Рішення
від 23.11.2022 по справі 620/6729/22
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 листопада 2022 року Чернігів Справа № 620/6729/22

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді БаргаміноїН.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом керівника Ніжинської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області до Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Мринська філія Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Керівник Ніжинської окружної прокуратури звернувся до суду в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області з позовом до Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Мринська філія Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» про визнання протиправною бездіяльності Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» щодо не приведення захисних споруд цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а у належний для експлуатації стан; зобов`язання Державний професійно-технічний навчальний заклад «Куликівський професійний аграрний ліцей» привести захисні споруди цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а, які знаходяться за адресою: вул. Малинка (Малінко), 41, с. Мрин, Ніжинського району, Чернігівської області, у придатний для використання за цільовим призначення стан (готовності до укриття), згідно припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 20 від 10.02.2022.

В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що на балансі відповідача знаходяться захисні споруди цивільного захисту населення з обліковими номерами 93970 та 93951а, при перевірці стану готовності яких виявлено ряд порушень щодо його утримання, за наслідками чого винесено припис про усунення порушень вимог законодавства, вимоги якого невиконано.

Третьою особою пояснення щодо позову або відзиву подано не було.

Відповідач подав відзив на позов, в якому просив відмовити позивачу у задоволенні позову та зазначив, що захисні споруди цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а згідно з актами оцінки стану готовності від 22.08.2022 та від 22.09.2022 оцінені як «обмежено готові», тобто фактично придатні для забезпечення укриття учасників освітнього процесу.

Позивачем надано суду відповідь на відзив, в якій, серед іншого зазначив, що захисні споруди з обліковими номерами 93970 та 93951а не приведені у готовність до використання за призначенням, вказав на триваючий та систематичний характер порушень у сфері цивільного захисту.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Відповідно до облікових карток захисної споруди цивільного захисту, технічного паспорту на захисну споруду цивільного захисту (цивільної оборони) (підвал навчального корпусу) обліковий № 93970, технічного паспорту на виробничий будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (а.с. 57-67) захисні споруди цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а, які знаходяться за адресою: вул. Малінко, 41, с. Мрин, Ніжинського району, Чернігівської області знаходяться на експлуатаційному утриманні Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей».

24.06.2021 та 10.02.2022 за результатами проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) Ніжинським районним управлінням Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області складено акти щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 195 та № 43 відповідно, в яких зафіксовано ряд порушень вимог законодавства щодо утримання вказаних захисних споруд (пункти 18-37 акту від 24.06.2021 та пункти 17-34 акту від 10.02.2022) (а.с. 73-84, 90-100).

Так, 24.06.2021 завідувачу Мринської філії Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» вручено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 134, яким, серед іншого, зобов`язано до 25.08.2021 усунути виявлені порушення, а саме: біля вхідних дверей до захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а вивісити табличку розміром 60 х 50 см із зазначенням номера споруди, її балансоутримувача, місця зберігання ключів, особи, відповідальної за утримання та експлуатацію протирадіаційного укриття (далі - ПРУ) в мирний час, її місцезнаходження і номера телефону, покажчик маршруту руху до споруди. Табличка позначення захисної споруди і вхід до неї повинно освітлюватись; забезпечити коридори, проходи та інші шляхи евакуації захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а евакуаційним освітленням; захисні споруди (протирадіаційні укриття) № 93970, № 93951а обладнати системою протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації); захисні споруди (протирадіаційні укриття) № 93970, № 93951а забезпечити первинними засобами пожежогасіння; забезпечити утримання у належному технічному стані комунікацій, інженерних мереж, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а; забезпечити належне ведення документації захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо; захисні споруди (протирадіаційні укриття) № 93970, № 93951а забезпечити лікарськими засобами та медичними виробами; визначити формування цивільного захисту з обслуговування захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а (призначення осіб, відповідальних за обслуговування та експлуатацію фонду захисних споруд); забезпечити можливість проведення замірів відносної вологості повітря всередині захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а; забезпечити захисні споруди (протирадіаційні укриття) № 93970, № 93951а необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю (а.с. 85-88).

Також, 10.02.2022 завідувачу Мринської філії Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» вручено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 20, яким, серед іншого, зобов`язано до 10.05.2022 усунути виявлені порушення, а саме: біля вхідних дверей до захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а вивісити табличку розміром 60 х 50 см із зазначенням номера споруди, її балансоутримувача, місця зберігання ключів, особи, відповідальної за утримання та експлуатацію протирадіаційного укриття (далі - ПРУ) в мирний час, її місцезнаходження і номера телефону, покажчик маршруту руху до споруди. Табличка позначення захисної споруди і вхід до неї повинно освітлюватись; забезпечити коридори, проходи та інші шляхи евакуації захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а евакуаційним освітленням; захисні споруди (протирадіаційні укриття) № 93970, № 93951а обладнати системою протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації); забезпечити утримання у належному технічному стані комунікацій, інженерних мереж, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а; забезпечити належне ведення документації захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо; визначити формування цивільного захисту з обслуговування захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а (призначення осіб, відповідальних за обслуговування та експлуатацію фонду захисних споруд); забезпечити можливість проведення замірів відносної вологості повітря всередині захисних споруд (протирадіаційних укриттів) № 93970, № 93951а; забезпечити захисні споруди (протирадіаційні укриття) № 93970, № 93951а необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю; захисну споруду (протирадіаційне укриття) № 93951а забезпечити первинними засобами пожежогасіння; захисну споруду (протирадіаційне укриття) № 93951а забезпечити лікарськими засобами та медичними виробами (а.с. 101-104).

Згідно листа Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» від 25.08.2022 № 220, надісланого до Ніжинської окружної прокуратури, Чернігівської обласної прокуратури, повідомлено, що захисні споруди № 93970, № 93951а, які знаходяться за адресою: вул. Малинка, 41, с. Мрин, Ніжинського району, Чернігівської області знаходяться на експлуатаційному утриманні Мринської філії Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей», станом на 25.08.2022 усунуті порушення вимог законодавства в сфері пожежної та техногенної безпеки, викладені у пунктах 17, 20, 21, 22, 24, 25, 28-32, 34 припису від 10.02.2022 № 20, пункти 18, 19, 23, 26, 27, 33 буде виконано за наявності коштів (а.с. 43).

Згідно актів оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту № 93970, № 93951а від 22.08.2022 стан вказаних укриттів оцінюється як обмежено готове до використання за призначенням (а.с. 44-51).

Вважаючи, що бездіяльність відповідача щодо неналежного утримання захисних споруд № 93970, № 93951а є протиправною, захисні споруди потребують приведенню у відповідність до вимог законодавства, позивач звернувся до суду.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на таке.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб.

21 квітня 2022 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від 19.04.2022 № 7300, за яким воєнний стан в Україні продовжують з 05:30 25.04.2022 строком на 30 діб, - до 25.05.2022.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від 22.05.2022 № 2263-IX було продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб.

Законом України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.08.2022 № 2500-ІХ затверджено Указ Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про оборону України» оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно статті 3 Закону України «Про оборону України» підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Пунктом 11 частини першої статті 18 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що до повноважень інших центральних органів виконавчої влади у сфері цивільного захисту належить організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту суб`єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, та захисних споруд цивільного захисту державної власності, що перебувають на балансі суб`єктів господарювання приватної форми власності.

Частиною першою статті 20 вищевказаного Кодексу визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно з частиною восьмою статті 32 вказаного Кодексу утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Частиною шостою статті 32 Кодексу цивільного захисту України визначено, що проектування, будівництво, пристосування i розміщення захисних споруд та об`єктів подвійного призначення здійснюються згідно з нормами, які розробляються відповідно до Закону України «Про будівельні норми».

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138 (далі - Порядку) визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням; балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

Згідно із пунктом 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Згідно із пунктом 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу І «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимог).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (пункт 6 Розділу VIII Вимог).

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) - здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимог визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимог під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено пунктом 8 статті 32 Кодексу та пунктом 9 Порядку.

Разом з цим, як вже зазначалося судом, згідно акту, складеного за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 43 від 10.02.2022 зафіксовано ряд порушень вимог законодавства щодо утримання захисної споруди, а згідно актів оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту № 93970, № 93951а від 22.08.2022 стан вказаних сховищ оцінюється як обмежено готові до використання за призначенням.

Виявлені під час перевірки 10.02.2022 порушення були відображені у внесеному відповідачу приписі № 20, граничний строк на усунення порушень встановлено на 10.05.2022.

Однак, з матеріалів справи вбачається, що вимоги припису Державним професійно-технічним навчальним закладом «Куликівський професійний аграрний ліцей» не виконані в повному обсязі ані в установлений строк, ані на час розгляду цієї справи.

Даний позов спрямований на усунення порушень законодавства у сфері обороноздатності держави, забезпечення захисту цивільного (мирного) населення, особливо у питаннях підтримання колективних засобів захисту, якими є захисні споруди та інші місця можливого перебування людей для збереження їх життя та здоров`я у разі військової агресії.

Отже, враховуючи вказане вище, суд зазначає, що відповідач зобов`язаний привести захисні споруду цивільного захисту (сховища), які перебувають у нього на балансів у придатний для використання за цільовим призначення стан.

Аналогічний висновок викладено в постанові Великої Палати Верховного Суду від 15.05.2019 у справі №820/4717/16.

Щодо посилання відповідача на відсутність бюджетних асигнувань на відповідні цілі, то суд зазначає, що відсутність коштів та належного фінансування не звільняє відповідача від виконання ним імперативних норм законодавства щодо цивільного захисту населення. Чинне законодавство не ставить в залежність необхідність приведення захисних споруд цивільного захисту населення у належний для експлуатації стан від наявності чи відсутності бюджетних коштів (фінансової спроможності) відповідача. Сама по собі відсутність коштів на забезпечення цивільного захисту населення, в тому числі й у зв`язку з відсутністю відповідного бюджетного асигнування не може бути підставою для відкладення заходів щодо приведення захисних споруд цивільного захисту населення у належний для експлуатації стан.

Таким чином, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог керівника Ніжинської окружної прокуратури про визнання протиправною бездіяльності Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» щодо не приведення захисних споруд цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а у належний для експлуатації стан; зобов`язання Державний професійно-технічний навчальний заклад «Куликівський професійний аграрний ліцей» привести захисні споруди цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а, які знаходяться за адресою: вул. Малинка (Малінко), 41, с. Мрин, Ніжинського району, Чернігівської області, у придатний для використання за цільовим призначення стан (готовності до укриття), згідно припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 20 від 10.02.2022.

У відповідності до вимог частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням зазначеного, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, суд приходить до висновку, що позов керівника Ніжинської окружної прокуратури підлягає задоволенню повністю.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов керівника Ніжинської окружної прокуратури (вул. Овдіївська, 2, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600, код ЄДРПОУ 02910114) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області (просп. Миру, 190А, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 38590042) до Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» (вул. Миру, буд. 43, смт. Куликівка, Чернігівський район, Чернігівська область, 16300, код ЄДРПОУ 42722548), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Мринська філія Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» (вул. Малинка (Малінко), 41, с. Мрин, Ніжинський район, Чернігівська область, код ЄДРПОУ ВП 42722548) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» щодо не приведення захисних споруд цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а у належний для експлуатації стан.

Зобов`язати Державний професійно-технічний навчальний заклад «Куликівський професійний аграрний ліцей» привести захисні споруди цивільного захисту населення із обліковими номерами 93970 та 93951а, які знаходяться за адресою: вул. Малинка (Малінко), 41, с. Мрин, Ніжинського району, Чернігівської області, у придатний для використання за цільовим призначення стан (готовності до укриття), згідно припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 20 від 10.02.2022.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 23.11.2022.

Суддя Н.М. Баргаміна

Дата ухвалення рішення23.11.2022
Оприлюднено28.11.2022
Номер документу107517266
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —620/6729/22

Ухвала від 27.07.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

Ухвала від 25.07.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

Ухвала від 21.07.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

Ухвала від 12.07.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

Рішення від 23.11.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

Ухвала від 29.09.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Баргаміна Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні