Рішення
від 10.11.2022 по справі 560/8337/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/8337/22

РІШЕННЯ

іменем України

10 листопада 2022 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П.

за участю:секретаря судового засідання Святецької М.В. представників позивача: Стьопіна О.Ю., Точкового В.В. представника відповідача : Палій М.В. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "INTER CARS UKRAINE" до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення форми "Р" від 15.07.2022 №159/33000701 на суму 1565148,75 грн, за яким ТОВ "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена з податку на прибуток на суму 1360513,00 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 204635,75 грн; -форми "Р" від 26.01.2022 № 15/33000701 на суму 8682367,89 грн, за яким TOB "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена з податку на додану вартість на суму 6945894,31 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 1736473,58 грн; - форми "В4" від 26.01.2022 № 16/33000701 на суму 252588,42 грн, за яким TOB "INTER CARS UKRAINE" зменшено від`ємне значення суми податку на додану вартість на 252588,42 грн; - форми "ПН" від 26.01.2022 № 17/33000701 на суму 51000 грн, за яким до TOB "INTER CARS UKRAINE" застосовано штраф на загальну суму 51000 грн за платежем податок на додану вартість; - форми "Д" від 26.01.2022 №18/33-00-07-02 на суму 1425994,27 грн, за яким ТОВ "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена з податку на доходи з фізичних осіб на суму 1146511,67 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 114 651,17 грн й нараховано пені в розмірі 164831,43 грн; - форми "Д" від 26.01,2022 № 22/33-00-07-02 на суму 97443,25 грн, за яким TOB "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена за платежем військовий збір на суму 78345,23 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 7834,52 грн й нараховано пені в розмірі 11263,50 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що наказ на проведення перевірки за результатом якого прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення скасований рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 15.03.2022 у справі № 560/12467/21 та залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 06.07.2022. З огляду на що вважає, що проведена на підставі такого наказу перевірка та оформлені за її результатом висновки також підлягають визнанню протиправними та скасуванню.

Ухвалою суду від 11.08.2022 відкрито провадження за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче судове засідання.

Від відповідача на адресу суду надійшов відзив, в якому останній просить відмовити в задоволенні позовних вимог.

Вказує, що ТОВ "INTER CARS UKRAINE" безпідставно списано на витрати нестачі, виявлені за результатами проведених річних інвентаризацій в розмірі 7558404,40 грн. по Центральному складу та не віднесено на рахунок винних осіб.

Перевіркою виявлено за результатами щорічних інвентаризацій Центрального складу суми нестач товарів, які були безпідставно списані, а не віднесені на рахунок винних осіб, що призвело до заниження податку на прибуток на загальну суму 1360513 грн. Суму нарахованого на користь ТОВ "INTER CARS UKRAINE" відшкодування нестач завідувачем Центрального складу Лисаковським В.Ф., а ні ТОВ "ІНТЕР КАРС ЦС" (код ЄДРПОУ 37333084) не відображалась ТОВ "INTER CARS UKRAINE" на рахунку обліку доходів з одночасним визнанням дебіторської заборгованості.

Перевіркою ТОВ "INTER CARS UKRAINE", за період з 01.10.2017 по 30.06.2021 достовірності та повноти включення доходів (як у грошовій, так і не грошовій формах) до складу загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податків встановлено, надання додаткових благ працівникам у негрошовій формі у вигляді вартості безоплатно наданих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, індивідуально призначеної для такого платника податку (авіаквитків, нафтопродуктів, вартості послуг корпоративних заходів, прощення (списання) боргу, на загальну суму 5223 015,18 грн., з яких товариством не нараховано, не утримано та не перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб в сумі 1146511,67грн. Вищевказані доходи, отримані платниками податку, не відображені податковим агентом у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку у певні податкові періоди за формою №1-ДФ, що передбачено пп."б" п. 176.2 статті 176 Податкового кодексу України.

Враховуючи наведене, податкові повідомлення рішення, що є предметом оскарження у даній судовій справі прийняті відповідно до норм чинного законодавства України.

Від позивача на адресу суду надійшла відповідь на відзив, в якій предтавник зазначає, що незаконності проведення перевірки та самого наказу відповідача від 15.09.2021 № 111 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки TOB "INTER CARS UKRAINE", який визнано протиправним та скасовано Хмельницьким окружним адміністративним судом 15.03.2022 рішенням у справі №560/12467/21, залишеним без змін 06.07.2022 постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду. Верховний суд ухвалою від 09.08.2022 року відмовив відповідачу у відкритті касаційного провадження по цій справі.

Позивач вважає, що оскільки відповідач проти вказаних доводів не заперечує, відтак погоджується із тим, що перевірка проведена незаконно й усі ППР, прийняті за її наслідками, - є протиправними.

Від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив, в яких останній просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали, просили їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечила, просила відмовити в їх задоволенні.

Заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши наявні в матеріалах справи належні та допустимі докази у їх взаємозв`язку та сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Суд встановив, що наказом Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 15.09.2021 №111 Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ "INTER CARS UKRAINE" вирішено провести документальну планову виїзну перевірку ТОВ "INTER CARS UKRAINE" з 05 жовтня 2021 року тривалістю 30 робочих днів за період діяльності з 01 жовтня 2017 року по 30 червня 2021 року з метою дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби та за період діяльності з 01 січня 2014 року по 30 червня 2021 року щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Підставою прийняття наказу вказано, зокрема, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, ст.77 та 82.1 ст.82 ПК України.

За результатом проведеної перевірки Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків складено акт від 21.12.2021 №473/33-00-07-01/30865632 у висновках якого зазначено, що перевіркою встановлено порушення позивачем вимог податкового законодавства.

На підставі вищезазначеного акту перевірки Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків винесено податкові повідомлення-рішення: форми "Р" від 15.07.2022 №159/33000701 на суму 1565148,75 грн, за яким ТОВ "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена з податку на прибуток на суму 1360513,00 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 204635,75 грн; -форми "Р" від 26.01.2022 № 15/33000701 на суму 8682367,89 грн, за яким TOB "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена з податку на додану вартість на суму 6945894,31 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 1736473,58 грн; - форми "В4" від 26.01.2022 № 16/33000701 на суму 252588,42 грн, за яким TOB "INTER CARS UKRAINE" зменшено від`ємне значення суми податку на додану вартість на 252588,42 грн; - форми "ПН" від 26.01.2022 № 17/33000701 на суму 51000 грн, за яким до TOB "INTER CARS UKRAINE" застосовано штраф на загальну суму 51000 грн за платежем податок на додану вартість; - форми "Д" від 26.01.2022 №18/33-00-07-02 на суму 1425994,27 грн, за яким ТОВ "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена з податку на доходи з фізичних осіб на суму 1146511,67 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 114 651,17 грн й нараховано пені в розмірі 164831,43 грн; - форми "Д" від 26.01,2022 № 22/33-00-07-02 на суму 97443,25 грн, за яким TOB "INTER CARS UKRAINE" сума грошового зобов`язання збільшена за платежем військовий збір на суму 78345,23 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на суму 7834,52 грн й нараховано пені в розмірі 11263,50 грн.

Позивач вважаючи вищезазначені податкові повідомлення-рішення відповідача протиправним звернувся до суду для захисту своїх прав та законних інтересів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до ст.77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.

Порядок формування, затвердження плану-графіка та внесення змін до нього, а також перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано (вручено) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Порядок оформлення результатів документальної планової перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.

Згідно ст.86 ПК України, результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, або особами, уповноваженими на це у встановленому порядку, у строки, визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов`язаний його підписати.

Акт перевірки - документ, який складається у передбачених цим Кодексом випадках, підтверджує факт проведення перевірки та відображає її результати.

Акт (довідка) документальної виїзної перевірки, що визначено статтями 77 і 78 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, та реєструється у контролюючому органі протягом п`яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).

Податкове повідомлення-рішення приймається в порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п`ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки, та надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

За наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та додаткових документів і пояснень, зокрема документів, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до цього Кодексу, поданих у порядку, встановленому цією статтею, податкове повідомлення-рішення приймається в порядку та строки, визначені пунктом 86.7 цієї статті.

Cуд зазначає, що рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 15.03.2022 по справі №560/12467/21, яке набрало законної сили 06.07.2022 визнано протиправним та скасовано наказ Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 15.09.2021 №111 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки TOB "INTER CARS UKRAINE" (код ЄДРПОУ 30865632), на підставі якого було проведено перевірку та складено акт перевірки, а також на підставі якого в свою чергу були прийняті спірні рішення.

Аналізуючи зміст наведених норм Верховний Суд у складі судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суд у постанові від 21 лютого 2020 року у справі №826/17123/18 сформував правовий висновок, відповідно до якого, оскаржуючи наслідки проведеної контролюючим органом перевірки у вигляді податкових повідомлень-рішень та інших рішень, платник податків не позбавлений можливості посилатись на порушення контролюючим органом вимог законодавства щодо проведення перевірки, якщо вважає, що вони зумовлюють протиправність таких податкових повідомлень-рішень. При цьому, таким підставам, за їх наявності, суди повинні надавати правову оцінку в першу чергу, а у разі, якщо вони не визнані судом такими, що тягнуть протиправність рішень, прийнятих за наслідками такої перевірки, - переходити до перевірки інших підстав щодо наявності порушень податкового та/або іншого законодавства.

У постанові від 22 вересня 2020 року у справі №520/8836/18, окрім наведених вище висновків, Верховний Суд погодився із висновками судів попередніх інстанцій про те, що перевірка є способом реалізації владних управлінських функцій контролюючим органом як суб`єктом владних повноважень, який зобов`язаний діяти тільки на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України та законами України. Невиконання вимог закону щодо підстави для проведення документальної позапланової перевірки призводить до визнання перевірки незаконною та не породжує правових наслідків такої перевірки, акт перевірки, виходячи із положень щодо допустимості доказів, закріплених частиною другою статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України, не може визнаватися допустимим доказом у справі, оскільки одержаний з порушенням порядку, встановленого законом. Таким чином, податкове повідомлення-рішення, прийняте за наслідками перевірки та на підставі акту перевірки, який є недопустимим доказом, не може вважатись правомірним та підлягає скасуванню. Встановлені судами обставини щодо протиправності призначення та проведення відповідачем перевірки, за наслідками якої і було прийнято оскаржуване податкове повідомлення - рішення, є достатніми для висновку про протиправність податкового повідомлення - рішення. З урахуванням цього Суд касаційної інстанції зазначив про відсутність необхідності перевірки порушення позивачем вимог Податкового кодексу України, як підстави для донарахування суми грошового зобов`язання.

Отже, зміст висновків наведених постанов свідчить про те, що установивши таке порушення процедури проведення перевірки, наслідком якого є визнання протиправними її результатів, до аналізу інших обставин, що слугували підставою ухвалення суб`єктом владних повноважень індивідуальних актів, суд не може переходити, з огляду на викладену вище сталу і послідовну практику Верховного Суду, відступу від якої у встановленому законом порядку не здійснювалося.

Таким чином, з аналізу вищевикладеного вбачається, що скасування наказу про проведення перевірки на підставі судового рішення, що набрало законної сили, є тим порушенням процедури, наслідком якого є скасування податкових повідомлень-рішень.

Суд також враховує правову позицію Верховного Суду викладену у постанові від 11.07.2019 по справі №804/8855/14 а саме те, що визнання незаконною документальної позапланової невиїзної перевірки, проведеної контролюючим органом, є безумовною підставою для визнання незаконними і прийнятих за результатами такої перевірки податкових повідомлень-рішень. Аналогічну правову позицію викладено Верховним судом зокрема і у постановах від 21.02.2020 у справі №826/17123/18, від 04.09.2020 у справі №821/1274/18.

Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Отже, протиправність наказу про призначення та проведення контролюючим органом перевірки, є достатньою підставою для висновку про протиправність прийнятих за результатами такої перевірки податкових повідомлень-рішень, що зумовлює відсутність необхідності перевірки порушення податкового законодавства по суті як підстави для нарахування суми грошового зобов`язання.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 КАС України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Згідно з положеннями статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

У пункті 40 справи "Пономарьов проти України" (№ 3236/03) Європейський суд з прав людини зазначив, що "право на справедливий розгляд судом, яке гарантовано пунктом 1 статті 6 Конвенції, має розумітися у світлі преамбули Конвенції, у відповідній частині якої зазначено, що верховенство права є спільною спадщиною Високих Договірних Сторін. Одним із фундаментальних аспектів верховенства права є принцип юридичної визначеності, який передбачає повагу до принципу res judicata - принципу остаточності рішень суду.

Сутність цього принципу полягає у тому, що в разі винесення судом рішення, що набрало законної сили, воно не може бути піддане сумніву.

Так, згідно з частиною четвертою статті 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Оскільки судовим рішенням у справі №560/12467/21, що набрало законної сили, скасовано наказ про проведення перевірки (встановлено факт протиправності такого), за результатами реалізації якого прийняті спірні у справі податкові повідомлення-рішення, суд вважає безпідставними посилання відповідача на відповідність такого наказу вимогам, чинного на час виникнення спірних правовідносин, законодавства України.

Таким чином, за наявності судового рішення, що набрало законної сили, щодо протиправності наказу, суд позбавлений можливості та правових підстав для надання повторної правової оцінки такому наказу.

Вищевикладене узгоджується з правовою позицією Верховного Суду викладеною в постанові від 16.06.2021р. у справі № 1340/4619/18, адміністративне провадження № К/9901/29695/20.

Згідно ч. 1, ч. 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З урахуванням наведеного та системного аналізу положень законодавства України, суд приходить до висновку, що адміністративний позов необхідно задовольнити в повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи задоволення позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю "INTER CARS UKRAINE" в повному обсязі, на користь позивача необхідно стягнути сплачений ним судовий збір в сумі 24810,00 грн., за рахунок бюджетних асигнувань Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "INTER CARS UKRAINE" до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків : від 26.01.2022 року форми "Р" №15/33000701, форми "В4" №16/33000701, форми "ПН" №17/33000701, форми "Д" №18/33-00-07-02, форми "Д" №22/33-00-07-02, від 15.07.2022 форми "Р" №159/33000701.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "INTER CARS UKRAINE" судовий збір у розмірі 24810 (двадцять чотири тисячі вісімсот десять) грн.00 коп., за рахунок бюджетних асигнувань Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 17 листопада 2022 року

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "INTER CARS UKRAINE" (вул. Толстого, 1/1,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 30865632) Відповідач:Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків (вул. Стрийська 35,Львів,79026 , код ЄДРПОУ - 44045187)

Головуючий суддя О.П. Шевчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.11.2022
Оприлюднено21.11.2022
Номер документу107366119
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —560/8337/22

Постанова від 12.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 28.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Постанова від 28.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 15.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 01.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 23.12.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Рішення від 10.11.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні