печерський районний суд міста києва
Справа № 757/32655/22-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 листопада 2022 року м. Київ
Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_8.,
при секретарі ОСОБА_9.,
за участю прокурора ОСОБА_10.
підозрюваного ОСОБА_1
захисника ОСОБА_11.
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах першого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань майора Державного бюро розслідувань ОСОБА_12. про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно
підозрюваного ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, громадянина України, зареєстрованого: АДРЕСА_1 , проживаючого: АДРЕСА_2 .,
у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий в особливо важливих справах першого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань майора Державного бюро розслідувань ОСОБА_12. звернувся до слідчого судді з клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Обґрунтовуючи клопотання слідчий посилається на те, що Управлінням з досудового розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62022000000000765 від 22.09.2022 за підозрою ОСОБА_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України та ОСОБА_2 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України. Зокрема, кримінальне правопорушення, що інкримінується ОСОБА_1 є тяжким і передбачає можливість призначення покарання у виді позбавлення волі на строк до десяти років, що вже саме по собі може бути підставою та мотивом для підозрюваного переховуватись від органу досудового розслідування та суду, знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконно впливати на свідків у кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення, у зв`язку з чим у органу досудового розслідування виникла необхідність у застосуванні до ОСОБА_1 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.
Прокурор у судовому засіданні підтримав клопотання.
Підозрюваний та його захисник проти задоволення клопотання категорично заперечували, посилаючись на необґрунтованість підозри та відсутність передбачених ст. 177 КПК України ризиків. Зазначили, що ОСОБА_1 належним чином виконував процесуальні обов`язки, покладені на нього КПК України. Просили врахувати особу підозрюваного, його позитивну характеристику, стан здоров`я, а саме те, що підозрюваний потребує періодичного медичного огляду та відмовити у задоволенні клопотання.
Заслухавши думку сторін кримінального провадження, дослідивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, слідчий суддя дійшов такого висновку.
Як встановлено в ході судового розгляду, Управлінням з досудового розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62022000000000765 від 22.09.2022 за підозрою ОСОБА_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України та ОСОБА_2 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що наказом Державної митної служби України від 09.09.2021 № 1118-о ОСОБА_1 призначено в порядку просування по службі з 13 вересня 2021 року на посаду начальника митного поста «Тиса» Закарпатської митниці, як переможця конкурсу, шляхом укладення контракту про проходження державної служби.
Наказом Галицької митниці Держмитслужби від 25.06.2020 № 510-о ОСОБА_1 присвоєно спеціальне звання - радник митної служби I рангу.
Згідно Положення про митний пост «Тиса» Закарпатської митниці, затвердженого наказом Закарпатської митниці № 17 від 30.06.2021 (далі - Положення про митний пост), митний пост «Тиса» Закарпатської митниці є митним органом, який входить до складу Закарпатської митниці як структурний підрозділ і в зоні своєї діяльності забезпечує виконання завдань покладених на митницю.
Відповідно до п.п. 2 п. 13 Положення про митний пост основними завданнями митного поста є: здійснення в межах повноважень контролю за порядком та умовами переміщення товарів і транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, їх митний контроль та митне оформлення, застосування механізмів тарифного і нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, справляння митних платежів, ведення митної статистики, обмін митною інформацією, ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, здійснення відповідно до закону державного контролю нехарчової продукції при її ввезенні на митну територію України, організація та забезпечення здійснення інших заходів, спрямованих на реалізацію державної митної політики, що становлять митну справу.
Згідно з п. 14 Положення про митний пост митний пост у зоні своєї діяльності відповідно до покладених на нього завдань здійснює повноваження, визначені законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, у тому числі:
п.п. 2 - забезпечує та здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства з питань митної справи та в межах повноважень, визначених законом, законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на митницю, під час переміщення товарів через митний кордон України та після завершення операцій з митного контролю та митного оформлення;
п.п. 16 - забезпечує виконання митних формальностей відповідно до вимог законодавства з питань митної справи;
п.п. 31 - здійснює митний контроль та митне оформлення товарів і транспортних засобів комерційного призначення;
п.п. 33 - здійснює митний контроль та виконує митні формальності щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, у тому числі на підставі електронних документів (електронне декларування), за допомогою технічних та спеціальних засобів контролю тощо;
п.п. 34 - здійснює у випадках, передбачених законом, складання протоколів про адміністративні правопорушення.
Відповідно до п. 18 Положення про митний пост керівництво митним постом здійснює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Головою Держмитслужби в порядку, визначеному законодавством.
Згідно з п. 19 Положення про митний пост начальник митного поста:
п.п. 1 - очолює митний пост, здійснює керівництво його діяльністю, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності;
п.п. 2 - організовує роботу митного поста відповідно до Положення про митницю та цього Положення;
п.п. 3 - представляє митний пост у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні;
п.п. 7 - дає обов`язкові для виконання посадовими особами митного поста доручення;
п.п. 10 - здійснює інші повноваження, визначені законами України.
Відповідно до посадової інструкції начальника митного поста «Тиса», затвердженої в.о. начальника Закарпатської митниці 01.07.2021 (далі - Посадова інструкція), з якою ОСОБА_1 ознайомлений 19.07.2021 та 13.09.2021, до основних посадових обов`язків останнього, окрім іншого, входить також здійснення керівництва діяльністю та організація роботи митного поста відповідно до Положення про митний пост, організація здійснення митного контролю та виконання митних формальностей щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України.
Згідно з розділом 4 «Права» Посадової інструкції ОСОБА_1 , окрім іншого, наділений також правом надавати посадовим особам митного поста обов`язкові до виконання доручення з питань, що належать до його функціональних повноважень, та вимагати і контролювати якість і своєчасність їх виконання.
Відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, п. 1 примітки до ст. 364 КК України, службовими особами у статтях 364, 368, 368-2, 369 цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді начальника митного поста «Тиса» Закарпатської митниці, здійснюючи функції представника влади та обіймаючи посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, на час вчинення кримінального правопорушення (злочину) був службовою особою.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів», правоохоронні органи - органи прокуратури, Національної поліції, служби безпеки, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Національне антикорупційне бюро України, органи охорони державного кордону, органи доходів і зборів, органи і установи виконання покарань, слідчі ізолятори, органи державного фінансового контролю, рибоохорони, державної лісової охорони, інші органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції.
Відповідно до ч. ч. 1, 4 ст. 7 Митного кодексу України встановлені порядок і умови переміщення товарів через митний кордон України, їх митний контроль та митне оформлення, застосування механізмів тарифного і нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, справляння митних платежів, ведення митної статистики, обмін митною інформацією, ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, здійснення відповідно до закону державного контролю нехарчової продукції при її ввезенні на митну територію України, запобігання та протидія контрабанді, боротьба з порушеннями митних правил, організація і забезпечення діяльності митних органів та інші заходи, спрямовані на реалізацію державної митної політики, становлять митну справу. Безпосереднє керівництво здійсненням митної справи покладається на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику.
Згідно з п. 1 Положення про Державну митну службу України (далі - Держмитслужба), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 (далі - Положення про Держмитслужбу), Держмитслужба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів. Держмитслужба реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи.
Відповідно до п. 4 Положення про Держмитслужбу, Держмитслужба відповідно до покладених на неї завдань:
п.п. 3 - забезпечує та здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства з питань митної справи та в межах повноважень, визначених законом, законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Держмитслужбу, під час переміщення товарів через митний кордон України та після завершення операцій з митного контролю та митного оформлення;
п.п. 4 - забезпечує та здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства з питань митної справи на всій території України, у тому числі у вільних митних зонах, територіальному морі, пунктах пропуску через державний кордон, прикордонній смузі та контрольованих прикордонних районах, виключній (морській) економічній зоні України та прилеглій зоні України;
п.п. 5 - забезпечує та здійснює контроль за дотриманням підприємствами і громадянами установленого законодавством порядку переміщення товарів, транспортних засобів через митний кордон України;
п.п. 25 - організовує та здійснює провадження у справах про порушення митних правил, контролює дотримання вимог законодавства під час провадження у справах про порушення митних правил;
п.п. 26 - запобігає та протидіє контрабанді, здійснює боротьбу з порушеннями митних правил на митній території України;
п.п. 28 - організовує та провадить відповідно до закону оперативно-розшукову діяльність та здійснює контроль за її провадженням оперативними підрозділами Держмитслужби та її територіальних органів, які ведуть боротьбу з контрабандою;
п.п. 32 - забезпечує та здійснює контроль за правильністю визначення митної вартості товарів відповідно до законодавства з питань митної справи, а також за правильністю класифікації та визначення країни походження товарів, що переміщуються через митний кордон України, в тому числі після завершення операцій з митного контролю та митного оформлення; взаємодіє з митними адміністраціями та іншими уповноваженими органами іноземних держав з питань проведення перевірки автентичності документів, які надавалися для підтвердження заявленої митної вартості, класифікації та країни походження товарів;
п.п. 33 - організовує та проводить верифікацію (встановлення достовірності) документів про походження товарів з України та здійснює у випадках, визначених міжнародними договорами, видачу сертифікатів про походження товару з України та надання статусу уповноваженого (схваленого) експортера;
п.п. 68 - здійснює інші повноваження, визначені законом.
Згідно з п. 7 Положення про Держмитслужбу, Держмитслужба здійснює повноваження безпосередньо та через територіальні органи. До територіальних органів Держмитслужби належать митниці та спеціалізовані органи.
Згідно з п. 34-1 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України до митних органів належать центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, митниці та митні пости.
Отже, ОСОБА_1 постійно обіймаючи посаду в органі, який здійснює правозастосовні та правоохоронні функції та будучи наділеним відповідними повноваженнями, відповідно до ст. 2 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» на час вчинення кримінального правопорушення (злочину) був працівником правоохоронного органу.
Крім того, згідно з п. 2 Примітки до ст. 368 Кримінального кодексу України службовими особами, які займають відповідальне становище, у статтях 368, 368-5, 369 та 382 цього Кодексу є особи, зазначені у пункті 1 примітки до статті 364 цього Кодексу, посади яких згідно із статтею 6 Закону України «Про державну службу» належать до категорії «Б», судді, прокурори, слідчі і дізнавачі, а також інші, крім зазначених у пункті 3 примітки до цієї статті, керівники і заступники керівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів та одиниць.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про державну службу» до категорії «Б» посад державної служби належать:
керівники та заступники керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва і Севастополя, одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення;
керівники державної служби у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва і Севастополя, одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення;
керівники та заступники керівників структурних підрозділів державних органів незалежно від рівня юрисдикції таких державних органів.
Таким чином, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду начальника митного поста «Тиса» Закарпатської митниці, тобто керівника структурного підрозділу державного органу незалежно від рівня юрисдикції такого органу, що належить до категорії «Б» посад державної служби (ст. 6 Закону України «Про державну службу»), маючи спеціальне звання - радник митної служби I рангу, яке відповідає 4 рангу державного службовця в межах категорії «Б» (ст. 39 Закону України «Про державну службу», Додаток 13 до постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 № 306 «Питання присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями») на час вчинення кримінального правопорушення (злочину) був службовою особою, яка займає відповідальне становище.
Згідно з ч. ч. 1-3 ст. 318 Митного кодексу України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України. Митний контроль здійснюється виключно митними органами відповідно до цього Кодексу та інших законів України. Митний контроль передбачає виконання митними органами мінімуму митних формальностей, необхідних для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 320 Митного кодексу України форми та обсяги митного контролю обираються: 1) посадовими особами митних органів на підставі результатів застосування системи управління ризиками; та/або 2) автоматизованою системою управління ризиками. Не допускається визначення форм та обсягів митного контролю іншими органами державної влади, а також участь їх посадових осіб у здійсненні митного контролю. Якщо автоматизованою системою управління ризиками або посадовою особою митного органу за результатами застосування системи управління ризиками не визначено необхідності проведення митного огляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, митне оформлення та випуск цих товарів, транспортних засобів здійснюється без проведення їх митного огляду.
Частиною 1 ст. 336 МК України визначено, що митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами митних органів шляхом:
1) перевірки документів та відомостей, які відповідно до статті 335 цього Кодексу надаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України;
2) митного огляду (огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, особистого огляду громадян);
3) обліку товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України; 4) усного опитування громадян та посадових осіб підприємств; 5) огляду територій та приміщень складів тимчасового зберігання, митних складів, вільних митних зон, магазинів безмитної торгівлі та інших місць, де знаходяться товари, транспортні засоби комерційного призначення, що підлягають митному контролю, чи провадиться діяльність, контроль за якою відповідно до цього Кодексу та інших законів України покладено на митні органи; 6) перевірки обліку товарів, що переміщуються через митний кордон України та/або перебувають під митним контролем; 7) проведення документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 8) направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих митному органу; 9) пост-митний контроль.
Відповідно до абз. 1 пункту 3 розділу VII (Реалізація заходів з управління ризиками під час митного контролю та/або митного оформлення) Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.07.2015 № 684 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.08.2015 за № 1021/27466 посадові особи митниці (митного поста) Держмитслужби, які здійснюють митний контроль у конкретному випадку здійснення митного контролю товарів, транспортних засобів, в обов`язковому порядку переглядають сформований за допомогою інформаційних технологій Перелік митних формальностей та доповнюють/змінюють його за результатами проведення комбінованого та/або неавтоматизованого контролю із застосуванням СУР шляхом оцінки ризику відповідно до документальних профілів ризику, орієнтувань, переліків індикаторів ризику, методичних рекомендацій, у тому числі за результатами аналізу поданих для митного контролю документів (їх копій), відомостей, результатів застосування технічних засобів митного контролю, а також на підставі вимог нормативно-правових актів, що регулюють порядок проведення митного контролю та/або митного оформлення товарів, транспортних засобів.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 494 Митного кодексу України про кожний випадок виявлення порушення митних правил уповноважена посадова особа митного органу, яка виявила таке порушення, невідкладно складає протокол за формою, установленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до ст. 68 Конституції України ОСОБА_1 зобов`язаний неухильно додержуватись Конституції та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Відповідно до п. п. «е» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» посадові та службові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику є суб`єктами, на яких поширюються законодавство у сфері запобігання корупції.
Згідно зі ст. 22 Закону України «Про запобігання корупції» посадовим та службовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов`язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах.
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про запобігання корупції» особа, уповноважена на виконання функцій держави, у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов`язана невідкладно вжити заходів щодо: відмови від пропозиції; за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію; залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників; письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб`єктів у сфері протидії корупції.
Разом із цим, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді начальника митного поста «Тиса» Закарпатської митниці, здійснюючи як працівник органу, що реалізує державну митну політику правозастосовні та правоохоронні функції, будучи працівником правоохоронного органу та службовою особою, яка займає відповідальне становище, незважаючи на обов`язок неухильно дотримуватися вищезазначених норм законодавства, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, знехтував цими вимогами і з використанням наданої йому влади та службового становища, діючи за попередньою змовою з заступником начальника митного поста - начальником відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 , в інтересах третьої особи - ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), у вересні 2022 року висунув вимогу його представнику ОСОБА_3 надавати йому, а в разі його відсутності ОСОБА_2 , на постійній основі неправомірну вигоду у грошовій одиниці Євро в сумах, які будуть ним визначатись з урахуванням об`ємів здійснених ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) перевезень, за нестворення його підлеглими штучних перешкод під час виконання митних формальностей при в`їзді автобусів зазначеного товариства в Україну, за що 22.10.2022, 28.10.2022 та 16.11.2022 одержав разом із ОСОБА_2 від ОСОБА_3 неправомірну вигоду на загальну суму 10 600 Євро, що згідно з офіційним курсом Національного банку України становить 398 752 грн.
Вказане кримінальне правопорушення (злочин) вчинено ОСОБА_1 за наступних обставин.
Так, упродовж тривалого періоду часу ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) здійснює діяльність з регулярних міжнародних перевезень пасажирів автобусами за маршрутом Україна-Іспанія-Україна. Транспортні засоби зазначеного товариства щотижнево перетинають державний кордон України як в напрямку до Європи, так і у зворотному через митний пост «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби.
При цьому, з липня 2022 року при в`їзді автобусів ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) в Україну працівники митного пункту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби безпідставно затягували процес проходження митних формальностей, складали протоколи про порушення митних правил на водіїв, створювали інші штучні перешкоди безперешкодному перетину державного кордону України.
Вбачаючи протиправність зазначених дій працівників митного пункту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби, бажаючи з`ясувати їх причини, представник ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) ОСОБА_3 звернувся до начальника митного пункту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби ОСОБА_1 .
Під час такої зустрічі ОСОБА_3 з ОСОБА_1 , яка відбулась 09.09.2022 за адресою: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Соломоново, біля митного посту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби, у ОСОБА_1 виник злочинний умисел, направлений на систематичне одержання від представника ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) ОСОБА_3 неправомірної вигоди за нестворення його підлеглими штучних перешкод під час виконання митних формальностей при в`їзді автобусів зазначеного товариства в Україну, пришвидшення їх митного оформлення в зоні діяльності очолюваного ним митного поста.
Усвідомлюючи, що одноосібно не зможе реалізувати зазначений злочинний умисел, ОСОБА_1 у період з 09.09.2022 до 07.10.2022 залучив до вчинення кримінального правопорушення (злочину) заступника начальника митного поста - начальника відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 , керуючись бажанням спільного вчинення злочину, корисливою метою якого було протиправне особисте збагачення шляхом одержання неправомірної вигоди за нестворення їх підлеглими штучних перешкод під час виконання митних формальностей при в`їзді автобусів ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) в Україну, що мало відбуватись систематично, сплановано та під загальним керівництвом ОСОБА_1 .
З метою реалізації свого злочинного умислу під час розмови з ОСОБА_3 . 09.09.2022 ОСОБА_1 повідомив останньому про необхідність надання йому щотижнево неправомірної вигоди в сумі 3000 Євро за прискорення процедури митного оформлення його підлеглими працівниками транспортних засобів ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) в зоні дії митного поста «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби, налагодження співпраці з іншими працівниками Закарпатської митниці Держмитслужби.
З метою запобігання створенню штучних перешкод ОСОБА_1 та підлеглими йому працівниками митного поста «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби законній діяльності ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) з перевезення пасажирів ОСОБА_3 був вимушений погодитися на вимоги ОСОБА_1 .
Разом із тим, усвідомлюючи протиправний характер дій митників, і поставлений в умови, коли відмова від необхідних дій може заподіяти шкоду правам та законним інтересам ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), ОСОБА_3 22.09.2022 звернувся із відповідною заявою про вчинення кримінального правопорушення до Державного бюро розслідувань та в подальшому дав згоду на участь у документуванні протиправної діяльності митників митного поста «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби.
07.10.2022, близько 14.30 год. в ході зустрічі ОСОБА_3 з ОСОБА_1 , яка відбулася за ініціативою останнього поряд із адміністративною будівлею митного поста «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби за адресою: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Соломоново (пункт пропуску для автомобільного сполучення «Чоп - Загонь»), ОСОБА_1 , продовжуючи реалізацію злочинного умислу, направленого на одержання від ОСОБА_3 неправомірної вигоди, діючи за передньою змовою із заступником начальника митного поста - начальником відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 , повідомив ОСОБА_3 конкретні умови та формат, за яких він буде сприяти ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), а саме необхідність щотижнево повідомляти йому перелік автобусів товариства, які перетинають очолюваний ним митний пост у напрямку в`їзд в Україну, кількість пасажирів та об`єм товарів і посилок, що будуть ними перевозитись. При цьому, ОСОБА_1 повідомив ОСОБА_4 , що надавати йому неправомірну вигоду потрібно буде з певною періодичністю, а саме двічі на місяць та у разі його відсутності контактувати з цих питань з його заступником ОСОБА_2 , який рівнозначний з ним і буде вести обумовлений ними облік.
У подальшому, в період з 16.10.2022 по 17.10.2022 ОСОБА_3 , на виконання вказівки ОСОБА_1 та у зв`язку з перебуванням останнього у відпустці, надсилав зі свого мобільного телефону через месенджер «Threema» повідомлення заступнику начальника митного поста - начальнику відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 з раніше зазначеною ОСОБА_1 обов`язковою інформацією щодо автобусів ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), кількості їх пасажирів, ваги посилок та іншого перевезеного вантажу. Такі повідомлення були направлені ОСОБА_3 16.10.2022 про заїзд на митну територію України двох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 16.10.2022 по 08.00 год. 17.10.2022, а також 17.10.2022 про заїзд на митну територію України ще трьох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 17.10.2022 по 08.00 год. 18.10.2022.
22.10.2022, близько 12.15 год., ОСОБА_3 на виконання вказівки ОСОБА_1 зустрівся із заступником начальника митного поста - начальником відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 на парковці біля АЗС «ОККО» за адресою: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Баранинці, вул. Гагаріна, 101, де останній, продовжуючи реалізацію спільного з ОСОБА_1 злочинного умислу, направленого на одержання від ОСОБА_3 неправомірної вигоди, поцікавився у ОСОБА_3 , про кількість автобусів ТОВ «Грандес Тур», які пересікли митний кордон України через митний пост «Тиса» за період до 22.10.2022, на що ОСОБА_3 розповів, що загалом проїхало п`ять автобусів, однак останні три автобуси працівники митного поста «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби повністю оглядали та провели митне оформлення всіх товарів та посилок, вказаних автобусів, крім того, вимагали від водіїв ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) неправомірну вигоду за уникнення затягування митного оформлення товару та посилок, а також за непошкодження посилок та не проведення огляду багажу пасажирів автобусів. На вказане, ОСОБА_2 повідомив, що таким чином необхідно «закрити питання», тобто надати неправомірну вигоду за інші два автобуси ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), які безперешкодно перетнули митний кордон України з 20.00 год. 16.10.2022 по 08.00 год. 17.10.2022. З метою встановлення суми неправомірної вигоди, яку ОСОБА_3 повинен сплатити ОСОБА_1 та ОСОБА_2 за безперешкодний перетин митного кордону України автобусами ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) за вищевказаний період та, погоджуючи свої протиправні дії з ОСОБА_1 , ОСОБА_2 зателефонував останньому. В ході телефонної розмови ОСОБА_2 передав свій телефон ОСОБА_3 і ОСОБА_1 повідомив останньому про необхідність надання ОСОБА_2 неправомірної вигоди в сумі 300 Євро за кожний з двох автобусів, тобто загалом 600 Євро., а в подальшому про необхідність надання неправомірної вигоди в розмірі 500 Євро за кожен автобус ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), який буде безперешкодно перетинати митний кордон України через митний пост «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби.
Після вказаної телефонної розмови, 22.10.2022, близько 12.19 год., ОСОБА_3 , перебуваючи у салоні власного автомобіля марки «Volkswagen Passat», який знаходився на парковці біля АЗС «ОККО» за адресою: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Баранинці, вул. Гагаріна, 101, на виконання вищезазначених вимог ОСОБА_1 передав ОСОБА_2 , а останній у свою чергу, продовжуючи вчинення спільних з ОСОБА_1 злочинних дій, спрямованих на їх незаконне збагачення шляхом одержання від ОСОБА_3 на постійній основі неправомірної вигоди, діючи з корисливих мотивів, використовуючи владу та службове становище, одержав від ОСОБА_3 неправомірну вигоду в сумі 600 Євро (що згідно з офіційним курсом Національного банку України станом на 22.10.2022 становить 21531 грн.) за сприяння у безперешкодному проходженні митних формальностей двома автобусами ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) під час перетину митного пункту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 16.10.2022 по 08.00 год. 17.10.2022.
У подальшому, в період з 23.10.2022 по 24.10.2022 ОСОБА_3 на виконання вказівок ОСОБА_1 та ОСОБА_2 надсилав зі свого мобільного телефону через месенджер «Threema» повідомлення заступнику начальника митного поста - начальнику відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 з інформацією щодо автобусів ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), кількості їх пасажирів, ваги посилок та іншого перевезеного вантажу. Такі повідомлення були направлені ОСОБА_3 23.10.2022 про заїзд на митну територію України двох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 23.10.2022 по 08.00 год. 24.10.2022, а також 24.10.2022 про заїзд на митну територію України ще трьох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 24.10.2022 по 08.00 год. 25.10.2022.
28.10.2022, близько 16.50 год., ОСОБА_3 , на виконання вимог ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , перебуваючи у салоні власного автомобіля марки «Volkswagen Passat», який знаходився на паркувальному майданчику супермаркету «Silverland» за адресою: м. Ужгород, вул. Гагаріна, 38, передав ОСОБА_2 , а останній, продовжуючи вчинення спільних з ОСОБА_1 злочинних дій, спрямованих на їх незаконне збагачення шляхом одержання від ОСОБА_3 на постійній основі неправомірної вигоди, діючи з корисливих мотивів, використовуючи владу та службове становище, одержав від ОСОБА_3 неправомірну вигоду в сумі 2500 Євро (що згідно з офіційним курсом Національного банку України станом на 28.10.2022 становить 91846 грн.) за сприяння у безперешкодному проходженні митних формальностей п`ятьма автобусами ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) під час перетину митного пункту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 23.10.2022 по 08.00 год. 25.10.2022.
У подальшому, в період з 30.10.2022 по 15.11.2022 ОСОБА_3 на виконання вказівок ОСОБА_1 та ОСОБА_2 надсилав зі свого мобільного телефону через месенджер «Threema» повідомлення заступнику начальника митного поста - начальнику відділу митного оформлення № 1 митного поста «Тиса» Закарпатської митниці ОСОБА_2 з інформацією щодо автобусів ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198), кількості їх пасажирів, ваги посилок та іншого перевезеного вантажу. Такі повідомлення були направлені ОСОБА_3 30.10.2022 про заїзд на митну територію України двох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 30.10.2022 по 08.00 год. 31.10.2022, а також 31.10.2022 про заїзд на митну територію України ще трьох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 31.10.2022 по 08.00 год. 01.11.2022. Крім того, аналогічні повідомлення були направлені ОСОБА_3 06.11.2022 про заїзд на митну територію України двох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 06.11.2022 по 08.00 год. 07.11.2022, а також 07.11.2022 про заїзд на митну територію України трьох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 07.11.2022 по 08.00 год. 08.11.2022. Також, такі повідомлення були направлені ОСОБА_3 13.11.2022 про заїзд на митну територію України двох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 13.11.2022 по 08.00 год. 14.11.2022, а також 14.11.2022 про заїзд на митну територію України трьох автобусів, які будуть перетинати митний пункт «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 14.11.2022 по 08.00 год. 15.11.2022.
16.11.2022, близько 16.31 год., ОСОБА_3 , на виконання вказівки ОСОБА_1 зустрівся з ОСОБА_2 та, перебуваючи у салоні автомобіля марки «Toyota Hilux», який знаходився на парковці біля митного посту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби за адресою: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Соломоново (пункт пропуску для автомобільного сполучення «Чоп - Загонь»), передав ОСОБА_2 , а останній, продовжуючи вчинення спільних з ОСОБА_1 злочинних дій, спрямованих на їх незаконне збагачення шляхом одержання від ОСОБА_3 на постійній основі неправомірної вигоди, діючи з корисливих мотивів, використовуючи владу та службове становище, одержав від ОСОБА_3 неправомірну вигоду в сумі 7500 Євро (що згідно з офіційним курсом Національного банку України станом на 16.11.2022 становить 285375 грн.) за сприяння у безперешкодному проходженні митних формальностей п`ятнадцятьма автобусами ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) під час перетину митного пункту «Тиса» Закарпатської митниці Держмитслужби з 20.00 год. 30.10.2022 по 08.00 год. 15.11.2022.
Всього ж, за період з 22.10.2022 по 16.11.2022 ОСОБА_1 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_2 , отримав від представника ТОВ «ГРАНДЕС ТУР» (код ЄДРПОУ - 40476198) ОСОБА_3 неправомірну вигоду в розмірі 10 600 Євро, що згідно з офіційним курсом Національного банку України становить 398 752 грн.
16.11.2022 о 17.22 год. після одержання ОСОБА_2 неправомірної вигоди в сумі 7500 Євро ОСОБА_1 затримано в порядку ст. 208 КПК України.
Ураховуючи вказане, відповідно до ст. 40, 42, 276, 277, 278 КПК України, слідчим за погодженням з прокурором 17.11.2022 здійснено письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, а саме в одержанні службовою особою, яка займає відповідальне становище, неправомірної вигоди для себе та третіх осіб за невчинення такою службовою особою в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади та службового становища, вчиненому за попередньою змовою групою осіб, поєднаному з вимаганням неправомірної вигоди ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , уродженцю м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, громадянину України, зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючому за адресою: АДРЕСА_2 .
Відповідно до ч. 5 ст. 12 КК України, інкриміноване ОСОБА_1 кримінальне правопорушення віднесено до категорії тяжких, оскільки санкція ч. 3 ст. 368 КК України передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк до десяти років.
Вирішуючи питання про застосування запобіжного заходу у виді тримання під вартою відносно підозрюваного, слідчий суддя враховує вимоги п.п. 3 і 4 ст. 5 Конвенції про захист прав людини та практику Європейського суду з прав людини, згідно з якими обмеження права особи на свободу і особисту недоторканість можливе лише в передбачених законом випадках за встановленою процедурою. При цьому, ризик переховування обвинуваченого від правосуддя не може оцінюватися виключно на підставі суворості можливого судового рішення, а це слід робити з урахуванням низки відповідних фактів, які можуть підтверджувати існування такого ризику, або свідчити про такий його незначний ступінь, який не може служити підставою для запобіжного ув`язнення.
Відповідно до ч. 1 ст. 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.
Виходячи з наявних в матеріалах даних, а саме із протоколу допиту свідка ОСОБА_3 від 22.09.2022; протоколу допиту свідка ОСОБА_5 від 23.09.2022; протоколу допиту свідка ОСОБА_6 від 24.09.2022; матеріалів ГОУ ДБР від 23.09.2022, зібраними за дорученням слідчого; протоколу допиту свідка ОСОБА_3 від 07.10.2022; матеріалів ГОУ ДБР від 12.10.2022, зібраними за дорученням слідчого; протоколу допиту свідка ОСОБА_3 від 07.10.2022; протоколу допиту свідка ОСОБА_3 від 22.10.2022; протоколу допиту свідка ОСОБА_3 від 28.10.2022; матеріалів ГОУ ДБР від 16.11.2022, зібраними за дорученням слідчого; положення про МП «Тиса» Закарпатської митниці, затвердженим наказом Закарпатської митниці № 17 від 30.06.2021 (з подальшими доповненнями); наказу Закарпатської митниці № 120-о від 25.06.2021 «Про призначення ОСОБА_2 »; наказу Державною митної служби від 09.09.2021 № 1118-о «Про призначення ОСОБА_7 »; наказу Закарпатської митниці № 755-о від 13.09.2021 «Про оголошення наказу Державною митної служби від 09.09.2021 № 1118-о «Про призначення ОСОБА_7 »; посадової інструкції начальника МП «Тиса», затвердженої в.о. начальника Закарпатської митниці 01.07.2021, а також посадовою інструкцією заступника начальником митного поста - начальника ВМО № 1 МП «Тиса», затвердженої в.о. начальником Закарпатської митниці 01.07.2021; протоколу огляду та вручення грошових коштів від 16.11.2022; протоколу затримання особи, підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення та особистого обшуку затриманої особи від 16.11.2022; протоколу допиту свідка ОСОБА_3 від 16.11.2022; протоколу огляду мобільного телефону (смартфона) ОСОБА_3 від 16.11.2022, а також інших матеріалів кримінального провадження у своїй сукупності, слідчий суддя дійшов висновку про обґрунтованість підозри ОСОБА_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.
Вирішуючи клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, слідчий суддя враховує тяжкість покарання за ч. 3 ст. 368 КК України, особу підозрюваного, його вік, сімейний стан, стан здоров`я, матеріальне становище, стійкість соціальних зв`язків та доходить висновку, що докази та обставини, на які посилається слідчий у клопотанні, дають достатні підстави слідчому судді вважати, що підозрюваний ОСОБА_1 перебуваючи на волі, може переховуватись від органів досудового розслідування та суду; незаконно впливати на інших підозрюваних у кримінальному провадженні; вчинити інше кримінальне правопорушення, у зв`язку з чим виникла необхідність у застосуванні до останнього запобіжного заходу.
Між тим, відповідно до ч. 4 ст. 194 КПК України якщо при розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу прокурор доведе обставини, передбачені пунктами 1 та 2 частини першої цієї статті, але не доведе обставини, передбачені пунктом 3 частини першої цієї статті, слідчий суддя, суд має право застосувати більш м`який запобіжний захід, ніж той, який зазначений у клопотанні, а також покласти на підозрюваного, обвинуваченого обов`язки, передбачені частиною п`ятою цієї статті, необхідність покладення яких встановлена з наведеного прокурором обґрунтування клопотання.
Оскільки прокурор не довів обставини, передбачені пунктом 3 частини першої цієї статті, а саме недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні, слідчий суддя дійшов висновку про відмову у задоволенні клопотання слідчого та застосування більш м`якого запобіжного заходу підозрюваному, ніж той, який зазначений у клопотанні.
Виходячи з конкретних обставин справи, даних про особу підозрюваного, який має постійне місце проживання, його вік, стан здоров`я, сімейний стан та характер вчинення кримінального правопорушення вважаю наявними підстави для застосування до підозрюваного ОСОБА_1 більш м`якого запобіжного заходу, ніж той, який зазначений у клопотанні, а саме застави, розмір якої визначити у межах 130 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що відповідно становить 322 530 грн.
Окрім цього, обираючи відносно підозрюваного запобіжний захід у вигляді застави, вважаю за необхідне відповідно до ч. 5 ст. 194 КПК України покласти на нього такі обов`язки, строком до 17 січня 2023 року:
- не відлучатися із м. Ужгорода та Закарпатської області без дозволу слідчого, прокурора або суду;
- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;
- утримуватися від спілкування з підозрюваним ОСОБА_2 , свідками ОСОБА_3 , ОСОБА_6 ;
- здати на зберігання до відповідного територіального підрозділу ДМСУ за місцем проживання свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну;
- носити електронний засіб контролю.
Інші доводи сторони захисту зазначених висновків слідчого судді не спростовують.
Керуючись ст. 177, 178, 182, 193, 194, 196, 205, 309 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах першого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань майора Державного бюро розслідувань ОСОБА_12. про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного ОСОБА_1 - відмовити.
Застосувати до підозрюваного ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді застави, розмір якої визначити у межах 130 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що відповідно становить 322 530 грн.
Сума застави у національній грошовій одиниці може бути внесена як самим підозрюваним, так і іншою фізичною або юридичною особою (заставодавцем) на депозитний рахунок:
Отримувач ТУ ДСАУ у м. Києві
ЄДРПОУ банку: 26268059;
р/рUA128201720355259002001012089
Банк одержувача: Державна казначейська служба України м. Київ.
МФО 820172;
Застава за …(П.І.П., дата народження особи за яку вноситься застава), згідно ухвали … (назва суду), від …(дата ухвали), по справі № …, внесені …(П.І.П. особи, що вносить заставу).
Підозрюваний не пізніше п`яти днів з дня обрання запобіжного заходу у вигляді застави зобов`язаний внести кошти на відповідний рахунок або забезпечити їх внесення заставодавцем та надати документ, що це підтверджує слідчому, прокурору, суду.
Покласти на підозрюваного такі обов`язки:
- не відлучатися із м. Ужгорода та Закарпатської області без дозволу слідчого, прокурора або суду;
- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;
- утримуватися від спілкування з підозрюваним ОСОБА_2 , свідками ОСОБА_3 , ОСОБА_6 ;
- здати на зберігання до відповідного територіального підрозділу ДМСУ за місцем проживання свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну;
- носити електронний засіб контролю.
Строк дії обов`язків, покладених судом визначити до 17 січня 2023 року включно.
Звільнити підозрюваного негайно з-під варти в залі суду.
Роз`яснити заставодавцю обов`язок із забезпечення належної поведінки підозрюваного та його явки за викликом, передбачені ст. 182 КПК України.
Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_8
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2022 |
Оприлюднено | 25.11.2022 |
Номер документу | 107484250 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Батрин О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні