РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
18 листопада 2022 року м. Рівне№460/2968/21
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Махаринця Д.Є., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом
Управління Держпраці у Рівненській області доСпільне підприємство "Мехагробуд" про застосування заходів реагування, -В С Т А Н О В И В:
Управління Держпраці у Рівненській області (далі - позивач), звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом Спільне підприємство «Мехагробуд» (далі - відповідач), про застосування заходів реагування шляхом повного зупинення ведення робіт (виробництва): газонебезпечних робіт; роботи у вибухо-пожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах: експлуатацію механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; роботи підвищеної небезпеки на АЗС (3 підземних резервуари із світлими нафтопродуктами та 3 паливно-роздавальні колонки). Позовні вимоги обґрунтовані тим, що співробітниками позивача, з метою перевірки додержання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, у відповідача здійснено позапланову перевірку. За результатами проведеного заходу державного нагляду складений акт, яким встановлено порушення вимог Законів України «Про об`єкти підвищеної небезпеки», «Про охорону праці», що створює загрозу здоров`ю та безпеці людей, що є підставою для застосування до відповідача заходів реагування.Просить позов задовольнити повністю.
Відповідач у відзиві не погоджується з поданим позовом, вважає, що вимоги позивача не відповідають тяжкості порушення, яке зазначено в акті перевіри. Додатково вказує на невідповідність номеру та дати наказу на проведення перевірки та направлення. А також, про наявність постанови суду відповідно до якої провадження у справі відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 164 КУпАП закрито, у зв`язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення.
Позовна заява надійшла до суду 08.04.2021.
27.04.2021 ухвала суду про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
13.07.2021 ухвалою суду відмовлено в задоволенні клопотання позивача про розгляду справи з повідомленням (викликом сторін).
Розглянувши матеріали справи та з`ясувавши всі обставини, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд враховує наступне.
На виконання доручення Прем`єр-міністра України Д. Шмигаля від 11.03.2021 № 10033/1/1-21 та у відповідності до наказу Управління Держпраці у Рівненській області (далі Управління) від 18.03.2021 № 224 та направлення Управління на проведення інспекційного відвідування від 18 березня 2021 року № № 224-Н/09-27 посадовими особами Управління Держпраці у Рівненській області у період з 18.03.2021 по 29.03.2021 проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки суб`єкта господарювання СПІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕХАГРОБУД». Місцезнаходження суб`єкта господарювання: вул. Нижньодворецька, 31, м. Рівне, 35600, код ЄДРПОУ 23302092.
За результатами якої складено Акт проведення планового (позапланового)заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, праці, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, здійснення державного гірничого нагляду від 19 березня 2021 року № 150а/07-06, в якому зазначено, що під час планової перевірки було виявлено 14 порушення дотримання вимог охорони праці та промислової безпеки, зокрема:
в порушення вимог статті 9 Закону України «Про охорону праці»:
- Не розроблено та не подано Повідомлення про результати ідентифікації потенційно небезпечного об`єкту АЗК за формою ОПН-1 (додаток 1) в Управління Держпраці у Рівненській області - п. 3, 18, 23 Порядку ідентифікації та обліку об`єктів підвищеної небезпеки ПКМУ від 11.07.2002 № 956;
в порушення вимог статті 13 Закону України «Про охорону праці»:
- Відсутні паспорта на резервуари підземні (3шт.) з нафтопродуктами та паливо-роздавальні колонки (3шт) - п.1.1 Розділ І НПАОП 0.00-7.11-12;
- Не розроблено на 2021 рік згідно додатку 1 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», з зазначенням можливих небезпечних і шкідливих виробничих факторів та основних заходів по виконанню даних робіт, перелік газонебезпечних робіт, де вказані газонебезпечні роботи: І що проводяться з оформленням наряда-допуска; ІІ без оформлення наряда-допуска, з обов`язковою реєстрацією таких робіт в журналі; ІІІ викликані необхідністю ліквідації або локалізації можливих аварійних ситуацій і аварій - п. 1.7, 1.8,1.9 НПАОП 0.00-5.11-85;
- Відсутні паспорта на дихальні клапана на АЗК - п.1.1 Розділ І НПАОП 0.00-7.11-12
- Не проведено зачистку резервуарів - п.2.6. НПАОП 0.00-7.12-13;
- Не здійснюється зовнішній огляд на герметичність з`єднань і частин обладнання (відсутні журнали результатів огляду), наявні свіжі проливи на паливо-роздавальній колонці (дизпаливо, бензин), гумові рукави на ПРК мають пошкодження (тріщини) - п.2.3 Розділ ІІ НПАОП 0.00-7.12-13;
- Не ведеться журнал профілактичних оглядів дихальних клапанів на АЗК у встановлені терміни відповідно до рекомендацій з експлуатації заводу-виробника - п.1.10 Розділ ІІІ НПАОП 0.00-7.11-12;
- Не вивішені попереджуючі та забороняючи знаки безпеки в небезпечних зонах на території АЗС відповідно до вимог Технічного регламенту знаків безпеки і захисту здоров`я працівників, зокрема, знаки, які забороняють користування відкритим вогнем «куріння заборонено», «відкритий вогонь» та попереджають про обережність за наявності займистих та вибухових речовин тощо - п.2.7 розділу ІІ НПАОП 0.00-7.12-13;
- Не ведеться облік газонебезпечних робіт, які проводяться без оформлення наряд-допусків з реєстрацією даних робіт в журналі - п.1.12, НПАОП 0.00-5.11-85;
- Відсутні паспорти на заземлювальні пристрої, які є в експлуатації, що повинні містить: виконавчу схему заземлення з прив`язками до будівель і постійних споруд, основні технічні характеристики, дані про результати перевірок стану пристрою, відомість оглядів і виявлення дефектів - п.1.1.7, п.8.7.3 НПАОП 40.1-1.21-98;
- Керівник підприємства не забезпечив проведення періодичного вимірювання в електроустановках значення опору заземлювальних пристроїв, повного опору петлі «фаза-нуль» та опору ізоляції силових електропроводок - п.1.1.7 НПАОП 40.1-1.21-98;
- Не заземлена паливно-роздавальна колонка б/н на АЗК - п.1.1.7 НПАОП 40.1-1.21-98.
в порушення вимог статті 18 Закону України «Про охорону праці»:
- Не призначена відповідальна особа за технічний стан та безпечну експлуатацію АЗК не пройшла навчання та перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ним роботи - п.3.16, 5.5 НПАОП 0.00-4.12-05.
в порушення вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»:
-Не одержаний роботодавцем дозвіл центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці (територіального органу Держпраці) на:
1)виконання робіт підвищеної небезпеки:
- газонебезпечні роботи та роботи у вибухо- пожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах;
- Злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів;
2) експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки:
- Обладнання та захисні системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, зазначені у додатку 1 до Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 8, ст. 236).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V).
Відповідно до ст.1 Закону № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону № 877-V, державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Положенням про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96 (далі - Положення № 96), визначено, що центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, є Державна служба України з питань праці (Держпраці) (п.1).
Згідно з пунктом 7 Положення № 96, Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 100, територіальним органом Держпраці на території Рівненської області є Управління Держпраці у Рівненської області.
Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань:
забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;
монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;
виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів;
організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення та перевірки їх знань (пп. 16 п. 4 Положення № 96).
В свою чергу, основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров`я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні, визначає Закон № 2694-XII «Про охорону праці» (далі - Закон № 2694).
Управління Держпраці у Рівненської області, в силу вимог статей 38, 39 Закону № 2694-XII, здійснює державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці, зокрема, шляхом проведення перевірки додержання вимог чинного законодавства про охорону праці.
Відповідно до ст. 13 Закону № 2694-XII, роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов`язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров`я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.
Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
Згідно зі статтею 21 Закону № 2694, виробничі будівлі, споруди, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, що вводяться в дію після будівництва (виготовлення) або реконструкції, капітального ремонту тощо, та технологічні процеси повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці.
Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Порядоквидачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Строк дії дозволу становить: на виконання робіт або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки - п`ять років (з подальшим його продовженням); на застосування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки - безстроково.
У разі коли роботодавець не одержав зазначеного дозволу, місцевий орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, вживає заходів до скасування державної реєстрації цього підприємства у встановленому законом порядку за умови, якщо протягом місяця від часу виявлення вказаних недоліків роботодавець не провів належних заходів з їх усунення.
Технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Усі дозволи, передбачені цією статтею, при здійсненні діяльності в межах території виключної (морської) економічної зони України та на континентальному шельфі на умовах угоди про розподіл продукції, укладеної відповідно доЗакону України "Про угоди про розподіл продукції", надаються інвестору в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл), визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107.
Статтею 9 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки» визначено, що суб`єкт господарської діяльності ідентифікує об`єкти підвищеної небезпеки відповідно до кількості порогової маси небезпечних речовин.
Нормативи порогової маси небезпечних речовин встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок ідентифікації, форма та зміст оповіщення про її результати визначаються Кабінетом Міністрів України.
На основі ідентифікаційних даних Кабінет Міністрів України затверджує класифікацію об`єктів підвищеної небезпеки і порядок їх обліку.
Порядок ідентифікації, форма та зміст оповіщення про її результати визначаються Кабінетом Міністрів України.
На основі ідентифікаційних даних Кабінет Міністрів України затверджує класифікацію об`єктів підвищеної небезпеки і порядок їх обліку.
Відповідно дост. 3 Конституції України,людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Згідно зі ст. 4 Закону № 2694-XII,державна політика в галузі охорони праці базується на принципах, крім інших, пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Матеріалами справи стверджується, що під час проведення позапланової перевірки у відповідача, позивачем встановлено та зафіксовано у акті перевірки 14 порушень відповідачем вимог Законів України «Про об`єкти підвищеної небезпеки» та «Про охорону праці», зокрема ті, що наведені вище по тексту рішення. Оскільки, представник позивача відмовився від підписання акту та припису про усунення виявлених порушень законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами та оформлення трудових відносин №150п/07-06/150а від 19 березня 2021 року, направлені листом, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.
В процесі дослідження доказів було судом встановлено, що 18.03.2021 представником СП «Мехагробуд» Грабовським В.А. отримано та проставлено підпис на направленні №224-Н/09-27 від 18 березня 2021 року. Тож, усі твердження відповідача з невідповідності номера є спростованими.
Наявність постанови суду відповідно до якої провадження у справі відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 164 КУпАП закрито, у зв`язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення суд, суд не бере до уваги, оскільки це не є предметом розгляду в межах даного провадження.
Відповідно до положень чч. 1 та 2 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.
Згідно положень ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частиною 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З урахуванням зазначеного, суд погоджується з твердженнями позивача, що вказані порушення є такими, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.
Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону № 877-V, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню.
Підстави для застосування положень статті 139 КАС України у суду відсутні.
Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Позовну заяву задовольнити повністю.
Застосувати до Спільного підприємства « Мехагробуд» заходи реагування шляхом повного зупинення ведення робіт (виробництва): газонебезпечних робіт; роботи у вибухо-пожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах: експлуатацію механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; роботи підвищеної небезпеки на АЗС (3 підземних резервуари із світлими нафтопродуктами та 3 паливно-роздавальні колонки), до повного усунення виявлених порушень.
Обов`язок щодо забезпечення виконання рішення суду про застосування до Спільного підприємства « Мехагробуд» заходів реагування, покласти на Управління Держпраці у Рівненській області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасники справи:
Позивач - Управління Держпраці у Рівненській області (вул. Лермонтова, 7,м. Рівне,33028, ЄДРПОУ/РНОКПП 39780243)
Відповідач - Спільне підприємство "Мехагробуд" (вул. Нижньодворецька, 31,м.Рівне,33001, ЄДРПОУ/РНОКПП 23302092)
Суддя Д.Є. Махаринець
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2022 |
Оприлюднено | 24.11.2022 |
Номер документу | 107451648 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Д.Є. Махаринець
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні