ОСОБА_4 та повідомив про те, що неподалік м. ЦішанівРуспубліки Польща, на автомобільній стоянці знаходиться транспортний засіб марки «Mersedes-BenzAmbulance», 2009 року випуску, який він може безкоштовно отримати з обов`язковою передачею на потреби Збройних сил України, на що ОСОБА_4 погодився.
Цього ж дня, о 22:00 год, ОСОБА_12 зустрівся із ОСОБА_4 неподалік м. Цішанів Республіки Польща, де фактично отримав вказаний автомобіль з метою оформлення всіх необхідних документів для ввезення на територію України та подальшу передачу для потреб Збройних сил України.
У цей час, в ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , виник протиправний умисел, спрямований на отримання прибутку від незаконного продажу вказаного транспортного засобу на території міста Івано-Франківська.
З метою реалізації свого злочинного умислу, ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою спільно із ОСОБА_5 , 20.08.2022 повідомив ОСОБА_13 , який здійснював пошук транспортного засобу для потреб Збройним силам України, про те, що у нього є для продажу транспортний засіб, зокрема швидка медична допомога, яку він пригнав із Швеції, та скинув йому фотознімки у соціальній мережі «WhatsApp». Надалі, 23.08.2022, ОСОБА_4 повідомив ОСОБА_13 про те, що приїхав вказаним автомобілем на територію України, після чого матиме змогу її продати.
У подальшому, 25.08.2022 о 14 год 55 хв, ОСОБА_4 , за попередньою змовою групою осіб із ОСОБА_5 , діючи умисно, реалізуючи спільний умисел на отримання прибутку шляхом продажу товарів гуманітарної допомоги, з корисливих мотивів, з метою спільного збагачення, не зважаючи на заборону продажу гуманітарної допомоги та обов`язок безоплатної передачі такої допомоги одному із військових формувань, здійснив продаж ОСОБА_13 та ОСОБА_11 транспортного засобу марки «Mersedes-BenzAmbulance», 2009 року випуску, реєстраційний № НОМЕР_4 , номер кузова НОМЕР_5 , жовтого кольору, який ввезений на територію України в якості гуманітарної допомоги, за грошові кошти у загальній сумі 7 200 євро, що згідно курсу НБУ станом на 25.08.2022 становить 261 360 гривень.
Внаслідок здійснення протиправної діяльності щодо реалізації гуманітарної допомоги, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 отримали прибуток на загальну суму 466 015 гривень.
26 серпня 2022 року, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні ними кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 201-2 КК України.
Вина підозрюваних у вчиненні інкримінованому їм кримінального правопорушення повністю підтверджується матеріалами кримінального провадження, зокрема: протоколами допитівсвідків, протоколами проведених обшуків, протоколом затримання, протоколами оглядів соціальних сторінок в мережі інтернет, протоколами проведених негласних слідчих (розшукових) дійта іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності.
Кримінальне правопорушення у вчиненні якого підозрюються ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ,відповідно до ст. 12 КК України, відноситься до категорії тяжкого злочину,за вчинення якого відповідно до КК України, передбачено максимальне покарання у виді позбавленням волі на строк від п`яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
З метою закінчення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні необхідно виконати низку слідчих (розшукових) та процесуальних дій, зокрема завершити виконання судовихтоварознавчих, судових комп`ютерно-технічних експертиз, а також судової молекулярно-генетичної експертизи, зняти грифи таємності з матеріалів негласних слідчих (розшукових) дій, у порядку передбаченому Главою 15 КПК України, встановити місце фактичного знаходження та підстави користування транспортними засобами, які ввезені на митну територію України в якості гуманітарної допомогипідозрюваними ОСОБА_5 та ОСОБА_4 , а також іншими особами та зареєстровані за БО «Міжнародний благодійний фонд «Медична фундація» згідно з інформацією, яка отримана у Львівській та Закарпатській митницях, вилучити та проаналізувати документи щодо руху коштів по банківських платіжних картках підозрюваних та інших осіб, які можливо причетні до вчинення вказаного кримінального правопорушення, встановити та допитати в якості свідків інших осіб, яким відома інформація про вчинення кримінального правопорушення,виконати вимогист. 290 КПК України, скласти обвинувальний акт і реєстр матеріалів досудового розслідування.
Зазначені слідчі та процесуальні дії, які необхідно провести, мають суттєве значення для судового розгляду, оскільки спрямовані на здобуття доказів, які в подальшому дадуть змогу судді, стороні захисту та стороні обвинувачення повно та об`єктивно дослідити обставини вчинення злочинів, вірно кваліфікувати дії підозрюваних та відповідно прийняти законне, обґрунтоване кінцеве процесуальне рішення у кримінальному провадженні.
Вказані слідчі (розшукові) та процесуальні дії не могли бути проведені чи завершені ранішеіз об`єктивних причин, оскільки обставинами, що перешкоджали проведенню таких слідчих та процесуальних дій у тримісячний строкєособлива складність кримінального провадження,значна завантаженість експертних установ, які не змогли своєчасно завершити судові експертизи, значна кількість попередньо проведених гласних та негласних слідчих (розшукових) та процесуальних дій, а також заходів забезпечення кримінального провадження, спрямованих на отримання доказів злочинної діяльності підозрюваних, їх аналізі та оцінці.
На підставі постанови керівника Окружної прокуратури міста Івано-Франківська ОСОБА_14 від 17.10.2022, строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12022091010000610продовжено до трьох місяців, тобто до 26.11.2022 року.
Таким чином, строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12022091010000610 від 06.05.2022, завершується 26.11.2022, однак завершити досудове розслідування без виконання вищезазначених слідчих (розшукових) та процесуальних дій не можливо, оскільки це призведе до невиконання завдань кримінального процесуального законодавства України, зокрема захисту особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорони прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Строк, необхідний для проведення зазначених слідчих (розшукових) та процесуальних дій у вказаному кримінальному провадженні, становить не менше 5 (шести) місяців у зв`язку ізособливою складністю кримінального провадження.
Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, вказавши на необхідність продовження строків досудового розслідування до 5-ти місяців, тобто до 26.01.2023 року включно.
Захисники в судовому засіданні щодо задоволення клопотання заперечили, просили відмовити.
Підозрювані в судовому засіданні підтримали думку захисників.
Заслухавши думку слідчого, захисників, підозрюваних, дослідивши матеріали, якими слідчий обґрунтовує клопотання, слідчий суддя дійшла до висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволення, виходячи з наступного.
Слідчим відділом Івано-Франківського РУП ГУНП в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12022091010000610 від 06.05.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 201-2, ч. 1 ст. 263 КК України.
Встановлено, що строк досудового розслідування кримінального провадження № 12022091010000610 від 06.05.2022 закінчується 26.11.2022 року.
Згідно ч. 2 ст. 219 КПК України строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченомупараграфом 4 глави 24цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.
Відповідно до ч. 3 ст. 294 КПК України якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частини другої статті 219 цього Кодексу до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора.
На підставі вищевикладеного, слідчий суддя приходить до висновку, що стороною обвинувачення доведено, що у вказаному кримінальному провадженні ще необхідно зокрема завершити виконання судовихтоварознавчих, судових комп`ютерно-технічних експертиз, а також судової молекулярно-генетичної експертизи, зняти грифи таємності з матеріалів негласних слідчих (розшукових) дій, у порядку передбаченому Главою 15 КПК України, встановити місце фактичного знаходження та підстави користування транспортними засобами, які ввезені на митну територію України в якості гуманітарної допомогипідозрюваними ОСОБА_5 та ОСОБА_4 , а також іншими особами та зареєстровані за БО «Міжнародний благодійний фонд «Медична фундація» згідно з інформацією, яка отримана у Львівській та Закарпатській митницях, вилучити та проаналізувати документи щодо руху коштів по банківських платіжних картках підозрюваних та інших осіб, які можливо причетні до вчинення вказаного кримінального правопорушення, встановити та допитати в якості свідків інших осіб, яким відома інформація про вчинення кримінального правопорушення,виконати вимогист. 290 КПК України, скласти обвинувальний акт і реєстр матеріалів досудового розслідування.
Зазначені процесуальні та слідчі дії, які необхідно провести, мають суттєве значення для судового розгляду, оскільки спрямовані на здобуття доказів, які у подальшому дадуть змогу судді, стороні захисту та стороні обвинувачення, повно та об`єктивно дослідити обставини вчинених злочинів, правильно кваліфікувати дії підозрюваних, а відповідно прийняти законне, обґрунтоване кінцеве рішення.
Виконання вказаних процесуальних дій потребує додаткового часу і вони не могли бути завершені з об`єктивних причин, тому необхідно продовжити строк досудового розслідування до 5-ти місяців, тобто до 26.01.2023 року включно. Даного часу буде достатньо для завершення досудового розслідування.
На підставі вищевикладеного і керуючись ст. ст.219, 294, 295-1 КПК України, суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання задоволити.
Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12022091010000610 від 06.05.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 201-2, ч. 1 ст. 263 КК України до 5-ти місяців, тобто до 26.01.2023 року.
Ухвала слідчого судді, прийнята за результатами розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування, оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2022 |
Оприлюднено | 18.01.2023 |
Номер документу | 107364605 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Пастернак І. А.
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Пастернак І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні