Рішення
від 29.11.2022 по справі 922/1176/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.11.2022м. ХарківСправа № 922/1176/22

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Кухар Н.М.

при секретарі судового засідання Руденко О.О.

розглянувши в порядку загального позовного провадження справу

за позовом Харківської міської ради (м-н Конституції, буд. 7, м. Харків, 61003; код ЄДРПОУ: 04059243) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія ЛС-Буд" (пр. Героїв Харкова (стара назва - пр.Московський), буд. 118, м. Харків, 61068; код ЄДРПОУ: 33675875) третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - державний реєстратор Дергачівської міської ради Зоткін Сергій Володимирович (пл. Перемоги, буд. 5, м. Дергачі, Харківська область, 62303) про визнання протиправним та скасування рішення, за участю представників:

позивача - не з`явився;

відповідача - не з`явився;

третьої особи - не з`явився;

ВСТАНОВИВ:

Харківська міська рада 01.08.2022 звернулась до Господарського суду Харківської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд", в якій просить суд скасувати державну реєстрацію права власності на незавершене будівництво багатоквартирного житлового будинку літ. "Я" готовністю 18% по просп. Перемоги, 61 у м. Харкові за відповідачем з одночасним припиненням речових прав (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2373477463101, індексний номер рішення 58475473). Позовні вимоги обґрунтовано тим, що для державної реєстрації права власності на вищевказаний об`єкт незавершеного будівництва до державного реєстратора не було надано документу, що підтверджує отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт, а також документу щодо наявності прав на земельну ділянку.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 03.08.2022 позовну заяву Харківської міської ради було прийнято до розгляду; відкрито провадження у справі № 922/1176/22 за правилами загального позовного провадження та призначено у справі підготовче засідання. Даною ухвалою до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача було залучено державного реєстратора Дергачівської міської ради Зоткіна Сергія Володимировича.

Протокольною ухвалою господарського суду від 03.11.2022 підготовче провадження у справі № 922/1176/22 закрито; розгляд справи по суті призначено на 29.11.2022 о 15:30.

У судове засідання, яке відбулося 29.11.2022, учасники справи не з`явились.

Представник позивач подав через канцелярію суду клопотання про проведення судового засідання без його участі; позов підтримав у повному обсязі на підставах, викладених у позовній заяві.

Відповідач у встановлений судом строк відзив на позовну заяву не надав; про причину неявки суд не повідомив.

Копії всіх ухвал, що були надіслані на адресу відповідача, яка зазначена в ЄДРЮтаФО, повернуті до суду без вручення адресатові у зв`язку з його відсутністю за вказаною адресою.

Відповідно до ч. 7 ст. 120 Господарського процесуального кодексу України, у разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

Інформації ж про іншу адресу відповідача у суду немає.

У разі якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії направлено судом за належною адресою, тобто, повідомленою суду стороною, і повернуто підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії. Сам лише факт неотримання кореспонденції, якою суд, з додержанням вимог процесуального закону, надсилав ухвалу для вчинення відповідних дій за належною адресою та яка повернулася в суд у зв`язку з її неотриманням адресатом, не може вважатися поважною причиною невиконання ухвали суду, оскільки зумовлений не об`єктивними причинами, а суб`єктивною поведінкою сторони щодо отримання кореспонденції, яка надходила на його адресу (постанова Верховного Суду від 25 червня 2018 року у справі № 904/9904/17).

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідач був належним чином повідомлений про розгляд даної справи.

Третя особа на стороні позивача була належним чином повідомлена про час та місце судового засідання, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення.

Враховуючи, що підстави для відкладення розгляду справи відсутні, суд визнав за можливе розглянути справу без участі учасників справи, за наявними у справі матеріалами, згідно зі ст. 202 ГПК України.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна (далі - Реєстр), об`єкт будівництва за адресою: м. Харків, просп. Перемоги, 61 (незавершене будівництво багатоквартирного житлового будинку літ. "Я" готовністю 18%) було зареєстровано на праві приватної власності за ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд" (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2373477463101).

Державна реєстрація прав проведена державним реєстратором Дергачівської міської ради Зоткіним С.В. 01.06.2021.

Підставою для державної реєстрації права власності на вказаний об`єкт нерухомості визначені:

- довідка від 18.05.2021, видана ТОВ "Пріма-КР";

- договір оренди землі від 16.08.2008 б/н.

Інших документів для проведення державної реєстрації прав не надавалось.

Таким чином, на підставі лише двох документів: довідки ТОВ "Пріма-КР" та договору оренди землі ТОВ "Інвестиційна компанія ЛС-Буд" набув у власність об`єкт незавершеного будівництва багатоквартирного житлового будинку літ. "Я" готовністю 18%) по просп. Перемоги, 61 у м. Харкові.

В реєстрі будівельної діяльності, розміщеному на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ("e-construction.gov.ua"), який містить інформацію про документи, що дають право на виконання будівельних робіт та засвідчують прийняття об`єктів до експлуатації, з травня 2011 року, інформація щодо вищевказаного об`єкту будівництва відсутня.

Тобто право власності на об`єкт незавершеного будівництва зареєстроване без жодних дозвільних документів та без документу, що містить опис об`єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об`єкта.

За таких обставин, подальше відчуження незавершеного будівництвом багатоквартирного житлового будинку літ. "Я" за вказаною адресою готовністю 18% буде суперечити діючому законодавству.

16.08.2008 між Харківською міською радою (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд" (орендар) було укладено договір оренди землі (надалі - договір), зареєстрований у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в Державному реєстрі земель від 27.08.2008 № 140867100107.

За умовами п. 1 договору, орендодавець на підставі рішення Харківської міської ради від 06.03.2006 № 51/06 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об`єктів" та рішення Харківської міської ради від 27.02.2008 за № 31/08 "Про внесення змін до рішень сесії Харківської міської ради" надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться: м. Харків, просп. Перемоги № 61.

Договір укладено строком на період будівництва до 06.03.2010 (але не пізніше прийняття об`єкту до експлуатації), на період експлуатації до 06.03.2031. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніш ніж за 90 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію (п. 8 Договору).

Згідно з планом земельної ділянки, кадастровий номер земельної ділянки - 6310136300:14:009:0064.

29.08.2008 між Харківською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд" було складено акт приймання-передачі земельної ділянки за договором.

Проте, умови договору оренди землі № 140867100107 від 27.08.2008 щодо будівництва багатоповерхового житлового будинку з об`єктами інфраструктури та вбудованою парковкою на орендованій земельній ділянці відповідачем виконані не були.

Разом з тим, Господарським судом Харківської області розглянуто справу №922/1562/19 за позовом керівника Харківської місцевої прокуратури № 1 прокуратури Харківської області в інтересах держави в особі Харківської міської ради до ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд") про розірвання договору оренди землі від 16.08.2008, укладеного між Харківською міською радою та ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд", який зареєстровано у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в Державному реєстрі земель 27.08.2008 за №140867100107.

Рішенням Господарського суду Харківської області від 15.11.2019 у задоволенні позову відмовлено повністю.

Постановою Східного апеляційного господарського суду від 27.08.2020 рішення Господарського суду Харківської області від 15.11.2019 скасовано та прийнято нове рішення, яким позов задоволено частково. Стягнуто з відповідача на користь позивача заборгованість по орендній платі за користування земельною ділянкою в сумі 58 787,41 грн. Розірвано договір оренди землі від 16.08.2008, укладений між Харківською міською радою та ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд", який зареєстровано у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в Державному реєстрі земель 27.08.2008 за № 140867100107 та зобов`язано ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд" повернути земельну ділянку з кадастровим номером 6310136300:14:009:0064, загальною площею 0,2739 га, розташовану по проспекту Перемоги (в районі будинку № 61) в м. Харкові Харківській міській раді.

Верховним Судом неодноразово переглядалась справа 922/1562/19 та 06.07.2022 прийнято остаточне рішення, відповідно до якого у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд" про перегляд постанови Східного апеляційного господарського суду від 27.08.2020 у справі № 922/1562/19 за нововиявленими обставинами відмовлено.

Отже, договір оренди землі від 16.08.2008, укладений між Харківською міською радою та ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд", який зареєстровано у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в Державному реєстрі земель 27.08.2008 за № 140867100107, є розірваним.

Таким чином, будь-яких прав на земельну ділянку з кадастровим номером 6310136300:14:009:0064 у ТОВ "Інвестиційна компанія "ЛС-Буд" немає.

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про основи містобудування", забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва.

Суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону.

Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Згідно з п. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:

1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;

2) розроблення проектної документації;

3) затвердження проектної документації;

4) виконання підготовчих та будівельних робіт;

5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів;

6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.

Отже, реєстрація права власності є останнім етапом будівництва.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України та обтяжень таких прав регулюються Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон, у редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 (далі Порядок № 1127, у редакції, що діяв на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до ст. 41 Конституції України, держава гарантує належне забезпечення захисту права власності на нерухоме майно, право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.

Згідно зі ст. 328 Цивільного кодексу України, право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема, із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.

За приписами ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон), державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Частиною 2 ст. 3 Закону визначено, що речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Частина 3 ст. 4 Закону визначає, що у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження, державній реєстрації прав підлягають право власності на об`єкт незавершеного будівництва.

Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону, у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Частиною 4 ст. 18 Закону передбачено, що державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим/отриманим документам.

При цьому, в силу спеціального застереження, наведеного в частині другій статті 376 ЦК України, особа, яка здійснила або здійснює самочинне будівництво нерухомого майна, не набуває права власності на нього.

Згідно з частиною 1 статті 376 ЦК України, житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Правовий аналіз наведеної норми дозволяє виділити наступні ознаки самочинного будівництва:

- об`єкт нерухомого майна збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети у встановленому порядку;

- відсутність належного дозволу чи належно затвердженого проекту для будівництва;

- створення об`єкта з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Кожна із зазначених ознак є самостійною і достатньою для того, щоб визнати об`єкт нерухомого майна самочинним будівництвом. Тому, при вирішенні спору, що виникає у зв`язку з будівництвом на земельній ділянці об`єкта нерухомості, повинно досліджуватися питання наявності дозвільної документації на будівництво спірних об`єктів і документів про виділення земельної ділянки.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 10.01.2019 у справі № 915/1376/17, від 24.07.2019 у справі № 910/10932/17.

Згідно зі ст.ст. 375, 376 ЦК України, лише власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам.

Відповідно до частин 1, 2 статті 116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Правовою підставою набуття права власності та права користування на землю, згідно зі статтями 116, 118 Земельного кодексу України, є рішення органу виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (стаття 126 Земельного кодексу України).

Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність у особи, що її використовує, правовстановлюючих документів на цю земельну ділянку, а відсутність таких документів може свідчити про самовільне зайняття земельної ділянки.

Водночас, саме по собі встановлення наявності фактичного користування земельною ділянкою без документів, що посвідчують права на неї, не є достатньою підставою для кваліфікації такого використання земельної ділянки як самовільного її зайняття. У вирішенні таких спорів необхідно досліджувати, чи передбачено спеціальним законом отримання правовстановлюючих документів на земельну ділянку для розміщення певних об`єктів, причини відсутності таких документів у особи, що використовує земельну ділянку, наявність у особи права на отримання земельної ділянки у власність чи в користування, вжиття нею заходів до оформлення права на земельну ділянку тощо.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 04.04.2019 у справі № 910/2655/18.

Статтею 27-1 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (у редакції, що діяла на час вчинення спірних реєстраційних дій) передбачено, що для державної реєстрації права власності на об`єкт незавершеного будівництва подаються такі документи:

1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об`єктом (у разі відсутності у Державному реєстрі прав зареєстрованого відповідного речового права на земельну ділянку);

2) документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт (крім випадків, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва);

3) документ, що містить опис об`єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об`єкта (крім випадків, коли такий документ внесено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва).

Згідно ДБН А.2.2-3-2014:

Нове будівництво - це будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об`єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об`єктів незавершеного будівництва.

В силу вимог ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", проведенню державної реєстрації прав на об`єкт нерухомого майна має передувати отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених ст. 31 цього Закону, її експертизи; затвердження проектної документації; отримання дозвільних документів на будівництво.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 затверджено Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Порядок № 1127).

Так, згідно з п. 68 Порядку № 1127, для державної реєстрації права власності на об`єкт незавершеного будівництва подаються:

1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об`єктом (крім випадку, коли речове право на земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав);

2) документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт;

3) технічний паспорт на об`єкт незавершеного будівництва.

Документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт, не вимагається у разі, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиному реєстрі документів.

У такому разі державний реєстратор відповідно до наданих заявником у відповідній заяві відомостей про реєстраційний номер документа, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт, обов`язково перевіряє наявність реєстрації такого документа в Єдиному реєстрі документів, відсутність суперечностей між заявленими правами та відомостями, що містяться в зазначеному Реєстрі.

Отже, порядок державної реєстрації речових прав на об`єкти незавершеного будівництва повністю відповідає вимогам Закону.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що для державної реєстрації права власності на вищевказані об`єкти незавершеного будівництва до державного реєстратора не надано документ, що підтверджує отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт, а також документ щодо наявності прав на земельну ділянку.

Частиною 1 ст. 18 Закону визначено, що державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;

2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав;

3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв;

4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;

5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав);

6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав;

7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником;

8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.

Отже, викладене вище свідчить про те, що у забудовників відсутній документ, що підтверджує отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та документу, що містить опис об`єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об`єкта, а реєстрація прав на нього проведена з порушенням вимог діючого законодавства.

Частиною 1 ст. 374 ЦК України визначено, що суб`єктами права власності на землю (земельну ділянку) є фізичні особи, юридичні особи, держава, територіальні громади.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 321 ЦК України, право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Згідно з ч. 2 ст. 152 Земельного кодексу України, власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Харківської міської ради, яка здійснює делеговані повноваження зі здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та є власником земельної ділянки під спірним об`єктом, є законними, обґрунтованими, такими, що підтверджуються наявними у матеріалах справи доказами та підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.ст. 123, 129 Господарського процесуального кодексу України, судові витрати покладаються на відповідача.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 6, 8, 19, 124, 129 Конституції України, ст.ст. 175, 181, 193 Господарського кодексу України, ст.ст. 29, 42, 73, 74, 86, 91, 123, 236-238 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити.

Скасувати державну реєстрацію права власності на незавершене будівництво багатоквартирного житлового будинку літ. "Я" готовністю 18% по просп. Перемоги, 61 у м. Харкові за Товариством з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія ЛС-Буд" (код ЄДРПОУ 33675875) з одночасним припиненням речових прав (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2373477463101, індексний номер рішення 58475473).

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія ЛС-Буд" (пр. Героїв Харкова (стара назва - пр.Московський), буд. 118, м. Харків, 61068; код ЄДРПОУ: 33675875) на користь Харківської міської ради (м-н Конституції, буд. 7, м. Харків, 61003; код ЄДРПОУ: 04059243) - витрати зі сплати судового збору в розмірі 4962,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не буде подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається відповідно до ст.ст. 256-257 ГПК України.

Повне рішення складено "30" листопада 2022 р.

СуддяН.М. Кухар

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення29.11.2022
Оприлюднено02.12.2022
Номер документу107585695
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1176/22

Рішення від 29.11.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кухар Н.М.

Ухвала від 03.11.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кухар Н.М.

Ухвала від 11.10.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кухар Н.М.

Ухвала від 29.08.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кухар Н.М.

Ухвала від 02.08.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кухар Н.М.

Ухвала від 02.08.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кухар Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні