Провадження №3/760/6555/22
Справа №760/10797/22
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 жовтня 2022 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі Скаженик Я.О., за участю представника Київської митниці Держмитслужби Клімова С.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської митниці Держмитслужби про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 в Київській області, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , документованого паспортом № НОМЕР_1 від 30.03.2016, виданим органом видачі 8099, РНОКПП НОМЕР_2 , за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України,-
В С Т А Н О В И В:
До Солом`янського районного суду м. Києва від Київської митниці Держмитслужби надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил № 1607/10000/22 від 22.07.2022, складений відносно громадянина України ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 483 МК України.
З зазначеного протоколу вбачається, що 27.11.2020 в зоні діяльності Волинської митниці (відділи митного оформлення 1-4 митного поста «Ягодин», пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск») через митний кордон України громадянином ОСОБА_2 (паспорт НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 ) за попередньою митною декларацією від 27.11.2020 № UA100020/2020/107787 переміщено легковий автомобіль марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , одержувачем якого виступала громадянка України ОСОБА_3 (паспорт № НОМЕР_4 від 26.10.2004, адреса: АДРЕСА_2 , ідентифікаційний код НОМЕР_5 ).
01.12.2020 зазначений вище транспортний засіб доставлений до митниці призначення та того ж дня декларантом ТОВ «АГРОСТРОМ-КИЇВ» (ЄДРПОУ 23495808) ОСОБА_4 заявлений до митного контролю та оформлення в Київській митниці (відділ митного оформлення № 1 митного поста «Західний») за електронною митною декларацією типу «ІМ/40/ДЕ» № UA100020/2020/053252, а саме: товар № 1 - «Легковий автомобіль, має пошкодження-марка LEXUS-модель IS220-бувший у використанні; - кузов(vin) №- НОМЕР_3 ;-загальна кількість місць(включаючи місце водія) - 5; - номер двигуна - Н/В; - тип двигуна - дизель, - об`єм циліндрів двигуна - 2231 см3; - колісна формула - 4х2; - календарний рік виготовлення - 2009; - модельний рік виготовлення - 2010;-призначений для перевезення пасажирів по дорогам загального користування; - клас екологічної норми Євро 4. Виробник: Toyota Motor Europe NV/SA. Торгівельна марка: Lexus. Країна виробництва: JP».
Разом з вказаними митними деклараціями до митниці булі надані наступні документи:
- рахунок від 19.11.2020 № 1025674, виставлений компанією «Ed Roskam B.V.» (Offenbachstraat 161-163, 5011 EH Tilburg, Нідерланди) для « ОСОБА_5 » ( АДРЕСА_3 ) / ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 ), відповідно до якого вартість вказаного автомобіля становить 3 000 євро;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 26.03.2015 № НОМЕР_6 ;
- довіреність громадянки ОСОБА_3 від 09.11.2018 № 1361, якою остання уповноважує громадянина ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 бути її представником в будь-яких органах та установах іноземних держав…з питань купівлі-продажу за кордоном в будь-яких країнах світу в її інтересах та на її ім`я транспортного засобу (автомобіля) будь-якої марки за ціну та на умовах на його розсуд, керувати вказаним транспортним засобом, транспортувати (переганяти) його до міста її проживання, а також з питань розмитнення, сертифікації, реєстрації та оформлення придбаного транспортного засобу від її імені та на її ім`я…;
- інші документи, зазначені у гр. 44 митної декларації № UA100020/2020/053252.
20.05.2022 листом Департаменту митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Державної митної служби України від 19.05.2022 № 15/15-02/7.8/1520 на адресу Київської митниці надійшла відповідь Податкової та митної адміністрації Нідерландів від 15.02.2022 № NL21DZA00445338WZ на запит стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено митне оформлення товару за митною декларацією від 01.12.2020 № UA100020/2020/053252.
Так, у свої відповіді Податкова та митна адміністрація Нідерландів повідомила, що рахунок-фактура, надісланий для перевірки разом із запитом митних органів України, не є справжнім, голландський рахунок-фактура на 400 євро вище, а також покупець має інше ім`я.
До своєї відповіді компетентні органи Нідерландів додали копію рахунку-фактури від 19.11.2020 № 1025674, виставленого компанією «Ed Roskam B.V.» (Offenbachstraat 161-163, 5011 EH Tilburg, Нідерланди) для « ОСОБА_7 » (АДРЕСА_4 ) / ОСОБА_9 (АДРЕСА_5).
Відповідно до вказаного рахунку вартість автомобіля марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 становить 3 400 євро.
Тобто, за результатами опрацювання документів, доданих митними органами Нідерландів до своєї відповіді, встановлено, що дійсна вартість транспортного засобу марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , митне оформлення якого здійснено за митною декларацією від 01.12.2020 № UA100020/2020/053252, становить 3 400 євро, що не відповідає відомостям товаросупровідних документів (інвойс), на підставі яких останній переміщено через митний кордон України.
Крім цього, в ході проведення перевірки листом Волинської митниці від 18.07.2022 № 7.3-28-08/7969/29 (вхід. митниці від 20.07.2022 № 18508/7) митницею отримано митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних з провадженням підприємницької діяльності (далі - митна декларація), заповнену гр. ОСОБА_2 27.11.2020, в п. 4 якої заявлені наступні відомості про товари, що підлягають обов`язковому декларуванню… - «Автомобіль LEXUS IS220, номер кузова НОМЕР_3 , рік випуску 2010…фактура № 1025674 від 19.11.2020, вартість 3000 євро».
Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що транспортний засіб марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , вартістю 3 400 євро або 115 074, 70 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 євро - 33,8455 грн., переміщений громадянином ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення його митної вартості.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 МКУ - суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Зазначені дії громадянина ОСОБА_1 , на думку митного органу, мають ознаки порушення митних правил, передбачених частиною 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Представник Київської митниці Держмитслужби Клімов С.Г. вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил № 1607/10000/22 від 22.07.2022 доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.
Представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвокат Смоленський Д.П. подав до суду 06.10.2022 пояснення до протоколу про порушення митних правил у яких заперечував проти протоколу та просив закрити провадження у справі у зв`язку із відсутністю події та складу адміністративного правопорушення.
Окрім цього, 25.10.2022 представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвокат Смоленський Д.П. подав до суду клопотання про розгляд справи без участі особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та її представника.
Заслухавши пояснення представника митного органу, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
У цьому розумінні переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю може бути вчинено одним із способів, перелічених у ст. 483 МК України.
Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.
Судом встановлено, що 27.11.2020 в зоні діяльності Волинської митниці (відділи митного оформлення 1-4 митного поста «Ягодин», пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск») через митний кордон України громадянином ОСОБА_2 (паспорт НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 ) за попередньою митною декларацією від 27.11.2020 № UA100020/2020/107787 переміщено легковий автомобіль марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , одержувачем якого виступала громадянка України ОСОБА_3 (паспорт № НОМЕР_4 від 26.10.2004, адреса: АДРЕСА_2 , ідентифікаційний код НОМЕР_5 ).
01.12.2020 зазначений вище транспортний засіб доставлений до митниці призначення та того ж дня декларантом ТОВ «АГРОСТРОМ-КИЇВ» (ЄДРПОУ 23495808) ОСОБА_4 заявлений до митного контролю та оформлення в Київській митниці (відділ митного оформлення № 1 митного поста «Західний») за електронною митною декларацією типу «ІМ/40/ДЕ» № UA100020/2020/053252, а саме: товар № 1 - «Легковий автомобіль, має пошкодження-марка LEXUS-модель IS220-бувший у використанні; - кузов(vin) №- НОМЕР_3 ;-загальна кількість місць(включаючи місце водія) - 5; - номер двигуна - Н/В; - тип двигуна - дизель, - об`єм циліндрів двигуна - 2231 см3; - колісна формула - 4х2; - календарний рік виготовлення - 2009; - модельний рік виготовлення - 2010;-призначений для перевезення пасажирів по дорогам загального користування; - клас екологічної норми Євро 4. Виробник: Toyota Motor Europe NV/SA. Торгівельна марка: Lexus. Країна виробництва: JP».
Разом з вказаними митними деклараціями до митниці булі надані наступні документи:
- рахунок від 19.11.2020 № 1025674, виставлений компанією «Ed Roskam B.V.» (Offenbachstraat 161-163, 5011 EH Tilburg, Нідерланди) для « ОСОБА_5 » ( АДРЕСА_3 ) / ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 ), відповідно до якого вартість вказаного автомобіля становить 3 000 євро;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 26.03.2015 № НОМЕР_6 ;
- довіреність громадянки ОСОБА_3 від 09.11.2018 № 1361, якою остання уповноважує громадянина ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 бути її представником в будь-яких органах та установах іноземних держав…з питань купівлі-продажу за кордоном в будь-яких країнах світу в її інтересах та на її ім`я транспортного засобу (автомобіля) будь-якої марки за ціну та на умовах на його розсуд, керувати вказаним транспортним засобом, транспортувати (переганяти) його до міста її проживання, а також з питань розмитнення, сертифікації, реєстрації та оформлення придбаного транспортного засобу від її імені та на її ім`я…;
- інші документи, зазначені у гр. 44 митної декларації № UA100020/2020/053252.
20.05.2022 листом Департаменту митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Державної митної служби України від 19.05.2022 № 15/15-02/7.8/1520 на адресу Київської митниці надійшла відповідь Податкової та митної адміністрації Нідерландів від 15.02.2022 № NL21DZA00445338WZ на запит стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено митне оформлення товару за митною декларацією від 01.12.2020 № UA100020/2020/053252.
Так, у свої відповіді Податкова та митна адміністрація Нідерландів повідомила, що рахунок-фактура, надісланий для перевірки разом із запитом митних органів України, не є справжнім, голландський рахунок-фактура на 400 євро вище, а також покупець має інше ім`я.
До своєї відповіді компетентні органи Нідерландів додали копію рахунку-фактури від 19.11.2020 № 1025674, виставленого компанією «Ed Roskam B.V.» (Offenbachstraat 161-163, 5011 EH Tilburg, Нідерланди) для « ОСОБА_7 » (АДРЕСА_4 ) / ОСОБА_9 (АДРЕСА_5).
Відповідно до вказаного рахунку вартість автомобіля марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 становить 3 400 євро.
Тобто, за результатами опрацювання документів, доданих митними органами Нідерландів до своєї відповіді, встановлено, що дійсна вартість транспортного засобу марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , митне оформлення якого здійснено за митною декларацією від 01.12.2020 № UA100020/2020/053252, становить 3 400 євро, що не відповідає відомостям товаросупровідних документів (інвойс), на підставі яких останній переміщено через митний кордон України.
Крім цього, в ході проведення перевірки листом Волинської митниці від 18.07.2022 № 7.3-28-08/7969/29 (вхід. митниці від 20.07.2022 № 18508/7) митницею отримано митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних з провадженням підприємницької діяльності (далі - митна декларація), заповнену гр. ОСОБА_2 27.11.2020, в п. 4 якої заявлені наступні відомості про товари, що підлягають обов`язковому декларуванню… - «Автомобіль LEXUS IS220, номер кузова НОМЕР_3 , рік випуску 2010…фактура № 1025674 від 19.11.2020, вартість 3000 євро».
Таким чином митний орган стверджує, що транспортний засіб марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , вартістю 3 400 євро або 115 074, 70 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 євро - 33,8455 грн., переміщений громадянином ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення його митної вартості.
За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані. Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.
Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.
Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо.
Відповідно до Постанови Пленуму Верховного Суду України №8 від 03 червня 2005 року «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності.
Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
Між тим, Митний кодекс України нормою ст. 257 вичерпно формулює поняття «декларування», яке здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Заявлення таких відомостей здійснюється за встановленою законом формою в ході процедури декларування, повноваженнями щодо якого відповідно до положень ст. 265 МК України наділений декларант.
Виходячи з аналізу цих положень, особа може брати участь у митних відносинах як декларант у двох випадках: коли вона особисто здійснює декларування товарів або як його власник або як уповноважений власником. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.
У разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.
Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.
Таким чином, власник товару підлягає відповідальності лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару або з метою приховування від митного контролю особисто вчиняв будь-які дії, що складають об`єктивну сторону такого порушення. При цьому таке діяння за суб`єктивною стороною характеризується прямим умислом на подання митному органу документів, що містять неправдиві дані.
Окрім того, в протоколі йдеться про подання документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.
Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару.
Відповідно до ст.ст. 49, 58 МК України митною вартістю товарів, що переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за товари, якщо вони продаються на експорт в Україну.
Як передбачено ст. 51 МК України, митна вартість товарів визначається декларантом відповідно до гл. 9 МК України, якою встановлені основні та другорядні методи визначення митної вартості товарів.
Відповідно до положень ст. 49 МК України митною вартістю товарів, що переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, яку заявляють декларант або уповноважена ним особа на підставі ч. 2 ст. 52 МК України.
Як встановлено судом, підставою для притягнення гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 483 МК України, стало те, транспортний засіб марки «LEXUS» модель «IS220», номер кузова (VIN): НОМЕР_3 , вартістю 3 400 євро або 115 074, 70 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 євро - 33,8455 грн., переміщений громадянином ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення його митної вартості.
Разом з тим, з наявних у справі доказів встановлено, що ОСОБА_1 діючи за довіреністю в інтересах ОСОБА_3 придбав вказаний вище автомобіль у «Ed Roskam B.V.» (Offenbachstraat 161-163, 5011 EH Tilburg, Нідерланди) та вартість вказаного автомобіля становить 3 000,00 євро, що підтверджується копією рахунку від 19.11.2020 (а.с. 14).
Документи, які стали підставою для митного оформлення товару були виготовлені та надані ОСОБА_1 саме «Ed Roskam B.V.» (Offenbachstraat 161-163, 5011 EH Tilburg, Нідерланди).
Оцінюючи наявні матеріали справи, суд вважає, що митним органом не надано беззаперечних доказів того, що саме ОСОБА_1 були вчинені дії, які направлені на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю щодо дійсної вартості товару.
З огляду на те, що ОСОБА_1 задекларував повну вартість автомобіля та сплатив повністю усі митні та обов`язкові платежі, суд приходить до висновку, що його дії не були спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю та наявність об`єктивної сторони складу адміністративного правопорушення. Також, суб`єктивна сторона правопорушення, що визначене ч. 1 ст. 483 МК України передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку.
Досліджені в суді матеріали справи у їх сукупності свідчать про відсутність в діях гр. ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
За таких обставин, оскільки представником митного органу не було надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, суд, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Враховуючи викладене вище, провадження в справі підлягає закриттю.
Керуючись ст.ст. 1, 8, 245, 247, 251-252, 265, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 458, 465, 467, 483 ч.1, 487-488, 491, 495, 522,527 Митного кодексу України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Провадження в справі про притягнення гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя О.М.Букіна
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.10.2022 |
Оприлюднено | 30.11.2022 |
Номер документу | 107564005 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Букіна О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні