Ухвала
від 29.11.2022 по справі 357/9635/22
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 357/9635/22

1-кс/357/1903/22

У Х В А Л А

29 листопада 2022 року м. Біла Церква

Слідчий суддя Білоцерківського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Білоцерківського РУП ГУ НП в Київській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 у кримінальномупровадженні № 42021112030000084, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.06.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 365-2 КК України,

про надання тимчасового доступу до речей і документів,-

У С Т А Н О В И В:

24.11.2022 слідчий СВ Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотанням, погодженим прокурором Білоцерківської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021112030000084 від 02.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 365-2 КК України.

Свої вимогислідчий мотивуєтим,що слідчим відділом Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесено до ЄРДР за №42021112030000084 від 02.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 365-2 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з метою незаконного оформлення права приватної власності на земельні ділянки із кадастровими номерами - 3224281600:02:002:0010, 3224281600:02:001:0500, 3224286400:03:003:0002, 3224286400:03:001:0003, 3224287200:02:006:0002, 3224287200:01:004:0006, 3224283600:02:003:0710, 3224283201:01:017:0001, що розташовані в адміністративних межах Ставищенської територіальної громади, склали офіційні документи із завідомо неправдивими відомостями стосовно нібито приналежності вказаних земельних ділянок вказаному підприємству. В подальшому посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою проведення державної реєстрації права приватної власності за вказаним підприємством земельних ділянок, подали суб`єктам реєстраційних дій вищевказані підроблені документи, на підставі яких було проведено відповідні реєстраційні дії, внаслідок чого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » набуло право власності на вище зазначені земельні ділянки.

Натомість, ІНФОРМАЦІЯ_2 звернулась до Міністерства Юстиції із відповідними скаргами стосовно прийнятих реєстраційних рішень державних реєстраторів, зокрема, 27.08.2021 звернулась зі скаргою на рішення від 27.05.2021 №58402041, прийняте державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 , щодо державної реєстрації права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3224286400:03:003:0002.

У скарзі зазначено, що земельна ділянка перебувала у власності ІНФОРМАЦІЯ_4 », яке станом на дату набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективноi власностi на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в ІНФОРМАЦІЯ_5 » було припинено, тому земельна ділянка пiсля набрання чинності вказаним Законом перейшла в комунальну власність.

Пунктом 21 Роздiлу Х «Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективноi власностi на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Украiнi» землi колективних сільськогосподарських підприємств, що припиненi (крім земельних ділянок, які на день набрання чинності зазначеним Законом перебували у приватній власності), вважаються власністю територіальних громад, на території яких вони розташовані. Зазначений Закон є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки, сформовані за рахунок земель, якi в силу зазначеного Закону переходять до комунальної власності. Земельна ділянка розташована в межах ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка з 15.12.2020 перебуває у стані припинення та правонаступником якої є скаржник.

Згідно з відомостями Державного реестру прав державним реестратором ОСОБА_5 на підставі оскаржуваного рішення відкрито роздiл на земельну ділянку № НОМЕР_2 , внесено запис про право власності на неї № 42187180 за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 на підставі витягу Державного земельного кадастру про земельну ділянку вiд 30.12.2020 № HB-3221398112020, виданого ІНФОРМАЦІЯ_7 , протоколу загальних зборiв співвласників майна реформованого КСП « ІНФОРМАЦІЯ_8 вiд 14.03.2008 № 2, відомостей з Державного земельного кадастру вiд 24.05.2021 № 45096882, акту приймання-передачi вiд 15.03.2008, державного акту на право колективної власності на землю від 15.08.1995 серії КВ № 016, виданого ІНФОРМАЦІЯ_9 .

Пунктом 2 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) передбачено, що державний реєстратор перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Відповідно до абзацу першого пункту 12 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 (далі - Порядок № 1127), розгляд заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, здійснюється державним реєстратором, який встановлює черговість розгляду заяв, що зареєстровані в базі даних заяв на таке майно, відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами та їх обтяженнями, а також наявність підстав для проведення державної реєстрації прав, зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 24 Закону підставою для відмови в державній реєстрації прав є подання документів, які не дають змогу встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження.

Частиною другою статті 24 Закону визначено, що за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав. Рішення про відмову в державній реєстрації прав повинно містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття.

Відповідно до державного акту на право колективної власності на землю, поданого для державної реєстрації права власності, земельна ділянка передавалася у власність КСП « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».

Згідно з пунктом 5 частини першої статті 24 Закону у державній реєстрації прав має бути відмовлено, якщо наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

Відповідно до відомостей за результатами пошуку інформації в Державному реєстрі прав, Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 27.05.2021 № 258730, сформованими державним реєстратором ОСОБА_5 перед прийняттям оскаржуваного рішення, на дату прийняття оскаржуваного рішення на земельну ділянку було зареєстровано право оренди. При цьому, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зазначений як орендар земельної ділянки, а орендодавцем є ОСОБА_6 .

Таким чином, оскаржуване рішення прийнято державним реєстратором ОСОБА_5 на підставі документів, які не давали змогу встановити набуття права власності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на земельну ділянку, та за наявності суперечностей між заявленими та зареєстрованими правами.

Вiдповiдно до підпункту «а» пункту 2 частини шостої статті 37 Закону за результатами розгляду скарги Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про задоволення (повне чи часткове) скарги, зокрема, шляхом прийняття рішення про скасування рішення про державну реєстрацію прав.

Оскаржуване рішення прийнято державним реєстратором ОСОБА_5 з порушенням вимог пункту 2 частини третьої статті 10, пунктів 4, 5 частини першої, частини другої статті 24 Закону, абзацу першого пункту 12 Порядку № 1127 та підлягає скасуванню.

У зв`язку із чим, Наказом №420/5 від 08.02.2022 міністра Юстиції України скаргу було задоволено в повному обсязі та скасовано рішення від 27.05.2021 №58402041, прийняте державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 , щодо державної реєстрації права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3224286400:03:003:0002.

Окрім того, із аналогічними скаргами на дії державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_2 звернулась до Міністерства Юстиції, за наслідком чого скарги були задоволені та скасовані рішення, якими було зареєстровано право приватної власності за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на земельні ділянки.

Таким чином, в ході досудового розслідування виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, а саме до реєстраційних справ щодо реєстрації приватної власності на об`єкти нерухомого майна земельні ділянки із кадастровими номерами 3224281600:02:002:0010, 3224281600:02:001:0500, 3224286400:03:003:0002, 3224286400:03:001:0003, 3224287200:02:006:0002, 3224287200:01:004:0006, реєстраційні дії відносно яких проводились державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 .

Так, згідно абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі Закону) зберігання реєстраційних справ у паперовій формі здійснюється виключно виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями за місцезнаходженням відповідного майна.

Згідно з Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25.12.2015, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.

При цьому ч. 4 ст. 17 Закону визначено, що реєстраційна справа формується у паперовій та електронній формі після відкриття розділу на об`єкт нерухомого майна у Державному реєстрі прав та внесення до нього відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження та зберігається протягом всього часу існування об`єкта.

Реєстраційній справі присвоюється реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна.

Реєстраційна справа включає заяви на проведення реєстраційних дій, документи, на підставі яких проведено реєстраційні дії, документи, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час проведення таких реєстраційних дій, а також відомості з реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, отримані державним реєстратором шляхом безпосереднього доступу до них чи в порядку інформаційної взаємодії таких систем з Державним реєстром прав, запити державного реєстратора та документи, отримані із паперових носіїв інформації, що містять відомості про зареєстровані речові права до 1 січня 2013 року.

Документи, подані заявником для проведення реєстраційних дій в паперовій формі, підлягають поверненню такому заявнику. Заява, подана в паперовій формі, документ про сплату адміністративного збору, запити державного реєстратора в паперовій формі та документи, отримані із паперових носіїв інформації, що містять відомості про зареєстровані речові права до 1 січня 2013 року, за результатом проведення реєстраційних дій заявнику не повертаються та зберігаються державним реєстратором, яким проведено реєстраційну дію, протягом трьох років.

Реєстраційна справа в паперовій формі зберігається протягом десяти років з дати її закриття. Після закінчення цього строку реєстраційні справи в паперовій формі, не внесені за результатами експертизи їх цінності до ІНФОРМАЦІЯ_10 , знищуються в установленому законодавством порядку.

Відповідно до п. 4 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1141 від 26.10.2011 (далі Порядку), ведення Державного реєстру прав здійснюється за допомогою технічних і програмних засобів, які забезпечують: автоматичне формування та присвоєння реєстраційного номера об`єкта нерухомого майна, реєстраційного номера заяви, номера відомостей про речове право на нерухоме майно, обтяження такого права, індексного номера рішення, інформації та витягів з Державного реєстру прав тощо; формування заяв, рішень, інформації та витягу з Державного реєстру прав з накладенням у випадках, передбачених законодавством, кваліфікованого електронного підпису державним реєстратором чи уповноваженою особою суб`єкта державної реєстрації прав; автоматизацію та контроль процесів проведення реєстраційних дій, зокрема автоматичне внесення відомостей про нерухоме майно на підставі відомостей, отриманих з Державного земельного кадастру та Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, контроль за внесенням відомостей про речові права на нерухоме майно, обтяження таких прав; захист відомостей, що містяться у Державному реєстрі прав, від несанкціонованих дій; оновлення, архівування та відновлення відомостей, внесених до Державного реєстру прав, їх пошук; документальне відтворення процедури державної реєстрації прав.

Згідно з п. 16 Порядку виготовлення електронних копій документів у сфері державної реєстрації прав здійснюється шляхом їх сканування.

Таким чином, заяви щодо реєстрації права приватної власності на вищевказані земельні ділянки та документи реєстраційних справ мають важливе значення для кримінального провадження, сприятиме у розслідуванні та розкритті кримінального правопорушення.

Крім того з метою проведення в ході досудового розслідування почеркознавчих експертиз, об`єкти яких містяться в заяві на проведення реєстраційних дій в реєстраційних справах про реєстрацію права власності на земельні ділянки, необхідно здійснити тимчасовий доступ до даних документів з можливістю вилучення їх в оригіналах.

У свою чергу, вказані матеріали реєстраційних справ мають доказове значення у кримінальному провадженні, оскільки у них містяться відомості про обставини, що підлягають доказуванню під час розслідування, а саме щодо реєстрації права приватної власності на підставі підроблених документів, які в свою чергу підлягають огляду та долученню до матеріалів кримінального провадження як доказів вчинених злочинів.

В інший спосіб, окрім як проведення тимчасового доступу, отримати вказану інформацію не можливо.

Як вбачається із роз`яснень від 14.07.2022 розміщених на офіційному веб-сайті Верховного суду, за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_11 перехідні положення п. 20-7 КПК України, діють тимчасово, до того часу, коли законодавець внесе в тіло закону відповідні зміни. Крім того, за наявності колізії норм права у цьому випадку потрібно керуватися правилом: застосовується той закон, який був прийнятий пізніше. До того ж, якщо йдеться про захист прав осіб, які можуть бути обмежені під час кримінального провадження, то, безумовно, більш сприятливою є редакція чинного п. 2 ч. 1 ст. 615 КПК України».

Враховуючи вищевикладену позицію судді Третьої палати Касаційного кримінального суду у складі Верховного суду, а також діючу редакцію п.2 ч. 1 ст. 615 КПК України, на даний час відсутні об`єктивні підстави для винесення та подальшого погодження із керівником прокуратури постанови про тимчасовий доступ до речей і документів.

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що необхідна інформація міститься лише у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , та може бути використана під час досудового розслідування як докази факту протиправних дій, та з метою подальшого проведення судово-почеркознавчої експертизи, просить надати доступ до документів з можливістю вилучення їх в оригіналах, а саме: заяви щодо реєстрації права приватної власності на об`єкти нерухомого майна - земельні ділянки із кадастровими номерами 3224281600:02:002:0010, 3224281600:02:001:0500, 3224286400:03:003:0002, 3224286400:03:001:0003, 3224287200:02:006:0002, 3224287200:01:004:0006, та документів реєстраційних справ вказаних об`єктів нерухомого майна, та за їх відсутності - документів реєстраційних справ в електронній формі шляхом друку таких документів за допомогою засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо об`єктів нерухомого майна - земельних ділянок із кадастровими номерами 3224281600:02:002:0010, 3224281600:02:001:0500, 3224286400:03:003:0002, 3224286400:03:001:0003, 3224287200:02:006:0002, 3224287200:01:004:0006.

Слідчий ОСОБА_3 повідомлений належним чином про час та місце розгляду клопотання, в судове засідання не з`явився, натомість надіслав до суду заяву, якою просить проводити розгляд останнього у його відсутності, клопотання підтримує та просить задовольнити.

Згідно ч. 4ст. 107 КПК України, фіксування під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Клопотання слідчого розглядається відповідно до ч. 2ст. 163 КПК Українибез виклику осіб, у володінні яких знаходяться речі та документи про тимчасовий доступ до яких клопоче слідчий.

Дослідивши подані матеріали, слідчий суддя дійшов наступного.

У відповідності до п. 5 ч. 2 ст.131, ч. 1 ст.159КПКУкраїни тимчасовий доступдоречейі документіводинізвидів заходівзабезпеченнякримінальногопровадження,який полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч.2 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Речі і документи, про тимчасовий доступ до яких просить слідчого суддю слідчий, не міститьохоронювану законом таємницю в розумінніст.162 КПК України.

Відповідно до вимог ч. 3,ч. 5 ст.132 КПК Українизастосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Загальні правила застосування заходів забезпечення кримінального провадження стосуються і тимчасового доступу, а тому, слідчий, прокурор повинні довести, що існують обставини, передбачені ч. 3 ст. 132 КПК України.

Діяльність органу досудового розслідування повинна відповідати закону, а закон в свою чергу встановлює певний порядок, відповідно до якого, спочатку самостійне витребування слідчим, прокурором речей і документів, а у разі відмови надати необхідні речі і документи, вже судом надається тимчасовий доступ. У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідує обшук. Тобто процес повинен відбуватися саме таким чином, а ні в якому разі не навпаки.

Потреби досудового розслідування повинні виправдовувати такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Слідчим суддею встановлено, що СВ Білоцерківського РУП ГУ НП в Київській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені 02.06.2021 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021112030000084 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 365-2 КК України.

Документи, до яких просить слідчий, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий суддя вважає, що слідчим доведено, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а отриманні при проведенні слідчих дій докази в подальшому можуть бути використані під час досудового розслідування для встановлення істини у кримінальному провадженні, крім того, іншим способом довести обставини для встановлення істини по кримінальному провадженню не можливо.

За вказаних обставин, слідчий суддя приходить до висновку про достатність підстав, передбачених ч. 5, 6 ст. 163 КПК України для постановлення ухвали про надання тимчасового доступу до вказаних документів шляхом надання можливості вилучити їх оригінали, оскільки таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів.

За таких обставин клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.160,162163,164,165,166,167 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчогоСВ БілоцерківськогоРУП ГУНП в Київськійобласті лейтенантаполіції ОСОБА_3 у кримінальномупровадженні № 42021112030000084,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідувань02.06.2021,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.1ст.365-2КК України- задовольнити.

Надатислідчому слідчоговідділу Білоцерківськогорайонного управлінняполіції ГУНП вКиївській областілейтенанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступдо документівз можливістю вилучення їх в оригіналах, а саме: заяви щодо реєстрації права приватної власності на об`єкти нерухомого майна - земельні ділянки із кадастровими номерами 3224281600:02:002:0010, 3224281600:02:001:0500, 3224286400:03:003:0002, 3224286400:03:001:0003, 3224287200:02:006:0002, 3224287200:01:004:0006, та документів реєстраційних справ вказаних об`єктів нерухомого майна, та за їх відсутності - документів реєстраційних справ в електронній формі шляхом друку таких документів за допомогою засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо об`єктів нерухомого майна - земельних ділянок із кадастровими номерами 3224281600:02:002:0010, 3224281600:02:001:0500, 3224286400:03:003:0002, 3224286400:03:001:0003, 3224287200:02:006:0002, 3224287200:01:004:0006, що перебувають у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Строк дії зазначеної ухвали один місяць з дня її постановлення.

Відповідно до ч.ч. 1,4ст. 165 КПК Україниу разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_7

СудБілоцерківський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення29.11.2022
Оприлюднено17.01.2023
Номер документу107586875
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги

Судовий реєстр по справі —357/9635/22

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Клепа Т. В.

Ухвала від 21.10.2022

Кримінальне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Клепа Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні