УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора,
закриття провадження у справі про банкрутство
22.11.2022м. ДніпроСправа № 904/4154/20
за заявою Комунального підприємства "Кривбасводоканал", м.Кривий Ріг
до боржника Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №14", м.Кривий Ріг
про визнання банкрутом
Суддя Мартинюк С.В.
за участю секретаря судового засідання Ільєнко В.Ю.
Представники:
Ліквідатор: Рабчун Р.О.
Від ГУ ПФУ у Дніпропетровській області: Лєнкова І.О., дов. №0400-010901-7/751 від 04.01.2022, головний спеціаліст-юрисконсульта;
Інші учасники провадження по справі у судове засідання не з`явились.
ВСТАНОВИВ:
30.07.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал", м. Кривий Ріг звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №14".
Ухвалою господарського суду від 14.09.2020 відкрито провадження у справі №904/4154/20 за заявою КП "Кривбасводоканал" про визнання банкрутом КП "Житлово-експлуатаційна організація №14". Призначено розпорядником майна боржника - КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" арбітражного керуючого Рабчуна Р.О.
За результатами проведення судового засідання 30.11.2020 ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області призначено підсумкове судове засідання на 18.01.2021.
Постановою Господарського суду Дніпропетровської області від 18.01.2021 КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" визнано банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" призначено арбітражного керуючого Рабчуна Руслана Олександровича.
Ухвалою господарського суду від 19.01.2022 строк ліквідаційної процедури КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" та повноважень ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" арбітражного керуючого Рабчуна Р.О. продовжено до 08.02.2022. Цією ж ухвалою для розгляду клопотання арбітражного керуючого Рабчуна Р.О. про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора призначено судове засідання на 08.02.2022.
Ухвалою господарського суду від 08.02.2022 продовжено строк ліквідаційної процедури КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Рабчуна Р.О. на 3 місяці до 08.05.2022 року.
Ухвалою господарського суду від 05.05.2022 продовжено строк ліквідаційної процедури КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Рабчуна Р.О. на 6 місяці до 05.11.2022 року.
01.11.2022 до господарського суду від ліквідатора банкрута Рабчуна Р.О. надійшов звіт за результатами проведення ліквідаційної процедури КП "Житлово-експлуатаційна організація №14".
Ухвалою господарського суду від 02.11.2022 продовжено строк ліквідаційної процедури КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" та повноважень ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" арбітражного керуючого Рабчуна Р.О. до 22.11.2022. Призначено розгляд звіту ліквідатора за результатами проведення ліквідаційної процедури КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" в судовому засіданні на 22.11.2022 о 10:00 год.
07.11.2022 на електронну пошту суду та 09.11.2022 до господарського суду від ініціюючого кредитора надійшли заперечення щодо Звіту ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" про проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута, вх.№02-01/4-71-91 від 24.10.2022.
15.11.2022 на електронну пошту суду від ліквідатора надійшов супровідний лист, яким долучено до матеріалів справи інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №315073022 від 14.11.2022.
15.11.2022 на електронну пошту суду від ліквідатора надійшло клопотання про долучення документів до матеріалів справи, яким долучено рішення комітету кредиторів КП "Житлово-експлуатаційна організація №14", проведеного шляхом опитування, а також документи на підтвердження належного скликання та проведення такого комітету.
Дослідивши подані на затвердження звіт та ліквідаційний баланс банкрута, судом встановлено наступне.
Згідно листа ГУ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ у Дніпропетровській області №33-4-0.221-6738/2-20 від 06.10.2020 повідомлено, що відомості реєстрації земельних ділянок на праві власності чи праві користування за банкрутом на території Дніпропетровської області відсутні.
Відповідно до листа Фінансово-економічного управління Відділу забезпечення наповнення бюджету №3 Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області №0400-0607-8/90740 від 02.10.2020 повідомлено, що за Банкрутом. Заборгованість зі сплати страхових внесків відсутня.
Листом ГУ Державної служби України з питань праці у Дніпропетровській області №6756-21/04 від 13.10.2020 повідомлено, що відповідно до відомостей Журналу, за банкрутом великовантажні та інші технологічні транспортні засоби в управління Держпраці не зареєстровані.
Також згідно відповіді Державного космічного агентства України №3870/10-16Д03.3/20 від 05.10.2020 повідомлено, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у банкрута немає.
Державна служба морського та річкового транспортну України листом №6116/03/15-20 від 15.10.2020 повідомила, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут.
Також відповідно до відповіді Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації №02-01/3-04 від 23.09.2020 повідомлено, що банкрут до Реєстру операторів, провайдерів та телекомунікацій не включений та із заявами про включення до Реєстру не звертався. Банкрут ліцензій на види діяльності в сфері телекомунікацій, ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, дозволи на використання номерного ресурсу не отримував.
Листом Філії «Головний Інформаційно-обчислювальний центр» АТ "Укрзалізниця" №59/1391 від 01.10.2020 повідомлено, що в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії вантажні вагони не зареєстровано. Банкрут відсутній в довіднику "Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества". В інформаційних базах відсутні відомості про власні локомотиви КП "Житлово-експлуатаційна організація №14".
Згідно листа Дніпропетровського обласного центру зайнятості №12/11-3448 від 06.10.2020 повідомлено, що заборгованості та переплати зі сплати страхових внесків Банкрут перед Фондом загальнообов`язкового державного соціального страхування Украйни на випадок безробіття не має.
Листом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №10/04/16321 від 08.10.2020 повідомлено, що банкрут серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств банкрут відсутній.
Відповідно до листа Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Дніпропетровській області №1004-1.18/1853 від 08.10.2020 повідомлено, що за банкрутом відсутня інформація з приводу видачі документів, які надають право на виконання будівельних робіт та засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів на території Дніпропетровської області від замовника КП "Житлово-експлуатаційна організація №14".
Дніпровська митниця Державної митної служби України листом №750802-3/23/13/9635 від 07.10.2020 повідомила, що КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" не перебуває на обліку у Дніпровській митниці Держмитслужби та не здійснювало митне оформлення товарів в зоні діяльності митниці, згідно бази даних митної статистики на 01.10.2020. На митних складах та складах тимчасового зберігання, які знаходяться в зоні діяльності Дніпровської митниці Держмитслужби, відсутні товари, що надходили на адресу КП "Житлово-експлуатаційна організація №14".
Ліквідатором Банкрута проведено пошук об`єктів інтелектуальної власності, належних КП "Житлово-експлуатаційна організація №14", у відкритих автоматизованих базах даних та інформаційно-довідкових системах на офіційному веб-порталі Державної служби та не виявлено об`єктів інтелектуальної власності, що належать банкруту.
Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №315073022 від 14.11.2022 наявності у банкрута прав власності, інших речових прав, іпотек, обтяжень рухомого майна відомості відсутні.
Щодо заперечення щодо Звіту ліквідатора КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" про проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута, вх.№02-01/4-71-91 від 24.10.2022, господарський суд зазначає наступне.
В поданій скарзі кредитор посилається не те, що за банкрутом зареєстровані транспортні засоби: - причіп марки 2ПТС4, 1992 року випуску, ДНЗ НОМЕР_1 , зареєстрований 26.10.1992; - Трактор колісний ЮМЗ-6 КЛ, 1992 року випуску, ДНЗ НОМЕР_2 , зареєстровано 11.04.2007; - ГАЗ 5314, 1990 року випуску, об`єм двигуна - 4200 см. куб., дата реєстрації 07.12.2001; - Газ 5312, 1992 року випуску, об`єм двигуна - 3500 см.куб., дата реєстрації 07.12.2001. Вищевказані транспортні засоби є власністю Боржника - КП "Житлово-експлуатаційна організація №14", але в інвентаризаційному описі необоротних активів 17.09.2022 не відображені. Відсутні данні про транспортні засоби в ліквідаційному балансі станом на 17.09.2022. Ліквідаційний баланс складено з порушеннями.
Відповідно до ухвали Господарського суду Дніпропетровської області від 07.06.2021 року їх було внесено 12.10.2021 до ІП "Гарпун" інформаційного порталу Національної поліції України.
В судовому засіданні ліквідатором повідомлено, що ним здійснювався розшук вищезазначених транспортних засобів, проте станом на дату судового засідання транспортні засоби не було знайдено. Подальше продовження ліквідаційної процедури, не призведе до досягнення позитивного ефекту щодо наповнення ліквідаційної маси та відновлення прав Боржника або кредиторів, а лише матиме наслідком затягування строку ліквідаційної процедури та як наслідок збільшення витрат на її проведення. В ліквідаційному балансі ліквідатором вказано лише пасиви, активи банкрута не були вказані через їх фактичну відсутність.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи. Затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, зокрема, оцінити повноту пошуку, виявлення майнових активів банкрута, для включення їх в ліквідаційну масу, дати оцінку діям ліквідатора щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, надати оцінку повноті реалізації ліквідатором активів боржника, а також з`ясувати чи здійснювались ліквідатором заходи для виявлення та повернення дебіторської заборгованості банкрута. Висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні. Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу (постанови Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 08.08.2019 у справі № 922/2817/18, від 12.09.2019 у справі № 914/3812/15).
Згідно ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і закриття провадження у справі.
У постанові від 11.02.2020 року у справі № 910/2814/18, Верховний суд зазначив, що ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи. Затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, зокрема, оцінити повноту пошуку, виявлення майнових активів банкрута, для включення їх в ліквідаційну масу, дати оцінку діям ліквідатора щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, надати оцінку повноті реалізації ліквідатором активів боржника, а також з`ясувати чи здійснювались ліквідатором заходи для виявлення та повернення дебіторської заборгованості банкрута. Висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні. Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу.
Також, подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Верховного Суду від 14.02.2018 у справі № 927/1191/14, від 08.05.2018 у справі № 904/5948/16.
Відповідно до постанови Верховного Суду від 17.06.2020 у справі № 924/669/17, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.
Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів). Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.
Кодексом не визначено вичерпного переліку таких заходів, які має вчинити ліквідатор для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні напрямки таких дій, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити, за умови виявлення майна (ліквідних активів), вимоги кредиторів, що логічно випливає із визначених Кодексом повноважень ліквідатора та надає останньому можливість відповідно до власного самостійного та незалежного розсуду вчиняти дії щодо виявлення та розшуку активів банкрута для формування ліквідаційної маси.
Беручи до уваги положення статей 61, 65 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд, розглядаючи звіт ліквідатора, перевіряє у судовому засіданні обґрунтованість, правомірність та безсумнівну повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, повноту реалізації ліквідатором активів боржника а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.
Таким чином, за підсумками ходу ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Враховуючи те, що вищевказані транспортні засоби не призведуть до досягнення позитивного ефекту щодо значного погашення кредиторської заборгованості та подальше продовження ліквідаційної процедури призведе до збільшення витрат на її проведення, господарський суд відхиляє подані заперечення.
На виконання вимог Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатором проведено інвентаризацію майна КП "Житлово-експлуатаційна організація №14" відповідно до якої встановлено, відсутність майна банкрута, яке можливо було б реалізувати та погасити вимоги кредиторів.
Відповідно до аналізу фінансово-господарської діяльності, інвестиційного становища та становища на ринках протягом періоду 2017-2019 років для банкрута характерним був низький рівень платоспроможності, що свідчить про нездатність підприємства розрахуватись за своїми поточними зобов`язаннями вчасно та в повному обсязі. В цілому, формування, розподіл і використання фінансових ресурсів і активів банкрута можна визначити як неефективним, а його фінансовий стан - неплатоспроможним. На підставі отриманих даних, обчислення коефіцієнтів та показників, які характеризують фінансово-господарську діяльність банкрута встановлено відсутність ознак з доведення до банкрутства, фіктивного банкрутства, приховування банкрутства, фінансовий стан банкрута характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності.
Ліквідатором передано на тривале зберігання до архівного відділу документи з кадрових питань (особового складу) КП "Житлово-експлуатаційна організація №14", що підтверджується архівною довідкою №19 від 23.08.2022 Архівного відділу Виконкому Криворізької міської ради.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Пунктом 5 ч. 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
У випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (ч. 4 статті 90 КУПБ).
Враховуючи що за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності, Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №14" (50047, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Тернівський район, вул.Щорса, 22, ідентифікаційний номер юридичної особи 20282526) - слід ліквідувати, а провадження у справі закрити.
Згідно частини 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Керуючись ст. ст. 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст. ст. 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд,
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №14" (50047, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Тернівський район, вул. Щорса, 22, ідентифікаційний номер юридичної особи 20282526).
Ліквідувати юридичну особу - Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №14" (50047, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Тернівський район, вул.Щорса, 22, ідентифікаційний номер юридичної особи 20282526).
Державному реєстратору за місцезнаходженням банкрута провести державну реєстрацію про припинення Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №14" (50047, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Тернівський район, вул. Щорса, 22, ідентифікаційний номер юридичної особи 20282526) як юридичної особи.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Провадження у справі №904/4154/20 - закрити.
Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Ухвала набирає законної сили - 22.11.2022 та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст ухвали складено - 28.11.2022.
Суддя С.В. Мартинюк
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2022 |
Оприлюднено | 29.11.2022 |
Номер документу | 107529502 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні