Рішення
від 22.11.2022 по справі 910/6929/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

22.11.2022Справа № 910/6929/22

Господарський суд міста Києва у складі судді Удалової О.Г., розглянув у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (без проведення судового засідання) господарську справу

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця"

в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕМТРАНС"

про стягнення 330 196,56 грн,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Акціонерне товариство "Українська залізниця" (далі - позивач) звернулось до Господарського суду міста Києва з позовом в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕМТРАНС" (далі - відповідач) про стягнення 330 196,56 грн, з яких 244 560,60 грн плати за користування вагонами, 85 635,96 грн збору за зберігання вантажу.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач посилається на те, що відповідачем несвоєчасно було забрано вагони з під`їзної колії, у зв`язку з чим були складені акти про затримку форми ГУ-23 №№ 6075, 6082, 6166, 6167, 6186, 6208, 6216, 6224, 6249, 6275, 6279, 6280, 6298, 6313, 6314 та зважаючи на що, позивачем нарахована плата за користування вагонами відповідно до Статуту залізниць України, а саме за користування вагонами, а також за зберігання вантажу.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 05.08.2022 відкрито провадження у справі № 910/6929/21 та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, встановлено сторонам строки для вчинення процесуальних дій.

Згідно з положеннями ст. 248 Господарського процесуального кодексу України, суд розглядає справи у порядку спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Судом встановлено факт належного повідомлення сторін про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання.

Так, ухвала суду від 05.08.2022 була направлена та отримана позивачем та відповідачем 12.08.2022, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень, які долучені до матеріалів справи.

30.08.2022, у строк, встановлений вищевказаною ухвалою суду, від відповідача надійшов відзив на позов.

Відповідач у відзиві проти задоволення позовних вимог надав заперечення, посилаючись на те, що згідно з накладними вантаж отримувався відповідачем в межах строків, затримка вагонів сталась не з вини відповідача, а через здійснення позивачем ремонтних робіт на коліях на підставі укладеного між сторонами договору.

14.09.2022 від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій позивач вказує на безпідставність тверджень відповідача та зазначає, що відповідач був обізнаний про прибуття замовлених ним вагонів, проте не забезпечив вільність під`їзних колій, також позивач стверджує про недоведеність відповідачем тієї обставини, що в період затримки були дійсно зайняті та реконструювались всі під`їзні колії (№№ 11-15) та, відповідно, не було реальної можливості прийняти вагони.

23.09.2022 від відповідача надійшли заперечення, в яких останній вказує про порушення позивачем Правил оформлення перевізних документів в частині зазначення в перевізних документах номерів складених актів та причину їх складання.

04.10.2022 від позивача надійшли заперечення, в яких останнім зазначається, що дати, які вказані в накладних, не є фактичними датами видачі вантажу, натомість такі дати вказані в актах загальної форми. Крім того, позивачем вказано про безпідставність посилання відповідача на пункт 4.3 Правил оформлення перевізних документів, оскільки таким пунктом регулюються заповнення накладних на вантаж, що перебуває в дорозі, у свою чергу, позивачем заявлено вимоги про стягнення плати за користування вагонами, а також за зберігання вантажу, який знаходився на станції призначення.

Зважаючи на належне повідомлення сторін про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без виклику їх уповноважених представників (без проведення судового засідання) та наявність у матеріалах справи доказів, необхідних і достатніх для вирішення спору по суті, суд вважав за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.

Згідно з ч. 4 ст. 240 Господарського процесуального кодексу України у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення.

Розглянувши надані документи та матеріали, з`ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення щодо таких вимог, об`єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд встановив:

14.11.2019 між позивачем (далі - залізниця) та відповідачем (далі - користувач) укладено договір № ПР/М-19730/НЮдч про подачу та збирання вагонів ТОВ «ЛЕМТРАНС» при станції Кам`янське регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укразалізниця» (далі - договір про подачу та забирання вагонів), за умовами якого згідно зі Статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів здійснюється подача, розставлення на місця навантаження, вивантаження та ремонт і забирання вагонів з під`їзної колії, яка належить користувачу на підставі договорів оренди від 17.10.2019 № 12/02-6937-ОД і № 12/02-6938-ОД та примикає стрілкою № 59 до непарної горловини Вантажного парку та стрілкою № 61 до колії № 10 Вантажного парку станції Кам`янське (п. 1 договору).

Відповідно до п. 5 договору вагони на під`їзну колію подаються після повідомлення, яке передається відповідальним представником станції Кам`янське по телефону відповідальному представнику користувача не пізніше, ніж за 2 години до пред`явлення вагонів з реєстрацією у Книзі повідомлень про час подавання вагонів під навантаження або вивантаження (форми ГУ-2).

Згідно з п. 10 вказаного договору час перебування вагонів на під`їзній колії обчислюється з моменту подачі вагонів на під`їзну колію до моменту отримання залізницею повідомлення користувача про готовність вагонів до забирання.

Як погоджено сторонами в п. 12 договору, про подачу та забирання вагонів, користувач сплачує залізниці плату, зокрема, за користування вагонами (контейнерами) - згідно з Правилами користування вагонами і контейнерами, а також за зберігання вантажів у вагонах - у разі затримки їх з вини одержувача після закінчення терміну безоплатного користування незалежно від місця затримки (на станції призначення та на підходах до неї, на прикордонних, припортових станціях тощо) - згідно з Правилами зберігання вантажів за ставками Тарифного керівництва № 1 розділ ІІІ п. 2.1.

Вказаний договір вважається укладеним з моменту підписання його сторонами і діє з 01.12.2019 по 16.10.2024 включно (п. 19 договору про подачу та забирання вагонів).

Крім того, 30.06.2020 відповідачем надіслано позивачу заяву про прийняття в цілому пропозиції укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом № 30600592/2020-0001 від 30.06.2020, яка прийнята позивачем 30.06.2020. Вказані документи підписані в електронному вигляді та становлять собою договір приєднання.

Як встановлено судом під час розгляду даної справи, у листопаді 2021 за накладними № 41545971, 41545781, 45484979, 45485059, 45485182, 45485091, 45485133, 45485083, 45485125, 45485075, 45485141, 45485174, 45652245, 45652203, 45652518, 45652153, 45652237, 45652328, 45652211, 45652252, 45652401, 45770476, 45770310, 45770740, 45735701, 45735750, 45735719 для відповідача на станцію Кам`янське Придніпровської залізниці прибували вагони.

Позивачем в позові вказується, що відповідач не забезпечив вчасне прийняття вагонів, у зв`язку з чим такі вагони були затримані, складені акти про затримку форми ГУ-23 №№ 6075, 6082, 6166, 6167, 6186, 6208, 6216, 6224, 6249, 6275, 6279, 6280, 6298, 6313, 6314.

Враховуючи викладене, позивачем нарахована плата відповідно до Статуту залізниць України, а саме за користування вагонами - 244 560,60 грн, за зберігання вантажу - 85 635,96 грн.

Заперечуючи проти задоволення позовних вимог, відповідачем вказується, що затримка забирання вагонів виникла у зв`язку з виконанням самим позивачем умов укладеного між сторонами договору підряду № ЦБРК/КМС13-21-44д від 02.11.2022, в якому позивач виступав підрядником, а відповідач - замовником. Крім того, відповідачем вказується, що згідно з датами, що відображені в накладних, доданих до позову, вагони та вантаж отримані відповідачем у той же день, коли і прибували, у зв`язку з чим не має підстав для нарахування відповідачу плати як за користування вагонами, так і за зберігання вантажу.

Дослідивши укладений договір підряду, на який посилається відповідач, суд зазначає про наступне.

Відповідно до предмету вказаного договору позивач у даній справі (підрядник) зобов`язується надати відповідачу у даній справі (замовнику) хопер-дозаторну вертушку (33 хопер-дозаторних вагона) з турним вагоном та обслуговуючою бригадою для перевезення (транспортування від місця завантаження до місця виконання робіт з баластування колії на об`єкті «реконструкція під`їзних колій №11-15» вантажного парку станції Кам`янське) щебеневої продукції замовника та виконати роботи з механізованого розвантаження щебеневої продукції на об`єкті замовника хопер-дозатороною вертушкою терміном 14 діб (п. 1.1 договору підряду).

Згідно з п. 2.1 вартість робіт становить 686 024,64 грн, згідно зі специфікацією на надання хопер-дозаторної вертушки (33 хопер-дозаторних вагона) з турним вагоном та обслуговуючою бригадою для перевезення (транспортування від місця завантаження до місця виконання робіт з баластування колії на об`єкті «реконструкція під`їзних колій № 11-15» вантажного парку станції Кам`янське) щебеневої продукції замовника та виконання робіт з механізованого розвантаження щебеневої продукції на об`єкті замовника хопер-дозатороною вертушкою.

Відповідно до п. 2.9 договору підряду оплата за подавання, забирання хопер-дозаторних вагонів з місця дислокації та в зворотному напрямку здійснюється замовником протягом 5 банківських днів з дати виставлення рахунку та надання підрядником підтверджуючих документів.

Як погоджено сторонами в п. 11.1 договору підряду, договір вступає в силу з моменту підписання його сторонами і скріплення печатками сторін та діє до 31.12.2021, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.

Відповідно до платіжного доручення № 121851 від 04.11.2021 відповідачем сплачено попередню оплату в розмірі 686 024,64 грн.

Згідно з актом здачі-приймання від 13.12.2021 позивачем виконано, а відповідачем прийнято роботи, погоджені сторонами в договорі підряду, на суму 735 026,40 грн.

Також позивачем складені відомості плати за користування вагонами та накопичувальні картки.

При цьому, відповідачем у відомостях плати за користування вагонами та накопичувальних картках зазначено, що він не погоджується з нарахованими зборами тому, що виконання робіт з ремонту колій на станції Кам`янське, які є власністю залізниці, виконувалось залізницею за рахунок ТОВ «Лемтранс» згідно з договором № УБРК/КМС-137-21-44д від 02.11.2021, та затримка вагонів з очікування початку ремонту колій виникла з вини залізниці, оскільки виконавцями робіт є структурні підрозділи залізниці.

Крім того, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, відповідач посилається на те, що, як вбачається з накладних, за якими прибували вагони, вони отримані відповідачем в день їх прибуття, у зв`язку з чим відсутні підстави для нарахування йому плати.

Заперечуючи проти вказаного вище, позивачем зазначається, що у графі 53 накладних вказана дата одержання вантажу, тобто час розкредитування накладних, проте дата фактичної видачі вантажу зазначається саме в пам`ятках про подавання вагонів, оскільки саме пам`ятка засвідчує дату та час подачі вагону під вивантаження.

Так, позивачем долучені пам`ятки, підписані відповідачем, форми ГУ-45, в яких є посилання на акт загально форми, складні позивачем та також підписані відповідачем.

Розглянувши заявлені позивачем вимоги, а також заперечення на такі вимоги, суд зазначає про наступне.

Відповідно до ст. 908 Цивільного кодексу України перевезення вантажу здійснюється за договором перевезення; загальні умови визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них. Умови перевезення вантажу окремими видами транспорту, а також відповідальність сторін щодо цих перевезень встановлюються договором, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.

Частиною 2 статті 307 Господарського кодексу України передбачено, що договір перевезення вантажу укладається в письмовій формі. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням перевізного документа (транспортної накладної, коносамента тощо) відповідно до вимог законодавства. Перевізники зобов`язані забезпечувати вантажовідправників бланками перевізних документів згідно з правилами здійснення відповідних перевезень.

Згідно з ч. 5 ст. 307 Господарського кодексу України, умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами.

Відповідно до ст. 2 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 457 від 06.04.1998, Статут залізниць України (далі - Статут) визначає обов`язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, організацій, установ і громадян, які користуються залізничним транспортом. Статутом регламентуються порядок укладання договорів, організація та основні умови перевезення вантажів, пасажирів, багажу, вантажобагажу і пошти, основні положення експлуатації залізничних під`їзних колій, а також взаємовідносини залізниць з іншими видами транспорту.

Відповідно до ст. 3 Статуту залізниць України, дія цього Статуту поширюється на перевезення залізничним транспортом вантажів, пасажирів, багажу, вантажобагажу і пошти, у тому числі на перевезення вантажів, навантаження і розвантаження яких відбувається на залізничних під`їзних коліях незалежно від форм власності, які не належать до залізничного транспорту загального користування.

Статтею 6 Статуту залізниць України визначено, що накладна - це основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов`язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої сторони - одержувача. Накладна одночасно є договором на заставу вантажу для забезпечення гарантії внесення належної провізної плати та інших платежів за перевезення. Накладна супроводжує вантаж на всьому шляху перевезення до станції призначення.

Згідно з ч. 1 ст. 119 Статуту залізниць України за користування вагонами і контейнерами залізниці вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками колій, портами, організаціями, установами, громадянами суб`єктами підприємницької діяльності вноситься плата. Порядок визначення плати за користування вагонами (контейнерами) та звільнення вантажовідправника від зазначеної плати у разі затримки забирання вагонів (контейнерів), що виникла з вини залізниці, встановлюється Правилами.

У розрахунках затримка до 30 хвилин не враховується, 30 хвилин і більше враховується як повна година.

Як визначено п. 2 Правил користування вагонами і контейнерами (далі - Правила), вантажовідправники, вантажоодержувачі, власники під`їзних колій, порти, організації, установи, фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності (далі - вантажовласники) вносять плату.

Згідно з п. 3 Правил, облік часу користування вагонами і контейнерами та нарахування плати за користування ними провадиться на відправлення та призначення за Відомістю плати за вагонами форми ГУ-46 (додаток 1), Відомістю плати за контейнерами форми ГУ-46к (додаток 11), які складаються підставі Пам`яток про подавання/забирання вагонів форми ГУ-45 (додаток 2), Пам`яток про видачу/приймання контейнерів ГУ-45к (додаток 8), Повідомлення про закінчення вантажних з вагонами (додаток 12), Актів про затримку вагонів форми ГУ-23а (додаток 3), Актів загальної форми ГУ-23 (додаток 6). За згодою між вантажовласником і залізницею всі ці документи можуть оформлятися і надаватися в електронному вигляді. Порядок здійснення електронного документообігу під час перевезення вантажів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні регламентується додатком до договору про організацію перевезень вантажів і проведення розрахунків за перевезення та надані залізницею послуги.

Відповідно до п. 4 Правил користування вагонами і контейнерами, відомості плати за користування вагонами, контейнерами складаються на вагони, контейнери, що подаються під навантаження та вивантаження, є документами обліку часу перебування вагонів, контейнерів у пунктах навантаження та вивантаження та на під`їзних коліях і містять розрахунки платежів за користування вагонами, контейнерами.

Час передання вагонів залізницею вантажовласнику, а також вантажовласником залізниці зазначається у Пам`ятці про подавання/забирання вагонів, яка оформляється після приймально-здавальних операцій.

У всіх випадках повідомлення про подавання вагонів повинно передаватися станцією не пізніше ніж за дві години до їх подавання.

Вантажовласник повинен призначити для приймання і передачі повідомлень працівників; їхні прізвища та номери телефонів надаються начальнику станції.

Відповідно до п. 8 Правил, у разі затримки вагонів на станції з причин, які залежать від вантажовласника, складається акт загальної форми, який підписується представниками станції і вантажовласника. В акті вказується час (у годинах та хвилинах) початку та закінчення затримки вагонів і їх номери.

Згідно з п. 13 Правил, плата за користування стягується з вантажовласника у разі затримки вагонів (контейнерів) під час перевезення в усіх випадках, крім тих, які залежать від залізниці.

Як визначено п. 16 Правил, вантажовласник звільняється від плати за користування

вагонами і контейнерами:

а) якщо затримка вагонів або контейнерів виникла через стихійне лихо, що спричинило припинення руху на під`їзних коліях, а також через стихійне лихо або аварію на підприємстві, внаслідок яких згідно з чинними положеннями заборонено виконувати вантажні роботи;

б) у разі подання локомотивом залізниці вагонів і на фронти навантаження (вивантаження) у кількості, що перевищує максимальну переробну спроможність. Вказана максимальна переробна спроможність визначається за договором між залізницею і вантажовласником;

в) у разі затримки прийняття залізницею вагонів, пред`явлено їй до здачі, з причин, що залежать від залізниці. Час такої затримки зазначається у графі "Примітки" Пам`ятки про подавання/забирання вагонів, цей час виключається із загального часу користування вагонами (контейнерами).

Причина звільнення від плати за користування вагонами і контейнерами зазначається у графі "Примітки" відомості плати за користування вагонами (контейнерами).

Крім того, відповідно до ст. 121 Статуту залізниць України, вантажовідправник, вантажоодержувач, порт звільняються від плати за користування вагонами і контейнерами:

а) якщо затримка вагонів або контейнерів виникла через стихійне лихо, що спричинило припинення руху на залізничних під`їзних коліях, а також через стихійне лихо або аварію на підприємстві, внаслідок яких згідно з чинним положеннями заборонено виконувати вантажні роботи;

б) у разі подання залізницею вагонів (контейнерів) у кількості, що перевищує максимальну переробну спроможність навантажувальних і розвантажувальних пунктів відправника і одержувача;

в) в інших випадках, передбачених Правилами.

Водночас, під час розгляду даної справи відповідачем не надано суду доказів того, що укладення між сторонами договору підряду спричинило зайнятість всіх колій №№ 11-15 або кількість поданих вагонів перевищує максимальну переробну спроможність навантажувальних і розвантажувальних пунктів на станції Кам`янське.

За вказаних обставин, судом не приймаються заперечення відповідача, викладені в відзиві на позов, а також зазначені ним в накопичувальних картках та відомостях плати за користування вагонами.

Крім того, суд зазначає, що замовником послуг був саме відповідач та замовлення потягу відбувалось саме за його замовленням, відтак саме відповідач мав забезпечити можливість розвантаження таких вагонів у визначені строки.

Щодо зазначення в накладних дати отримання ним вантажу, суд зазначає, що нормами Правил користування вагонами і контейнерами визначено документи, на підставі яких проводиться облік часу користування вагонами і контейнерами та нарахування плати за користування ними.

Так, відповідно до пам`ятки № 718 від 24.11.2021 о 08:00 на під`їзну колію, яка орендується відповідачем, було подано 6 вагонів, які забрано відповідно до пам`ятки № 667 24.11.2021 о 10:00, час знаходження на колії склав 2 год 00 хв.

Відповідно до пам`ятки про подавання вагонів № 722 - 25.11.2021 о 8:30 було подано 7 вагонів, які забрано відповідно до пам`ятки про забирання вагонів № 674 об 11:30, час знаходження на колії склав 3 год 00 хв.

Відповідно до пам`ятки про подавання вагонів № 727 - 26.11.2021 о 8:00 було подано 5 вагонів, які забрано відповідно до пам`ятки про забирання вагонів № 677 об 11:30, час знаходження на колії склав 2 год 30 хв.

Відповідно до пам`ятки про подавання вагонів № 734 - 27.11.2021 о 8:00 було подано 5 вагонів, які забрано відповідно до пам`ятки про забирання вагонів № 677 об 11:30, час знаходження на колії склав 1 год 30 хв.

Відповідно до пам`ятки про подавання вагонів № 739 - 28.11.2021 о 8:30 було подано 5 вагонів, які забрано відповідно до пам`ятки про забирання вагонів № 677 об 18:30, час знаходження на колії склав 10 год 00хв.

На підставі вказаних пам`яток позивачем нараховано відповідачу плату за користування вагонів.

Перевіривши надані позивачем розрахунки, суд вважає їх арифметично вірними, а відтак вимоги позивача про стягнення з відповідача 244 560,60 грн плати за користування вагонами обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Крім того, позивачем нараховано плату за зберігання вантажу в розмірі 85 635,96 грн.

Відповідно до п. 8 Правил зберігання вантажів, збір за зберігання вантажів у вагонах (контейнерах) у разі затримки їх з вини одержувача (відправника) після закінчення терміну безоплатного зберігання сплачується незалежно від місця затримки (на станції призначення та на підходах до неї, на прикордонних, припортових станціях тощо).

Термін безоплатного зберігання обчислюється: якщо на станції призначення вивантаження здійснюється засобами: залізниці - з 24-ої години дати вивантаження вантажів; одержувача - з 24-ої години дати подавання вагонів під вивантаження; при затримці - з моменту затримки.

Враховуючи, що факт затримки був засвідчений актами № 6208, 6224, 6275, 6298, 6313, 6314, 6280, суд вважає вимоги позивача про стягнення з відповідача 85 635,96 грн плати за зберігання вантажу обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі

Судові витрати з урахуванням положень ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються судом на відповідача.

Керуючись ст. ст. 86, 129, 233, 237-238, 248-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕМТРАНС" (03150, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 46-46А, код 30600592) на користь Акціонерного товариства "Українська залізниця" (03150, місто Київ, вул. Єжи Гедройця, будинок 5, код 40075815) плату за користування вагонами в сумі 244 560,60 грн (двісті сорок чотири тисячі п`ятсот шістдесят грн 60 коп.), збір за зберігання вантажу в сумі 85 635,96 грн (вісімдесят п`ять тисяч шістсот тридцять п`ять грн 96 коп.), а також витрати по сплаті судового збору в розмірі 2 481,00 грн (дві тисячі чотириста вісімдесят одну грн 00 коп.).

3. Після набрання рішенням законної сили видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 22.11.2022.

Суддя О.Г. Удалова

Дата ухвалення рішення22.11.2022
Оприлюднено24.11.2022
Номер документу107459671
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 330 196,56 грн

Судовий реєстр по справі —910/6929/22

Постанова від 28.03.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 20.02.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 30.01.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 17.01.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Рішення від 22.11.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

Ухвала від 04.08.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні