Постанова
від 22.11.2022 по справі 521/17544/21
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Номер провадження: 33/813/1244/22

Номер справи місцевого суду: 521/17544/21

Головуючий у першій інстанції Гранін В.Л.

Доповідач Полікарпова О. М.

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22.11.2022 року м. Одеса

Суддя Одеського апеляційного суду Полікарпова О.М.,

за участю секретаря судового засідання Кузьміч Г.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Волканова Євгена Васильовича , який діє від імені ОСОБА_2 , на постанову Малиновського районного суду м. Одеси від 07 квітня 2022 року у справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України,

ВСТАНОВИВ

Оскаржуваною постановою ОСОБА_2 визнано винною у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, а саме 363 440, 84 грн., з конфіскацією цих товарів.

Стягнуто з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір у розмірі 496, 20 грн.

Не погоджуючись із вказаною постановою, 10.10.2022 року адвокат Волканов Є.В. в інтересах ОСОБА_2 звернувся до суду із апеляційною скаргою, в якій просить поновити строк на апеляційне оскарження, скасувати оскаржувану постанову та закрити провадження у справі за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

В обґрунтування причин пропуску строку на апеляційне оскарження адвокат зазначає, що оскаржувану постанову було постановлено судом першої інстанції у відсутності ОСОБА_3 та її захисника, без належного сповіщення їх про дату та час судового засідання. Про існування оскаржуваної постанови стало відомо лише 12.10.2022 року, після отримання відповіді від Першого Приморського відділу виконавчої служби у м. Одесі Південного міжрегіонального управління юстиції (м. Одеса) про наявність відкритих виконавчих проваджень.

Мотивуючи свої вимоги про скасування оскаржуваної постанови, захисник зазначає, що судом у даній справі неправильно встановлено суб`єкт правопорушення за ч.1 ст.483 МК України.

Також залишено поза увагою відсутність належних перекладів відповіді та документів, наданих митним органом Республіки Туреччина, що свідчить про недоведеність вини ОСОБА_2. у вчиненні інкримінованого правопорушення.

Судом апеляційної інстанції, з метою встановлення права на справедливий суд, забезпечення завдання КУпАП щодо охорони прав і свобод громадян, дотримання принципу здійснення провадження в справах про адміністративні правопорушення на основі суворого додержання законності, досліджено матеріали справи, з яких апеляційний суд вважає необхідним задовольнити клопотання захисника Волканова Є.В., який діє в інтересах ОСОБА_2 , та поновити строк на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції.

Відповідно до ст. 294 КУпАП постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 цього Кодексу. Апеляційна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 285 КУпАП копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.

Оскільки оскаржувану постанову було ухвалено у відсутності ОСОБА_3 та її захисника, а матеріали справи не містять доказів отримання нею оскаржуваної постанови, раніше ніж, як зазначено у апеляційній скарзі - 12.10.2022 року, апеляційний суд вважає, що строк на апеляційне оскарження підлягає поновленню для забезпечення права особи на доступ до правосуддя.

Суд першої інстанції, дійшов висновку про доведеність провини ОСОБА_3 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, за ознаками подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товару, посилаючись на протокол по справі про порушення митних правил; доповідну записку інспектора митниці та відповідь митних органів Туреччини.

Представник Одеської митниці та захисник Волканов Є.В. просили розглядати справу за їх відсутності, що підтверджується записом технічної фіксації судового засідання.

Відповідно до положення ч.7 ст. 294 КУпАП апеляційний суд переглядає справу в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права. Апеляційний суд може дослідити нові докази, які не досліджувалися раніше, якщо визнає обґрунтованим ненадання їх до місцевого суду або необґрунтованим відхилення їх місцевим судом.

Відповідно до положень ч. ч. 1 та 2 ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

За змістом ст. 245 КУпАП суд зобов`язаний всебічно, повно і об`єктивно з`ясувати обставини справи, вирішити її у точній відповідності з законом.

Згідно з положеннями ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, перевіривши доводи апеляційної скарги, апеляційний суд встановив наступне.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил 07.08.2020 року з Туреччини до Одеського морського торговельного порту на судні закордонного плавання «PAOLA» в контейнері ADMU5113426 серед інших надійшли: паяльники для пропіленових труб, ножиці ручні, насадка, вагою брутто 1635,81 кг.

10 серпня 2020 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі «імпорт» декларантом ФОП « ОСОБА_5 », діючим відповідно до договору від 26.09.2019 №0210/19 з ТОВ «АЙВІН» про надання послуг по декларуванню та митному оформленню, в Одеську митницю Держмитслужби були надані наступні документи: коносамент від 04.08.2020 №2020/07/EXP/001904, інвойс від 28.07.2020 №CML2020000001574, контракт від 15.08.2019 №CD-AW-08/2019, додаткова угода №1 до контракту №CD-AW-08/2019 від15.08.2019 тощо, а також митна декларація в режимі «ІМ40АА» №UA500020/2020/222648.

Відповідно до наданої митної декларації від 10.08.2020 №UA500020/2020/222648 товари підлягали переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника «CANDAN MAKINA YEDEK PARCA SAN.VE.TIC. LTD Sti» (Turkey/Istanbul) в контейнері ADMU5113426 на умовах поставки «CFR Odessa, Ukraine» на адресу компанії покупця та одержувача ТОВ «АЙВІН» (м. Одеса, вул. Бабеля, буд. 34, код ЄДРПОУ 43157214). Вартість товарів склала 7654,31 доларів США, що за курсом НБУ на день подання МД складає 211 630,96 грн.

У прийнятті вказаної митної декларації було відмовлено у зв`язку з прийняттям Одеською митницею Держмитслужби рішення про коригування митної вартості товарів від 13.07.2021 року № UA500000/2020/000014/2.

З урахуванням причин відмови у митному оформленні та наявним рішенням про коригування митної вартості декларантом ТОВ «АЙВІН» було подано та оформлено у митному режимі імпорту митну декларацію № UA500020/2020/223154 від 14.08.2021 року.

Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці Держмитслужби у митному режимі імпорт та випущені у вільний обіг.

Так, з метою з`ясування питання про автентичність поданих митному органу документів на зазначені товари було направлено запит до митних органів Туреччини.

29 червня 2021 року до Одеської митниці Держмитслужби листом Департаменту боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Державної митної служби України від 25.06.2021 року №20/20-02-01/7.10/2005 надійшла відповідь митних органів Туреччини стосовно перевірки дотримання митного законодавства України з питань митної справи при переміщенні через митний кордон України товарів «побутові вироби санітарно - технічного призначення» на адресу ТОВ «АЙВІН» (код ЄДРПОУ 43157214).

Вказаним листом Державної митної служби України до Одеської митниці Держмитслужби, серед іншого, спрямовано турецьку експортну декларацію від 29.07.2020 №20343100ЕХ175900, що стосуються товарів «паяльники для пропіленових труб, ножиці ручні, насадка...», оформлених за МД типу ІМ40АА від 14.08.2020 №UA500020/2020/223154.

В ході опрацювання інформації, що міститься в документах, наданих турецькою стороною та наявних в митниці, встановлено невідповідності у відомостях стосовно умов поставок та фактурної вартості товарів. Так, в наданій митними органами Турецької Республіки митній декларації від 29.07.2020 №20343100ЕХ175900 наявні відомості щодо українського підприємства-одержувача «LLC AIWIN», умови поставки товарів «FCA ISTANBUL» та загальної вартості 13145,00 дол. США, проте в наданих до Одеської митниці документах (МД типу ІМ40ДЕ від 14.08.2020 №UA5 00020/2020/223154, інвойс від 28.07.2020 №CML2020000001574) зазначено українське підприємство-одержувач LLC «AiWiN» str. Babelya 34, 65005, Odessa, умови поставки товарів «CFR Odessa, Ukraine» та загальну вартість 7654,31 дол. США.

Директором ТОВ «АЙВІН» (ЄДРПОУ 43157214) на час здійснення митного оформлення зазначених товарів була гр. ОСОБА_2 , яка, як керівник підприємства: організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства.

Таким чином, згідно висновку митного органу, гр. ОСОБА_2 були вчинені дії, спрямовані на переміщення товарів «паяльники для пропіленових труб, ножиці ручні, насадка...» вартістю 13 145 дол. США (що згідно курсу НБУ на дату митного оформлення становить 363 440,84 грн.) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів документів, а саме інвойсу від 28.07.2020 №CML2020000001574, які містять неправдиві дані стосовно вартості товару, чим скоєно порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник подає митному органу документи та відомості, необхідні для митного контролю, передбачені ст. 335 МК України.

Згідно положень ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Так, відповідно до ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначають вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Згідно з ч. 1 ст. 483 МК України відповідальність настає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Безпосереднім об`єктом посягання при вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 483 МК України, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України документів, які містять неправдиві дані.

Суб`єктивна сторона вказаного правопорушення характеризується прямим умислом, тобто усвідомленням особою, яка вчинила правопорушення характеру незаконного переміщення товарів через митну територію України.

Підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Тобто ті, що подаються митному органу на кордоні та є підставою для пропуску товару на митну територію України.

З матеріалів справи вбачається, що вказану митну декларацію від 10.08.2020 №UA500020/2020/222648 було подано в Одеську митницю Держмитслужби разом з коносаментом від 04.08.2020 №2020/07/EXP/001904, інвойсом від 28.07.2020 №CML2020000001574, контрактом від 15.08.2019 №CD-AW-08/2019, додатковою угодою №1 до контракту №CD-AW-08/2019 від15.08.2019 ФОП « ОСОБА_5 », діючим відповідно до договору від 26.09.2019 №0210/19 з ТОВ «АЙВІН» про надання послуг по декларуванню та митному оформленню.

Митний кодекс України у статті 257 вичерпно формулює поняття «декларування», яке здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Заявлення таких відомостей здійснюється за встановленою законом формою в ході процедури декларування, повноваженнями щодо якого відповідно до положень ст. 265 МК України наділений декларант. Виходячи з аналізу цих положень, особа може брати участь у митних відносинах як декларант у двох випадках: коли вона особисто здійснює декларування товарів або як його власник або як уповноважений власником. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.

Згідно ч.4,5 ст. 266 МК України у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.

Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Частиною 8 ст. 264 МК України встановлено, що з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Таким чином, з системного тлумачення наведених вище норм діючого національного законодавства вбачається, що декларант несе відповідальність за вчинення порушення митних правил лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару самостійно, у випадку декларування товарів уповноваженою декларантом особою відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації несе саме така особа.

З матеріалів справи вбачається, що інвойс від 28.07.2020 №CML2020000001574, який містить неправдиві дані стосовно вартості товару декларанту - ФОП « ОСОБА_5 » було надано ТОВ «АЙВІН», директором якого на час здійснення митного оформлення зазначених товарів, була ОСОБА_2 .

Як вбачається з матеріалів справи, жодних дій, пов`язаних з оформленням товаросупровідних документів, в тому числі інвойсу від 28.07.20 року ФОП " ОСОБА_5 " не здійснював.

Відповідно до ст. 271, 272 мито - це загальнодержавний податок, встановлений Податковим кодексом України та цим Кодексом, який нараховується та сплачується відповідно до цього Кодексу, законів України та міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Ввізне мито встановлюється на товари, що ввозяться на митну територію України.

Ввізне мито нараховується та сплачується відповідно до ст.ст. 272, 277, частини першої ст. 286 МКУ при дотриманні умов та обмежень, встановлених главою 13 МКУ.

Відповідно до п. 190.1. ПК України базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України, є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу ІІІ Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті і включаються до ціни товарів.

Частиною 1 ст. 277 МК України передбачено, що платником мита є, зокрема, особа, яка ввозить товари на митну територію України чи вивозить товари з митної території України у порядку та на умовах, встановлених цим Кодексом; особа, на адресу якої надходять товари, що переміщуються (пересилаються) у міжнародних поштових або експрес-відправленнях, несупроводжуваному багажі, вантажних відправленнях.

Відтак, оскільки митна вартість товару напряму впливає на розмір податкового тягаря, що покладається на ТОВ «АЙВІН», на адресу якої у даному випадку надходили товари, саме ТОВ «АЙВІН» є особою, чиї фінансові інтереси залежать від розміру обов`язкових митних платежів.

Щодо ФОП « ОСОБА_5 », то як вбачається з договору від 26.09.2019 року №0210/19 з ТОВ «АЙВІН» про надання послуг по декларуванню та митному оформленню, оплата наданих ним послуги по митному оформленню товарів не залежить від їх вартості.

Таким чином саме дії ТОВ «АЙВІН», які виявились у наданні декларанту ФОП « ОСОБА_5 » неправдивих даний стосовно вартості товару охоплюються умислом на порушення митних правил, шляхом введення митного органу в оману щодо реальної вартості товарів, переміщених через митний кордон України.

Посилання апелянта на те, що ОСОБА_5 , як директор ТОВ «СИНЕРГОСТРАНС», є суб`єктом інкримінованого ОСОБА_2 адміністративного правопорушення, як перевізник відповідного товару, апеляційний суд відхиляє, виходячи зі змісту ч.2 ст. 191 МК України.

Так, наведеною нормою встановлено, що перевізники зобов`язані під час прийняття товарів до перевезення перевіряти точність відомостей щодо кількості вантажних місць, їх маркування, номери, зовнішній стан товарів та їх пакування. У разі неможливості такої перевірки вносити відповідний запис до міжнародної автомобільної накладної (CMR).

Поряд з цим, ані наведеною вище ч.2 ст. 191 МК України, ані іншими нормами національного законодавства не встановлено обов`язку перевізника перевіряти та відповідати за достовірність наданих йому замовником документів, що стосуються вартості товару, що перевозиться.

Враховуючи наведене, апеляційний суд не погоджується із доводами представника апелянта про те, що ФОП « ОСОБА_5 », який за умовами договору з ТОВ "АЙВІН" був декларантом, є саме тією особою, яка несе відповідальність за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.

Щодо посилань апелянта на відсутність у справі належних і допустимих вини ОСОБА_2 у інкримінованому їй адміністративному правопорушенні, з огляду на відсутність офіційного перекладу документів, наданих митними органами Турецької Республіки, апеляційний суд зауважує про таке.

Дійсно, відповідь, надана митними органами Республіки Туреччини, а також додані до неї документи, складені іноземною мовою та не мають перекладу. Проте, чинне законодавство не передбачає обов`язкового долучення до протоколу про порушення митних правил перекладу тих документів, що складені не державною мовою.

Чинним МК України передбачено обов`язкову участь перекладача у судовому провадженні виключно у випадках коли, особи, які притягуються до адміністративної відповідальності за порушення митних правил не володіють або недостатньо володіють державною мовою (ст. 1, 2 ст. 492 МК України), тому посилання апелянта на ст. 503 МК України є недоречними.

Поряд з цим, зі змісту документів наданих митними органами Республіки Туреччини вбачається, що інформація зазначена у них, необхідна для встановлення наявності складу передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, а саме інформація щодо товару та його ціни, є недвозначною та зрозумілою, оскільки загалом складається ціни та кількості товару, номерів накладних, зазначених цифрами, а також номеру контейнеру, у якому товар було переміщено.

Так, порівнюючи відомості зазначені у наданих митними органними Республіки Туреччина митній декларації та е-фактурі, з наданими митним орган України документами, апеляційним судом за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме співпадають відомості щодо найменування, коду товару, кількості, коду, номеру контейнера, якими здійснювалось їх перевезення.

Одночасно, було встановлено відмінності у вартості поставки товарів.

Так, в митній декларації від 10.08.2020 №UA500020/2020/222648 та інвойсі від 28.07.2020 №CML2020000001574, загальна вартість товарів зазначена у розмірі 7 654.31 доларів США на умовах поставки CFR Одесса, Україна, згідно з Інкотермс, продавцем яких виступала компанія CANDAN MAKINA YEDEK PARCA SAN.VE TIC.LTD.STI, а відповідно до відомостей митної декларації від 29.07.2020 року №20343100EX175900 та е-фактури від 28.07.2020 року №CML2020000001574, які були надані митними органами Республіки Туреччина загальна вартість цих же товарів складає 13 145 доларів США, на умовах поставки FCA Istanbul згідно з Інкотермс, продавцем та відправником яких виступала компанія CANDAN MAKЭNA YEDEK PARCA SAN. VE TЭC. LTD.ЄTЭ.

На переконання апеляційного суду, оскільки загалом відомості, що складають предмет доказування, складаються з циферного виразу ціни та кількості товару, а також буквено-циферного виразу (коду) товарів та контейнеру, у якому товар було переміщено, в даному випадку встановлення відомостей, які є доказами вчинення адміністративного правопорушення, не потребують спеціальних знань та/або володіння мовою, яку було складено документи.

Таким чином, встановлені з долучених до протоколу документів відомості кореспондуються між собою та містять чітку і зрозумілу інформацію про товар та його ціну, а отже у сукупності відомості, які підтверджують числові значення митної вартості (її складових), не дають підстав для сумніву щодо їх правильності.

Стаття 252 КУпАП передбачає, що орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Проаналізувавши додані до протоколу про адміністративне правопорушення докази, апеляційний суд приходить до висновку про необґрунтованість доводів апеляційної скарги та вважає, що наявними у справі доказами підтверджена винуватість ОСОБА_3 у вчиненому правопорушенні, передбаченому ч. 1 ст. 483 МК України, тобто у поданні митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо митної вартості товару.

Апеляційний суд констатує, що при визначені виду та міри адміністративного стягнення судом були додержані вимоги ст. 33 КУпАП.

Так, з постанови суду вбачається, що судом першої інстанції були враховані характер скоєного правопорушення, особа правопорушника, в зв`язку з чим судом першої інстанції було визначене адміністративне стягнення у виді штрафу з конфіскацією товарів безпосередніх предметів порушення митних правил, передбаченого санкцією ч. 1 ст. 483 МК України.

Враховуючи наведені обставини, апеляційний суд не вбачає підстав для скасування або зміни постанови суду.

Керуючись ст. 294 КУпАП, суддя апеляційного суду

ПОСТАНОВИВ

Клопотання адвоката Волканова Євгена Васильовича, який діє від імені ОСОБА_2 , задовольнити та поновити строк на апеляційне оскарження постанови Малиновського районного суду м. Одеси від 07 квітня 2022 року.

Апеляційну скаргу адвоката Волканова Євгена Васильовича, який діє від імені ОСОБА_2 , залишити без задоволення.

Постанову Малиновського районного суду м. Одеси від 07 квітня 2022 року у справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Суддя Одеського

апеляційного суду О.М. Полікарпова

СудОдеський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2022
Оприлюднено25.11.2022
Номер документу107481659
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —521/17544/21

Постанова від 09.08.2023

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Кузьменко Н. Л.

Постанова від 22.11.2022

Адмінправопорушення

Одеський апеляційний суд

Полікарпова О. М.

Постанова від 06.04.2022

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Гранін В. Л.

Постанова від 25.11.2021

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Гранін В. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні