Постанова
від 30.06.2010 по справі 2а-4891/09/0770
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а-4891/09/0770

рядок статзвіту - 6.6.4

код - 01

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 червня 2010 року м. Ужгород

Закарпатський окружний а дміністративний суд в скл аді:

головуючого - судді Калин ич Я.М.

при секретарі судового зас ідання - Краснової О.Р.

за участю:

представника позивача - Барановської В.В. (довірені сть № 3489/10/10 від 25 травня 2009 року)

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі су ду в м. Ужгороді адміністрати вну справу за позовною заяво ю Державної податкової ін спекції у м. Ужгороді Закарпа тської області до Держа вного підприємства "Закарпат ський виробничо-технічний це нтр стандартизації, метролог ії та якості продукції управ ління сільського господарст ва та продовольства " про стягнення заборгованості з а рахунок майна в сумі 1530, 00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Позивач - суб'єкт вла дних повноважень Державна по даткова інспекція у м. Ужгоро ді Закарпатської області зве рнулася до Закарпатського ок ружного адміністративного с уду з позовною заявою до Держ авного підприємства "Закарпа тський виробничо-технічний ц ентр стандартизації, метроло гії та якості продукції упра вління сільського господарс тва та продовольства " про ст ягнення заборгованості за ра хунок майна в сумі 1530, 00 грн., мот ивуючи тим, що останній будуч и зареєстрованим платником податків та зборів, не викону є взяті на себе обов' язки що до сплати таких, внаслідок чо го в нього і виникла вищезазн ачена заборгованість.

В судовому засіданні представник позивача позов ні вимоги з обставин викладе них у позовній заяві підтрим ала та просила суд задовольн ити позов, стягнувши з відпов ідача вищевказану заборгов аність.

Відповідач заперечен ь на адміністративний позов не подав, у судове засідання н е з'явився повторно, про причи ни неприбуття суд не повідом ив, хоча належним чином повід омлявся про дату, час і місце с удового розгляду за адресою, вказаною у Довідці з Єдиного державного реєстру юридичн их осіб та фізичних осіб - під приємців.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянут и справу без участі відповід ача на підставі наявних в ній доказів.

Заслухавши у відкрит ому судовому засіданні поясн ення представника позивача, дослідивши подані суду пись мові докази, оцінивши їх за св оїм внутрішнім переконанням , що ґрунтується на всебічном у, повному і об'єктивному розг ляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупно сті, суд приходить до наступн ого висновку.

У судовому засіданні встановлено, що 22 січня 2009 року Державною податковою інспек цією у м. Ужгороді проведено перевірку дотримання держа вним підприємством "Закарпат ський виробничо-технічний це нтр стандартизації, метролог ії та якості продукції управ ління сільського господарс тва та продовольства" вимог п одаткового законодавства.

В результаті даної пе ревірки виявлено порушення, про що складено акт № 189/15-1 від 22 с ічня 2009 року.

На основі вищевказан ого акту Державною податково ю інспекцією у м. Ужгороді 02 лю того 2009 року прийнято податко ве повідомлення - рішення № 000119 1540/0, яким на підставі Закону У країни "Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами" ві дповідачу визначено обов'язк ову до сплати суму по податку на прибуток підприємств і ор ганізацій, що перебувають у д ержавній власності у розмірі 1530, 00 грн.

Податкове повідомлен ня - рішення було надіслано ві дповідачу рекомендованим ли стом з повідомленням про вру чення.

У відповідності до пп . 17.1.1 п. 17. 1 ст. 17 закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами" платник пода тків, що не подає податкову д екларацію у строки, визначен і законодавством, сплачує шт раф у розмірі десяти неопода тковуваних мінімумів доході в громадян за кожне таке непо дання або її затримку.

Згідно з ч. 3 пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 вищевказаного Закону, у разі визначення податкового зоб ов'язання контролюючим орган ом за підставами, зазначеним и у підпунктах "а" - "в" пп. 4.2.2 п. 4.2 ст . 4 платник податків зобов'яза ний погасити нараховану сум у податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання подат кового повідомлення, крім ви падків коли протягом такого строку такий платник податк ів розпочинає процедуру апе ляційного узгодження.

Так як, відповідачем в ищевказана суму не оскаржува лася ні в адміністративному, ні в судовому порядку, то така являється узгодженою.

Відповідно до пп. 5.4.1 п. 5. 4 ст. 5 Закону України "Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами" узгоджена сума пода ткового зобов'язання, не спла чена платником податків у ви значені Законом строки, визн ається сумою податкового бо ргу платника податків.

Відповідач вказані с уми не сплатив, у зв'язку з чи м у нього виник податковий б орг по податку на прибуток у розмірі 1 530, 00 грн.

Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Зака рпатської області на підстав і пп. 6.2.1 п. 6.2. ст. 6 вказаного Закон у було направлено на адресу Відповідача податкові вимо ги: № 1/329 від 18 лютого 2009 року, № 2/668 в ід 11 червня 2009 року.

Відповідно до пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону у разі, коли подат ковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з ненадходженням посадових о сіб, їх відмовою прийняти под аткове повідомлення або под аткову вимогу, незнаходження м фактичного місця розташув ання платника податків, под атковий орган розміщує подат кове повідомлення або подат кову вимогу на дошці податко вих оголошень, встановленій на вільному для огляду місц і біля входу до приміщення по даткового органу.

Так, на підставі вищен аведеного Державною податко вою інспекцією у м. Ужгороді б уло складено акт № 214/24-0 від 12 тра вня 2009 року про неможливість в ручення першої податкової ви моги та акт № 277/24-0 від 10 липня 2007 ро ку про неможливість вручення другої податкової вимоги.

Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” , державні податкові інспекц ії в районах, містах без райо нного поділу, районах у міста х, міжрайонні та об'єднані дер жавні податкові інспекції п одають до судів позови до пі дприємств, установ, організа цій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави і коштів, одер жаних ними за такими угодами , а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості п еред бюджетом і державними ц ільовими фондами за рахунок їх майна.

Пунктом 3 ч.1 ст. 9 цього ж Закону України встановлено, що платники податків і збо рів (обов'язкових п латежів) з обов'язані сплачувати належн і суми податків і зборів (об ов'язкових платежів) у встано влені законами терміни.

За наведених обстави н, позовні вимоги підтвердже ні належними та допустимими доказами і підлягають до зад оволення повністю.

Судові витрати по спр аві згідно ч.4 ст.94 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни з відповідача не стяг уються.

Керуючись статтями 1 60-163 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги Де ржавної податкової інспекці ї у м. Ужгороді Закарпатської області - задоволити повн істю.

2. Присудити до стяг нення з відповідача - держа вного підприємства "Закарпат ський виробничо-технічний це нтр стандартизації, метролог ії та якості продукції управ ління сільського господарст ва та продовольства" (88000, ву л. Доманинська, буд. 267, м. Ужгоро д, Закарпатська область, код Є ДРПОУ 05500457) на користь дер жавного бюджету податковий б орг в сумі 1 530 (одна тисяча п 'ятсот тридцять) грн. 00 коп.

Виконавчий лист видат и після набрання, відповідно до статті 254 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, постановою законної сили в порядку, визначеному части ною 1 статті 258 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо таку за яву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження б уло подано, але апеляційна ск арга не була подана у встанов лений строк, постанова набир ає законної сили після закін чення цього строку. У разі под ання апеляційної скарги пост анова, якщо її не скасовано, на бирає законної сили після за кінчення апеляційного розгл яду справи.

Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез суд першої інстанції, як ий ухвалив постанову. Заява п ро апеляційне оскарження под ається протягом 10 днів з дня с кладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом 20-ти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Апеляц ійна скарга може бути подана без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Суддя Калинич Я. М.

Повний текст постан ови виготовлено та підписано 05 липня 2010 року

Суддя Калинич Я. М.

Дата ухвалення рішення30.06.2010
Оприлюднено17.08.2010
Номер документу10744083
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4891/09/0770

Постанова від 30.06.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні