Ухвала
від 24.11.2022 по справі 759/16688/22
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/4420/22

ун. № 759/16688/22

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 листопада 2022 року Слідчий суддяСвятошинськогорайонногосуду м.Києва ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про продовження строків досудового слідства у кримінальному провадженні №42021112340000027 від 09.06.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 КК України,-

встановив:

22.11.2022 року до суду надійшло клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про продовження строків досудового слідства у кримінальному провадженні №42021112340000027 від 09.06.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 КК України.

Клопотання обгрунтовуєтьсятим,що СУ ГУНП в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021112340000027 від 09.06.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 КК України.

Процесуальне керівництво у вказаному кримінальному провадженні здійснюється групою прокурорів Київської обласної прокуратури та Обухівської окружної прокуратури Київської області.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що з початку 2021 року, ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді заступника Обухівського міського голови, маючи досвідучасті упроведенні державнихзакупівель іззастосуванням системи електронних закупівель «Prozorro» та будучи розпорядником бюджетних коштів місцевого значення, використовуючи владні повноваження як службова особа, яка згідно ч. 3 ст. 18 КК України наділена організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, вирішив заволодіти бюджетними коштами виконавчого комітету Обухівської міської ради, які виділяються на капітальні та поточні ремонти дорожнього покриття вулиць, прибудинкових територій, парків та пішохідних зон в м. Обухів та сіл, які увійшли до складу Обухівської міської об`єднаної територіальної громади Київської області.

З метою реалізації свого злочинного наміру та не допущення викриття протиправної діяльності, організатор - ОСОБА_5 , в якості виконавця та особи, через яку надаватимуться вказівки іншим учасникам організованої групи, залучив до складу організованої групи начальника відділу капітального будівництва виконавчого комітету Обухівської міської ради ОСОБА_6 , яку наділив повноваженнями щодо підготовки, супроводження та подальшого обрання необхідних переможців у державних закупівлях з проведення капітальних та поточних ремонтів доріг на території Обухівської ОТГ за бюджетні кошти.

Крім того,до організованоїгрупи, ОСОБА_5 ,на умовахкорисливої взаємовигодивзяти участьу реалізаціїйого злочинногонаміру,спрямованого назаволодіння бюджетними коштамивиконавчого комітетуОбухівської міськоїради Київськоїобласті, залучено в ролі виконавців інженера з технічного нагляду ФОП ОСОБА_7 та у якості виконавця ремонтних робіт ОСОБА_8 , який має тривалий досвід в підприємницькій діяльності з виконання будівельних робіт капітального та середнього поточного ремонту доріг та який у свою чергу має підконтрольних осіб, які здійснюють професійну діяльність у сфері архітектури, проектування та будівництва, виготовлення кошторисної документації.

Відповідно дорозробленого планузлочинних дій,завданням інаміром організованоїгрупи булозаволодіння бюджетними коштами під час їх розподілу (перерахування) від Обухівської міської ради суб`єктам господарської діяльності на виконання будівельних робіт з капітального та середнього поточного ремонту доріг на території Обухівської ОТГ підконтрольним суб`єктам господарської діяльності.

У подальшому, створивши стійке об`єднання та визначивши необхідну для досягнення спільної мети кількість учасників групи, а також злочинну спеціалізацію вказаної групи, з метою досягнення всіма учасниками вищевказаної організованої групи спільного злочинного наміру, направленого на заволодіння бюджетними коштами, та недопущення участі у тендерних закупівлях, оголошених виконавчим комітетом Обухівської міської ради сторонніх суб`єктів господарської діяльності, для уникнення проведення процедури відкритих торгів, спрощених закупівель та в порушення Закону України «Про публічні закупівлі», замовником - виконавчим комітетом Обухівської міської ради в особі заступника міського голови ОСОБА_5 , умисно розділено предмет закупівлі на частини для застосування низьких цін та укладання прямих договорів з підпорядкованими їм суб`єктами господарювання, реквізити яких надавались ОСОБА_8 .

Після чого, ОСОБА_8 ,який значитьсяінженером ПП«Укрдорбудсфера»,яке натеперішній часне здійснюєгосподарської діяльності,відповіднодо відведеної йому ролі, з метою досягнення єдиної злочинної мети, а саме незаконного заволодіння бюджетними коштами, з відома ОСОБА_5 , підібрав підприємства з якими у подальшому укладалися виконавчим комітетом Обухівської міської ради договори на виконання ремонтних робіт, а саме з ПП «Канів-граніт» (код ЄДРПОУ 14207791) та ФОП ОСОБА_9 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), документи та печатки яких ОСОБА_8 використовує під час виконання договорів підряду.

Крім того, ОСОБА_8 підібрав ТОВ «Артбудпроект Інвест» (код ЄДРПОУ 41807426) в особі директора та інженера-проектувальника ОСОБА_10 , який за вказівкою ОСОБА_8 , з метою завищення вартості робіт та матеріалів під час виготовлення проектної документації вносить у проект недостовірні відомості щодо об`ємів запланованих робіт та необхідних матеріалів, а також не здійснює покладений на нього авторський нагляд на об`єктах капітальних та поточних ремонтів щодо відповідності фактично виконаних робіт.

Також, ОСОБА_8 для реалізації злочинного умислу залучив розробника кошторисної документації ОСОБА_11 , яка за вказівкою ОСОБА_8 та ОСОБА_6 вносить недостовірні відомості до кошторисної документації, зокрема до: актів виконаних робіт (форма КБ2в); довідок про вартість виконаних робіт (КБ3); дефектних актів; документації щодо видів виконаних робіт, фактичних об`ємів які не відповідають дійсності, а також вносить відомості про придбання товарів та послуг, які у рази перевищують фактичні ціни, а також про роботи з використанням машин, обладнання та устаткування,

які використовувалися частково, або взагалі не використовувалися під час виконання умов договору.

В свою чергу, ОСОБА_6 особисто готує договори підряду від імені виконавчого комітету Обухівської міської ради з одного боку та ПП «Канів-Граніт» і ФОП ОСОБА_9 з іншого боку, після чого запрошує ОСОБА_8 , який в присутності ОСОБА_6 підписує зазначені договори підряду від імені директора ПП «Канів-Граніт» ОСОБА_12 та від ОСОБА_9 , та ставить на підписах печатки зазначених суб`єктів господарювання.

Крім цього встановлено, що інженер з технічного нагляду ОСОБА_7 , який також є працівником ТОВ «Технагляд Буд» (код ЄДРПОУ 42694825), за вказівкою ОСОБА_5 , в більшості випадків не виїжджаючи на об`єкти та не здійснюючи перевірку фактично виконаних прихованих робіт та у подальшому не перевіряючи належним чином фактично виконані будівельні роботи, візує акти виконаних робіт, які в подальшому стають підставою для перерахування бюджетних коштів на рахунки ПП «Канів-Граніт» та ФОП « ОСОБА_9 ».

У подальшому, з метою досягнення спільного злочинного наміру, направленого на заволодіння бюджетними коштами, ОСОБА_8 , з числа своїх знайомих, до злочинної схеми залучив ОСОБА_13 , який має певні навички та зв`язки в конвертаційних операціях, а також зареєстровані підприємства, через які конвертує безготівкові кошти у готівку, шляхом надання ОСОБА_8 реквізитів ТОВ «Ера Новації» (код ЄДРПОУ 37559844) для того щоб останній перераховував з ПП «Канів-Граніт» та ФОП « ОСОБА_9 » на рахунок зазначеного товариства безготівкові кошти, які в подальшому ОСОБА_13 «конвертує» у готівку, та передає в обумовленому місці ОСОБА_8 .

У ході проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42021112340000027 від 09.06.2021 проведені слідчі (розшукові), негласні слідчі (розшукові) та процесуальні дії, в ході яких підтверджується причетність ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 та ОСОБА_11 до вчинення вказаних кримінальних правопорушень, а саме:

1. отримано та розсекречено протоколи за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій від 07.09.2021, 15.11.2021, 23.11.2021, 18.01.2022, 04.02.2022, 03.05.2022, 05.07.2022;

-2. проведено 14 обшуків на підставі ухвал слідчого судді Святошинського районного суду міста Києва в тому числі за адресами фактичного місця проживання причетних осіб до вчинення кримінального правопорушення, в ході яких виявлено та вилучено оригінали документації, пов`язаної з виконанням договорів підряду, укладеними між виконавчим комітетом Обухівської міської ради та суб`єктами господарської діяльності щодо капітальних та поточних ремонтів дорожнього покриття вулиць, прибудинкових територій, парків та пішохідних зон в м. Обухів та сіл, які увійшли до складу Обухівської міської об`єднаної територіальної громади Київської області;

-3. 30.06.2022 постановою процесуального керівника у вищевказаному кримінальному провадженні призначено ряд судових будівельно-технічних експертиз, проведення яких доручено експертам відділення бюро у м. Києві Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Заслуженого професора М.С. Бокаріуса» та ДНДЕКЦ МВС України. На даний час отримано 4 висновки експерта з 16 за результатами проведення будівельно-технічних експертиз, з яких вбачається наступне:

-згідно висновку експерта №765/804-805 від 29.09.2022 за договором підряду №327/21 від 29.06.2021 «Капітальний ремонт по вулиці Джамбула (№15-65, №63-37а) м. Обухів» на загальну суму 652556, 64 грн., який укладений між виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області та ПП «Канів-Граніт», дорожнє покриття не відповідає вимогам ДСТУ, тобто на об`єкті влаштована невідповідна асфальтобетонна суміш на загальну вартість 366745,62 грн. з ПДВ;

-згідно висновку експерта №771/806-807 від 13.10.2022 за договором підряду №335/21 від 01.07.2021 «Капітальний ремонт по вулиці Малишка, 52 м. Обухів» на загальну суму 245564, 24 грн., який укладений між виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області та ПП «Канів-Граніт», дорожнє покриття не відповідає вимогам ДСТУ, тобто на об`єкті влаштована невідповідна асфальтобетонна суміш на загальну вартість 141019,64 грн. з ПДВ;

-згідно висновку експерта №770/808-809 від 18.10.2022 за договором підряду №334/21 від 01.07.2021 «Капітальний ремонт внутрішньодворового проїзду та пішохідних зон житлових будинків №101-103 по вул. Київська в м. Обухів Київської області» на загальну суму 640220, 26 грн., який укладений між виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області та ПП «Канів-Граніт», дорожнє покриття не відповідає вимогам ДСТУ, тобто на об`єкті влаштована невідповідна асфальтобетонна суміш на загальну вартість 269747,69 грн. з ПДВ;

-згідно висновку експерта №766/800-801 від 31.10.2022 за договором підряду №325/21 від 29.06.2021 «Капітальний ремонт дороги в районі житлового масиву буд. №2-8 по вул. Лугова м. Обухів» на загальну суму 1098512, 94 грн., який укладений між виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області та ПП «Канів-Граніт», дорожнє покриття не відповідає вимогам ДСТУ, тобто на об`єкті влаштована невідповідна асфальтобетонна суміш на загальну вартість 403397,94 грн. з ПДВ;

4. за участі спеціалістів та представників суб`єктів господарської діяльності а також виконавчого комітету Обухівської міської ради проведено огляди по об`єктам щодо яких призначено будівельно-технічні експертизи;

5. на підставі ухвал слідчого Святошинського районного суду міста Києва

за участі спеціалістів та представників суб`єктів господарської діяльності а також виконавчого комітету Обухівської міської ради відібрано зразки асфальтобетонної суміші по об`єктам щодо яких призначено будівельно-технічні експертизи;

6. за участю судових експертів проведено огляди по об`єктам щодо яких призначено будівельно-технічні експертизи;

7. спеціалістом інженером-проектувальником з кошторисної роботи здійснено перевірку окремих об`єктів капітального ремонту, здійснених виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області на їх відповідність вимогам ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за результатами проведення якої встановлено завищення обсягів виконаних робіт на загальну суму 1638394, 09, які виконані ПП «Канів-Граніт» та ФОП « ОСОБА_9 » по 16 договорам підряду, укладеними з виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області, в тому числі, по договорам підряду по яким призначено судові будівельно-технічні експертизи;

8. 17.08.2022 на адресу Обухівської окружної прокуратури Київської області надійшли відповіді (з грифом «Для службового користування» та не підлягає копіюванню) на лист від Державної служби фінансового моніторингу України з узагальненим матеріалом стосовно фінансових операцій, проведених за участю ОСОБА_6 , які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, а також за участю ОСОБА_5 , які можуть бути пов`язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом (приховування, маскування джерел походження коштів).

Так, Державною службою фінансового моніторингу України проаналізовано інформацію про фінансові операції стосовно ОСОБА_6 , за період з 01.01.2019 по 15.07.2022, та надано мотивований висновок згідно якого наявні підстави вважати, що фінансові операції, пов`язані з переказом коштів від фізичних осіб та внесенням готівкових коштів невстановленими особами на рахунки, відкриті ОСОБА_6 за період з 24.04.2019 по 10.07.2022 на загальну суму 197690 грн. є такими, що спрямовані на легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом. Крім того, Державною службою фінансового моніторингу України проаналізовано інформацію про фінансові операції, здійснені ОСОБА_5 , який займає відповідальне становище, та надано мотивований висновок згідно якого наявні підстави вважати, що фінансові операції, пов`язані з внесенням готівкових коштів, на рахунки ОСОБА_5 , на загальну суму 600000 грн., які не підкріплені офіційно та є такими, що спрямовані на вчинення діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом (приховування, маскування джерел походження коштів);

9. З метою встановлення або спростування ідентичності підписів під час проведення судової почеркознавчої експертизи відібрано зразки підписів у наступних осіб, а саме: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 та ОСОБА_11 , директора ПП «Канів-Граніт» ОСОБА_12 , ОСОБА_9 , директора ТОВ «Технаглядбуд» ОСОБА_14 , власника ТОВ «Технаглядбуд» ОСОБА_15 , інженера-кошторисника ОСОБА_16 , головного бухгалтера ПП «Канів-Граніт» ОСОБА_17 .

10. призначено судову комп`ютерно-технічну експертизу щодо комп`ютерної техніки, яка вилучено в ході обшуку у ОСОБА_11 та ОСОБА_7 та отримано висновок експерта;

11. скеровано запити до структурних підрозділів Державної податкової служби України щодо господарської діяльності суб`єктів, які виконували договори підряду укладеними між виконавчим комітетом Обухівської міської ради та суб`єктами господарської діяльності щодо капітальних та поточних ремонтів дорожнього покриття вулиць, прибудинкових територій, парків та пішохідних зон в м. Обухів та сіл, які увійшли до складу Обухівської міської об`єднаної територіальної громади Київської області. Згідно отриманих відповідей було відмовлено у наданні відповідних відомостей;

12. скеровано запит до АРМА щодо активів причетних осіб до вчинення кримінальних правопорушень;

13. скеровано ряд запитів до Обухівської міської ради з метою отримання додаткової документації, необхідної судовим експертам при проведенні будівель-технічних експертиз;

14. на підставі доручень процесуального керівника у кримінальному провадженні, оперативними співробітниками УСР в Київській області ДСР НП України проведено огляд документації, вилученої в ході проведення обшуків та відомостей, які скопійовано з мобільних телефонів причетних осіб до вчинення кримінальних правопорушень;

15. отримано ухвали слідчого судді Святошинського районного суду міста Києва, якими надано тимчасовий доступ до відомостей, які зберігаються в операторів мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар», ТОВ «Лайфселл», ПрАТ «ВФ Україна» щодо мережевих з`єднань та місць перебування причетних осіб до вчинення кримінальних правопорушень, та в подальшому отримано вказані відомості в ході проведення тимчасових доступів;

16. отримано ухвали слідчого судді Святошинського районного суду міста Києва, якими надано тимчасовий доступ до відомостей, що зберігаються в АТ КБ «ПриватБанк», АТ «Райффайзен Банк», Державної податкової служби України.

17. виконано ряд інших слідчих (розшукових) та процесуальних дій.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження необхідно провести ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дій, проведення та завершення яких потребує додаткового часу, а саме:

1.отримати від УСР в Київській області ДСР НП України додаткові матеріали за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій;

2.звернутися з клопотанням до УСР в Київській області ДСР НП України щодо розсекречення додаткових матеріалів за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій;

3.отримати 12 висновків експертів від відділення бюро у м. Києві Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Заслуженого професора М.С. Бокаріуса» та ДНДЕКЦ МВС України за результатами проведення судових будівельно-технічних експертиз;

4.після отримання усіх висновків експертів за результатами проведення судових будівельно-технічних експертиз призначити судову економічну експертизу з метою підтвердження судовим експертом сум заподіяних збитків місцевому бюджету, які встановлені в ході будівельно-технічних експертиз;

5.призначити судову почеркознавчу експертизу з метою встановлення або спростування ідентичності підписів службових осіб виконавчого комітету Обухівської міської ради та суб`єктів господарської діяльності, які містяться на договорах підряду щодо капітальних та поточних ремонтів дорожнього покриття вулиць, прибудинкових територій, парків та пішохідних зон в м. Обухів та сіл, які увійшли до складу Обухівської міської об`єднаної територіальної громади Київської області;

6.встановити осіб, якими здійснювалось підписання договорів та іншої документації від імені директора ПП «Канів-Граніт»;

7.отримати тимчасовий доступ на підставі ухвал слідчого судді Святошинського районного суду міста Києва до відомостей, що зберігаються в АТ КБ «ПриватБанк», АТ «Райффайзен Банк», Державної податкової служби України щодо господарської діяльності ПП «Канів-Граніт», ФОП « ОСОБА_9 », ТОВ «Укрдорбудсфера», а також отриманих доходів та здійснених фінансових операцій причетними особами до вчинення кримінальних правопорушень;

8.отримати відповідь з НАЗК з матеріалами перевірки за результатами моніторингу способу життя ОСОБА_5 та ОСОБА_6 .

9.провести інші слідчі (розшукові) та процесуальні дії, які необхідні для встановлення усіх обставин вчинення кримінальних правопорушень.

Строк досудового розслідування закінчується 09.12.2022 однак завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим, оскільки проведення вищевказаних процесуальних, слідчих (розшукових) дій під час проведення досудового розслідування необхідно для всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, оскільки в подальшому під час проведення судового розгляду даного провадження вони можуть мати доказове значення винуватості підозрюваних осіб.

Обставинами, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше, є: їх великий обсяг, зокрема значна кількість призначених судових будівельно-технічних експертиз, а також значний об`єм об`єктів, які підлягають експертному дослідженню; завантаженість судових експертів відділення бюро у м. Києві Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Заслуженого професора М.С. Бокаріуса» та ДНДЕКЦ МВС України; значний обсяг судових експертиз та їх час виконання, які необхідно призначити після отримання висновків судових будівельно-технічних експертиз, а саме судові економічні та судові почеркознавчі по договорам підряду; значний обсяг відомостей, які необхідно отримати в ході проведення тимчасових доступів та їх подальший огляд; тривалий час підготовки додаткових матеріалів від УСР в Київській області ДСР НП України за результатами проведення негласних слідчих (розшуких) дій, а також проведення інші слідчих (розшукових) та процесуальних дій, неможливо без продовження строків досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні.

Станом на дату розгляду клопотання, будь-якій особі у кримінальному провадженні про підозру не повідомлено.

Беручи до уваги, що для проведення вищевказаних процесуальних дій необхідно не менше дванадцяти місяців, а також те, що вказані дії не могли бути здійсненні та завершені раніше з об`єктивних причин, слідчий просить продовжити строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні на 12 місяців, тобто до 09.12.2023 року.

В судове засідання слідчий не з"явився, просив розглянути клопотання у його відсутність, при цьому його вимоги підтримав в повному обсязі.

Дослідивши клопотання та додані до нього докази, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для продовження строку досудового розслідування, з метою забезпечення виконання слідчих і процесуальних дій.

Відповідно до ст.219 КПК України досудове розслідування повинно бути закінчено:

1) протягом одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;2) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.

2. Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості;3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Згідно із ст.294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу.

У відповідності до ст.295 КПК України, продовження строку досудового розслідування кримінального правопорушення, у випадку, визначеному пунктом 1 частини третьої статті 294 цього Кодексу, здійснюється за клопотанням слідчого або прокурора, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення цього досудового розслідування.

Статтею 295-1 КПК України визначений порядок продовження строку досудового розслідування слідчим суддею:1. У випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Враховуючи,що закінчити досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42021112340000027від 09.06.2021року до спливу встановленого строку неможливо у зв`язку з необхідністю проведення ряду слідчих дій, результати яких матимуть суттєве значення для кримінального провадження та можуть бути використані як докази, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.

Керуючись ст.219, ст.294, ст.295, ст.295-1 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про продовження строків досудового слідства у кримінальномупровадженні №42021112340000027 від 09.06.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 КК України,- задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42021112340000027 від 09.06.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 КК України на 12 (дванадцять) місяців, тобто до 09.12.2023 року.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.11.2022
Оприлюднено17.01.2023
Номер документу107561705
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —759/16688/22

Ухвала від 24.11.2022

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Бандура І. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні