Постанова
від 02.11.2022 по справі 160/26941/21
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

02 листопада 2022 року м. Дніпросправа № 160/26941/21

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Дурасової Ю.В. (доповідач),

суддів: Божко Л.А., Лукманової О.М.,

секретар судового засідання Батіщев С.С.

за участю представника відповідачів Романовича Ю.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ»

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.04.2022 року (головуючий суддя Віхрова В.С.)

в адміністративній справі №160/26941/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ» до відповідачів: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ТОВ «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ», звернувся 28.12.2021 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до відповідачів: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (відповідач-1), Державної податкової служби України (відповідач-2), в якому просив:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП №3103884/38990935 від 14.09.2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 37 від 20.08.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати податкову накладну №37 від 20.08.2021 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 38990935, індивідуальний податковий номер 389909304620) на отримувача - платника податку Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛУЇ ДРЕЙФУС КОМПАНІ Україна» (код ЄДРПОУ 30307207, індивідуальний податковий номер 303072026502) на загальну суму 56198,43 грн., в т.ч. ПДВ14% 6 901,56 грн., зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних датою первісного подання на реєстрацію 30 серпня 2021 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 37 від 20.08.2021 року датою її фактичного подання на реєстрацію - 30 серпня 2021 року.

В обґрунтування позову вказано, що ним подано на реєстрацію податкову накладну №37 від 20.08.2021 року. Квитанцією, яка надійшла у відповідь на реєстрацію податкової накладної, реєстрацію було зупинено, виявлено відповідність критеріям ризиковості здійснення операцій, запропоновано подати додаткові пояснення. Позивачем були подані пояснення, проте рішенням ГУ ДПС у Дніпропетровській області позивачу відмовлено у реєстрації зупиненої податкової накладної, у зв`язку з ненаданням платником документів. Позивач вважає рішення таким, що підлягає скасуванню, оскільки відповідачу були надані всі наявні у позивача документи на підтвердження господарської операції. Рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної не містить чіткого визначення підстав для прийняття Комісією рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Вважає, що податкова накладна була безпідставно зупинена, оскільки первинні документи ТОВ «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ» підтверджують інформацію, що міститься в податковій накладній.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.04.2022 року у задоволенні позову відмовлено.

Рішення суду першої інстанції обґрунтоване тим, що правовідносини позивача з постачальника зерна передбачають наявність певного переліку документів, які обов`язково надаються постачальником. Суду не надано рахунків-фактур на поставку ячменю, не надано акту прийому-передачі зерна при переоформленні з СТОВ «Лан» на користь ТОВ «Аграрна фінансова компанія». Суд вказав, що з аналізу видаткової накладної від постачальника ПрАТ «Мічурінське» №1 від 15.07.2021 року взагалі неможливо ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від ТОВ «Аграрна фінансова компанія», відсутнє ПІБ, посада, номер та дата довіреності відповідальної особи. Відтиску печатки позивача накладні, складені постачальниками СТОВ «Лан» та ПрАТ «Мічурінське» про поставку ячменю на користь ТОВ «Аграрна фінансова компанія», не містять. Зауважив, що первинний документ, який не містить обов`язкових реквізитів втрачає силу документа, який може підтверджувати господарську операцію. Зауважив, що поставка зерна від ПрАТ «Мічурінське» здійснювалась на умовах FCA Франко-перевізник, що означає, що продавець доставить вантаж, зазначеному покупцем перевізнику до названого місця. Слід зазначити, що вибір місця постачання вплине на зобов`язання зі завантаження і розвантаження товару у даному місці. Якщо постачання здійснюється у приміщенні продавця, то продавець несе відповідальність за завантаження. При цьому, надані суду та відповідачу-2 документи не відповідають умовам поставки FCA Франко-перевізник, оскільки позивачем на підтвердження отримання зерна надано акт прийому-передачі зерна при переоформленні №1 від 15.07.2021 року, складений між ТОВ «Рубежне-Агро», ПрАТ «Мічурінське» та ТОВ «Аграрна фінансова компанія», а не документи від перевізника про доставку зерна на елеватор, визначений в договорі поставки №140721-2 від 14.07.2021 року: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Київська, 138, відтак підтверджено твердження податкового органу про ненадання в повному обсязі документів придбання зерна, яке в подальшому було реалізовано ТОВ «Луї Дрейфус Компані Україна». Отже, надані документи містять протиріччя, складені не у відповідності до вимог договорів поставки зерна, не мають обов`язкових реквізитів первинних документів, а тому судом підтверджені висновки податкового органу стосовно ненадання належним чином складених документів придбання ТМЦ. Також зауважив, що станом на момент формування квитанції від 31.08.2021 року про зупинення реєстрації податкової накладної №37 від 20.08.2021 року рішення про відповідність платника податку критеріям ризикових платників податків було чинним, а тому у податкового органу були наявні підстави для зупинення реєстрації податкової накладної ТОВ «Аграрна фінансова компанія». З огляду на те, що судом не встановлено протиправності рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 3103884/38990935 від 14.09.2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 37 від 20.08.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, відтак дійшов висновку про відсутність підстав для зобов`язання відповідача-2 зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким позов задовольнити.

В обґрунтування апеляційної скарги вказує, що між ТОВ "Аграрна фінансова компанія" та ТОВ "Луї Дрейфус Компані Україна" укладений Договір поставки №К2107-4912 від 22.07.2021 року. Згідно умов вказаного Договору Постачальник зобов`язався поставити й передати, а Покупець зобов`язується, оплатити й прийняти від Постачальника сільськогосподарську продукцію ячмінь фуражний, 3 класу, урожаю 2021, насипом, відповідно до умов дійсного Договору. До моменту поставки зберігання Товару здійснювалося на зерновому складі - ТОВ «РУБІЖНЕ АГРО», з яким ТОВ "АФК" було укладено договір складського зберігання №14-ЗБ/2021 від 15.07.2021 року (договір та складські квитанції, документи з якості продукції додаються). Зі складу Постачальника на виконання умов Договору поставки № К2107-4912 від 22.07.2021 року Постачальником було відвантажено партію товару - ячмінь 3 класу врожаю 2021 року у кількості 68.8 т. Перевезення Товару здійснено залізничним транспортом, що підтверджується залізничною накладною від 12.08.2021 року; вказана продукція була відправлена ТОВ "АФК" орендованими вагонами, а саме № 95955068, послуги з перевезення оплачені (договори, залізничні накладні, розрахункові документи додаються). Відповідно до п. 6.1 Договору Покупець здійснює 86% оплати за товар шляхом банківського переведення на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів, які рахуються з наступного дня, що йде за днем отримання Покупцем зазначених документів на електронні адреси. Покупець здійснив оплату за вищезазначений товар у розмірі 86% від вартості відвантаженого товару на розрахунковий рахунок постачальника у розмірі 388 937 грн 68 коп. (виписка з рахунку додаються). Відповідно до приписів п. 201.7. та п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України після отримання передоплати за товар по вищезазначеному договору поставки ГОВ "АФК" було складено та направлено на реєстрацію в ЄРПН відповідну податкову накладну. У місці призначення АТ «Одеський припортовий завод» 20.08.2021 сторонами договору складено та підписано видаткову накладну №69 від 20.08.2021 про прийняття продукції у загальній кількості 68,8 т. вартістю 388 937,68 грн., в т.ч. ПДВ 14% 47 764,28 грн. та 56 198,43 грн., в т.ч. ПДВ 14% 6 901,56 грн. 20.08.2021 року Постачальник здійснив поставку товару - ячмінь, а Покупець прийняв вказаний товар в загальній кількості 68.8 тон вартістю 445 1.36.11 грн.. в т.ч. ПДВ 14% 54 665.84 грн. (вартість 1 тони - 5 675.44 грн., без 1 ІД В), про що Сторонами складено та підписано Видаткову накладну № 69 від 20.08.2021 року. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПК України ТОВ "ЛФК" було складено та зареєстровано в ЄРПН відповідну податкову накладну з урахуванням попередньої оплати. Податкові накладні №36 від 13.08.2021, №37 від 20.08.2021 складені щодо операцій, які підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за основною ставкою (14%) в розумінні п. 194.1 ст. 194 та п. 185.1. ст. 185 Податкового кодексу У країни, а саме: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у том) числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю. Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Отже, з урахуванням наведеного, податкова накладна № 37 від 20.08.2021 року була правомірно виписана та подана на реєстрацію ТОВ "АФК" за правилом першої події. Оскільки ТОВ "АФК" не є виробником сільськогосподарської продукції, а є посередником у продажі такої продукції. А відтак з метою виконання умов договору № 1\2107-4912 від 22.07.2021 року щодо поставки ячміню 3 класу врожаю 2021 року, укладеного з ТОВ "Луї Дрейфус Компані Україна", ТОВ "АФК" було укладено договори безпосередньо з виробниками продукції, за якими був придбаний Товар - ячмінь для подальшого продажу на ТОВ "Луї Дрейфус Компані Україна".

Позивач зазначає, що надані вище пояснення та додані документи підтверджують реальність здійснення операції, за якою виписана податкова накладні №37 від 20.08.2021 року, реєстрація якої зупинена, вказані вище операції підтверджуються належними первинними документами та відображені в бухгалтерському обліку, щодо них зареєстровані відповідні податкові накладні, а отже нараховані та сплачені всі відповідні податкові зобов`язання платником податків - ТОВ "АФК". Таким чином, надано достатні первинні документи, які підтверджують та розкривають суть і зміст господарської операції, на виконання якої складена податкова накладна №. 37 від 20.08.2021 року, були надані до податкового органу, однак без належних на те підстав не були враховані при винесення рішення про відмову у реєстрації ПН.

Вимоги податкового органу надати банківські виписки, документи з переоформлення зерна тощо, що визначені як підстава для відмови у реєстрації ПН є безпідставними, адже такі документи жодним чином не впливають на виникнення податкових зобов`язань з ПДВ (за правилом першої події) та не є обов`язковою підставою для складання та подання на реєстрацію податкової накладної.

Відповідачами (Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, ДПС України) подано відзиви на апеляційну скаргу, в яких просять апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає про наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ» (ЄДРПОУ 38990935) зареєстровано 08.06.2021 року, номер запису 1002241070013058910, відомості про товариство включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності позивача є:

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний);

46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами;

46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;

64.99 Надання інших фінансових послуг (крім страхування та пенсійного забезпечення), н.в.і.у.;

49.20 Вантажний залізничний транспорт;

49.41 Вантажний автомобільний транспорт;

52.24 Транспортне оброблення вантажів;

52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

Рішенням №3103884/38990935 від 14.09.2021 року комісією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено ТОВ «Аграрна фінансова компанія» у реєстрації податкової накладної від 20.08.2021 року №37, у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документі та/або банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення (№3103884/38990935 від 14.09.2021) про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.10.2021 року №45266/38990935/2 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних скаргу залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін.

Позивач вважає протиправним рішення відповідача (№3103884/38990935 від 14.09.2021) про відмову у реєстрації податкової накладної від 20.08.2021 року №37.

Суд першої інстанції у задоволенні позову відмовив.

Досліджуючи правильність прийняття судом першої інстанції рішення, колегія суддів апеляційної інстанції вважає за необхідне дослідити ряд норм законодавства, що регулюють дані правовідносини та обставини справи.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що до даних правовідносин слід застосовувати норми Конституції України, Податкового кодексу України, №2755-VI від 02.12.2010, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1165, Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520.

Так, стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, суб`єкти владних повноважень (до яких відноситься відповідач) мають діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином межі дій відповідача чітко визначені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Матеріалами справи підтверджується, що між Товариством з обмеженою відповідальністю «Аграрна фінансова компанія» (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Луї Дрейфус Компані Україна» (код ЄДРПОУ 30307207, покупець) укладений договір поставки № К2107-4912 від 22.07.2021 року (а.с. 41-45).

Згідно умов вказаного договору постачальник зобов`язався поставити й передати, а покупець зобов`язується, оплатити й прийняти від постачальника сільськогосподарську продукцію ячмінь фуражний, 3 класу, урожаю 2021, насипом, відповідно до умов дійсного договору.

Для зберігання товару Товариством «Аграрна фінансова компанія» укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «РУБІЖНЕ АГРО» (код 32026208) Договір складського зберігання сільськогосподарської продукції № 14-ЗБ/2021 від 15.07.2021 року (а.с. 47-51).

Позивач зазначає, що зі складу постачальника на виконання умов Договору поставки №К2107-4912 від 22.07.2021 року постачальником було відвантажено партію товару - ячмінь 3 класу врожаю 2021 року у кількості 68,8 т (а.с. 64, 66).

Також позивач зазначає, що перевезення товару здійснено залізничним транспортом, що підтверджується залізничною накладною від 12.08.2021 року (а.с. 53); вказана продукція була відправлена Товариством «Аграрна фінансова компанія» орендованими вагонами, а саме вагон №95955068, що, зокрема, зазначено в посвідченні про якість зерна (а.с. 55).

Відповідно до п. 6.1 Договору поставки №К2107-4912 від 22.07.2021 покупець здійснює 86% оплати за товар шляхом банківського переведення на розрахунковий рахунок постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів, які рахуються з наступного дня, що йде за днем отримання покупцем зазначених документів на електронні адреси.

Матеріалами справи підтверджується, що покупець (ТОВ «Луї Дрейфус Компані Україна») здійснив оплату за вищезазначений товар у розмірі 86% від вартості відвантаженого товару на розрахунковий рахунок постачальника у розмірі 388 937,68 грн., що підтверджується випискою з банківського рахунку (а.с. 59).

Відповідно до приписів п. 201.7. та п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України після отримання передоплати за товар по вищезазначеному договору поставки, ТОВ «Аграрна фінансова компанія» було складено та направлено на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №36 від 13.08.2021 року на суму 341 173,40 грн. та ПДВ 47764,28 грн.

У місці призначення АТ «Одеський припортовий завод» 20.08.2021 року сторонами Договору поставки №К2107-4912 від 22.07.2021 складено та підписано видаткову накладну №69 від 20.08.2021 року про прийняття продукції у загальній кількості 68,8 т. (а.с. 64).

Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПК України Товариством «Аграрна фінансова компанія» складено та подано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну, з урахуванням попередньої оплати, №37 від 20.08.2021 року на суму 49 296,87 грн. та ПДВ 6 901,56 грн. (а.с. 15)

Відповідно до квитанції від 31.08.2021 року податкову накладну № 37 від 30.08.2021 року прийнято, однак реєстрацію зупинено (а.с. 16).

В квитанції про зупинення податкової накладної №37 зазначено:

«Відповідно до п.201,16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 20.08.2021 року № 37 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Надаючи оцінку зазначеній квитанції про зупинення податкової накладної №37, колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги, що в квитанції контролюючим органом не зазначено які саме копії документів слід надати платнику податку для підтвердження інформації, що міститься в податковій накладній №37 з метою її реєстрації.

Водночас, Товариство «Аграрна фінансова компанія» подало до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області пояснення та копії документів (на свій розсуд) щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній від 20.08.2021 року № 37.

Проаналізувавши подані платником податків копії документів, контролюючий орган (комісія Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) прийняв рішення №3103884/38990935 від 14.09.2021 року, яким відмовив ТОВ «Аграрна фінансова компанія» у реєстрації податкової накладної від 20.08.2021 року №37.

Відповідач у вказаному рішенні послався на те, що платником податку не надано копій документів, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документі та/або банківських виписок з особових рахунків; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (а.с. 17).

В графі «додаткова інформація» зазначено: не надано документів придбання ТМЦ (договори, ВН, ТТН, сертифікати якості).

Колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги, що за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.10.2021 року №45266/38990935/2 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних скаргу залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін (а.ч. 18, 21-31).

Про цьому, надаючи оцінку рішенню відповідача №3103884/38990935 від 14.09.2021 року, колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги, що вказане рішення не містить підкреслень, які саме копії документів не надано платником податку. Водночас, форма рішення зобов`язує контролюючий орган здійснити підкреслення, які копії документів не були надані.

Вказана обставина дає підстави для висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не виконав вимоги податкового законодавства, що призвело до порушень прав платника податку.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

- наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

- факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

- дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно).

За положеннями пункту 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

За приписами пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з пунктом 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

На думку колегії суддів апеляційної інстанції відповідачем не виконано вимогу пункту 11 Порядку № 1165, згідно якого контролюючий орган має чітко зазначити, які саме копії документів платник податків має надати контролюючому органу для усунення сумніві, що виникли у контролюючого органу та підтвердження інформації, що міститься в податковій накладній №37.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Пунктом 1 додатку 3 Порядку № 1165 «Критерії ризиковості здійснення операцій» є: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктами 2-7 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9-11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Разом з тим, у пункті 6 Порядку № 1165 вказано, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

З урахуванням положень наведених норм, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку.

Отже контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

Також аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Матеріалами справи підтверджується, що 10.09.2021 року Товариством «Аграрна фінансова компанія» подані пояснення та копії документів щодо зупиненої податкової накладної № 37 від 20.08.2021 року.

Враховуючи те, що контролюючим органом не зазначено в квитанції про зупинення податкової накладної №37, які саме копії документів слід надати для підтвердження інформації, що міститься в цій податковій накладній; а також в рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної №37 не підкреслено, які саме копії документів не надано платником податків, колегія суддів апеляційної інстанції дійшла висновку, що відповідачем порушені вимоги податкового законодавства, що дає підстави для задоволення позовних вимог.

На підтвердження інформації, що міститься в податковій накладній №37 матеріали справи містять:

- договір складського зберігання сільськогосподарської продукції №14-ЗБ/2021 від 15.07.2021 року, укладений з ТОВ «Рубіжне-Агро»;

- посвідчення про якість зерна №003279 від 12.08.2021 року (типова форма №42);

- протокол випробувань №947 від 29.07.2021 року, затверджений начальником випробувальної лабораторії ДП «Сумистрандартметрологія» 29.07.2021 року, щодо ячменя 3 класу, відібраного у ТОВ «Рубіжне-Агро»;

- договір поставки №140721-2 від 14.07.2021 року, укладений з ПрАТ «Мічурінське» (постачальник), на поставку позивачу ячменя українського походження, врожаю 2021 року, на умовах переоформлення на елеваторі ТОВ «Рубіжне-Агро»;

- видаткову накладну від постачальника ПрАТ «Мічурінське» №1 від 15.07.2021 року на поставку позивачу ячменю у кількості 1000 т;

- складську квитанцію на зерно №10 від 15.07.2021 року про прийняття ТОВ «Рубіжне-Агро» від ТОВ «Аграрна фінансова компанія» ячменя 3 класу у кількості 1000 т;

- акт прийому-передачі зерна при переоформленні №1 від 15.07.2021 року, складений між ТОВ «Рубежне-Агро», ПрАТ «Мічурінське» та ТОВ «Аграрна фінансова компанія»;

- платіжні доручення про сплату коштів ТОВ «Аграрна фінансова компанія» на користь ПрАТ «Мічурінське»;

- договір поставки №290721-1 від 29.07.2021 року, укладений з СТОВ «Лан» (постачальник), на поставку позивачу ячменя українського походження, врожаю 2021 року, у кількості 680 т;

- накладну №15 від 29.07.2021 року про поставку ячменю врожаю 2021 року у кількості 681,140 т;

- складську квитанцію на зерно №264 від 29.07.2021 року про прийняття ТОВ «Сватово-Агро» від ТОВ «Аграрна фінансова компанія» ячменя 3 класу у кількості 681,140 т;

- картку №19 від 29.07.2021 року аналізу зерна ячменю 3 класу врожаю 2021 року, форми №47;

- платіжні доручення про сплату коштів ТОВ «Аграрна фінансова компанія» на користь СТОВ «Лан».

На думку колегії суддів апеляційної інстанції вказані копії документів підтверджують інформацію що міститься в податковій накладній №37.

Водночас, контролюючий орган може дійти висновку про нереальність господарських операцій лише на підставі перевірки платника податку та аналізу безпосередньо первинних документів (про що неодноразово зазначав Верховний Суд в своїх рішеннях).

Натомість в даному випадку будь-яких перевірок позивача не здійснено, а аналіз копій документів, не дає підстави для висновку про нереальність господарських операцій.

Суд першої інстанції надаючи оцінку вказаним правовідносинам, припустився помилкових висновків аналізуючи копії первинних документів та копії договорів позивача на предмет їх відповідності Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», реальності господарських операцій та підстав для податкового кредиту.

Позивачем було подано відповідачу копії документів, які підтверджують інформацію, що міститься в податковій накладній №37, тому у відповідача були підстави для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №37.

Таким чином, колегія суддів апеляційної інстанції не погоджується з висновком суду першої інстанції про відмову в задоволенні позову, рішення відповідача-1 про відмову в реєстрації податкової накладної №3103884/38990935 від 14.09.2021 року підлягає скасуванню як неправомірне.

Як наслідок, підлягає і задоволенню вимога позивача про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати зазначену податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладених датою первинного звернення.

Положенням підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України встановлено, що Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

При цьому, згідно з нормами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.

У разі надходження до органу ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується.

При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З огляду на викладене, враховуючи, що судом апеляційної інстанції встановлено протиправність рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №3103884/38990935 від 14.09.2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №37 від 20.08.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, тому наявні підстави для зобов`язання відповідача-2 зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Водночас, колегія суддів апеляційної інстанції не вбачає підстав для задоволення вимоги позивача про визначення податкової накладної №37 від 20.08.2021 року зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних датою первісного подання на реєстрацію 30 серпня 2021 року, оскільки ефективним способом захисту в даних правовідносинах є зобов`язання відповідача-2 зареєструвати податкову накладну №37 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 30 серпня 2021 року.

Таким чином, колегія суддів апеляційної інстанції не погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позову Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ», рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню, позов слід задовольнити частково.

Вищезазначене є мотивом для врахування судом апеляційної інстанції аргументів, викладених в апеляційній скарзі, оскільки аргументи позивача та норми законодавства України, що регулюють дані правовідносини спростовують доводи відповідачів.

Доводи апеляційної скарги щодо суті спору спростовують правове обґрунтування, покладене в основу рішення суду першої інстанції, тому можуть бути підставою для його скасування.

Керуючись 241-245, 250, 311, 316, 321, 322, 327, 328, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРАРНА ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ» - задовольнити частково.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.04.2022 року - скасувати.

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП №3103884/38990935 від 14.09.2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 37 від 20.08.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №37 від 20.08.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну датою її фактичного подання на реєстрацію - 30 серпня 2021 року.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття 02.11.2022 та може бути оскаржена до Верховного Суду згідно статті 328 КАС України протягом 30 днів згідно ст. 329 КАС України з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий - суддя Ю. В. Дурасова

суддя Л.А. Божко

суддя О.М. Лукманова

Дата ухвалення рішення02.11.2022
Оприлюднено21.11.2022
Номер документу107400697
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/26941/21

Ухвала від 30.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 26.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 02.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Постанова від 02.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 20.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 19.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Рішення від 28.04.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні