Справа № 752/15905/22
Провадження № 1-кс/752/5172/22
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей та документів
01 грудня 2022 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва подане в рамках кримінального провадження №12022100000000062 від 25.01.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, клопотання прокурора Голосіївського окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,-
встановив:
до слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора Голосіївського окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, в рамках кримінального провадження №12022100000000062від 25.01.2022,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191КК України, що перебувають у володінні: ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву в якій просив розглядати клопотання за його відсутності, підтримав вимоги клопотання, просив його задовольнити.
Також, у клопотанні просив дане клопотання розглядати без участі особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, на підставі ч. 2ст. 163 КПК України.
У зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та на підставі ч.4ст.107 КПК Українифіксування кримінального провадження в суді за допомогою технічних засобів не здійснюється.
Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується, приходжу до наступних висновків.
Із матеріалів клопотання вбачається, що слідчим відділом Голосіївського УП ГУ НП в м. Києві за процесуального керівництва Голосіївської окружної прокуратури міста Києва здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12022100000000062, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 25.01.2022, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою групою осіб, спільно зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », під час проведення капітального ремонту приміщень загального користування гуртожитку НУХТ №4, капітального ремонту покрівлі корпусу «А» Національного університету харчових технологій, а також встановлення та капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу, шляхом завищення обсягів та вартості фактично виконаних робіт, здійснили привласнення бюджетних коштів виділених з державного бюджету на виконання вказаних робіт.
Згідно ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Пунктом 5, 6 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.
Відповідно дост. 159 КПК України, - тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
У відповідності до ч.6ст. 163 КПК України, слідчий суддя,суд постановлює ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, танеможливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до п.7 ч.1ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належитьінформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.
Відповідно до ч. 2ст. 163 КПК Україниякщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, що досудовим розслідуванням встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі ІНФОРМАЦІЯ_5 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено ряд договорів з проведення будівельних та ремонтних робіт, а саме:
- 09.04.2020 між НУХТ, в особі проректора ОСОБА_4 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір підряду №04/04/2020 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень загального користування гуртожитку АДРЕСА_2 . Вартість робіт складає 958954,31грн. Станом на теперішній час за вказаним договором на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 958951,4 грн.;
- 06.10.2020 між НУХТ, в особі проректора ОСОБА_4 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір підряду №12/11/2020 на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі корпусу «А» літера «А» (друга черга) НУХТ за адресою: АДРЕСА_1 . Вартість робіт складає 1077021,4 грн. Станом на теперішній час за вказаним договором на рахунок « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 1018864,07 грн. за умови, що додатковою угодою №1 від 06.11.2020 року передбачено зменшення обсягів закупівлі, які становлять 992393,49 грн;
- 24.09.2021 між НУХТ, в особі проректора ОСОБА_4 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір на закупівлю робіт №04-123 на виконання робіт з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та керування евакуації в приміщеннях з впровадженням функціональності захищеного дистанційного керування та контролю адміністративно-навчального корпусу « ІНФОРМАЦІЯ_4 », за адресою: АДРЕСА_1 . Вартість робіт складає 5399629,62 грн. Станом на теперішній час за вказаним договором на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано 5399629,62 грн.;
- 29.10.2021 між НУХТ, в особі проректора ОСОБА_4 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі директора ОСОБА_6 , було укладено договір на закупівлю робіт №04-144 на виконання робіт з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та керування евакуації в приміщеннях з впровадженням функціональності захищеного дистанційного керування та контролю будівлі студентської їдальні за адресою: АДРЕСА_1 . Вартість робіт складає 1151998,68 грн. Станом на теперішній час за вказаним договором на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано 1151998,68 грн.;
Однак, в ході проведення досудового розслідування, встановлено факти завищення обсягів та вартості виконаних робіт на об`єктах Національного університету харчових технологій.
Враховуючи вищевикладене, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування по даному кримінальному провадженню, перевірки даних, підтвердження причетності осіб до вчинення зазначених кримінальних правопорушень, у органу досудового розслідування виникла необхідність звернутися до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до документів (інформації), що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з метою ознайомитися з ними та вилучити їх (здійснити їх виїмку), а саме:
-Договір підряду від 09.04.2020 №04/04/2020 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень загального користування гуртожитку АДРЕСА_2 , укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та інші додатки та документи, що стосуються вказаного договору), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631.
-Договір від 06.11.2020 №12/11/2020 на виконання робіт, укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та інші додатки та документи, що стосуються вказаного договору, додатковою угодою від 21.12.2020 № 1 до договору на виконання робіт № 12/11/2020 від 06.11.2020), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631.
-Договір від 24.09.2021 №04-123 на закупівлю, укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та інші додатки та документи, що стосуються вказаного договору, додатковою угодою від 24.09.2021 № 1 до договору про закупівлю робіт № 04-123 від 24.09.2021), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631.
-Договір від 29.10.2021 №04-144 на закупівлю робіт, укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та інші додатки та документи, що стосуються вказаного договору), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631.
-Документацію, щодо здійснення технічного нагляду під час виконання вказаних будівельних робіт, а саме: здійснення перевірки наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображаються результати лабораторних випробовувань, відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів, виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду, ведення обліку обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками, проведених разом з підрядником огляду та оцінки результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих і конструктивних елементів, повідомлень підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів, оформлених актів робіт, виконаних з недоліками, а також прийняття участі у проведенні перевірки та виконання інших функцій, пов`язаних з технічним наглядом на вказаному об`єкті.
-Інші документи, що стосуються проведення вказаних будівельних робіт вказаного об`єкту;
-Накази про призначення, договори з додатками та додатковими угодами, кошторисом, довідки про вартість виконаних робіт, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг для здійснення технічного нагляду під час будівництва на вказаному об`єкті. - Належним чином завірені копії штатного розпису, статутних та реєстраційних документів, наказів про призначення/звільнення осіб, які мають право першого та другого підпису на документах НУХТ, за період з 01.01.2020 по 01.02.2022;
-Належним чином завірені копії документів в яких міститься інформація щодо повних даних банківських установ, з якими НУХТ в період 2020-2022 років укладались чи діяли угоди банківського обслуговування, із зазначенням даних щодо відкритих розрахункових рахунків, їх закриття, валюти, МФО банків.
-Належним чином завірені копії актів перевірок (в тому числі зустрічних), проведених в період 2020-2022 років органами Антимонопольного комітету України, Державної фіскальної (податкової) служби України, ІНФОРМАЦІЯ_6 , тощо.
Вказані документи допоможуть встановити наявність чи відсутність в діях конкретних осіб складу кримінального правопорушення, підтвердити безтоварність взаємовідносин між вищевказаними суб`єктами господарювання, а також необхідні для проведення судово-почеркознавчих та інших експертиз.
Прокурором у клопотанні доведено, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, яка знаходиться у володінні: ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Беручи до уваги викладене вище, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню.
Разом з тим, слідчим не обгрунтована необхідність вилучення оригіналів зазначених документів, та не надано постанову про призначення експертизи, тому клопотання підлягає частковому задоволенню, а саме з можливістю вилучення належним чином завірених копій зазначених документів.
Керуючись ст. ст.131,132,159-166 КПК України, слідчий суддя -
постановив:
клопотання задовольнити частково.
Надати слідчим групи слідчих, прокурору ОСОБА_3 , прокурорам групи прокурорів, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні№12022100000000062 від 25.01.2022, тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучити належним чином завірені копії документів, а саме:
-Договір підряду від 09.04.2020 №04/04/2020 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень загального користування гуртожитку АДРЕСА_2 , укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та додатки та документи, що стосуються вказаного договору), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631;
-Договір від 06.11.2020 №12/11/2020 на виконання робіт, укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та додатки та документи, що стосуються вказаного договору), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631;
-Договір від 24.09.2021 №04-123 на закупівлю, укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та додатки та документи, що стосуються вказаного договору, додатковою угодою від 24.09.2021 № 1 до договору про закупівлю робіт № 04-123 від 24.09.2021), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631;
-Договір від 29.10.2021 №04-144 на закупівлю робіт, укладений між Національним університетом харчових технологій та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », з додатками до нього (протокол договірної ціни, календарний план, локальний кошторис та додатки та документи, що стосуються вказаного договору), акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3; видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг (авансові платежі), оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631;
-Документацію, щодо здійснення технічного нагляду під час виконання вказаних будівельних робіт, а саме: здійснення перевірки наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображаються результати лабораторних випробовувань, відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів, виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду, ведення обліку обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками, проведених разом з підрядником огляду та оцінки результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих і конструктивних елементів, повідомлень підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів, оформлених актів робіт, виконаних з недоліками, а також прийняття участі у проведенні перевірки та виконання функцій, пов`язаних з технічним наглядом на вказаному об`єкті;
-Документи, що стосуються проведення вказаних будівельних робіт вказаного об`єкту;
-Накази про призначення, договори з додатками та додатковими угодами, кошторисом, довідки про вартість виконаних робіт, банківських виписок, які підтверджують сплату за надання послуг для здійснення технічного нагляду під час будівництва на вказаному об`єкті;
- Штатного розпису, статутних та реєстраційних документів, наказів про призначення/звільнення осіб, які мають право першого та другого підпису на документах НУХТ, за період з 01.01.2020 по 01.02.2022;
-Документів в яких міститься інформація щодо повних даних банківських установ, з якими НУХТ в період 2020-2022 років укладались чи діяли угоди банківського обслуговування, із зазначенням даних щодо відкритих розрахункових рахунків, їх закриття, валюти, МФО банків;
-Актів перевірок (в тому числі зустрічних), проведених в період 2020-2022 років органами Антимонопольного комітету України, Державної фіскальної (податкової) служби України, ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 01.12.2022 |
Оприлюднено | 13.05.2024 |
Номер документу | 107613949 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Машкевич К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні