Рішення
від 28.11.2022 по справі 200/17901/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 листопада 2022 року Справа№200/17901/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Аляб`єва І.Г.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Виконавчого комітету Добропільської міської ради до Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» про припинення юридичної особи та зобов`язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и в:

Позивач, Виконавчий комітет Добропільської міської ради, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» в якій просить:

- припинити діяльність Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» шляхом примусового розпуску, а саме ліквідувати юридичну особу - Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля»;

- призначити комісію з припинення юридичної особи - Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» у складі голови комісії Кричфалуші Валентина Михайловича;

- встановити двомісячний строк для заявлення кредиторами вимог до Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» з дня внесення повідомлення про рішення про припинення юридичної особи в Єдиний державний реєстр;

- копію рішення направити державному реєстратору.

В обгрунтування позову зазначає, що протоколом № 1 від 20.12.2014 загальних зборів членів «Добровільної народної дружини» Батальон «Донбас» Добропілля» було прийнято рішення про створення громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина» Батальон «Донбас» Добропілля. На виконання вищезазначених норм законодавства, Добропільською міською радою на адресу Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» неодноразово були направлені пропозиції про надання звітів чи повідомлень, на розгляд виконавчого комітету Добропільської міської ради, про діяльність формування, починаючи з 2015 року. Однак, до теперішнього часу, ніяких проектів звітів до загального відділу виконкому міської ради не надходило. Крім того, керівництвом Добропільського ВП Покровського ВП ГУНП в Донецькій області неодноразово проводились загальні наради та звіти з питань діяльності та співпраці громадських формувань з охорони громадського порядку та органами Національної поліції на території обслуговування Добропільського ВП Покровського ВП ГУНП в Донецькій області, на яких необхідним та обов`язковим була присутність голови або членів громадського формування, про що відповідача повідомляли належним чином, однак всі наради було проігноровано. Вказані факти свідчать про невиконання України. 13.10.2021 начальник відділу поліції № 1 Покровського РУП ГУНП в Донецькій області Олександр Коломієць звернувся з клопотання до реєструючого органу про ліквідацію громадського формування ДНД шляхом примусового розпуску, у зв`язку з невиконанням покладених на них Законом обов`язків. 18.03.2021 року керівник громадського формування ДНД Кричфалуші В.М. звернувся з листом до Добропільської міської ради, в якому просив розглянути питання ліквідації формування за ініціативи міської ради, у зв`язку з відсутністю можливості самостійно відсутністю припинити існування вищевказаного формування.

Виходячи з наведеного просить припинити діяльність Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» шляхом примусового розпуску.

Ухвалою суду від 14.12.2021 позовну заяву залишено без руху та надано строк для усунення недоліків позовної заяви. Позивачем усунуто недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 22.12.2021 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання у справі на 05.01.2022.

05.01.2022 розгляд справи відкладено на 31.01.2022.

31.01.2022 розгляд справи відкладено на 15.02.2022.

11.02.2022 на адресу суду надійшло клопотання Виконавчого комітету Добропільської міської ради про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні позивача Головне управління Національної поліції у Донецькій області.

Ухвалою суду від 15.02.2022 клопотання Виконавчого комітету Добропільської міської ради про залучення третьої особи задоволено. Залучено до участі у справі №200/17901/21 Головне управління Національної поліції у Донецькій області (місцезнаходження: 87517, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86, код ЄДРПОУ 40109058) в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача. Зобов`язано Виконавчий комітет Добропільської міської ради направити на адресу третьої особи - Головного управління Національної поліції у Донецькій області (місцезнаходження: 87517, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86, код ЄДРПОУ 40109058), позовну заяву з додатками. Підготовче судове засідання призначено на 02.03.2022.

Ухвалою суду закрито підготовче провадження, розгляд справи ухвалено здійснювати в письмовому провадженні.

Відповідач та третя особа відзиву до суду не надали.

До судового засідання представники сторін не з`явилися, про дату, час та місце судового засідання повідомлені належним чином.

Законом України від 24.02.2022 №2102-IX, затверджено Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", згідно якого, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України №133/2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, у зв`язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб.

Законом України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 21.04.2022 № 2212-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 17.05.2022 №341/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб.

Відповідно до Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 12.08.2022 №573/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб тобто до 21.11.2022.

Враховуючи викладене, станом на час постановлення цього рішення в Україні продовжує діяти воєнний стан.

Відповідно до ст. 12-2 Закону України Про правовий режим воєнного стану від 12.05.2015 № 389-VIII, в умовах правового режиму воєнного стану суди, органи та установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією України та законами України.

Рішенням Ради суддів України від 24.02.2022 №9, з урахуванням положень статті 3 Конституції України про те, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю рекомендовано зборам суддів, головам судів, суддям судів України у випадку загрози життю, здоров`ю та безпеці відвідувачів суду, працівників апарату суду, суддів оперативно приймати рішення про тимчасове зупинення здійснення судочинства певним судом до усунення обставин, які зумовили припинення розгляду справ.

Згідно п. 4 Рекомендацій Ради суддів України, опублікованих 02.03.2022, щодо роботи судів в умовах воєнного стану, судам України рекомендовано усіх доступних працівників, по можливості, перевести на дистанційну роботу.

Місцезнаходження Донецького окружного адміністративного суду визначено м.Слов`янськ Донецької області.

У зв`язку з активізацією проведення бойових дій на території Донецької області та прилеглих областей, виникнення загрози безпеці, здоров`ю та життю людей, головою Донецького окружного адміністративного суду 26.02.2022 прийнято наказ №14/І-г Про запровадження особливого режиму роботи Донецького окружного адміністративного суду у вигляді дистанційної роботи. Наказом запроваджено особливий режим роботи з 26.02.2022 до закінчення воєнного стану, і до дня відновлення роботи суду у звичайному режимі.

У зв`язку з цим суд, керуючись статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, вирішив здійснювати розгляд справи у порядку письмового провадження.

Дослідивши докази, які містяться у матеріалах справи, судом встановлено наступне.

Протоколом № 1 від 20.12.2014 загальних зборів членів «Добровільної народної дружини» Батальон «Донбас» Добропілля» було прийнято рішення про створення громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина» Батальон «Донбас» Добропілля»

09.02.2015 Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільної народної дружини» Батальон «Донбас» Добропілля» звернулося з заявою до виконавчого комітету Добропільської міської ради щодо прийняття рішення про реєстрацію та затвердження Статуту.

11.02.2015 рішенням виконавчого комітету Добропільської міської ради № 46 було зареєстровано громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина» Батальон «Донбас» Добропілля» затверджено Статут ДНД.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 11.02.2015 як юридична особа було зареєстровано Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільної народної дружини» Батальон «Донбас» Добропілля» (код ЄДРПОУ 39645055, зареєстроване за адресою: 85000, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Фестивальна, буд. 11 кв.1), що підтверджується записом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.

13.10.2021 начальник відділу поліції № 1 Покровського РУП ГУНП в Донецькій області Олександр Коломієць звернувся з клопотання до реєструючого органу про ліквідацію громадського формування ДНД шляхом примусового розпуску, у зв`язку з невиконанням покладених на них Законом обов`язків.

18.03.2021 року керівник громадського формування ДНД Кричфалуші В.М. звернувся з листом до Добропільської міської ради, в якому просив розглянути питання ліквідації формування за ініціативи міської ради, у зв`язку з відсутністю можливості самостійно відсутністю припинити існування вищевказаного формування.

Листом № 30584/302/01-2021 від 13.10.2021 Покровське районне управління поліції (відділ поліції №1) Головного управління Національної поліції в Донецькій області звернувся до секретаря Добропільської міської ради з проханням звернутися до суду із заявою про заборону діяльності шляхом примусового розпуску громадського формування, яке не взаємодіє з органами Національної поліції.

Рішенням Виконавчого комітету Добропільської міської ради від 10.11.2021 №450 вирішено звернутися до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою про припинення юридичної особи - Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільної народної дружини» Батальон «Донбас» Добропілля».

На виконання вказаних звернень Виконавчий комітет Добропільської міської ради звернувся до суду з позовом про припинення діяльності громадського формування.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб визначений Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини врегульовані Законами України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» від 22.06.2000 №1835-III, «Про громадські об`єднання» від 22.03.2012 №4572-VI, «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об`єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Крім того, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону можуть бути створені на засадах громадської самодіяльності як зведені загони громадських формувань, спеціалізовані загони (групи) сприяння Національній поліції та Державній прикордонній службі України, асоціації громадських формувань тощо.

Згідно із приписами ст. 3 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону створюються і діють у взаємодії з правоохоронними органами, Державною прикордонною службою України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, додержуючись принципів гуманізму, законності, гласності, добровільності, додержання прав та свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, рівноправності членів цих формувань.

Координацію ж діяльності таких громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюють відповідно місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування.

Повсякденна (оперативна) діяльність таких формувань організовується, спрямовується і контролюється відповідними органами Національної поліції, підрозділами Державної прикордонної служби України.

Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку.

Також, використання громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону України для виконання завдань, не передбачених цим Законом, забороняється.

Відповідно до положень абз. 1 ст. 5 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону діє на основі положення (статуту) про нього.

При цьому, статтею 8 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» передбачено, що діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Так, як визначено положеннями п.п.1, 2, 3 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону - є:

- у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх;

- у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна;

- у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Водночас приписами ст.11 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» передбачено, що громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:

1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;

2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;

3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.

Також, у відповідності до ст. 16 зазначеного Закону, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування у межах своєї компетенції спільно з органами Національної поліції та підрозділами Державної прикордонної служби України здійснюють координацію та контроль за діяльністю громадських формувань, заслуховують повідомлення і звіти керівників зазначених формувань.

Згідно із ст. 20 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом. Органи, що проводять реєстрацію зазначених громадських формувань, здійснюють контроль за дотриманням ними вимог положення (статуту). Представники цих органів мають право спостерігати за проведенням громадськими формуваннями заходів, вимагати необхідні документи, одержувати пояснення. Контроль за джерелами і розмірами надходжень коштів до цих громадських формувань здійснюється відповідно до закону. У разі порушення фінансової дисципліни з боку громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону воно несе відповідальність згідно з законом.

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про громадські об`єднання визначає, що припинення діяльності громадського об`єднання» здійснюється:

1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації;

2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.

Припинення діяльності громадського об`єднання відбувається в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Умовами ст.25 Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» передбачено, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації;

2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону УкраїниПро виконавче провадження.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Громадське формування з охорони громадського порядку спеціального загону "Центр" не здійснювало патрулювання на території м. Дніпро та Дніпропетровської області, також відсутні докази того, що відповідач приймає участь у масових заходах міста, у заходах по охороні природи і пам`яток історії та культури, а також у забезпеченні безпеки дорожнього руху.

Крім того, Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» графіки по охороні громадського порядку не затверджує та перед міськрадою не звітує.

Отже, дане формування жодним чином не взаємодіє з виконавчим органом Добропільської міської ради , а також її посадовими особами, в зв`язку із чим, міськрада не має змоги координувати діяльність вказаного громадського формування.

Також, з повідомлення Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області від 13.10.2021відповідач за весь час свого існування ніяким чином не взаємодіяло і з органами Національної поліції, не надавало допомогу правоохоронним органам у забезпеченні громадського порядку, запобіганні адміністративним правопорушенням та злочинам, не приймало участі у патрулюванні та заходах органів Національної поліції, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.

Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» жодного разу не затверджувало у Головному управлінні Національної поліції в Донецькій області графіки по охороні громадського порядку та взагалі ніколи не звітувала про свою діяльність перед територіальним відділом поліції.

З викладеного вбачається, що Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» не виконує свої статутні обов`язки з охорони громадського порядку на території м. Добропілля та Донецької області.

Водночас, на спростування викладеного з боку відповідача до суду не надано жодних належних та допустимих доказів.

Таким чином, відповідач не виконує своїх статутних обов`язків та інших, визначених Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» завдань, що підтверджує його формальне існування.

З огляду на вище зазначене, враховуючи, що Громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» фактично не здійснює свою статутну діяльність, жодним чином не співпрацює з органами Національної поліції, Державної прикордонної служби, органами місцевого самоврядування, тому, в силу положень ст. 8 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», це Громадське формування підлягає припиненню шляхом примусового розпуску (ліквідації).

Згідно із ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 8 Закону № 1835-ІІІ, діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до ч. 3 ст. 105 ЦК України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.

Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

Згідно з ч. 4 ст. 105 ЦК України, до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч. 5ст. 105 ЦК України).

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність законних підстав для задоволення позовних вимог та припинення діяльності Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» (код ЄДРПОУ 39645055, зареєстроване за адресою: 85000, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Фестивальна, буд. 11 кв.1) шляхом примусового розпуску.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки доказів судових витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, суду не надано, розподіл судових витрат не здійснюється.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 2, 139, 242-246, 250, 256 Кодексу адміністративного судочинства, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Виконавчого комітету Добропільської міської ради (код ЄДРПОУ 04052904, вул.Першотравнева, 83, м.Добропілля, Донецька область, 85004) до Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» (код ЄДРПОУ 39645055, зареєстроване за адресою: 85000, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Фестивальна, буд. 11 кв.1) про припинення юридичної особи та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити

Припинити діяльність Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» (код ЄДРПОУ 39645055, зареєстроване за адресою: 85000, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Фестивальна, буд. 11 кв.1) шляхом примусового розпуску.

Призначити комісію з припинення юридичної особи - Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» (код ЄДРПОУ 39645055, зареєстроване за адресою: 85000, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Фестивальна, буд. 11 кв.1) у складі голови комісії Кричфалуші Валентина Михайловича.

Встановити двомісячний строк для заявлення кредиторами вимог до Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Добровільна народна дружина «Батальон «Донбас» Добропілля» (код ЄДРПОУ 39645055, зареєстроване за адресою: 85000, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Фестивальна, буд. 11 кв.1) з дня внесення повідомлення про рішення про припинення юридичної особи в Єдиний державний реєстр;

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначенихчастиною другою статті 299 цього Кодексу.

Повний текст судового рішення складено і підписано 28.11.2022 року.

Суддя І.Г. Аляб`єв

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2022
Оприлюднено01.12.2022
Номер документу107565091
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —200/17901/21

Рішення від 28.11.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аляб'єв І.Г.

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аляб'єв І.Г.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аляб'єв І.Г.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аляб'єв І.Г.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аляб'єв І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні